Goedenmorgen dames, Baby...... Morgen!!! Weer lekker aan het werk vandaag!!! Doe rustig aan en na deze dag nog maar 2 dagen. Maia: Jaaaaa, therapeutisch shoppen,ik ben voor!!! Gaat vast helemaal goed komen. Suc6 Leo: Foto's heb ik vorige week 1 geplaatst de kast met Britt ervoor! jammer weer dat je dat niet is opgevallen! Hihi, hier ook altijd als ik bedenk dat ik nog ff de ochtend terug mijn bed in ga dan wil die niet slapen. Zit ik kant en klaar beneden dan slaapt ie! Danjo: U ook werkse voor vandaag en Naomi veel plezier op het kdv! Wendelaa: Jij ook volgende week weer aan de bak??? Volgens mij bijna iedereen weer! Ach geven we Ei een maandje de tijd om solo te gaan op het forum! Hoop dat Tim idd vooruit gaat, je bent nu al ff bezig... Josien: Dit is niet normaal hoor! Doe je ff rustig aan! Je bent ook nog moeder waar je echt van moet genieten he! knuffel! Rose: Suc6 bij de orthopeet! Hopen dat hij goed nieuws heeft! Ellen: En heeft ze wel doorgeslapen? Hier een onrustige nacht! Pffff, heb nog steeds enorme koppijn! Boaz was heel onrustig en druk in bed. Ondanks zijn bakerdoeken lag hij achterin zijn bed...Rob kwam om 1:30 aankakken chauffeur was niet op komen dagen dus die hebben wat anders moeten reglelen.. Beetje rustig aan doen en dan vanavond naar de vriendjes van Amstel! Hoop dat m'n koppijn dan minder is..
Joenka, hoop dat je koppijn wegtrekt zodat je vanavond een lekker feestje kan vieren! Leo, gefeliciteerd met Tara's vermaanddag en leuke site! Ze is echt een poepie! Baby & MvJ, fijn dat het werken jullie weer goed is bevallen! Lijkt me wel bijzonder hoor, direct alweer druk met mini beebs! En weer een bevalling meemaken lijkt me ook wel apart (was er gisteren 1 op tv en ik voelde weer helemaal mee!) Blij ei, heeft het geholpen? Ik kolf nog steeds maar als ik het niet doe heb ik ook niets meer (het is zo snel weg!) Ik kolf nog maar 1 flesje per dag denk ik hoor maar goed, dat flesje geeft haar nog wel antistoffen en helpt de stoelgang! Dus ik ga zo nog wel even door Had ik al verteld dat ik bij de arboarts was geweest? Ik ga nu 4x6 uur werken, even pas op de plaats dus dat is heel fijn! Gisteren ID aangevraagd voor Elise, aaaw... Kleintje op de pasfoto Zit er een vent achter de balie die heel ondiplomatiek zegt dat ze niet erg voorlijk is (want ze kan haar naam nog niet schrijven?) en dat het net is alsof ze eten heeft gemorst (aarbeienvlekje)... Ik was er al snel klaar mee zeg! Verder ga ik vanmiddag naar de kapper, voor het eerst sinds 10 maanden ofzo? Weer eens iets aan mezelf doen, whoehoe! Ga er een heel stuk afhalen, het hangt halverwege mn rug maar ben het zat, doe het weer tot op mn schouders, lekker kort (als er maar een staartje in kan!) Ehm, tot zover mijn zinloze gezwam Vriendinnetje komt zo, even lekker samen aan de koffie en kletsen! Een fijne dag allemaal vandaag!
@Joenka, hoop dat je hoofdpijn zakt. En dan lekker genieten vanavond! En wat een capriolen haalt Boaz uit snachts hihi En ja, ook voor mij begint t weer maandag. Gelukkig brengt Rudi de kids weg smorgens, die is voor de middag vrij. Scheelt mij ee beetje haasten en kan ik op tijd beginnen, zodat ik op tijd klaar ben om Eva op te halen. Moet wel maandag even regelen dat ze voortaan op die dag kan overblijven. Anders ga ik t net niet redden met school @Odess, meid ik vind het zo knap dat je toch stug blijft kolven! En lekker even naar de kapper, ik moet ook weer....maar wanneer haha Maar wat een hork die fotograaf zeg! Had denk ik wel iets terug gezegd, wat een achterlijke opmerking over dr aardbeienvlek.
