luna, geen idee! curly, wat een mooi meisje! een engeltje zeg! jiska, ik vind flapoortjes altijd zo lief! is t heel erg dan? joenka, tess doet ook altijd 'lastig' als ik dr shirt aan wil doen. dan grijpt ze m aan de binnekant vast en stopt t dan in dr mond... haha vermoeiend! bij deze ff een foto van de kale plek van mijn meissie, als je goed kijkt, zie je zelfs dr dreadlocks van t draaien!
wapa kan me helemaal voorstellen dat je t zat bent! kun je er niet wat van zeggen? misschien n kamer alleen voor dat jochie? t arme ding, hij kan er ook niks aan doen natuurlijk...
@maia, dan maar hopen dat hij het wat langer kan dragen. @Ellen, hier ook een paterkapseltje. Maar bij jou valt het natuurlijk meer op omdat de haartjes lang zijn. Geduld.....
@Jaja, wat een schatje!! En ook al zo goed opdrukken @Wapa, dat lijkt me idd erg vermoeiend zo...is er idd geen oplossing voor te vinden? @Ellen, aaahhh...ook al zoveel haar! Dat kale plekje zie je zo toch niet eens @Mt68, duurt idd wel iets langer over t algemeen. 62 is echt zon tussen maatje waar ze zo uit zijn @Hier, domme ik...filmpje gemaakt van Tim, telefoon op zijn kop gehouden hahaha
@Ellen: hihi leuk dat haar zo Wij hebben bij Megan de tondeuse erover heen gehaald.... @maatje: hier nog in mt 50-56 van de rompers maar dat duurt niet zo heel lang meer! Ik ben ook echt weer toe aan nieuwe kleertjes Ze heeft vanaf 16nov deze kleertjes aangehad en ik ben er nu wel klaar me........hihi @curly: Mooi meisje hoor!! @wapa: Wat goed dat ze al weer meer gaat drinken!! Ik hoop echt dat ze snel mee naar huis mag! Ik duim voor je @Knuffel: Voor jou natuurlijk ook!! Ik hoop echt dat ze snel mee naar huis mag! @Rins: Ik hoop dat de prikjes niet veel na weeën geven! Ik ga nu mijn meisje uit d'r bedje halen voor een badje en een laatste flesje
ff snel hoor, stelletje sensatiebeluste tuttebellen ik heb me vreselijk suf gelachen, zeker toen zelfs Moorman zich af begon te vragen wat er was! Helemaal niets! kom gauw weer kletsen, kus
Moor: Hihihi, dat was wel ff grappig! Hoezo nieuwsgierig.... hoe gaat het verder? en met Lauren? Luna: Weet dat Britt net voor ze 1 jaar werd in mt 74 zat, maar ik heb weer mt 80 bij haar overgeslagen! Sloppy: wauw, nog in mt 50-56... Heb je het in ieder geval intensief gebruikt! Wen: Ach kleine moeite om je telefoon om te draaien toch8) Ellen: Hier ook een kaal plekje hoor! Maar valt toch heel erg mee bij Tess? Irritant he, dat in de mond als de mouw nog niet goed zit, Boaz gaat dan ook nog lachen, grapjas! Wapa: Is die moeder er zo weinig bij? Tjee, lijkt me idd onrustig ook voor Larissa.. Nou nog ff en dan heb je je moppie lekker thuis! Hier nog geen last van de prikjes en is weer voorbeeldig. Heb hem in de slaapzak ipv pacco doeken en hij slaapt top!!! Dus hoop dat ik nu de slaapzak kan doorzetten, weer een hoofdstuk afgesloten!
Hier een heel zielig mannetje....tot een uurtje geleden totaal maar 1 uur geslapen . Hoop zo voor hem dat hij nu even goed kan slapen. Morgen naar CB dus dan kan de arts even goed naar hem kijken gelukkig.
@ei: knuffel voor je mannetje! @wendelaa: pc omdraaien een idee?? @ellen: leuk zo'n kale plek. Heeft Fleur ook. Maar die kan het niet zo goed camoufleren. Ze begint nu trouwens echt flink haar te krijgen dus misschien binnenkort. Het was echt heel donker maar wat ze nu krijgt is nog steeds bruin, maar dan een stuk lichter!
