Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Jaja 7 uur 12uur 17uur en 21uur krijgt ze de flessen en rond 10.30 en 19.00 de fruit/groente hap.

2. Maia

Maia Niet meer actief

jeetje dat is wel schrikken Ellen!

@Rose: hopelijk is het snel over!

3. Maia

Maia Niet meer actief

Ik ben net trouwens gebeld door de bieb en ik ben nu helemaal officieel aangenomen :D jeej... kreeg ook het rapport een half uurtje geleden toegemaild en ik zat al te glimmen van trots en ik werd meteen gebeld dat ze het helemaal super vonden en ik dus dinsdag echt mag beginnen.. brrrrr ;)

4. Rose1982

hee super Maia!!! :)

5. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Maia: Kijk nog ff de officiele bevestiging! Gefeliciteerd!

Rose: He bah, een ontsteking in je schouder! Hoop dat de medicijnen gauw aanslaan!

Danjo: Hoe is het gegaan? Vast wel weer goed!

Ellen: Pff, dat is idd wel ff heftig zeg!

6. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Joenka, die party zat er bij mij ook in. waardeloos, oud nieuws. Verder vond ik het wel een leuke doos.

Wendelaa, zover ik er verstand van heb eet je prima. je zou hooguit de aardappels weg kunnen laten vanwege de koolhydraten.

Rins, ik pb je wel even.

Leonie, haha lekker slim en ik ben niet eens blond! sorry

Maia, super goed zeg. nogmaals gefeliciteerd.

ellen, thnx!! Bij mij was het ook hard nodig hoor een dieet, maar idd je moet er wel achter staan.

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Rose, he bah een ontsteking zeg...hoe kom je er aan denk je dan!..nou ja, hoe kom je er af;)
    Hoop dat de med. hun werk doen

@Ellen, gatver dat is schrikken zeg. Gelukkig is er met de beeb niets aan de hand.

@Anas, ja dit zijn momenten dat 2 kids idd wat heftiger is als dat je denkt. Maar goed, mijn hoop is gevestigd op t weekend, want de diarree schijnt met dit virus een week te duren ongeveer.

@Maia, helemaal officieel dus...reden voor een feestje hihi

@Curly, nou aardappels weglaten lijkt me zo weinig.
    Ik heb beslotenm, ja weet ik...is crashen, maar kan me op t moment erg weinig schelen! Om Weight Care te gaan halen, ben ooit al een keer daar veel mee afgevallen...alleen toen kwam Eva er tussen en dus de nodige kilo's erbij. Anders was ik op gewicht gebleven.
    Dan hoef ik ook niet steeds bezig te zijn met lijstjes en wat te koken etc....

Vanmorgen ook even met manlief erover gepraat, dat ik gewoon baal van mijn eigen lijf. Voel me alles behalve vrouwelijk op t moment. De lieverd zei gelijk dat hij dit zeker niet vind en me nog steeds mooi vind...maar goed, ik zelf niet;)

8. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    wendelaa:snap helemaal wat je bedoeld en als jij wait care wil gaan doen lekker doen hoor!!!!!! je moet doen waar jij je goed bij voelt.

9. Rose1982

@ Wen ik heb hier de hele kast vol staan met weight care ik ga daar maandag mee beginnen :)
    Was vorige week 1+1 gratis bij kruidvat. Ik wil ook even een paar kilo hier mee afvallen en dan zel me eetshema aanpassen over een tijdje :)

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ben hier inmiddels 1,5 kilo afgevallen.. ook niet erg veel... ben nog echt veel te zwaar !!!
    nu 65,5 kilo maar ik ben maar 1.61!!! Dus dat is echt TE veel.

moet eigenlijk gaan sporten ofzo, maar ja daar heb ik geen geld voor en ook geen zin in eigenlijk! ;)

11. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Anas, kan me voorstellen dat je niet op sporten zit te wachten. Wat ze mij adviseerde is ook iedere dag een uur met de kinderwagen wandelen. (doe ik niet iedere dag, maar sport dan weer wel). Misschien is dat een middenweg??

Wendelaa, ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb namelijk precies hetzelfde. Toen ik begon met dieet en op de weegschaal moest heb ik achteraf flink gehuild. Wilde niet in de spiegel kijken. Nu pas ik iig weer wat broeken en probeer zo snel mogelijk weer fatsoenlijk uit te zien.

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Curly na de zwangerschap van laura ging ik wel altijd lopen , maar met dit weer ga ik niet wandelen. Zeker niet met 2 kwakkelende kids, ben veel te bang dat ze dan nog of weer zieker worden. maar je hebt gelijk wandelen is goed!

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Even snel,

Net terug van mijn werk en heb weer heerlijk gewerkt. Wel weer even wennen, maar dat was zo voorbij. Heerlijk dat kleine hummeltje en die gelukkige ouders.
    Kindje woog maar iets van 2500 gram, dus echt iniminie. Wat is onze Evi dan al weer groot (en ze is nog maar zo klein haha).
    Morgen om 8.00 uur beginnen, zijn leuke mensen. 2de kindje.