Goedemorgen, Zo even een goede nacht gehad! ben weer bijna helemaal bij de mensen. Oja aan de kdv-werkers....wees maar niet bang ik neem heus niet de fohn mee hoor. Hahah wil niet meteen al de 1e dag voor gek verklaard worden. Kan ik mooi de komende maand solo op ZP (goede tip Joenka) en fohn afleren.... @Wendelaa, hoop echt dat dit het begin van het weer beter worden is van Tim. @Leo, ojee word jij nu ziekig? duimen dat t niet door zet. @Odess, ja t heeft zeker geholpen, is weer weg t loop-oogje. En gaat snel he die melkproductie afname. Afgelopen nacht en vanochtend wel weer een goede borst kunnen geven, verder waarschijnlijk flesjes. Goed dat je nu 4x6 kan werken, is je duizeligheid weg? @Joenka, arme Rob zo laat thuis en arme jij hoofdpijn...hopelijk straks helemaal weg en dan lekker feesten vanavond! @Danjo, succes met werken vandaag. @Maia, spannend hoor en veel shop-plezier @Rose, lekker nog genieten van je laatse echte verlofdag, en wordt een spannende middag geloof ik. Duim dat alles in orde is. @Baby, ojeee oordoppen meegenomen @Ellen, goed zo Tess lekker drinken meisje! En heeft ze goed geslapen? @Anas, Mike en Laura weer helemaal beter?
Odess: tssss, wat een eikel die vent! Had hem over de balie getrokken! (zegt ze stoer) Lekker naar de kapper!!! Moet ik eigenlijk ook weer heen, maar moet ik oppas regelen. daar heb ik nooit zo'n zin in! Wendelaa: Is Rudi altijd de ochtend vrij? En werk jij halve dagen? Zal wel weer wennen zijn! Ik mag maandag ook om 7:30 present zijn tot 17:15 dan de kids allebei ophalen dus ben denk ik om 18:00 thuis, eten koken,eten douchen en slapen??? aarrrggggghhhhh, ga er nog maar niet over nadenken!
@Joenka, nee Rudi werkt fulltime..maar die moet maandag naar t UMC. Moet bij een sportarts zijn voor zijn voet. Dus komt nu wel mooi uit. Ander breng ik ze weg voor ik ga werken. We hebbn n.l maar 1 auto, maar hij leent maandag die van zijn moeder. Moet ik niet vergeten haar op te halen van t werk En ik werk idd halve dagen. Ongeveer tot 12.00, maar Eva is op maandag om 12.15 uit school. Werk verder nog maandagavond en woe-vrij ochtend. Die 2 dagen is ze pas om 12.45 uit. @Ei, dat wordt afkicken voor jou hier haha
@ego.... Vanmiddag Boaz naar zn tante brengen (zus van P) ik ga vanavond naar Amsterdam, mn oma viert haar 91e verjaardag met een etentje. Dat is dezelfde oma waarvan we afgelopen zomer vreesden dat ze Boaz niet zou meemaken vanwege darmkanker, dus extra bijzonder. @rotziekte, vandaag wordt een vriendin geopereerd aan borstkanker. Daarna aan de chemo en bestraling. 2 kids van 3 en 6, echt vreselijk. Dan besef je weer hoe goed wij het hebben.
Wendelaa: Oke, dat zijn wel lekkere tijden! en fijn dat je rustig mag.kan beginnen! Ei: Hihi, ik zou je idd voor gek hebben verklaard als je bij op de groep kwam! fijn dat je goed hebt kunnen slapen! Hopen dat Boaz het ook goed gaat doen op de fles, maar dat zal wel niet zo moeilijk zijn. Kijk, wat kunnen die oude mensen je toch versteld doen staan he! Geniet lekker van het etentje en laat Boaz maar lekker zijn tante gaan pesten.. En ja, soms! Ik wordt helemaal naar van die verhalen! En dan mag je je handjes dicht knijpen dat je nog gezond bent met je man en je kids... Maar ben soms ook weleens bang dat het ons overkomt hoor!
