Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Takhen...welkom gezellig nog een kletser erbij. Ben je fulltime mam of werk je? Heb je 1 kindje of meer?....en ook al een refluxbeeb, zijn veel oktoberbeebs.

@Danjo, succes hoop dat t goed gaat met je bekken

@Wen....inderdaad waar ben je? aan t werk denk ik.....hoe gaat t met Tim?

@Slop, fijn dat je nu verbetering ziet bij Megan. Heel naar dat t nog steeds pijn doet en idd niet fijn voor je sexleven en best lastig gezien jullie 2e wens...;)

@Curly we gaan maandag een midweek...heerlijk in een cottage met sauna...mmmh

@Sylvia, hihi geen succes het hapje, foto's gemaakt? Hier ga ik nog niet beginnen, eerst nog even goed wennen aan fv. En volgens mij heeft hij er nog geen behoefte aan.

@KK klinkt heerlijk en gezellig. Fin dat je even goed in de watten bent gelegd na de heftige tijd.

@Leo...wow echt 2 druppels! wat leuk!

2. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Ellen, fijn dat je een leuke werkdag hebt gehad weer en ook nog energie om meteen zp te reageren :D En je zeurt niet !!

@Joenka, jij was met recht GEVLOERD....ik werd al moe door t lezen van je dag ;)

@Maia.....dat is moeilijk he je niet bemoeien....maar komt zeker goed. En heel veel plezier vandaag maar ook dat zal wel lukken.

@Anas, fijn dat de druppels effect hebben.

3. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @hier...ik zou koffie gaan drinken bij iemand die ik via babymassage heb leren kennen. Maar haar zoontje is net beter van rs en ik durf t toch niet vanwege besmetting...nou ja na CP weer afspreken. en wat een vies vies vies weer!

4. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Maia: Werkse die eerste dag! En dat bemoeien,hihi. Hebben we denk ik allemaal stiekum wel!

Anas: Fijn dta Mike goed geslapen heeft!

Leo: Volgens mij houden ze als gewicht richtlijn 6500 gr aan of leeftijd 4 maanden?? Dus als je meisje er nog niet aan toe is gewoon 5 flessen aanbieden!

Zie zeker overeenkomsten!

KK: Lekker zo'n high tea! En wat fijn dat het nu zo goed gaat!

Danjo: Nee, vandaag bijkomen! Woensdag en donderdag weer! Jij werkse weer vandaag!

Takhen: WELKOM!!! gezellie dat je mee komt kletsen!

Silvia: Hihi het hapje geen suc6???

Blijei: Je bent idd wel heel vaak nu op het forum! Gaat het goed met Boaz? En idd nu ff niks opzoeken qua bacterien!! Eerst maar eens genieten van je midweekje als gezin!

Hier Boaz vannacht weer ingebakerd en gelukkig geen 1 keer wakker geworden! Heerlijk kunnen slapen dus! Voel me nog niet echt toppie! Kreeg net ook alweer te horen dat ik in maart 2 keer op dinsdag BHV cursus heb. Lekker weer op mijn vrije dag en dan moet ik oppas regelen,terwijl iedereen gewoon werkt!:x
    Nou ga Britt ophalen voor een broodje!

tjuuusssss

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    hier is ik;)

Gister nogal een hectisch dagje achter de rug.
    Begon al mee dat ik snachts slecht sliep, bang om me te verslapen haha. Om 6.00 ging de wekker, eerst zelf gegeten en aangekleed, vervolgens de kids...wel fijn dat Rudi ze naar de opvang bracht.
    Gewerkt tot 12.00, daarna Eva opgehaald, vervolgens naar t z.h waar mijn schoonmoeder werkt en daar gelunch. Had haar auto geleend omdat manlief naar t UMC moest. Na de lunch Eva weer naar school gebracht om 13.15. Schoonmoeder bracht me thuis, was ik de huissleutel vergeten! En manlief dus verre van thuis...
    Mee gegaan naar mijn schoonmoeder, samen Eva weer opgehaald om 15.30. Inmiddels kon ik thuis erweer in;)
    Snel eten gekookt en om 18.00 weer de deur uit voor de avonddienst, was om 22.30 thuis.

