Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    nou hier net bezoek gehad en vanmorgen geholpen in t huis van mijn schoonzusje.

ben erg geschrokken, nichtje van teun die 18 weken zwanger is, heeft gisteren bij assen een ongeluk gehad op de snelweg. (was nog op hart van nederland dat t daar zo glad was en er zoveel ongelukken waren gebeurd daar) ze is met 100 km per uur in de vangrail gereden en meteen naar t ziekenhuis vervoerd. gelukkig is alles goed met de baby, voorzover ze kunnen zien, maar ze heeft haar gezicht in de kreukels (misschien haar neus gebroken en alles is opgezwollen) en is natuurlijk ontzettend geschrokken. t zit haar niet mee! (ik vertelde laatst t verhaal dat ze bijna gecurreteerd was met 7 weken zwangerschap omdat ze t hartje niet konden vinden)

met tess alles goed gelukkig! morgen officieel laatste dagje thuis, maandag gaat t gewone leven weer beginnen!

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    en euh ellen wacht tot je potjes gaat geven je weet niet wat je overkomt wat een stand zeg damz....en geloof me ik kan veel hebben maar ik heb van de week al een paar keer kokkend boven dr gehangen en maar lachen he :D

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hihi danjo, hoe laat 'mag' je je meissie ophalen?

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oh jee ellen das idd schikken zeg bah bah gelukkig gaat het met mama en baby na omstandigheden goed. Behalve dat mama dan in de kreukels ligt ( het had erger kunnen aflopen)

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ja, ik weet er alles van, op t werk heb ik zoveel verschillende poepluiers, dat ik geloof ik alle geuren al wel heb gehad... :D

tess ziet er ook errug 'gezond' uit zal ik maar zeggen, dus ik maak me niet druk! als ze nou maar eens zou doorslapen tot een uur of 7 `s morgens. misschien toch maar vast aan de bijvoeding beginnen, misschien helpt dat.

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja dat zou idd lekker zijn ja vooral omdat je ook weer aan het werk moet volgende week.

ellen 4 uur mag ik dr halen dus nog 25 min vervelen..vind het altijd zo raar precies 4 uur op de stoep haha

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wendela, waarom zou jij niet mogen klagen. ???
    Ik herken het wel hoor. Zeker als je al een 2e kindje hebt rondlopen zoals ook hier het geval is, dan is het nog veel vervelender..

Ik denk ook wel eens, AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH helaas veranderd het er niet mee, en voel ik me achteraf dan weer schuldig dat ik dat denk.

Hoop dat de kleine man snel opknapt!!

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Danjo lekker hoor je kleine meisje weer snel ophalen :) Altijd fijn toch als je ze weer in je armen hebt !!!

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Jaaaaaa heerlijk ff tutten , vooral omdat ik vandaag thuis ben duurt het zolang maar weet dat ze daar op dr plekkie is dus dat is ook een fijne gedachten. en ik heb heerlijk even alles kunnen doen zonder mc en naomi op sleeptouw

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    morgen gaat tess voor de tweede keer naar t kdv. van 11 tot 15 uur. ik ga boodschappen doen en poetsen, dan is de tijd vast snel voorbij! wel jammer eigenlijk op mijn laatste vrije dag...niet bij nagedacht van te voren.

danjo, ff nog!

haha ik ga ff voor de derde keer naar de c1000 vandaag, weer wat vergeten! hoezo nog last van zwangerschapsdementie ?!

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen hihihi geweldig weer na c1000 ze zullen wel denken

ja nog ff heb nu mn omaatje aan de telefoon

12. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Was weer terug van de dokter, het zit vast in me schouder en denkt aan een ontsteking heb nu medicijnen ervoor als het niet minder word dan maandag naar een manueeltherapeut.

Even snel bloeddruk oplaten meten omdat ik nog weleens duizelig was maar die was 120/75 gelukkig goed.

Eten: Hier saai broodjes met kaas ofzo straks na het eten naar een verjaardag.

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    vervelend rose maar gelukkig niets ernstigs, en idd saai broodjes hihi

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    rose, hopelijk is t snel over!

eten, hier spinazie (getver, maar ja kan niet altijd lekker zijn) met ei, gehaktbal en aardappels.

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lekker hoor spinazie en waarom eet je het als je het niet lekker vind :D

16. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ha dames.

efe een vraagje voor de mams die bijvoeding geven rond welke tijden geven jullie die potjes en de flessen? geven jullie die achterelkaar of hoe gaat dat eigenlijk?

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zo ik ga mn meisje halen :D

18. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ellen: Zaten er bij jou leuek dingen bij om te lezen? Ik had alleen een party van november 2009??? Rest alleen foldertjes...
    Morgen je meissie wennen, spannend... En ook maandag weer aan de bak! Zou me niet te druk maken om je meissie, voel je zelf het beste aan!

Wen: Mag best ff klagen hoor! Toen ik Boaz niet stil kreeg werd ik ook helemaal gek! Net als hij eindelijk slaapt moest ik Britt weer ophalen van school... En als hij huilde en ik kreeg hem niet stil was ik boos op mezelf! Dus je mag best ff mopperen!

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jaja ik geef voeding (melk) 8 , half 12, 3 uur, half 7 en rond half 10 10 uur en potje geeft ik 2x een kwart potje ong om 1 uur ( is ze vaak wakker en tegen 5 uur.

20. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Danjo ernstigs? daar ging ik ook niet vanuit haha...
    Ernstigs denk ik meteen aan hele enge dingen :(

Deel Deze Pagina