Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Knuffelkonijn, kan me voorstellen dat het er nu allemaal uitkomt. Is ook niet niks die zorgen die je hebt om zo'n kruimel die in het ziekenhuis beland. Knuffel je konijntje maar leker vaak en veel en hopelijk gaan de leuke dingen snel weer een hoop goed maken.

@Sannie, lijkt wel dat oudere mensen wat egoistischer worden naarmate de leeftijd vordert. Klinkt namelijk erg bekend in de oren. Hopelijk wordt de spontane generatiefoto toch nog leuk.

@Ellen, eigenlijk zou ik me ook zorgen maken enzo hoor. Maar dat ga ik nu natuurlijk niet tegen je zeggen en je probeert iemand toch gerust te stellen. ;)

@Baby, daar hoef jij je toch niet lullig om te voelen. Jij hebt waarschijnlijk gewoon andere maniertjes waardoor ze toch wat geruster is. Hopelijk wordt hij er zelf niet onzeker over.

@Joenka, wat een drukke man. haha. Inderdaad allebei van die adhd baby's zo te lezen. hihi. Heb net even je foto's op hyves gekeken. Wat een lief scheetje is het toch zeg. Krijg er helemaal knuffelzin van..helaas ligt Juliën te slapen.

@Danjo, fijn dat het zo goed gaat met de fruithapjes. Juliën eet ze nog niet geweldig. We doen rustig aan.

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Goh, lekker druk op chat de zaterdagavond.....:p

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    baby, oe, das niet zo leuk voor je mannetje... zou teun echt niet tof vinden! misschien wat meer oefenen? hihi
    1 dagje nog, en hoe lang ben je dan vrij?

joenka, fijn dat je zo`n leuke avond hebt gehad gisteren!
    wat is boaz toch een heerlijk ventje!

yhmmmmm ik weet t niet meer. ff terug lezen hoor

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    o ja! kk, fijn dat maureen zo goed dronk vandaag!

5. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Leuk, die reacties!!!

KK: Wat fijn dat ze weer zo goed drinkt!!! Toppie!

Luna: ik wou dat die van mij sliep!

Pfff, hij heeft niet helemaal zijn dag! Ik wordt er bijna moedeloos van.. Ik loop echt tig keer die trap op, check hem en loop naar beneden en hij gaat weer vrolijk door! Grrrrr, dat zijn van die momenten dat ik ff behang nodig heb8). Dus heb idd maar ff wat leuke fotootjes op hyves gezet... Zie ik hoe leuk die eigenlijk ook is;).

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hahahah joenka! maar hij slaapt morgenochtend wel door toch?ik wil wel met je ruilen... tess slaapt al vanaf 18 uur, heb er net krap 130 cc in gekregen en ze slaapt alweer. krijg dr gewoon bijna niet wakker! en morgenochtend (of moet ik zeggen vannacht???) is ze tussen 4 en 5 weer paraat...

teun heeft n optreden met de band, en blijft dan bij n bandlid slapen, dus de nacht is voor mij alleen... ga dr maar gauw in, ben moe!

sneeuwt t bij jullie ook zo? hier ligt alweer zo`n 4 a 5 cm!

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Luna haha ik was ook al aan het kijken op de chat maar er was niemand :(

@ Ellen ja hier sneeuwt het ook al 2 uurtjes. ben benieuwd wat er morgen ligt werd wel veel sneeuw voorspeld.

8. Rose1982

Het is hier echt rustig vandaag! ;)

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    maia heerlijk dat je mannetje na de winkel is gegaan en betreft bekken ik loop er nu al zo lang mee kan me er druk om maken heb alleen mn zelf ermee

wendelaa super dat tim niet meer zo aan de poep is

curly lekker he zon langsslaper

sannie zwemse morgen.

ellen fijn dat je het leuk heb gehad en dat je goed hebt geslapen

joenka ook een leuke avond gehad en wat een skeet die boaz.

sneeuw hier ook alweer een pak zucht

luna en rose hoest bij jullie

kk fijn dat het steeds beter gaat

aruna hoop dat je meisje een goeie nacht heeft, en leuk een winkel

iedereen gehad geloof ik. Hier vanmiddag bij vrienden geweest en de avond wat was gedaan en op de bank gehangen

baby jou al gesproken via sms

10. Gusam

Gusam Niet meer actief

pff sorry kom eventjes klagen, heb ook wel meegelezen hoor.