Vanmorgen weer t ritje naar school en ik moest naar de osteopaat met Tim...
    Die heeft nu net een flesje op en dan zo weer Eva gaan halen....

Werken opzicht ging best lekker weer, maar wel wennen natuurlijk.

Verder gaat t mentaal niet zo heel erg goed met me, maar das weer een haal ander verhaal;)

6. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    @blij ei: ik werk 3 dagen (sinds vorige week weer :(). Mijn man heeft 1 papa-dag en mijn moeder past de andere 2 dagen op. Heerlijk geregeld!

@Slop: ik hoop dat ze je snel kunnen helpen. Bij mij zijn de hechtingen wel weg maar ik heb nog een pijnlijk bultje overgehouden. Volgens de HA moet ik wachten tot minimaal 1 jaar na de bevalling voor ze er iets aan willen doen :S

7. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    @joenka: als ze je BHV op een vrije dag plannen, mag je hem ruilen met een werkdag! Wettelijk kunnen ze je niet verplichten op je vrije dag te werken namelijk en daar valt dit ook onder volgens mij. Ik zou het even nakijken, misschien kun je dan gewoon iets ruilen qua oppas?

8. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden

hmmm Eva drinkt nu 5 keer 150/5. Drinkt Eva dan zo weinig? Ze weegt nu 6 kilo maar was maar 2,5 kilo bij geboorte :S

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Oh, ik hoop echt niet dat ze me zo lang laten wachten :(
    Het is bij mij alsof mijn man er een met schuurpapier heeft en ik kan dgn daarna niet meer normaal zitten........
    tja ik zie het donderdag wel! Ze hebben een uur voor me gepland en dan gaan ze echt alles nakijken en dan hoor ik mn opties denk ik wel..

10. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik denk dat het bij jou wel sneller zal gaan hoor, jij mag in ieder geval aan naar het zh. Mijn ha wil me niet eens doorsturen :(

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    8wkn na mn bevalling was ik al in het ziekenhuis hier voor en toen moest ik het nog even aankijken...........vandaar.
    Ik heb nu eerst het ziekenhuis gebeld en niet de HA, en ik kon gelukkig direct langskomen.

Zit dat bultje aan de binnenkant of aan de buiten kant? Ben je ingekinpt of gescheurd?
    Wat een vragen:)

12. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Wendelaa: Klinkt ook als druk en heftig dagje! Hoe was het met tim bij de osteopaat? En mentaal niet goed???Wat dan?? Doe je wel rustig aan??

Takhen: Ja, ik ga maar eens kijken wat ik op het werk kan regelen! Maar is wel lastig want dinsdag is altijd druk op kdv en ik heb ook nog een bso-er;)

Trouwens Eva was dus een kleintje bij de geboorte! Hier een big one! Zit op 4 flessen (3x180 en 1x210)

13. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    @Joenka ja Eva is 3 weken te vroeg geboren (ingeleid voor hoge bloeddruk) en was maar een ukkie :) Gelukkig is ze met een enorme inhaalslag bezig ;)

@Slop ik heb 4 inwendige hechtingen gehad. Ik ben niet echt gescheurd maar meer een soort schaafwonden zeiden ze :( De hechten zijn wel weg maar er zit nu binnenin een soort bultje. En daar schuurt mijn man dus steeds langs zeg maar (srz voor de details ;)). Gelukkig is het niet meer zo pijnlijk als ik het begin maar zeker nog wel irritant

14. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Takhen: Oke! Wel fijn dat ze nu een inhaalslag maakt! De bloeddruk nu weer helemaal goed?

15. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ja gelukkig wel. Ze hebben me 4 dagen gehouden en ondanks dat mn bd op zaterdagochtend 185/110 was hebben ze me die middag naar huis laten gaan (met medicijnen). De medicijnen heb ik 2 weken gebruikt en toen was alles weer normaal.
    Mijn bd is altijd laag geweest ondanks mn overgewicht dus een hoge bd was heel vreemd voor mij. Zeker omdat ik nooit klachten heb gehad :eek:

16. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Hello!Daar was ik ook weer!Vandaag drukdrukdruk in huis bezig geweest!
    Dyoni is nog steeds lekker snottersnotter maar mn meissie blijft vrolijk!

