Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

ahh wat leuk Danjo :D

@ei: ja hier ook, na de voeding zit ze altijd een tijdje bij me rechtop en dan denk je "nu moet het wel gezakt zijn' en dan spuugt ze nog een beetje dus tja..

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maia wel heel fijn Naomi is enige baby das wel heel lekker, volgende maand komt er nog een baby bij een jongen :D ah heb dr al uitgehuwelijkt dat scheelt haha

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    meiden Mike drinkt nog altijd maar met moeite 450cc per dag, door al dat slijm krijgt hij er echt niet meer in.
    Ik heb al xylomethazoline neusspray van de kinderarts gehad en dat helpt wel iets, net als dat peertje maar verder hoest hij nog veel en heeft hij veel slijm... iemand nog een tip !

4. Maia

Maia Niet meer actief

@Danjo: hier zijn ze juist blij dat ze een meisje is want er zitten enorm (naja, relatief) veel jongetjes in haar groep ;) dus dat komt ook helemaal goed :D

@Anas: sterkte voor Mike.

5. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Danjo......ik ben denk ik nogal emo vandaag...kreeg tranen in mn ogen door je aanmoediging dat Boaz t misschien hartstikke goed doet straks....dankje x
    ... Hij zit in een groep tot 2jr, weet nog niet hoe&wat

@Anas, om meer vocht binnen te krijgen een flesje met warm water misschien? Of met een lepeltje?

@Leo, snap t best hoor met de naam. Maar wie weet is t tegen die tijd weer allemaal goed met ze ;)

6. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @leonie...overstappen gaat prima, hij vindt fv erg lekker volgens mij. alleen gister wilde hij 1 keer liever de borst.
    'nachts en somrgens krijgt hij sowieso nog borst

7. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Leonie en Blij ei, dan ben ik bang voor een 11-tal. Hij zegt dat het goed komt en ik geduld moet hebben.... Als er post komt met zijn achternaam en staat Fam voor. Dan zei ik vaak, oh dat is voor jou en Britt!! Ik wacht maar braaf af.

8. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    spugen, ik gebruik tegenwoordig veel meer slabbetjes. Britt kan gerust een uur na de fles nog wat spugen en ook ik hou niet van vieze zure kleertjes.

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maia ohh komt ook helemaal goed met jou meisje lekker in de watten laten leggen daar hihihi.

Blijei gewoon binnenkort eens even een afspraak maken je hoort vaak dat het op het kdv helemaal meevalt en dat hoop ik ook voor jou mannetje meid. En juist een paar keer laten wennen maakt het straks een stuk makkelijker.

Anas hier dus een puffer gekregen want alleen neusdruppels hielp ook niet door de puffer word dr luchtpijp wat verbreed en toen ging het drinken super. verder zou je wat water kunnen geven maar ieder kind reageert daar anders op natuurlijk ( let op aan de race ). En ik ben potje gaan geven want Naomi dronk ook zeer slecht en zo had ik het gevoel dat ze toch net ff wat extras binnen kreeg.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Luna zit je al op die wolk hahaha van ondertrouw , wij zijn die dag lekker uit eten geweest :D mischien als je mannetje van de week een keer vroeg thuis is ff de schade inhalen?

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Danjo ik ben gisteravond begonnen met potje groente ( wortels)alleen dat vind meneer nog niets...
    Water wilt meneertje niet hahaha dat spuugt ie direct weer uit.

Ik heb net n speentje maat 4 gepakt ipv 3 hoeft hij ook niet zo zn best te doen en dat ging idd wel wat beter... pfff gedoe toch allemaal.

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Luna gefeliciteerd met de ondertrouw!!! Wanneer is de grote dag ?

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Danjo hier een puffer niet nodig zij de kinderarts de longetjes waren schoon ( was longfoto gemaakt) en de benauwdheid komt op zich niet door de vernauwde luchtwegen maar door het slijm in het keeltje en dan helpt een puffer niet zei hij ...

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hm mischien fruit (ben ik iig mee begonnen) maar weet het is echt niet leuk als ze zo weinig drinken

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    nou ik heb hier een meisje die elke 2 uur honger heeft ben ik niet gewend van dr :D

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    oh meiden lig in een deuk hier lees in lounge van die hond
    staat ook een foto bij ...............pies zowat in mn broek

17. Maia

Maia Niet meer actief

mmm ga even lezen...

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Danjo je kleine meisje is alles aan het inhalen ;) hihihihihi

Ik kan er zelf erg slecht tegen als mijn kinderen of ziek zijn, of slecht eten/drinken maar helaas doe je er zo weinig aan hé !!

19. Maia

Maia Niet meer actief

@Danjo: ik lig inderdaad ook in een deuk toen ik het las :D

ik hoop dat je meisje snel weer wat beter gaat drinken!

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    anas heb ik ook hoor maar ja doe je idd niks aan
    mevrouw ligt nu in dr wipper en spongebob aan het kijken helemaal in de tv

Deel Deze Pagina