Nou ff gtst kijken.

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    mvj fijn dat het goed bevallen is

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wandelen komt hier ook weinig van.....lopen gaat niet lekker met mijn bekken. En net wat Anas zegt, met een kwakkelend kind is t ook niets.

@MvJ, wat een kleintje zeg!
    Fijn dat het werken zo goed beviel weer

16. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Zoo mijn 1e werkdag weer overleefd!En wat voor 1 pfff mocht om 6 uur mn bed uit zelf onder de douche aangekleed en toen Dyoni uit bed gehaadl.Die was het hier totaal niet mee eens en weigerde dus ook om te drinken…Nou ja in de auto brrr nog donker buiten hihi en op naar de oppas en werk…Moeders mocht gelijk met een leerling (praatte 6 kwartier in een uur) pffff naar een 35 weken beebje…Potverdorrie wat klein!!!Nou ja was blij dat ik mijn meisje weer op kon halen en die beloonde me met een mooie schaterlach!!!Nog 3 te gaan…En kom ik thuis ben ik ook nog ongi geworden bleg welkom in de realiteit!!

@Anas; hoop dat de spray snel gaat werken en het gauw beter gaat met Mike!

@Noa; misschien was die andere speen de oplossing ben benieuwd!

@Maia; wat een gedoe zeg met het dopen, ook raar dat er ineens zo’n gesprek kwam..

@Wendelaa;pfff wat een nacht!!!Ff een dikke knuf voor jou meis!Is ook niet niks hele dag in de poep!

@blijei; mooi!Goed geslapen vannacht jeeej!!Enne ik ben best lief hoor maar je moet niet over Dyoni gaan beginnen dan sta ik niet voor mezelf in hihih

@Luna; zo lekkere langslaper!!

@mvj; Jij ook weer bij zo’n uk geweest

@kk; wow gaat goed bij jullie!

@Danjo;oooooh lekker droppie!En de kleertjes zijn leuk he, ik zag ze nog hangen!

@Luna; moeilijk he als je mannetje zoveel werkt..succes met een gesprek!

@Voeding; dyoni krijgt 5 flessen van 180/6 (drinkt ze niet allemaal leeg) om 7 11 15 19 en 23

@Rins; leuk gescoord die broek!

@Ellen; jeetje daar schrik je van!Dat is echt een beebje die haar graag als mama wil hebben!!!

@Rose; succes met je schouder!

17. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @MvJ ...fijn dat t weer leuk was je eerste werkdag. En wat een kleine mini zeg!!

@baby...hihi best vermoeiend een hele dag met een babbelgrage leerling. Heb je dat nu de komende 3 dagen?...ennuh ik geloof ook zeker dat je best lief bent hoor ;) En jakkes ongi... daar moet ik natuurlijk ook weer aan geloven nu ik de wereld van de fles ga betreden.

@Wen, klagen mag en moet hier! Ik heb de afgelopen week ook weer regelmatig zitten huilen hoor. Hele dikke knuffel...knuf knuf...maar wacht dan nog even met je crash dieet tot je wat meer energie hebt...

@Rose, mooi balen van je schouder. Hoop dat t snel over is, heb je er last van met je mooie Eva tillen?

@Maia, dan nu officieel gefeliciteerd! had je niet gedacht een maand geleden dat je morgen gaat wennen en volgende week werkt!

@Danjo...lekker aan t knuffelen met Naomi?

@reacties op flessen...dank heb t allemaal opgeslagen in een worddoc, ga ik eens bekijken wat Boaz zn schema gaat worden.

Zo en nu ga ik naar bed, ben echt gesloopt door de afgelopen week geloof ik.....

Slaap lekker allemaal (over een tijdje voor de meeste neem ik aan)

Oja wat ik nog wilde zeggen... wij gebruiken een totaal niet pedagogisch verantwoorde manier om Boaz in slaap te krijgen.... we zetten de fohn aan (voor t geluid).. Speen wil hij niet meer en laten huilen werkt echt niet. Dus ik zie me al bij het kdv aankomen met de fohn met een Boaz naamsticker :D... Ach ja, dat wordt de komende maand ht project 'haal Boaz van de fohn af'

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Baby is idd even heel erg wennen maar de eerste zit erop meid

blijei haha hm das wel vervelend jah

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ei ja heb vanmiddag ff lekker geknuffelt maar ze lig nu lekker te slapen

20. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Baby: Hihi klinkt als een leuke eerste werkdag!;) Nog maar 3 te gaan..... Hier ook vandaag weer ongi!:(

Blijei: een fohn:D, nee dat gaat niet werken op een kdv..... Hoe kom je erbij??? Als het helpt doe je alles!

Wat is het rustig vanavond???

Deel Deze Pagina