ellen, wat balen zeg. ik krijg dinsdag ook uitslag van de echo. Ik duim voor allebei onze meisjes. Luna, wat goed dat jullie gepraat hebben. Veel plezier het weekend. Wendelaa, wel heftig hoor zo'n helmpje. Gelukkig is Tim nog klein en heeft hij het niet zo door.
Sinds ik met fruit en groente hapjes ben begonnen heeft hij nog maar 2 x per dag een halve ml zantac ipv de 2 x 1ml die voorgeschreven was toen hij bijna 3 kilo was is er nu ruim 5. Moet maandag toch naar de ka toe en ga even verder met haar overleggen of ik er mee kan stoppen of niet. Geef alleen bewust geen citrus, want dat doet de werking van de zantac geen goed.
Heb dit weekend een pupje van vrienden te logeren. Volgens mij is dit niet de bedoeling van een wippertje.
@Ellen, o spannend je mag dus weer aan het werk. En jij stond ook 'lekker' optijd weer naast het bed? hopelijk heb je wat rust als ze bij je ouders is. Volgens mij gaat het bij anderen altijd beter als thuis. haha. Weet niet wat dat is. Juliën is op het kdv heel lief en bij de oppas ook. O Ellen, wat zielig dat ze hd heeft. maar is dat bij baby''s nog goed te verhelpen en op te lossen met een spreibroekje? Heb je nog niets gehoord over je nichtje? @Maia, wat fijn dat het goed is gegaan op het kdv. En troostshoppen moet je zeker altijd even doen dan. @Danjo, bedankt voor de potjes tip. Ik zat het me inderdaad al af te vragen. Heb al zoveel halve potjes weg kunnen gooien. Iemand enig idee waarom appel niet in het assortiment zit? Banaan was niet zijn favo hapje. Nou inderdaad, ik moet dat chatten met jullie toch maar eens gaan beperken. Maar vanavond kom ik wel even spieken hoor. haha Vervelend dat je bekken nog zo opspeelt. @Leonie, o stiekem een potje gekocht! haha. foei. Nou ben benieuwd wat Tara ervan gaat vinden. @Rose, yes hebben jullie wat te vieren tijdens het eten! Gaat de beeb naar oma? @Wen, ziet er wel als de meest 'ernstige' vorm uit op het linkse plaatje. Hopelijk gaat dat helmpje goed zijn werk doen. Je slaat de spijker op zijn kop. het is inderdaad erg wennen om van alleen partners naar ouders te gaan. had niet anders gewild! @Anas, beterschap met beide! @Rins, aaah vermoeiend dat hij overdag niet wil slapen? Is hij wel gewoon vrolijk. Misschien even een fase? @Curly, jij krijgt dus ook de uitslag. Ben benieuwd, hoop het beste voor je! @Gandor, wat een schattig beest! haha Die van ons passen niet in de wipstoel anders hadden ze er ook in gelegen denk ik . @Kitty, gefeli met Senne! @Joenka, jij staat waarschijnlijk al bijna bij het concert. Veel plezier! Hopelijk is de koppijn minder en anders gewoon flink wat glazen bier achter elkaar! Doet wonderen. haha @Odess, foto spammen van je nieuwe haar! @Blijei, als je in korte tijd geconfronteerd wordt met de gevolgen van kanker wordt je inderdaad even teruggeworpen in de realiteit. Wat zijn we toch een geluksvogels inderdaad. Heel veel plezier bij de verjaardag van je oma. @Josien, kan me helemaal voorstellen dat je erdoorheen zit. Ik zit al te klagen bij mijn 24 uur dus hoe jij je moet voelen.... Geniet lekker van Sam en man dit weekend. we zien je wel weer. @Baby, o dus Dyoon was lekker vroeg bij de les vanmorgen? hihi En de eerste werkdagen er weer op. Fijn dat het zo goed is gegaan en dat Dyoon lachte toen je haar kwam halen. @MvJ, fijn dat je werkdag zo goed is verlopen. Lijkt me heerlijk om zo'n babytje te mogen verzorgen. @Jaja, ik geef Julien als hij wakker wordt 1 flesje, dan 2 uur later een potje en dan 2 uur later weer zijn flesje. dan zijn flessen weer. Doe nu nog alleen s'morgens.
@Luna Is pas ook 9 weken. De volwassenuitvoering zal er ook echt niet in passen. Is een gevaarlijk herder
Luna handig dus als je maar 1 keer geeft om in te vriezen ik kon ook elke keer alles weggooien doet oktobermamas bij jou het?
@Danjo, schiet inderdaad niet op dat we over 31 berichten weer een nieuw topic kunnen openen. Oktobermamas doet het bij mij ook niet! Jammer, wilde eens even kijken wie er kwam kletsen. Nou ja.... @Gandor, haha nee die past er inderdaad ook niet in.
rose, super meid! dat is al 1 zorg minder! wendelaa, tjee, ziet er best heftig uit. voor later zou ik dan ook liever wel nu n helmpje hebben. tenzij t echt minder wordt met fysio. anas, beterschap meid! snap dat je er ff doorheen zit met twee zieke kindjes... curly, hopelijk krijg je goed nieuws! ik duim ook voor jou hoor! hahah gandor, gave foto! lief beetsje hoor! fijn dat je kunt minderen met de medicijnen nu je hapjes geeft. luna, ja meestal is t met een paar maanden spreidbroek verholpen. t is alleen zo lastig met verschonen, aankleden, enzo. en vind t gewoon zielig voor mijn meissie, al zal ze er weinig last van hebben.
danjo, duik dan ff lekker onder de douche als je t koud hebt! (na de fles dan, hihi) helpt mij altijd erg goed, ben dan de rest van de avond weer lekker warm. ik ga tess dr logeertas inpakken, sjee wat moet er veel mee zeg! ga dr wel missen hoor, maar t is wel heerlijk om te weten dat ik vannacht gewoon kan slapen, zonder wakker te worden om 4 uur en 5 uur en 6 uur!
ellen kun je nog wel inbakeren met een spreidbroek? je hoort wel veel dat de kleintjes zelf er geen last van hebben
oh ellen gemist gaat tess logeren? dat kan ik nog niet hoor hihi, nou ellen wil wel douchen maar heb zon zin in een gebakje haha
ow ja luna, teuns nichtje heeft dr kaak gebroken, (t bot tussen je bovenlip en neus) haar tandvlees is gescheurd, en neus gekneust. haar bijholten zitten vol bloed en ze heeft n lichte hersenschudding... vind t zo sneu voor dr! misschien ga ik er volgende week wel ff heen. heb alleen nog nooit zo lang met tess in de auto gezeten, ach gaat vast goed.
hahaha danjo! ik kan t eigenlijk ook niet, maar een keer doorslapen geeft de doorslag! t is de eerste keer hoor! inbakeren mag helemaal niet met heupdysplasie, ze hadden bij t cb gezegd dat er toch niks mis was met dr heupen dus daarom bakerde ik tess in. ben er meteen mee gestopt toen maandag de echo niet goed was. t slapen is niet veranderd daardoor, dus dat is wel positief.
tjee wat een fout zeg maar iig wel fijn dat ze er niet anders om slaapt. ohhh jij slaapt vannacht nog slechter hihihi