Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Even snel overal doorheen gelezen, druk weekend achter de rug.

@Anas, jeetje dat klinkt ook niet echt super met Mike.
    Zou t goed in de gaten houden en anders toch even naar de h.a gaan, zo begon het met Tim 3 weken terug ook en kreeg vervolgens een puffer en bleek dat ie w.s ook rs had opgepikt

@Noa, heb je nog een fles geprobeerd of heeft ze nog gespuugd? Hoop niet dat ze t zelfde heeft als Tim van de week.
    Die gooide ook ineens hele voedingen eruit!

@Josien, wat knap van Sam!

@Speelboog weg halen, heb ik ook gedaan vanwege de houding van Tim. Om hem te stimuleren ook speelgoed aan zijn zijkant te pakken enzo. Is ie t niet mee eens! haha

@Baby, nu lekker weer een paar daagjes vrij!
    Arme Dyoni verkouden....

@Danjo lekker samen door huis gesjeesd dus.
    Doen wij hier ook regelmatig hoor. Stelt mijn man zelfs voor dan, als ie in de gaten heeft dat ik t erg druk had doordeweeks

@Chat, t is idd heeeeel gezellig;)

2. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1062 noa80, 31 jan 2010
    Laatst bewerkt: 31 jan 2010
    wendelaa, ze heeft niet meer gespuugd maar ook niet meer zo heel veel gedronken, probeer nu steeds 30 of 60cc tot nu toe blijft het er wel in......we houden haar goed in de gaten.
    ze geeft ook niet aan dat ze honger heeft....bleef Tim dat wel doen?

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    luna, volgens mij hoort dat er een beetje bij... hij zou wel vroeg zijn als hij echt al begint te tijgeren hoor!

kitty, goed dat je senne wel naar t kdv doet, kun je rustig wennen aan t wegbrengen en zelf nog ff wat rust pakken!mooie foto van je grote,kleine man!

baby, geniet van je vrije dagen!

pfoe, ik heb alles klaar staan voor een oma dag (mijn moeder past hier thuis op, en tussen de middag gaat ze naar mijn schoonouders, dus moet er een tas mee...) en ik heb zin om te gaan werken! ga wel ff bellen naar de oma`s hoe t gaat hoor!
    lange dag morgen, 7 uur weg, werken van 7.15 uur tot 16.45 uur en dan tess ophalen. als ik thuis ben, staat t eten klaar als t goed is!we zullen zien hoe t loopt...

joenka, ook succes morgen, en wie moest er nog meer weer beginnen morgen? succes iig!

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Ellen, druk dagje morgen! O nee, ik denk het ook niet hoor dat hij al gaat tijgeren. Dat zal nog even duren. Ging mij er meer om dat hij er boos om wordt als hem iets niet lukt.

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Noa, nee Tim gaf niet echt aan dat ie honger had.
    Als ie spuugde, hoorde je m gewoon een paar uur niet meer.
    Hij dronk wel de flessen leeg die hij kreeg, maar daar deed ik steeds maar 100ml in, meer kwam er gelijk uit.
    Hij dronk dus veel minders als normaal

@Ellen, jij ook succes weer met werken. Lange dag idd

Hier morgen ook weer werken...van 8-12 en dan van 18.30-22.00

6. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    hey meiden,

heb bijna niks teruggelezen.

Babyd, lekker paar dagen vrij. mooi dat je je eerste week heb overleefd.

Mezelf, net vakantie geboekt. We gaan naar Tunesie! Is 3 uur vliegen en geen tijdverschil. Lijkt ons een mooie afstand om te kijken hoe Britt het vliegen vindt. Ben benieuwd, ga nooit zo dichtbij op vakantie....Maja zon is zon en daar gaat het om.

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hier ook weer aan het werk morgen!
    Ben benieuwd na z'n lange tijd! :)

8. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Baby: WEEKEND!!!!

Noa: He bah! Hoop dat ze het nu een beetje binnenhoud!

Kitty: Lekker nog ff thuis genieten en rustig weer voorbereiden op wat komen gaat..

Luna: Hier heeft Boaz het ook als hij op zijn rug ligt! Dan is hij zo druk en zet hij zich af met zijn hakken! Op zijn buik ook alleen dan vergeet hij zijn armen mee te nemen:D.

Curly: Lekker hoor! Tunesie... Wanneer mag je??

Ellen,Rose, Maia & Wendelaa jullie ook werkse!

Hier alles klaar om morgen alles soepel te laten lopen!;)
    Alle kleren liggen klaar, iedereen gedouchet, tasjes klaar & alvast het eten voor morgen klaar! Moet werken van 7:30-17:15 en dan gauw de kids ophalen bij kdv en bso!!! Dus pas rond 18:00 thuis.. ik ben benieuwd hoe het me bevalt! Wordt al door me collega's bestookt door sms-jes:D

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Luna, heel herkenbaar ;). Op mijn Hyves staat ook een foto van Sam dat hij op zijn buik naar een schildpad ligt te kijken. Helemaal zo'n woeste blik omdat ie hem niet te pakken kan krijgen. Maar goed... heel soms lukt hem dat wel, want hij slaat nu steeds met een armpje vooruit om zijn speelgoed voor zich ook te pakken. Meestal lukt het niet, maar soms ook wel.

