Goedemorgen Jaja, 4x er uit? Jeetje zeg wat vaak!!! Lijkt me echt heel erg vervelend hoor, heb je enig idee zelf hoe het komt dat Dylan dan zo onrustig is, of is hij dat overdag ook ? Succes bij de KA in elk geval!
Werkse allemaal... ik ga bijna aan mn solo-tour beginnen hier gelukkig zijn er nog wel wat dames hier....
Ooh het sneeuwt hier zooooo hard!! Wauwww, ik was het eigenlijk een beetje zat, maar ik vind dit wel heeeel mooi!! Maia, wat leuk, nieuwe banken! Zit zeker wel een behoorlijke levertijd op? En wat hoorde ik? Hadden jullie een lekker kuikentje op het menu gister? hahah!! IELLL !! Babydr, wat kloten van je rug! Dat kun je dr echt niet bij gebruiken. Bah zeg! JOenka, wat een mooie foto! Haha wat een schattie!! En ik ben benieuwd hoe je dagje werken vandaag gaat! Gusam wat vervelend! Zit ze niet gewoon in een sprongetje? Hazeslaapjes heeft Tara eigenlijk altijd overrdag, maar dat veel drinken ken ik niet. Sorry! Ik hoop dat iemand je kan helpen! Babydr: Aahh wat zielig zeg! Bah!! Is ze weer veel gegroeit dat de motilium of zantac opgehoogt moet worden? Maia, hoeveel flessen krijgt fleur nu? Omdat ik lees dat je de laatste om half 11 geeft. Lijkt me ideaal. Maar met vier flessen komen wij daar echt niet!? Josien, wat knap van je mooie vent!!! Helemaal super! Kan me voorstellen dat je trots bent! Anast, gelukkig gaat het met Laura iets beter. Je blijft er wel mee bezig zeg. Vind het heel knap van je! Sterkte en beterschap voor je kleine vent en meid! Maia, hej wat leuk naar Odijk! Daar woont mn zuss ook! Luna, hahah stondtie om 6 uur aan de slaapkamerdeur?? Wat knap!!! Lekker druk en vroeg dagje gister! Heerlijk! EN wat schattig! Julien is een echt driftkikkertje! Toen we Tara gisteren even op dr buikje hadden liggen, deed ze zo ineens een armpje naar voren en begon ze met haar beentjes te trappelen. Ze wou echt proberen naar voren te komen! En toen het niet lukte begon ze met zon chaggerijnige ondertoon te huilen! Dus ja, zij heeft wel met meer dingen dat ze onwijs pissig kan worden als het niet gaat zoals mevrouw de koningin wil. Ellen, succes vandaag!! Kitty, krijg je ook hulp dan, dat je er over 2 maand minder moeite mee hebt om te beginnen met werken voordat je je straks weer rot voelt als je moet beginnen. Leuke foto! Curly wat lekkeerrrrrr!!! En dan ga je helemaal als de nieuwe slanke curly!! Is wel een extra stimulance om er voor te gaan toch??? Rose: Hoe gaat de weight care? ik zit te twijfelen of ik ook zal beginnen. Josien, hahah wat een leueke foto!! Hij kijkt alsoftie dat beertje toch een pak slaag wil geven! Luna, hahah mokkel! Was het wel echt de gijsser? Ze zeggen dat geesten ook communiceren via de babyfoon! Haha! Nee sorry.. Ik vond de film wel leuk trouwens! Heb wel de helft van de tijd mn oren dicht gehouden. Tegen de beelden kan ik wel, maar dat geluid!! OOOH! IK schrok aan het begin, en toen was maurice de lul!! Danjo, ja hier ook een flesvasthoudertje, alleen wanneer ze er zin in heeft. Maar ik vind het nog wel fijn om t zelf te doen. Straks doet ze het alleen nog maar zelf dus ik geniet er nog ff van! Jaja succes bij de ka!!
goedemorgen! Alle mama's die vandaag weer gaan werken: succes en veel plezier! Wij gaan zo richting KDV, we gaan weer een ochtendje wennen. Ga ik zo maar m'n huis helemaal schoonmaken weer even goed, zodat ik morgen met een gerust hart naar m'n werk kan... weet wel weer waarom ik nooit problemen had met het OV.. heb een hekel aan krabben wat een stom weer! Gisteren naar m'n zus, daar ging alles goed. Alleen de laatste fles dronk ze niet leeg en spuugde ze nog een hoop van uit dus vannacht werd ze inderdaad zoals ik al verwachtte wakker. Maar ze viel gelukkig uit zichzelf wel weer in slaap (ik natuurlijk niet). @jaja: succes straks bij de ka. @Danjo: ja dat doet ze ook. Ze ziet hem, pakt hem vast en brengt hem (enigzins want meestal zit ze tegen haar neus aan) naar haar mond en houdt hem de hele tijd vast. Hij is nog wel veels te zwaar maar het laatste beetje kan ze nu zelf vasthouden en dat doet ze ook wel. @Josien: leuke foto weer zeg! @Luna: ben het helemaal met je eens.
