Waar halen jullie die leuke haarbandjes???? Babydr had ook al zo'n leuke. En aangezien een knipje er bij Tara nog niet ingaat, vind ik zon band wel leuk!!
Danjo: wat een prachtige foto's. Rose: misschien idd spier die knel zit. Succes bij de huisarts. All: ik had ergens van een site gelzen waar een knipje in het haar zelfs al bij 1 mm haar blijft zitten. Hier de link: Welkom | Swirlbaby Vind ze erg leuk moet ik zeggen. Maar ook wel prijzig hihi.
@Rose, klinkt pijnlijk! Succes bij de h.a @Danjo, wat een geweldige foto's! Maar he, kan ook niet anders toch @MvJ, leuke speldjes! En op 1 haar...yeah...Tim kan ze dus zelfs in haha @Curly, wat ik eet: ontbijt: magere yoghurt met muesli tussendoor: fruit lunch: 2 sneetjes brood met mager beleg tussendoor: plakje ontbijtkoek met halvarine diner; over t algemeen groente, aardappels en mager vlees en dan later nog een schaaltje yoghurt en iets van fruit Nou ik wilde dus ff plat gaan, helaas mislukt! Tim besloot zichzelf en mij onder te poepen! Dus allebei gebadderd. Vervolgens een paar telefoontjes....En dan op tijd weer aan school staan
he bah wendelaa dus niet ff kunnen bijtanken als je mannetje thuis is maar even lekker gaan liggen meid
@Rose, succes bij de dokter! @Danjo, die foto's zijn wel erg leuk. Lief wat ze aanheeft. @Leonie, o omdat ik dacht dat je het over curacao had ofzoiets! haha Nou, ik heb net Guus maar eens een sms gestuurd dat we eens moeten praten. Ik ben best kwaad op hem. Hij is alleen maar op zijn werk of voor zijn bedrijf bezig. Voor Juliën is hij heel lief hoor! Niks te klagen. Maar voor onze relatie is er eigenlijk geen tijd meer. Als hij eens een avond thuis is dan ligt hij om 21.00 uur op de bank te slapen en als ik iets teveel vraag of vertel raakt hij geirriteerd. Zo heb ik er eigenlijk geen zin in. Echt samen van Juliën genieten doen we niet. Alleen maar apart. En de klussen voor hem in huis blijven ook maar liggen. :x Zo sorry hoor, moest ik ff kwijt. Nu weer vrolijk.
Rose ja kan nu mooi toch haha Luna ik kan het best begrijpen dat dit zo waardeloos is. Tis leuk werken maar je gezin is belangrijker hoor. en ik zou het dan ook fijn vinden dat hij een deel zorg op zich neemt als hij thuis is. Dikke knuffel voor jou meid jullie komen er samen wel uit
Groot gelijk dat je met hem wil praten, misschien heeft hij het zelf niet door, en door het praten dat hij denkt van hee ja ze heeft gelijk daarin. Nou succes ermee meis! En gaat helemaal goed komen. Praten is zo belangrijk in een relatie!! *knuffel voor jou*
He meiden, Even snel. Ben net gebeld door mijn werk op mijn eerste dag dat ik weer moest beginnen en heb om 15.00 uur een ziekenhuisopvang. Dus de arbeid gaat hier weer beginnen. Ben benieuwd haha. Zal er dus ook wat minder zijn met reageren.
Zooo, meneer ligt te slapen.. hoop minimaal een uurtje. En dan zou ik eigenlijk moeten gaan poetsen maar dat doe ik mooi eens niet.. Ga proberen om te reageren op de afgelopen dagen maar t is heel veel volgens mij. @Rose & Ellen, lijkt me best wel schrikken als je denkt dat t meer een routine check is en dan opeens misschien kans op spreidbroekje. Het is gelukkig niet ernstig maar snap wel dat t niet leuk is. @Leo, vind het echt goed van Maurice dat hij er nu mee bezig is gegaan. Het zal nog wel vaak pijnlijk zijn helaas, is niet niks zoiets. Knuffels voor jullie en sterkte ermee. @Luna, goed van je om het te bespreken voordat t ruzie wordt om de stomste dingen. Zal vast effect hebben. @Wendelaa, het wil maar niet stoppen bij Tim he. Wat is de 'verwachting' volgens de arts of weet je dat niet? @Anas, hoe is het nu met beide kids? Is Laura weer helemaal opgeknapt of ook nog ziekjes?
