@kleertjes wegdoen: Hier niet hoor...........oke nog niet dan Dat kan ik echt niet hoor! @handjes sabbelen: Megan is ook dol op haar handjes! Zelfs als ze in de puccababy zit sabbelt ze op haar "katoenen" handjes echt geen gezicht :d Dan is die puccababy helemaal nat
Ja, ik heb heb idd een beste bul! Hij mag gewoon doorslapen en heb hem net alweer 10 minuten op zijn buik laten spelen, ging beter dan verwacht! Dus dat komt de lichte afplatting ook weer ten goede! Kleertjes: Hier wacht ik op een vriendin die over 2 weken de 20-weken echo heeft. Als het een jongen wordt mag zij de kleertjes hebben. Komt absoluut geen derde en verkopen kan ik gewoon niet. Krijg er nauwelijks iets voor en dan maak ik er liever iemand blij mee!
sloppy eb Leo: lekker hoor dat jullie meisjes zo goed slapen!!! jaja en baby: ooh wat een schattige foto's!! handjes sabbelen: ja begint hier ook te komen. Soms steekt ze per ongeluk haar duim uit en dan ligt ze te duimen (speen is niet interessant...) babyfoon: tussen onze kamers zit de badkamer en keuken. Ik hoor helemaal niks 's nachts. Dennis wel normaal gesproken maar als ie slaapt, slaapt ie zelfs door het gehuil door de babyfoon heen haha. Ik schrok vanmorgen wakker op 10 over 8 en toen lag ze heerlijk te slapen. Geen idee of ze daarvoor wakker was...maar ze was heel vrolijk dus ga er maar vanuit dat het allemaal goed is gegaan... Dank jullie wel voor de complimenten voor tessa in badpak kleertjes: liggen hier allemaal in een zak in de kelder. Kan er echt nog geen afstand van doen hehe. jiska: als ze er geen last van heeft dan zal het wel meevallen idd. Betekent dat ze er in ieder geval geen pijn van heeft dat het zuur omhoog komt. Idd ff aan t cb vragen... ellen: wow lekker veel wakker dus. Nou ja als ze niet chaggo is dan kan t geen kwaad toch. Op zich wel gezellie! Ik ga weer verder met foto's inplakken. Ondertussen zit ik ps I love you te kijken...hahaha lekker janken!
Zo eerst ff posten, dan burgerlijk doen (lees: aardappels schillen en bonen schoonmaken ) en dan bijlezen haha Bij het bureau geweest. @ staan, Vlgs de fysio was het staan wel gewoon echt en vlgs haar was het overstrekken als kinderen gingen staan. @ Flessen, gewoon nog 5 blijven geven, zeker bij reflux kinderen, dit adviseren ze vaak tot zowieso 5 mnd @ Bijvoeding, nog niet mee starten Statistieken: Lengte: 63 cm Gewicht: 6446 gr En 2 prikken gehad
oh gelukkig heb jullie weer gevonden!! Kreeg opeens geen mail meer en stond gesloten. pfff. wat een onzin max 1000 reacties. even foto spammen die we vorige week hebben opgehaald bij Bell Photo
Rins: Mooi dat alles weer goed was! Hier ondanks de reflux gewoon 4 flessen, maar hier hebben we de reflux ook goed onder controle. Hihi en suc6 met burgelijk doen! Sannie: Fotoboek van je meissie aan het maken? Curly: Mooie meid hoor! Eerste vindt ik echt een super foto, tweede is niet helemaal mijn style maar je meisje staat er super op! Leo: Ja,hebben tussen kerst en oud & nieuw gekocht. Morgen krijgen we de eetkamertafel en kast. Stoelen komen later en dankzij Luna nog bij Rofra 2 hanglampen en een secretair gekocht die komen binnen nu en 4 weken... LEUKLEUKLEUK handjes sabbelen word er helemaal naar van! Kan geen shirt aandoen voordat hij z'n knuistje al met shirt en al in z'n mond heeft. Hij houdt ook aan de binnenkant de stof gelijk vast ..... Kwijlen die van jullie ook zo enorm????
ja ben fotoboek aan het maken. Helaas is de lijm op hahaha Pff wat een werk zeg... curly: wat een mooie foto's!! joenka: hahaha elk uur een ander shirtje aan . Hier niet zo'n kwijlerd...nog niet tenminste Leuk nieuwe spullen voor je huis!! rins: lekker burgelijk aan t doen hahaha fijn dat het zo goed gaat!
thnx voor de reacties. joenka, 2de foto hebben we gekregen (je krijgt er altijd 1), anders weet ik niet of we die genomen hadden hoor. Moor, weten we al of ze zwanger is??
