Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zo hier is het huis weer schoon alleen nog wat was maar heerlijk. Moet zo nog even na de action en c1000 dan hebben we dat ook weer gehad.

blijei morgen werk ik weer 1,5 uur

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Luna, kan me voorstellen dat je wilt praten!
    Hallo, jij bent er ook nog!
    Gezinnetje gaat altijd voor, succes met het gesprek meid! Dikke knuffel.
    En de zus van Maurice woont op curacao en zn oom en tante ook, maar nog niet zo heel lang!

Blij ei: Tara weegt 5680.
    Ze krijgt 5 voedingen op een dag, we waren begonnen met 180/6. Maar daar laat ze nu constant 30 cc van staan, dus we laten het nu maar weer even bij 5x 150/5
    En de tijden zijn: 8:00 - 11:30 - 15:00 - 18:30 - 22:00 ..

mvj werkze!!

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Nee je heb niks gemist hoor :D
    Het was heel leuk om al die baby's bij elkaar te zien.
    Megan was wel de oudste van het stel........de volgende was geboren op 3nov:)
    Maar ze is echt niet veel groter als de rest alleen is ze wat alerter......en ze is dol op de camera.

4. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ei: Boaz is dan wel iets zwaarder maar hij krijgt 3 keer 180 water en 6 schepjes voeding en 1 keer 210 water en 7 schepjes. Ik zit dus wel op 4 flessen!!!!!

Ik zie je al helemaal boven Boaz zijn ogen bungelen:D...

Enne..onze hyves vriendin gaat vanavond, want die gaat met de unit dus Rob gaat ook vanavond.
    fijn dat het weer wat beter lijkt te gaan met Boaz!
    Kun je weer ff wat rustiger aan doen! Boaz is hier ook nog steeds verkouden maar is goed te pas! Gelukkig;)

Van Britt had ik het idd verwacht! Ach ja, we gaan nu voor de 7de keer als ik het goed heb! alleen die strijd om haar in slaap te krijgen is altijd ff heftig!

Luna: Idd wel ff goed om het open te gooien! Belangrijk om aan je relatie te blijven werken en vooral om iets leuks met z'n tweeen te blijven doen... Niet boos op hem zijn, mannen zien dat gewoon niet zo! Dikke knuf!!!

Leo: Kan me Maus z'n reactie goed voorstellen!

Baby: Ook ik denk aan je hoor!!!!

Mvj: Jaja, aan de bak! Pfff, valt vast weer ff tegen!

Roos & Ellen: He bah! Misschien allebei een spreidbroek, hoop voor jullie dat het meevalt! Maar goed als het moet dan maar nu ze het nog niet echt doorhebben!

Maia: Hoe is het op het kdv gegaan??

Danjo: Wat ben je toch weer druk vandaag!!! Ennnn...geweldige foto's! Leuk setje;)

Curly: Goed bezig met je lijn project!

Jaja: Lekker hoor!

Noa: Ga je nou niet te druk maken! knuffel

Zo Blijei heb ff gebruik gemaakt van jou samenvatting om een beetje op iedereen te reageren!!! Thanx;)

En ja, ik heb ook zin in de meeting!!!!

By the way: Ik heb de babydoos opgehaald bij prenatal. Nou zonde van me tijd! maandverband, een potje groente en sokjes waar z'n grote teen nauwelijks in kan! verder folders!

5. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Rose: Suc6 bij de dokter!

Wendelaa: Ahh, ze houden je dus ook lekker wakker! Hier is het de laatste dagn Britt die al heeel vroeg bij mijn bed staat dat haar oren auw doen en niet kan slapen.. :)

Sloppy: Leuke foto!!!

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Joenka hier ook 1 die zin heeft in de meeting :D nog ffkes.
    Vervelend dat Briit zon last heeft van dr oortjes bah.

Tjee wat een weer net hagel en sneeuw en nu schijnt de zon weer pfff

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Niemand in de chat dan gaat ik ff snel na de action heb ik dat ook gehad :D

8. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Zo ik ga ff van de laatste posts proberen te reageren want mijn kind is zo ong. de hele dag wakker :$ dus lezen doe ik onder de fles maar posten lukt vaak niet echt....
    En nu zit hij ff bij mij op schoot en ik typ ondertussen haha

@ Blij ei, Tijn was afgelopen week 6446 dus ong. zelfde gewicht en die zit al weken op 5 flessen per 24 uur en dan 180/6.
    Dus 180 water en dan 6 schepjes voeding en wij doen er nog een ruime schep nutriton doorheen.