@Curly, ojee een pietlut is nooit klaar in huis een vriendin van mij heeft dat ook en is altijd bezig. Ik ben een stuk minder, maar ja dat zie ja dan ook meteen wel aan de strepen op de trap bijvoorbeeld @Maia, beetje overdreven om die discussie aan te halen als mensen bij je komen om een doop te bespreken lijkt me...Nou ja hoop dat je de volgende keer meer bereikt. De doop zal er niet minder mooi door worden. @Aruna, jij hebt dat wel lekker een slaapkopje toch? Wel fijn zo kun je ook nog andere dingen doen en plannen. Hier is t altijd zo onvoorspelbaar. @Danjo, wat vindt Noami van dr vredespijp-speledingetje? Gaat dat goed? En ze gaat weer naar kdv dus zal ze vast een stuk beterder zijn. Heb jij ook al weer arbo-werk gedaan? @Mvj, hihi ik kan me nu al druk maken over hoe ik t ga doen straks als ik ga werken en dan heb jij er 3!! Maar goed ik denk dan ook, iedereen doet t dus t zal mij ook wel lukken (toch?????) @KK & Wapa....zo fijn dat jullie meiden het weer goed doen en lekker vrolijk zijn.
@Jaja, knap zeg van je mannetje!! En heb je ook weer een redelijke nachtrust gehad of wat t eenmalig? @Fruithapje, voor mijn gevoel is Boaz nog lang niet toe aan een fruithapje. Ik in iedergeval zeker nog niet. @Kitty, fijn dat t goed ging op de creche. Hoe is het met jou gegaan? En die fles zal vast wel goed komen, hij zit ook wel goed in het spek (zoals een lactactiedeskundige eens zei over Boaz) dus kan wel wat hebben toch? @Joenka, arme Britt, maar ja je had t wel verwacht geloof ik. Echt super dat t zo lekker met Boaz gaat! En super dat je lekker vip-kaarten hebt, misschien kom je onze gezamenlijke hyves-vriendin tegen. @Baby, met jou moet je geen ruzie maken he :x! Groot gelijk.
@Sloppy, hoe was t eigenlijk met alle beebs bij elkaar van je gym? Hebben jullie nog foto;s gemaakt of heb ik dat gewoon gemist? En wat schattig in dr badpakje..... @Odess, dank voor de tip, was ik inderdaad vergeten. Heb meteen met mn borst boven zn oog gehangen hihi..en dan richten...uiteindelijk gelukt. Hoe is het met jou, nog duizelig geweest? @Noa, hoop dat je je weer beterder voelt. Ook al weet je dat dingen in orde zijn, soms maak je je gewoon heel erge zorgen. Hoort helaas allemaal erbij. Heb t nu ook met die verkoudheid/diarree enzo. Niets ernstigs maar toch...Knuffel voor jou
@ego.... Om mn solo-tour weer even af te maken... Boaz lijkt vandaag beter te gaan, maar dat dacht ik laatst ook, dus zeg t nog niet te stellig. Ik was begonnen met afbouw-programma van bv naar fv. Heb nu het idee dat mn borsten een stuk sneller afbouwen dan mn programma. Dus ik stap ook in de wereld van flessen! Snap nu ook jullie rare teksten met 150/5 en dat soort dingen..nadeeltje is wel dat zn windjes gaan stinken en straks vast ook zn poepluiers. Met bv is t meer een weeige zoete lucht. Weet dat er veel over geschreven is maar toch nog even de vraag: Voor de kids rond de 6,5 kilo...hoeveel eten die en graag erbij zetten hoeveel water en hoeveel schepjes want dan snap ik t (denk ik). Oja en alsjeblieft ook de tijden ongeveer. Sorry weet dat t veel is besproken maar anders moet ik zo zoeken .
En ik heb zoveel zin in de meetings..... echt leuk om de meeste van jullie in t eggie te gaan zien.... En nu hou ik weer mn mond...
ei het gaat een heel stuk beter ze drinkt nu weer 135 cc en de laatste 150 ong dus ik is happy ze hoest alleen nog wel erg veel maar ja dat zal nog wel even duren. Blijei idd niet te hard schreeuwen ik dacht ook oh verkoudheid is weg maar dat kwam gehoest spugen en diaree voor terug En over de poepjes dat gaat wennen straks gaat het nog veel harder stinken ..Naomi dr luiers stinken nu met bijvoeding echt heel erg brr