Tadaaa, Wat een reacties! Hier alles goed, alleen soms nog heel wat onenigheid over mn schoonouders. Ik kan er écht niet meer tegen en ben zo gestresst als een deur, ben nu op het punt dat ik Maurice het liefst door elkaar zou willen schudden en m vertellen dattie ze maar moet laten gaan want dit werkt zo toch niet. Maargoed dat kan en mag ik niet , t zijn zn ouders en hij moet zelf maar uitvogelen hoe en wat. Zijn vader wou graag in gesprek met hem, maar dan wel zonder mij!! Omdat hij donders goed weet dat ik hem vertel wat ik vind en maurice help met het verwoorden van iets, jammer voor m ! Met Tara gaat t goed! Ze krijgt nu 4 flessen van 180. Ik vind het best weinig omdat ze ook lang niet alle flessen leeg drinkt. Soms laat ze wel 2 x op een dag 30 cc staan?? Maar van het cb moest ik beginnen met 4 flessen omdat ik dr altijd voor de 5e fles wakker moest maken. We hebben een fruit hapje geprobeert! En boos dat ze werd als ik niet snel genoeg was!! Ooohoo haha! Ik heb echt ene klein lief krengetje op de wereld gezet ! Heeft ze van dr moeder haha.
aahhh. Tara is me daar een potje verkouden! Wat doen jullie daarmee? Heb net al met zon neuspeertje de helft eruit gezogen maar dr kwam geen eind aan. Zon zoutoplossing kopen?
Leonie ik heb idd een zoutoplossing en een neuspeertje, meer kun je er ook niet aan doen! helaas helpt het hier niet zo goed. Ik heb speciale neusdruppels van de kinderarts, maar dat werkt ietsje beter maar ook dat helpt niet voldoende. Veel uitzuigen met het peertje en een half uur voor iedere fles sprayen of druppelen is het beste dat je kunt doen. Succes!
Leonie, ik heb ook zoutoplossing (geen peertje). WAt ik nog wel eens doe is gewoon zelf gaan douchen en haar in het wipstoeltje naast me zetten en dan de douche heel heet zetten. En dan neem ik haar later bij me (wel de douche wat minder heet) en dan komt het meeste er wel uit gelopen. Nou ik ga even flink aan de boen, anders duurt het zo lang tot 1 uur
Hier ook eentje die niet werkt hoor. Maureen drinkt sinds eergister eindelijk d'r flessen helemaal leeg.. Soms zelfs flessen van 180+6! Hier sneeuwt het ook weer... Vanmiddag met Christian zijn 2 zussen en hun kids (3 stuks) en met Esmée en Christian en Christian zijn vader naar de Rheezerbelten. Dat is hier dichtbij en daar kun je heerlijk met de slee van de bulten af! Christian zijn moeder komt op Maureen passen.. Gisteravond met Christian uit eten geweest.. Was cadeautje van Christian zijn zus. Zij heeft hier samen met zijn andere zus opgepast.. Beide meiden hebben heerlijk liggen slapen!
Leonie, haha idd, goede stimulance om nog even goed af te vallen. Wat balen van je schoonouders zeg. En belachelijk dat ze niet met jou willen praten. Dat moet maus niet doen hoor. Hij moet achter z'n gezin staan, anders blijft het tussen jou en je schoonouders scheef. Ik werk ook nog niet hoor. Laatste maand vakantie is vandaag ingegaan. Joenka, we gaan in juni, dus duurt nog even.... Luna, Waar zou je heen willen dan op huwelijksreis?? Wij hebben besloten om het maar te proberen, aangezien we niet van autovakanties houden en daarbij met vliegen ben je er veel sneller.