@Joenka; pppffff 6x gillen om zn speen….ducktapeje???

@Ellen; ik snap dat je je zorgen maak dat ze niet veel drinkt maar zolang ze tevreden is en goed groeit is het toch goed…Dyoni rest ook heel veel de laatste tijd en komt toch goed aan..Drinkt vaak zat maar 130 max per fles

@Anas; hopelijk helpt de Bisolvon goed!

@Maia; oww een papa dag! Ben benieuwd hoe t op je nieuwe werk was!

@Leonie; jaa die overeenkomsten zie ik wel!

@kk; wat fijn dat t zo goed gaat en nu weer lekker doorslaapt!

@Takhen; welkom!

@Sylvia; hihihi Noa vond het dus ook niks!Ik ga het vandaag nog eens proberen vind ze het nog niks wacht ik nog

@Wendelaa; dat klinkt ook al als zo’n druk programma bij jou! Hopelijk helpt de ostheopaat nu!

17. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Oh maia een eerste papa-dag?
    Ik heb afgelopen donderdag mn eerste werkdag gehad en manlief dus zn eerste papa-dag
    Nou zij vonden het allebei heerlijk, mama vond het maar gek ;)
    Maar alles is helemaal goed gelopen, zelfs de poepluier hahaha

Laat even weten hoe het gegaan is :)

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @takhen, nog welkom hier!
    en nog zon meisje met een prachtige naam;)
    maar wat betreft je probleem down-under, ik zou gewoon rechtstreeks de gyn bellen. je bent toch in t zh bevallen en dus nog bekend daar

@noa, ach jeetje t norro-virus!
    de k.a zei tegen mij vorige week dat die en rota idd heersen op t moment.
    weet dus heel goed wat je nu moet doorstaan...hoeveel ors geef je per keer en drinkt ze dat goed?

@Joenka, tja...er speelt momenteel al een heel oud probleem bij me op. en na een gesprek gisteren met manlief, heb ik nu toch wel onder ogen gezien dat het tijd is voor hulp daarbij...
    maar goed, alles komt goed hihi

19. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Curly ja met 3 kids is het zeker wel fijn! alles kindvriendelijk en ook alle benodigheden.
    Succes met het hapje! ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.

Danjo o Naomi dut het dus ook! lief is dat he!

Sloppy ik vind het erg leuk staan hoor! mischien is het alleen ff wennen voor je. Niet dat het lange haar niet leuk stond hoor!
    Fijn dat het nu goed gaat met Megan!En ook al bezig met omrollen, goed hoor!
    Balen van je hechtingen.. hopelijk doen ze er wat aan.
    Ik heb het bij Danique gehad niet dat ze niet oploste maar dat bobbeltje.Dat is gelukkig met de tijd weg gegaan maar prettig was het niet nee..

Blij ei lekker een misweekje naar cp! heerllijk een sauna!lekker genieten dus.
    Nee bij Noa was het geen succes het hapje, ze gooide alles er meteen weer uit hihi! heb er wel wat foto's van gemaakt zal ze vanavond ff showen:D

Joenka balen dat dat precies valt op je vrije dag! hopelijk dat je oppas kan vinden.Hihi Boaz was 2X zoveel als Eva (van takhen)

Wendelaa drukke dagen dus!Hoe was het bij de osteo?

Takhen nee hoor Eva drinkt niet te weinig hoor maar Noa is gewoon een hongerlappie! Wel fijn dat je bloeddruk weer normaal is.

Baby ben benieuwd wat Dyoni van dr hapje vind!

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Maia, ben erg benieuwd hoe papa de dag doorstaan heeft!

@Sylvia, vandaag de laatste behandeling gehad bij de osteo, maar 2x nodig geweest..joehoe!!!
    Na de eerste behandeling al zoveel verschil, niet te geloven gewoon. Nu donderdag naar de fysio en dan wil ik een vragen om een meting van t hoofd en dan in maart moet t sowieso van de k.a en dan hoop ik dat er verbetering inzit...
    Ben jij al een keer geweest eigenlijk?

Deel Deze Pagina