De tijden zijn bij ons rond 6:30/7:00 (afh. vna hoe laat hij wakker word maar nog nooit meegemaakt dat hij later dan 7:00 wakker werd anders zou ik hem wakker maken)
    Rond 10:30
    Rond 14:30
    Rond 18:00
    Rond 22:00/22:30

Ik heb vaak wel een half uur speling, soms kan ik wat rekken of krijgt hij de fles eerder omdat het mij beter uit komt zeg maar.

@ Mvj, succes met werken.
    Hoeveel ga je werken?
    Ben benieuwd hoe het is "bevallen"

@ Luna, nou een goed gesprek is niet verkeerd lijkt me zo.
    Maar om te beginnen natuurlijk al goed als je het persoonlijk vertelt/aankaart of vind je dat lastig?
    Een sms is altijd zo onpersoonlijk vind ik dan, of onpersoonlijk, hoe moet ik dat zeggen, voor zoiets maar dat vind ik.
    Succes ermee!!!

@ Huismiep Danjo, alles weer aan kant? ;)
    Kun je hier niet een ochtendje komen? haha
    Leuke foto's.
    Zijn dat van die foto's van babybell?

@ Wendelaa, bah alletwee onder de poep......
    Hoest verder bi jullie?

@ Rose, hoe was het bij de dokter?

@ Curly, goed man van die kilo's.
    Moet je daar ook een dieet bij volgen?
    Kun je me daar anders ff berichie over sturen?

@ Leonie, klote van je schoonouders zeg, wat een gedoe

@ Anas, balen dat t nog niet zo lekker gaat

@ Kk, dat zijn de goeie berichten.
    Hoest met jezelf?

@ Maia, jammer van die doopbijeenkomst, goed dat je je ring weer past.

@ Noa, fijn da ze goed gedronken heeft

@ Jaja, trek je t nog?
    Leuk dat dylan rolt

@ Kitty, helaas kan je niet helpen aan zo'n fles.
    Dr brown flessen shcijnen ook goed te zijn, weet niet of jullie die kunnne krijgen?

@ BAby, fijne actie.

@ Hier,alles goed, behalve dat meneer overdag niet slaapt haha.
    En nog steeds verkouden en hoesten :( Heb al wel tussikind gekocht van vsm zo sneu.
    Heb leuke kleertjes nieuw van villa happ gescoord voor meer dan de helft van het geld.
    Hier zit een winkel die spul van vorig jaar verkoopt van villa happ e.d. nieuw dus maar bijv. spijekrbroekje kostte 24,,95 en heb er 8 euro voor betaald.
    Het geld daarvan gaat naar een goed doel om huizen e.d. te bouwen.

Nou ik ga zo ff wandelen, t is hier nu nog droog

Fijne dag

9. Maia

Maia Niet meer actief

zo ben ik weer. gesprek gehad met de psycholoog over die assessment. Was niet verbaasd over de uitkomst dus vond het redelijk nutteloos maar ach ;) volgens mij ben ik wel geslaagd. Fleur heeft bij mijn ouders de boel op stelten gezet en die ligt nu bij te komen hihi :)

@MvJ: wat een leuke site zeg!!

@Luna: ik begrijp je helemaal. Wij hebben ook zo'n periode gehad (vooral voor Fleur er was) en erna ook nog een beetje eigenlijk.

@Ei: fijn dat het beter lijkt te gaan. Fleur is ook zo'n 6,5 denk ik (iets meer) maar die drinkt:
    rond 07:30 : 180 water + 6 schepjes
    rond 12:30 : 180 water + 6 schepjes
    rond 17-17:30 : 180 water + 6 schepjes
    rond 23:00: 210 water + 7 schepjes
    maar het kan af en toe een half uurtje verschillen. Overdag in elk geval.

@Joenka: lief dat je het vraagt maar ze gaat morgen pas wennen voor het eerst.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    rins das nog eens leuk shoppen ...en euh nee kom niet bij je poetsen mn eigen huis is al teveel voor mn bekken.
    en nee die fotos heb ik gewoon bijde fotograaf gedaan heb 5 vellen van 12 fotos voor 35 euro , nu nog na bestellen fotos in het groot :D

Maia heb je ook weer gehad meid. en morgen the big day komt vast goed

11. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Oepsss, sorry Maia!!
    Maar dan heel veel suc6 voor morgen!;);)

Eitje: Bij mij zijn de flestijden ongeveer
    7:45/12:00/ 16:00/ 20:00

Zo nu ff Britt uit school halen!

Wat eten we vandaag???

Hier een maaltijdsalade met geitenkaas en honing! (hihi, aanbieding bij de appie:D)

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier kapsalon zou ik gisteren eten maar gisteren bij mn schoonouders en buren gegeten :D

Voor diegene die niet weten wat het is
    patat/shoarma/sla eerst klaar maken dan knoflook en kaas eroverheen en dan in de oven

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Joenka ieuwk geitenkaas

14. Maia

Maia Niet meer actief

@Danjo: leuke foto's trouwens, helemaal vergeten te reageren!
    ooo kapsalon! Jummie :D

@eten vanavond. Ik ga zo alvast lasagna voorbereiden.