Nou Gelukkig heeft madame vannacht goed geslapen, werd om 8 uur pas wakker en slaapt nu weer! Wel heeft ze helaas nu ook koorts gekregen..Nog steeds hoesten proesten roggelen enz dalijk maar even naar de apotheek @Kitty; wat een fijn nieuws meid!Leuk in de krant! En lieve foto! @Ellen; werkse vandaag!Hopelijk staat t eten lekker klaar als je weer thuis bent! @Wendelaa, joenka, maia rose; werkse weer meiden!!! @Curly; lekker Tunesie!Heerlijk @Josien; wat een lieve foto weer!hihi hij kijkt wel erg boos naar die schilpad hoor @Luna; hahahaha ik zie je al helemaal staan met ej knuppel!Spannend wel met je werk @Danjo; hier ook zon flesvasthoudster haha soms ziet ze ineens wat dan trekt ze hem uit dr mond en gaat ze weer huilen omdat ze eigenlijk wilde drinken hahaha @jaja; pff 4x eruit, succes bij de kinderarts~! @blijei; ik ben er ook vandaag! @Leonie; ja de motilium en zantac was afgesteld op 5 kilo inmiddels zal ze 6en half zijn..Lekker dat t zo goed gaat met Tara little devil hihihih @kk; wat fijn dat t zo goed gaat!En lekker uit eten geweest heerlijk!
Hier nog wat kunnen slapen Naomi had dr eerste fles pas om 10 uur dus dat is dan wel weer lekker dat ze zo makkelijk is. wel is ze nog steeds verstopt en Leonie je kan er weinig tegen doen vind het al knap dat je het lukt met een neuspeer (ik kan dr niet mee overweg) vele halen druppels van vsm etc ik vind het niet zo werken allemaal.
Evne proberen een beetje te reageren maar jullie kletsen zoveel haha @ anas, ppff dat duurt ook maar bij jullie zeg @ Danjo, dat dagje van gister klonk goed en ontbijt op bed, lekker! Ik mag ook niet klagen want krijg iedere ochtend een kopje thee. @ Maia, ging de verjaardag goed? Tijn vind autorijden wel leuk, nou ja leuk.........slaapverwekkend @ Luna, fijn dat het goed gaat en bij ons ook een boel jongetjes in de vriendengroep. wel grappig inderdaad als je daar bij stil staat. Tijn raakt niet zo snel gefrustreerd. Hij ligt wel afgewisseld in de box en op de grond op een kleed dn is ie toch wat anders bezig. @ Babydream, lekker genieten van je vrije daagjes! Viel het werken achteraf mee? @ Kitty, geniet nog ff van je verlengde verlof, vakantiedagen? Enne mooie foto joh! Hoe gaat het nu met het flesje? @ Ellen, is het goed geaan vandaag? @ Rose, bij jou ook goed gegaan? Wat doe jij eigenlijk voor werk? @ Josien, wat een leuke foto's zeg. Lekkere wangetjes. Enne, weekend beetje bijgetankt? @ Blij ei, voordeel van onregelmatig werken dat ik soms ineens lang vrij ben of pas 's middags hoef te werken Hoe gaat het met de flessen en de schema's? @ Leonie, fijn dat het goed gaat en dat het fruithapje goed ging. Waar be je mee begonnen? Heb otrivin voor baby's, neuspeertje, bedje wat omhoog, eucalyptus in het badje en een ui naast het bed gezet aan het begin. @ Kk, leuk cadeautje. Was het lekker, leuk en fijn? Fijn dat het beter gaat thuisl. @ Jaja, "maar" 4x, ppfff respect, zit jij nog in de zw nu na je verlof? Want zo kun je niet werken lijkt mij? @ Curly, lekker joh. Zo dichtbij haha, wij zijn nog nooit echt ver weg geweest en idd zon is zon en t gaat erom dat je lekker weer hebt. Met een kleine wordt een vakantie toch wat anders. @ Noa, fijn dat het beter gaat. @ Joenka, acht wat is slecht? Als jullie dan allemaal nog ff dommelen. Tijn vond het vanochtend om 8:30 ook mooi geweest en ik nog niet haha dus ff lekker bji mij inbed en om 10 uur werden we wakker En hopelijk bij jou het werken ook goed gegaan. Zit boaz op hetzelfde kdv? Tijn ligt inde box en echt schaterlachen enzo soms en dikke schik en zodra ik er met de fotocamera bij kom om een filmpje te maken stopt ie, hij heeft het gewoon vlgs mij inde gaten haha. Zo als ik iemand vergeten ben, sorry haha. Ik ga zo eens kijken of Tijn wil slapen. Is gewoon nu al een week vanaf 9:30 tot 18:30 wakker met tussendoor een half uur slapen of als ik ga wandelen dan slaapt hij wel maar hij gilt het uit als hij in bed ligt, als hij bij ons is is het goed en valt hij ook in slaap. Zou dat nu al uittesten zijn? Hij huilt echt meeeeeeeeega hard dan. Ik dacht al, de zantac is toen afgestemd op 5 kilo en hij is nu 6,5 kilo dus misschien dat hij tch weer wat meer last heeft? Want het lijkt een beetje op 2 mnd terug. Verder is hij over het algemeen wel vrolijk maar als hij ff een keer een uurtje zou slapen zou ik wel prettig vinden, heb je je handen net iets meer vrij maar hij vermaakt zich voer het algemeen goed. Verder weinig nieuws. Woensdag weer een slaapdienst en vrijdag een late dienst en dan ben ik het weekend alweer vrij. Hier sneeuwt het, moet straks nog wel ff naar het dorp. En heb sokslofjes besteld want alles word uitgetrapt (interessante info he? ) Nou fijne dag allemaal! Owja wat minder leuk. De buurman van mn ouders (en mijn oude buurman) is gisteravond overleden. Hij had kanker, ong. 55 was hij en hij was een jaar geleden al opgegeven. Z'n dochter is 3 wkn geleden bevallen en ik zei al tegen mn moeder, wanneer ze bevallen is kan het weleens snel gaan en idd. Maar toch moest ik er regelmatrig aan denken, het kindje kent zijn opa helemaal niet en dan ben je net moeder geworden en moet je je vader begraven, ppppfff
Rins, ben idd heel benieuwd hoe de vakantie zal gaan met zo'n kleintje. Britt schopte ook alle sokken uit. Heb nu allemaal kniekousjes (hebben ze ook voor jongens), misschien is dat nog een idee. Haha Britt stopt ook altijd met lachen of kletsen als de camera voor d'r neusje hangt.