@ Curly: Zit hier helemaal weg te smelten bij de schitterende foto's van jouw meisje. Echt een schatje hoor! Mooi kindje. Bij ons zitten flapoortjes in de familie... Ik heb er ook één, waar m'n man trouwens pas achter kwam toen we al een relatie hadden . Die van Imke flappen ook iets, helaas, maar goed daar is ze niet minder om. Maar ik kijk dus op één of andere manier gelijk naar de oortjes en die staan bij jouw pukkie zoooo mooi plat tegen het koppie . @ Sannie: Ben je foto's van je meisje aan het inplakken? Ik ben hier ook druk bezig met een digitaal fotoalbum. Het is een hele klus maar ik heb me voorgenomen om het goed bij te houden. Je denkt dat je alles nog weet van de eerste dagen maar het gaat zo hard. Dus ik ben maar snel begonnen en van alles erbij geschreven. Succes! @Rins: ik heb ook lekker burgerlijk gedaan . Heb al een paar uur stoofpeertjes opstaan! Mjammmie! Ruikt heerlijk hier al heel de middag. @ Joenka: Wat leuk, nieuwe meubels! Waren de andere op of had je gewoon zin in iets nieuws? Wij hopen volgend jaar te gaan verhuizen naar een nieuwbouwhuis en ik wil dan ook graag wat nieuwe dingen... Eerst maar even sparen! @ Eten: Wat staat er bij jullie op het menu, meiden? Hier dus stoofpeertjes. Mjammmmie!
@ sabbelen: Grappig hè, dat onze kids precies doen wat ze moeten doen. Niemand vertelt het ze en toch doen ze allemaal hetzelfde. Nou ja, bijna hetzelfde dan...
@Mvj, hoe gingen de prikkies? Hopelijk is aankomende nacht beter. O en ik lees nu dat de ze weer stil was na de prikjes in de bak. Wij maken ons er soms drukker om dan de beebs. Tja en dat gewicht.... soms den kik weleens. Wat gaat Julien snel. Van mij had hij niet zo snel zo groot en zwaar hoeven worden maar goed. haha @SLoppy, jij ook al last van stinkie pampers. Hier ook gestort op 555. O en lekker toch wat meer tijd voor jezelf. @Knoffel, wat een vervelend idee dat hongeren. maar misschien wel een goede manier om haar eens aan het drinken te krijgen. Ahh, wat lag ze schattig te slapen. Klein propje. Met de sterrendroom erbij! hah @Blijei, die nachten...zou best kunnen dat dat komt omdat je kv geeft maar volgens mij is het gewoon een kwestie van heel veel geluk hebben als je kindje al doorslaapt. volgens mij komt dat echt wel vanzelf een keer. Misschien als je met de fruithapjes begint. @Aruna, aaah lekker in bed geknuffeld dus. Is toch ook heerlijk. fijn dat ze toen zo goed geslapen heeft. @Baby, Punkie Dyoni. hihi lief. @Curly, ook lieve foto's. Mooi met dat satijnen laken. @Leonie, haha ik moet wel lachen om jou soms. Ik ben net zo'nemo muts. Moest vandaag 2 x huilen. 1x omdat ik iemand zag die op mijn overleden opa leek. En 1 keer omdat ik ineens een paar flashbacks van het verleden kreeg. Mooie momenten hoor. O en voor t eerst beebzwemmen. Wij hebben juulz met zwemmen een zwemluier aangetrokken. @Jiska, dat is dus precies de reden dat ik ook niet verkoop. Daarnaast ook omdat mijn vriendinnen weer voor ee ntweede gaan en hun er mss nog wat aan hebben. @Maia, grappig hé, krijg nog tranen in mijn ogen als ik denk hoe blij we waren met die posi test vorig jaar. Hé Flauwert! Gewoon goed kijken. @Jaja, wat een lieve foto. haha. wat is hij bruin. Leg je hem stiekem onder de zonnebank? @Joenka, wat een binkie is Boaz al zeg! O leuk de nieuwe meubeltjes. Kwijlen: Juulz kwijlt vooral als hij aan het rollen gaat. haha
Och jee, dit is toch niet normaal.... zoveel bijgeschreven en ik begreep er al niets van waarom ik geen nieuwe berichter zag... dom dom dom.... Maar als we zo doen moeten we ieder 10 dagen een nieuw topic aan gaan maken met deel 1, deel 2 enz.... das vaag... Nou hier al de hele dag zonder zuurstof maar eten ho maar... @ KK.. ook hier krijgt ze nu geen sonde, ze krijgt 7 x per dag 120 cc aangeboden en wat ze dan tekort komt krijgt ze wel via de sonde ( in de nacht als extra voeding... ) Ik begin steeds meer chagerijnig te worden... dat jongetje huilt best wel veel waardoor Larissa niet in slaap kan vallen... zucht gaat ie weer...
Nou, ben op zoek naar een leuk kledingpakket in maatje 68 op MP, maar het is allemaal niet mijn smaak. Ben ik nu echt zo moeilijk? Ik hou niet van grote opdrukken van walt disney of opdrukken met auto's of beertjes. VRAAGJE: Iemand enig idee hoelang ze in maatje 68 zitten? 62 heeft hier krap 1.5 mnd geduurd.
@wapa: ik hoop dat jullie snel naar huis mogen! @maatje 68: ik begreep dat ze een tijdje langer in mt. 68 zitten dan in 50-56-62. Maar weet niet precies hoe lang.