Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Danjo vond het wel sneu die arme hond met zn kleurtjes hahahahaa :)

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    lachen he maia haha

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw

Oh ik moest zo lachen nu nog steeds :D

4. Maia

Maia Niet meer actief

ik snap niet waarom iemand dat doet hihi.. arm hondje... geweldig :D

5. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@verkoudheid; heb druppels zoutoplossing van Daro en gebruik het neusuitzuigertje van Otrivin ideaal!

@Rins; gaat Tijn echt alleen huilen als je hem plat legt?Zou indd weer met te lage medicatie te maken kunnen hebben danà je gaat indd ophogen succes!

@Luna; jeeeej vanaf nu ben jij officieel DE bruid!!!

@Maia; morgen je 1e werkdag!!Spannend!

@Gusam; succes met de huizenjacht

@Danjo; jeeeeej Naomi is goed bezig!!!

@Blijei; ja hier ook vaak soms wel 2 uur na een voeding nog hele golven maar dat heeft denk ik meer met de reflux te maken…Snap je nou waarom ik veel kleertjes heb hahahaha

@Anas; sterkte met Mike!

6. wat ze op het ziekenhuis deden is: xylometazoline eerst en daarachteraan nog een keer met zoutoplossing sprayen.. werkte super bij maureen

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik zal dat eens gaan proberen.

En anders haal ik morgen bisolvon druppels voor het slijm, speciaal voor baby's!

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

WHAHAHAHHAHAAAAAAA die hond!

@Leonie, dan zou ik hem indd toch overhalen om je achternaam aan te nemen. Als Tara hem ook al heeft. haha. Waarom zou je zijn achternaam aanneemen als die familie van hem al zo vreselijk doet tegen jullie. Ik denk dat je ze zo ook nog eens een hele lekkere dikke HAK zet! 2 vliegen in 1 klap. jij hoeft je toch niet bezwaard te voelen. Lekker doen wat jullie willen. Wat zij voetbalvriendjes vinden moeten ze lekker naar de politie brengen.

@Curly, Dat riu ga ik eens onthouden. We willen wel inderdaad een beetje luxe voor onze huwelijksreis. O leuk mammamet. haha wat een flauwe vent heb jij zeg.. Ik heb Guus ook moeten pushen anders was er ook nog steeds nks gevraagd hoor.

@Blijei, het is de 16e juli! Ik heb hem al gezegd dat hij wat mo
    et regelen op het werk! De sukkel. O trouwens goed dat je er even bijzegt niet "onder" de hele hete douche te gaan staan. haha

@Blijei, wat schattig dat je zo bezorgd bent. ;) Het is ook niet niks om je kereltje uit handen te geven. Heb het er ook echt nog niet makkelijk mee en hij is al 4 x geweest.

@Rins, hier ook niet zo onder de indruk van het ondertrouw. Voel er niks anders bij in ieder geval. haha O eet smakelijk, klinkt goed zeg!

@Danjo, o leuk dus jullie zijn nog samen gaan eten die dag? Ik zit nog niet echt op die wolk eigenlijk. haha moet nog komenl. Zaterdag gaan we samen 1 dag en avond weg! Leuk hé dat ze zo voor de t.v. kunnen hangen!

@Baby, haha! En geniet je van je vrije dag?

@Anas, bedankt! O geen tips voor het spugen helaas. Hier geen ervaring mee.

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier beetje geirriteerd, die mensen die hier naar het huis waren wezen kijken hadden een bod gedaan van 205.000 euro.. ze zijn echt gestoord. dat is 24.000 euro onder de vraagprijs, en buiten dat hadden ze 3 voorwaarden waarvan 1 dat ze de koop tot het laatste moment konden ontbinden ... nou daar gaan we natuurlijk never nooit mee accoord! stelletje rare mensen..
    En het is niet dat ze geen geld hebben, ze hebben een flat in delft met flink veel overwaarde dus geld zat.. Bovendien zijn ze ook bij de buren wezen kijken waarvan het huis 20.000 euro duurder is dan ons huis...
    tsss

10. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Hihi, tja ik dacht zet t maar voor de zekerheid voordat ik de kinderbescherming voor mn neus heb staan :D...en die bezorgdheid is niet eens echt omdat Boaz dan bij vreemden is maar meer dat hij flink herrie zal gaan schoppen en niet gaat slapen..Want project 'fohn' is nog niet succesvol afgerond.

11. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Anastasia, wat irritant. Die mensen willen dus voor 1 dubbeltje op de eerste rij zitten. Het is dan wel een kopersmarkt op het moment maar ze moeten natuurlijk ook niet te ver gaan. Wat voor huis heb je in de verkoop?

@Blijei, whahaha project fohn. Nou 1 ding kan ik je vertellen. Juliën is daar echt een modelkind terwijl hij thuis echt iedere dag we leven zeurt. haha.

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Luna leuk een dagje weg samen :D

Anas sommige mensen grrr.

werken dames hoe was jullie eerste werkdag?