Rins zo jij bent goed bezig . en ook camera schuw hihi Curly hier ook 1 camera schuw gaat ze draaien of heel hard lachen pak ik de camera en stil grrrr
@jaja, succes bij de ka! @Leonie, o wat leuk, Tara heeft hetzelfde als ik het zo hoor. Inderdaad ook zo'n pissig huiltje en schreeuwen als hij niet vooruit komt. Als ik hem dan help is het weer goed. haha O en die flessen, als ze er genoeg aan heeft en niet teveel afvalt zou ik me niet teveel zorgen maken hoor. En het fruithapje vond ze wel lekker? Dan is het wel genoeg hoor. 1 hapje en 4 flessen. Ik wou dat Juliën eens een keer genoeg had... Die krijgt 5x200 cc en dan nog 1 half hapje. Voor de verkoudheid heb ik hier otrivin neusspray en Luuf voor op zijn borstje te smeren. Ik smeer dat vaak ook even op zijn borst voor het in bad gaan dan stoomt het lekker. Vervelend hé! Aaaaaaaaaah hou op!!! ja het was de gijzer. Leuke film hé! @Maia, o ik merk dat je echt wel zenuwachtig bent voor alles... Ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen en dat alles snel went. @Curly, wij hebben het over spanje gehad. Ik hoop dat het die zomer niet al te heet is want dat is niks met zo'n kleintje. We gaan in juli. Dan naar een hotel met airco. Auto is ook niks voor mij want ik ben na 1 uur al wagenziek. Vliegen is idd veel sneller en we zitten hier 10 minuten van de luchthaven af (niederhein), daar kun je goedkope vluchten boeken. Waar in Tunesie gaan jullie? Leuk hoor! @Baby, Dyoon ook nog zo verkouden. Gelukkig heeft ze lekker slaapjes gedaan. @Rins, haha knap hoor dat het je gelukt is op iedereen te reageren! Waar heb jij die slofjes besteld? Ik ga eigenlijk nooit naar de Zeeman maar mijn buuf had daar hele leuke sokslofjes gekocht voor de kleine. Dus daar ga ik vanmiddag even kijken. O wat zielig zeg voor die dochter van de buurman. Lijkt me echt heel erg. Wij zijn net in ondertrouw gegaan! Onze papieren waren helemaal niet op orde maar gelukkig was dat geen probleem. haha. We zijn wat dat betreft allebei zo slordig. Maar goed Guus moet zo weer werken dus lekker romantisch.
@KK: wat heerlijk zeg! Lief van de zus van Christiaan. @Baby: fijn dat ze beter heeft geslapen @Danjo: fijn dat jullie ook lekker hebben geslapen @Rins: wat heerlijk om te lezen. Leuk he! Verjaardag ging goed, ze is zo makkelijk gelukkig. Ik kan haar aan iedereen geven zonder dat het problemen is voor haar. @Luna: gefeliciteerd met de ondertrouw Nou ik heb ondertussen mijn hele huis flink geboend. Er hoeft alleen nog maar gedweild te worden maar dat doe ik wel als Fleur straks lekker in bed ligt. Ik mag haar over een half uurtje weer ophalen, jeej Ben nu even bezig al m'n boeken in een lijstje in de pc te zetten, wel een flink werk. Wilde het van de zomer al doen maar toen heb ik het beginnetje nooit afgemaakt.