Riley heeft nu al een week dat ze alleen maar hazeslaapjes doet overdag, in de avond gaat het wel goed, daarbij komt nog dat ze de laatste fles niet helemaal leeg drinkt en daardoor in de ochtend steeds vroeger komt.
    ze huilt nu ook veel en is dan nergens tevreden over, en soms komt ze dan al binnen 2 uur voor weer een fles, ik mag van het cb niet meer geven als 200cc per keer, maar soms laat ze ook nog een deel staan, ik zit nu eff met mn handen in het haar, want weet niet wat ik ermee moet en waar ze last van heeft, heeft een van jullie evt. tips voor mij?

XXX Gusam

11. Rose1982

Hee Danjo hier alles goed, drukke dag gehad maar nu lekker thuis :)
    Morgen weer verjaardag me peetoom word 50 :)

@ gusam zou je graag willen helpen maar zou niet weten hoe, hoop dat iemand je wel kan helpen.

12. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Rose: Idd erg rustig! Op de chat was ook niemand

ellen: Ja, ik mag ook niet mopperen! Maar wou eigenlijk ff een rustig avondje! Rob moest poloen en ik heb nog last van maandelijkse perikelen, dus dacht ff rust! Helaas dacht Boaz daar anders over. Vanmorgen was hij ook al om 4: 15 wakker en had last van krampen, uiteindelijk bij ons in bed nog ff geslapen. Maar ik hoop idd dat hij vannacht niet komt... Enne ruilen nee!!!

Danjo: Ik miste je al ;)! Leuk en relaxed dagje gehad dus! Ja, lekker ding he! Hihi, dat zegt iedere moeder van haar eigen kind!

Gusam: Vervelend zeg! hoeveel flessen krijgt ze dan? Misschien als ze er 5 krijgt de 5de laten vallen? Dan heeft ze overdag meer trek en drinkt ze de flessen misschien beter leeg???? Of misschien is het ff een fase! Suc6 in ieder geval!

13. Rose1982

Ik ga me bedje maar eens opzoeken!
    Slaap lekker allemaal! :)

14. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Goedemorgen meiden, mama’s ogen zitten nog dichtgeplakt en moet zo de deur uit…Dyoni werd vannacht om 1 en 4;30 gillend en kokhalzend wakker..Zo zielig was ook moeilijk te troosten maar ze was onwijs moe..Als ze bijna sliep kreeg ze weer zo’n last en was het weer gillen..arm meissie…Klote reflux!!

@Joenka; wow wat is die veel wakker geweest!Hopelijk gaat t afbouwen goed met de puckababy!!Lieve foto!!

@kk; wow dat gaat goed!

@luna; nee maar vond t zo sneu voor paps maar zoals hij zelf al zei vandaag herkansing!

@Ellen; ben nu 3 dagen vrijdag

Ow ik reageer later dyoon krijst weer ff papa helpen en dan de deur uit!

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    joenka, hoe ging t vannacht?

baby, wat zielig dat dyoni weer zo`n last had... wordt deze laatste dag wel erg zwaar!

gusam, geen idee meid, een sprongetje misschien? ik zou ook es die tip van joenka proberen, 4 flessen van 200 cc. dan drinkt ze vast beter! en 800 cc is genoeg volgens mij! misschien kun je dan om de 5 uur gaan zitten. en als ze vaker komt, vaker een klein flesje geven?

rose, veel plezier op de verjaardag. hihi t feestje dat ik vrijdag had was ook van mijn peetoom, die werd ook 50!

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    tess heeft vannacht heerlijk geslapen! half 6 hoorde ik haar even, uiteindelijk om 6 uur de fles gegeven. daarna weer geslapen tot teun thuis kwam om half 10, heerlijk!

17. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@ellen: heerlijk he, dat ze nu wat langer slapen!

Hier alles goed, rustige nacht gehad. We zijn bezig de laatste fles te vervroegen en die geven we nu om 22:30 en dat gaat prima. Ze werd vanochtend alleen om 6:40 wakker maar ze bleef lekker rustig liggen tot Jan haar om 7:30 mee naar beneden nam voor haar flesje. Dus helemaal prima! Ik heb even lekker uitgeslapen hihi!

18. Gusam

Gusam Niet meer actief

Riley heeft normaal ook 4 flessen van 200cc, alleen werkt het niet.
    Maar we kijken het even af.
    bedankt voor jullie berichtjes.

Fijne zondag allemaal.

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lieve Gusam,

Het klinkt wel echt als een regeldagje of een sprongetje. Merk je aan Riley dat ze zich bijvoorbeeld heel hard ontwikkelt op het moment? Vaak wordt een sprongetje daar wel door gekenmerkt. Sowieso balen voor je meid!

Heel veel liefs,
    Josien

20. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    ~ trotse mamma modus aan ~