@ Wen jeetje wat een verhaal heb het net gelezen, krijg er gewoon een brok van in me keel. Nu ik Eva heb denk ik er ook wel eens overna van als dit of als dat...... Kun je maar beter niet te veel aan denken maar dit soort verhalen word ik altijd wel even bang van. Hoop dat het nu wat beter gaat met Tim @ Danjo werkse! @ Blijei oww lekker joh nog een maand vrij! (ben jaloers) haha Nee vind het ook niet erg om maandag weer te beginnen. Thuis zitten word ik ook niet vrolijk van. @ Joenka ik hoop dat je hoofdpijn wat zakt en dat je vanavond heel veel plezier gaat hebben!! maar dat zal wel goed komen
Tip van de dag Friso fruit en groenten kun je gewoon in een ijsklonten bakkie invriezen dus zo hoef je de helft niet weg te gooien in het begin.... ff gebelt met de friso lijn
Joenka hoop dat je hoofdpijn snel zakt meid Odess heerlijk even jezelf laten verwennen meid ei had je al aan zien komen haha, fijne dag vandaag en tjee wat erg voor je vriendin zeg knuffel. Hier weer even ana het werk geweest en Naomi zit nog op het kdv
Hoi allemaal, ik zit op mijn werk en lees vanavond terug om op jullie te reageren. Bedankt voor alle lieve reacties over het gesprek met Guus. We hebben gisteren even gepraat en afgesproken dat we wat meer tijd voor elkaar vrij gaan maken. Hij vind het zelf ook jammer maar ziet het meer werken in zijn bedrijf ook als een investering voor de toekomst. Daar heeft hij natuurlijk wel gelijk in maar we moeten er even een goede balans in vinden. We zijn om het weekend samen vrij en we gaan volgend weekend een dagje samen weg. Oma en opa mogen dan even op Juliën passen. Verder gaf hij aan dat hij het ook niet leuk vind dat, als hij er is, ik de hele tijd achter zp zit of op de chat. haha. Dit moet ik helaas dus een beetje gaan beperken. Vanavond is hij er niet dus jullie zien me wel! Fijne middag allemaal alvast, doeiii
tara, gefeli met je 3 mnd! senne, gefeli met je 4 mnd! ei, wat erg voor die vriendin, hopelijk geneest ze helemaal! danjo, hoest nu met je bekken? maia, lekker aan de shop zeker? t gaat vast super met je meissie op t kdv! luna, fijn dat jullie goed gepraat hebben. als teun thuis is, zit ik ook niet veel achter de pc, ook omdat ik dan boven zit... niet zo gezellig natuurlijk. tess was om 4 uur al wakker vanmorgen... wij hebben een feestje vanavond en ik wilde tess daarna weer ophalen bij opa en oma, maar nu toch besloten haar daar te laten logeren. voor t eerst dus. kunnen wij een keer een nachtje goed doortrekken. (hopelijk mis ik haar niet te erg zodat ik daardoor wakker lig...) ze is nu op t kdv, over n uurtje kan ik dr alweer ophalen! wiehoe! hahah wel leuk, ze 'zwaaide' me lachend uit. komt helemaal goed. nu ff de was doen, heb al boodschappen gedaan en koffie gedronken bij mijn moeder. dan ff naar mijn werk alles doornemen omdat ik maandag meteen moet openen,en dan mijn meiske weer ophalen!
leonie, beterschap meis! joenka, ook jij weer aan de bak maandag, volgens mij gaat iedereen langzamerhand weer beginnen! veel plezier vanavond!
zo, daar zijn we weer! Vanochtend om 9 uur Fleur afgeleverd, ze zat een beetje in het rond te kijken enzovoorts. Naja, er werd mij meteen gevraagd van, wanneer is ze ongeveer wakker, schema enzovoorts. Ik heb haar spulletjes gegeven, heb haar overhandigd en ben meteen weggegaan. Vond het zooooooo moeilijk. Toen naar m'n zus en toen zijn we maar gaan troostshoppen. Ook heel belangrijk Naja, en toen ging de tijd eigenlijk heel erg snel en was het al half 1, dus zijn we weer daarheen gegaan en daar zat ze lekker in een wipstoeltje in het rond weer te kijken. Alles goedgegaan enzovoorts. Ze was wel heel erg moe, dus heb haar thuisgekomen meteen in bed gelegd en daar ligt ze alweer een half uurtje ofzo te slapen. Maar ben blij dat het zo goed ging, dan wordt het voor ij toch ook makkelijker @Leonie: gefeliciteerd met de 3 mnd van Tara! @Joenka: veel plezier vanavond en hopelijk is de hoofdpijn inmiddels over. @Odess: vage vent zeg! Maar wel fijn dat je 4x6 kan gaan werken voorlopig. @ei: wat bijzonder dat jullie dat toch nog mogen meemaken dan! En veel sterkte voor je vriendin gewenst! @Danjo: handig tip! @Kitty: gefeliciteerd met de 4 maanden @Luna: fijn dat jullie goed gepraat hebben!