@dropfruit. Echt fruithapjes geef ik sinds anderhalve week, maar laat hem al een aantal weken meesnoepen van mijn babaan. Hij heeft nu banaan en peer gehad wat ik met de staafmixer pureer en dat gaat hartstikke goed. Als meneer het te lang duurt voordat hij het volgende lepeltje krijgt is het krijsen. Ziet hij het bakje aankomen dan zie je hem al stralen en het liefst helpt hij mee met het lepeltje om hem in zijn mond te krijgen. Gisteren voor het eerst worteltjes met een aardappel gegeven en is ook goed gegaan. Eten wordt wel altijd een smeerboel, want vaak als hij zijn mondje vol heeft gaat er nog een knuistje achteraan Maak wel alles zelf @Knuistjes sabbelen is hier ook favoriet en de speeltjes beginnen nu ook te komen. @Babyfoon Dacht hem ook niet te horen als ik geen babyfoon op de slaapkamer zou hebben maar hem van de week vergeten. Ben toch om 4 uur wakker geworden, omdat hij lag te huilen. @Ziekekindjes Allemaal van harte beterschap en dat de ziekenhuispatientjes maar weer snel naar huis mogen. @Babyzwemmen Wil het heel graag gaan doen, maar is hier alleen maar op maandagochtend en dan train ik met mijn diensthond. Dit kan ik tijdelijk niet laten vallen, want moet in maart weer examen met hem doen, zodat ik weer met hem kan werken. Even verderop in Sneek hoor ik dat het water voor de kleintjes erg koud is en in Joure mogen ze pas vanaf 6 maanden:x Wat een heerlijkheid. Meneer heeft vanochtend geslapen tot 8 uur ipv half zeven. Jammer dat ik er toch om 7:15 uit moest, omdat ik Amanda naar school moest helpen. En ik de blonde tut. Me de hele dag afvragen waarom ons topic was gesloten
pff.. hier zit per dag vooruitgang in het drinken.. eergister zat ze op 310, gister op 330 en vandaag al op 340 en ze moet nog een fles... hopen dat het zo blijft doorgaan.. (mag wel iets sneller..) vandaag ligt ze er al weer 2 weken!
ff snel. Mijn meisje heeft veel last van haar prikjes. Bijna niet geslapen en heel huilerig. Koorts was daarstraks 39 en net 38,8. Had haar een zetpil gegeven van 60 mg maar die hielp dus niks. Nu voor de nacht maar een halve van 240 mg gegeven. Tot nu toe lijkt het beter te helpen. Ze reageert nu heftiger op deze prik dan op de eerste. Vind het zo sneu. Ze drinkt ook minder.
Ei: He bah! Hoop voor je dat hij nu dan zo moe is dat hij ff goed bijtankt! Ziek of teveel prikkels, onrustig? Of zenuwachtig voor het cb??? Ben benieuwd suc6 morgen bij het bureau! Gandor: Ja ik dacht vanmorgen in eerste instantie dat iemand had besloten om te splitsen...... Maar iedereen komt weer zo langzaam aan terug! Wen: zelf op je kop gaan staan. suc6 morgen bij de gyn! Hier een heel leeg huis, erg ongezellig!
hier een ziek meisje zo zielig ze roggelt als een oude opa. haar hier ook een kale plek sloppy kaalgeschoren zielig zeg haha. Voor een reden gedaan? joenka fij dat het goed gaat met boaz wapa sterkte met je meisje curly goed van je kilos en leuk die fotos wij gaan dinsdag ben ik nog wat vergeten? Solly zit via mobiel dus niet zo handig
Mvj: Balen dat ze last heeft van de prikjes... De vorige keer ook? sterkte KK: Stijgende lijn! Kost natuurlijk ook weer enrgie zo'n fles leeg drinken.. En 2 weken alweer, nou je hebt echt kunnen genieten van je verlof! NOT Dikke knuf Danjo: Ahhhh, arme Naomi! Vervelend he dat roggelen, maken ze van die stikgeluiden.... Hoop dat het niet erger wordt! Dikke knuf voo rje meisje
echt niet leuk idd maar ja tis niet anders, morgen gaat ze ook niet na het kdv oma past op. Dan kan ik na de arbo en dan ff werken maar als mn meisje heel ziek is kan het werk de rambam krijgen