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Luna is een 3 kamerappartement.. ik PB je even.. monument!

14. Gusam

Gusam Niet meer actief

ik heb te vroeg gejuigd, vandaag wil Riley ook niet slapen en snap ik echt niet waarom ze zo huilerig is.
    en ze zevert vandaag ontzettend veel, dus mischien toch tandjes. geen idee, een puzzel waar ik nog stukjes van mis, zodat ik niet zie wat de complete puzzel is mmmm.
    komt goed eff verder puzzelen hihi.
    Ik kom er wel achter wat het is.

XXX Gusam

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Gusam Naomi vandaag ook hoor die heeft enorme behoefte aan veel drinken ach zo nu en dan vind ik het niet zo erg.

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ah ik heb iemand belooft het formulier van babymassage ik dacht maia helemaal glad vergeten
    Maia jij was t toch zal hem morgen ff mailen

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    baby, lekker weer uit geslapen zeg!

jaja, pfoe, 4 x eruit vind ik nog best veel.. maar jij bent er al lang blij mee he?

leo, hier ook een neuspeertje en 10 minuten voor de fles een zoutoplossing van de apotheek. kost maar 3 euro ofzo! werkt redelijk

danjo, ik vind zo`n neuspeertje ideaal! je zuigt t snot er zo uit!wel n beetje goor, maar toch. haha

rins, ik hoop dat de verhoogde dosis zantac gaat helpen!
    heftig van je buurman... zo jong nog! en heb je al eens een maillot geprobeerd? ik zweer je dat (bij mij op t kdv) jongetjes ook wel eens n maillot aanhebben onder hun broek! die trappen ze tenminste niet uit. en ze zijn er ook wel in blauw, grijs en bruin bv.

luna gefeliciteerd met jullie ondertrouw! (hahah zeg je dat zo? je begrijpt wat ik bedoel! ;) )

gusam, ik duim voor je!

leo, als tara ook al jouw naam heeft, zou ik echt wel jouw naam nemen als ik maurice was! t is toch zijn keus? en dat kan hij ook wel aangeven als zijn vrienden dat stom vinden...ik vind het juist wel stoer!

danjo, hahah dus naomi kon in dr woede wel ff omrollen! hahah goed gedaan naomi!

anas, wat zielig dat mike nog steeds zo hoest! ik zou dan toch echt babydampo of luuf gebruiken... of stomen vlak voor de fles (in de douche)

anas, belachelijk dat jullie zo`n laag bod kregen! hebben jullie zelf al wat op t oog om te kopen? of heb je alle tijd om te verkopen?

blij ei, waarschijnlijk slaapt boaz daar heerlijk omdat er altijd rumoer is!

gusam, vervelend zo`n dag... hopelijk is t snel over!

hier: wat een superdag vandaag! tess sliep tot 6.10 uur!!!!!! ik was al helemaal in de kleren en had alle tijd voor dr flesje. ze spuugde wel wat slijm en melk uit na t drinken, wat ze normaal nooit doet... en natuurlijk kon ik toen meteen een schone legging aantrekken... ach, helemaal niet erg!
    bij de beide oma`s ging t super, en ik heb heerlijk gewerkt. wat wil n mens nog meer! ben wel erg moe nu, maar dat is niet zo gek. van 1 kind naar 12, is wel ff een overstapje...

18. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Hey meiden,

Sorry weinig puf momenteel om te reageren.... lees wel met jullie mee... Vandaag weer met Laar naar de HA geweest want sinds zaterdag was het weer ... met peren! Dronk weer niet en weer zo vreselijk benauwd... ws weer een luchtweginfectie... hebben nu een puf en moeten woensdag terug naar de huisarts hoop zo op verbetering... ondertussen ben ik ook nog even aan het solliciteren... morgen twee sollicitatiegesprekken... ben daar nog eigenlijk helemaal niet mee bezig..

Net is het wiegje opgehaald... dat was wel even slikken.. echt zo`n lieve opa en oma die hem op kwamen halen... het werd bij hun een familiewiegje... dat vond ik zo lief dat ik echt even een brok weg moest slikken toen ze met het wiegje wegliepen... stom he.. zullen nog wel hormonen zijn in combi met vermoeidheid...

Nou sorry voor ego berichtje!!

Werkende dames, hoe is het vandaag bij jullie gegaan?
    Mama`s van zieke en pruttelende kindjes hoe is het nu bij jullie??

fijne avond!!

xxx

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen heerlijk dat je dag je is meegevallen meid.

wapa ah arme laar nog steeds zo in de lappenmand dikke knuf

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wapa, beterschap met je meisje!!!

meiden, ff (domme?) vraag: ik las laatst in een handschrift van iermand van dit topic (weet niet meer wie) 'grow nadine grow' staan. net las ik t topic van die hond en daar was er ook al 1 die dit in haar handschrift had staan... wat betekent t toch?

Deel Deze Pagina