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maia geef niks :D lasange ook lekker hoor

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Pff is het al 4 uur wil mn meisje ophalen hahahahaha.

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Even snel weer....

Luna, groot gelijk dat je even een gesprek met m aanknoopt.
    Beter dan dat ineens de bom barst..hoop dat ie begrijpt hoe je je voelt

Flessen, Tim kreeg 4 flessen van 180+6...8-12-16-22, maar op t moment is ie t ritme kwijt;)

Even klagen hoor....zit er ff doorheen wat betreft heel t poepgebeuren. Heb t idee dat ik op t moment alleen maar luiers aan t verschonen ben, flesje voeding/ors aan t geven en dan ook nog heen en weer rennen van en naar school.
    Weet dat ik niet mag zeuren, is pas een weekje aan de gang en er zijn meiden die veel meer ellende achter de rug hebben of nog steeds hebben.
    Maar kan vandaag het gehuil even niet meer aan!...en daar baal ik zelf nog wel t meeste van...zucht...

Zo einde geklaag haha

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    noa, weinig drinken is hier ook t geval, tess komt meestal niet boven de 700 cc uit en vaak blijft ze op 600 per dag steken. als ze goed blijft plassen is t goed toch?

joenka, buisjes voor britt... toch weer n hele happening! hopelijk heeft ze niet zoveel last van de narcose...fijn dat boaz t zo goed doet op t kdv!

blij ei, hoest nu met je mannetje? fijn dat hij wel goed sliep vannacht!

baby, hoop dat t gezin jou wel leuk/aardig/goed genoeg vindt vandaag... hoop dat je t er leuk hebt! wel zo leuk om weer fijn te beginnen na je verlof... hihi ruzie met de chauffeur, ik moest er stiekem ff om lachen! goed gedaan hoor!

anas, knapt mike al op? beterschap!

maia, jammer dat de doopvoorbereiding niet zo`n succes was... volgende week nog n keer? wij hoefden maar 1 x, en t was gewoon gezellig. hoop dat t volgende week beter is!

curly, wat val jij goed af! heb er respect voor, hier is de drive nog niet aanwezig...

wendelaa, ik hoop dat tim nu snel van de diarree af is en jij weer je nachtrust krijgt!!!

danjo, super dat de shoot zo mooi is! ben benieuwd...-> ooooh! mooi! en die kleertjes, zo lief! hihi die haarband!

mvj, ik kan me voorstellen dat t pittig is om 3 kids en jezelf klaar te maken voor vertrek `s morgens!

luna, lastige situatie meid.... ik hoop dat een goed gesprek verandering in de situatie kan brengen! las toevallig n artikel in de LINDA. dat mannen zich erg verantwoordelijk voelen voor de financiele situatie in hun gezin en daardoor de andere belangrijke wel eens iets naar de achtergrond schuiven...

mvj, werkse!

ei: tess drinkt ongeveer om de 4 uur (ik laat haar binnen bepaalde grenzen zelf komen voor n fles, want anders drinkt ze toch niet) ze krijgt nog 150/5 = 165 cc. alleen de laatste fles geef ik 180/6=200 cc. de tijden zijn ongeveer: 6, 10,14,18,22 uur. hoop je vraag zo beantwoord te hebben! o ja, tess weegt nu zo`n 6300 gram.

luiers, hier stinken ze ook heel erg, met extra care voeding... rotte eieren! gatver...

joenka, ik vond de doos van prenatal wel leuk, lekker veel lezen!!!

wendelaa, ff klagen is niet erg hoor! kan me voorstellen dat je t helemaal zat bent! slaaptekort, wassen, wassen, wassen, verschonen, voeden, naar school enz... ik zou t ook heel pittig vinden! en een week is best lang! succes met alles, knuffel voor jou!

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wendelaa ook jij mag klagen hoor meid tis ook niet niks zo en dan ook nog eva rond hebben lopen
    dikke knuf voor jou meid.. Ik hoop dat die poep luiers snel minder worden want dat is echt niet leuk

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ellen zoals Tess drinkt heeft Naomi ook dr momenten. Ik maak me om 600cc ook totaal niet druk en idd als ze nog goed plast geen koorts etc heeft is het toch prima. Onze meiden zijn in het begin veel aangekomen en nemen nu lekker de tijd. Moet wel zeggen ik geef nu bijvoeding en ze is weer wat beter dus de 700 haalt ze weer, maar met potjes 2x een kwart potje drinkt ze nog net zoveel

Deel Deze Pagina