@Frustraties, herkennen jullie dat dat jullie kleintjes ook gefrustreerd beginnen te raken als iets niet lukt (dus eigenlijk net als Luna schreef)? Ik merk het bijvoorbeeld als Sam net weer iets nieuws leert, net zoals vandaag het draaien. Nu wil hij dus alleen nog maar op zijn buik liggen :(. Raar kind.... want hij houdt dat helemaal niet zo lang vol. En grijnzen dat ie nu al de hele avond doet... niks is goed en alles is huilen. Terwijl hij anders echt nooit huilt. Nou ja... we zullen het maar op een sprongetje gooien.

@Chat... er is niemand :(.

@Joenka, succes morgen! Het zal wel weer even wennen zijn, maar het komt vast goed! Zie je er tegenop?

@Kitty, nog even fijn thuis! Krijg je op dit moment ook hulp meid? Want ik denk dat ik dat gemist heb. Succes! Enne.... mooie foto. Hieronder ook eentje van Sam van vandaag.

@Baby, fijn... lekker weekend! Ff een paar daagjes flink genieten!

Liefs,
    Josien

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wil even iedereen die morgen moet werken heel veel werk plezier wensen

curly lekker en is idd goed te doen

11. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Oh... hieronder die woeste foto ;)

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    En nog maar een plaatje van ons aappie!

13. Rose1982

Leuke foto's Josien! :)

We zijn net allemaal weg op de chat..

Voor iedereen (ook mezelf ) die morgen weer moet werken heel veel succes!

Zal wel rustig worden hier overdag nu..

Baby jij genietse van je vrije dagen.

Ik ga me bedje maar eens opzoeken.
    Slaap lekker allemaal...

14. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Nou, kwam toch nog even kijken... Guus komt zo thuis en ik werd me net ineens bang. haha. Hoorde van alles boven door de babyfoon en dat was niet Juliën. Bleek de verwarmingsbuis te zijn op zijn kamer die even op hol sloeg. Ik al naar boven met de knuppel in de aanslag. Voel mezelf zo'n doos.

@Rose, jij ook succes morgen op je eerste dag.

@Josien, haha, wat leuk die foto's. En ja die frustraties hier dus ook. Als hij dan zijn fles heeft gehad is het weer goed... Kan er wel om lachen.

@Curly, Tunesie is wel leuk hoor. Ben ik ook geweest. Ben benieuwd hoe het gaat in het vliegtuig. Wij twijfelen nog of we naar het buitenland gaan voor onze huwelijksreis. i.v.m. Julien.

@Werken, daar was ik net weer aan gewend. Ik heb het naar mijn zin al wordt het ons niet makkelijk gemaakt. TBS zit nu in een recessie en er is een flinke capaciteitsreductie gaande. Ben benieuwd. Ik heb wel een vast contract en werk er nu 4 jaar maar niemand is zijn baan meer zeker en er is al gezegd dat het iedereen zal treffen. Ze mogen bijvoorbeeld ook een soortgelijke functie aanbieden maar dan 2 loonschalen lager. D.w.z. dat ik weer terug zou moeten naar de secretaressefunctie die ik had toen ik daar kwam werken. Ik teken dan helemaal niks. Dan mogen ze mijn contract beeindigen en me een goede "oprot" premie meegeven. Ik zoek dan liever wat anders vanuit de ww. Dan krijg je ook 70% van je laatst verdiende salaris en dat is dan weer hetzelfde als wanneer ik die lagere functie aan zou nemen. Ach, ik kijk het wel even aan. Maar als het zo is dan is het zo.

Voor Juliën had ik in zak en as gezeten hierdoor, maar nu heb ik zoiets van. Als mijn kind maar gezond is. Verder kan het me gestolen worden. Alles is vervangbaar. Behalve je gezinnetje.

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Zo is het maar net Luna! Ik hoop voor jou dat je niet bij die groep zit die eruit moeten. Ik duim voor je!

Liefs,
    Josien

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    josien doet je ventje goed hoor. Hier echt geen buikligger het gaat beter en ze kan het ook wel maar vertikt t gewoon

kitty super meid

doen jullie kindje ook de fles vasthouden, naomi heel erg en t laatste beetje gaat het dr goed af haha

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    luna muts haha, en zo is t maar net meid geld maakt niet gelukkig je ventje en vent wel

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik ga nooit meer na t eten even liggen nu lig ik gewoon klaar wakker naast een snurkende man pff

19. Rose1982

Goedemorgen!

Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen Danjo?

Hier vanmorgenvroeg opgestaan even kijken hoeveel tijd het allemaal gaat kosten, maar het ging goed vanmorgen. Nu jassen aan en op naar schoonouders en daarna me werk.

Werkse voor diegene die moeten werken.

20. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen

wou efe alle mams die moeten werken heel veel succes wensen!!!!!!! en veel plezier natuurlijk.

hier een lekkere nacht gehad ben er maar 4x uit geweest heerlijk dat duimen heeft toch geholpen dames hihi.

oja vanmiddag mogen we weer naar de ka ben benieuwd wat ze zegt over de bij voeden!

veel liefs jaja

Deel Deze Pagina