Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Baby: Dyoni nog aan het snotteren! Wel fijn dat ze vrolijk blijft! Wanneer mag jij weer werken?

Wendelaa: Fijn dat je er nu wat mee doet! Sterkte daarbij in ieder geval!
    Maar hoe was het nou bij de osteo?

Takhen: Oke, in ieder geval fijn dat de bloeddruk nu goed is!

Sylvia: Hihi, ja idd! Zelfs nog 100 gram zwaarder dan! Wat een verschil he!

Ben benieuwd naar de foto's van het hapje en het gezicht:D

zo nu Britt weer eens van school ophalen!

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Joenka; ik mag donderdag en vrijdag weer

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Blij ei, oh lekker een sauna. mag ik mee?? Geintje, maar geniet er maar lekker van en maandag al. lekker hoor!!

Takhen, allereerst nog welkom. Gezellig dat je mee komt kletsen. Britt heeft totaal geen last gehad van krampjes en spuugt bijna niet meer. Daarnaast zit ze sinds vorige week aan 4x 180 cc en kijkt ze het eten uit me mond. haha. We gaan het straks proberen. Ben heel benieuwd.

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Zo hier ook weer thuis, werd om 12uur gebeld door het kinderdagvervblijf laura had 2 spuitluiers gehad en omdat het buikgriepvirus heerst was de vraag of ik haar even wilde ophalen... gek word ik er van... Ze zat daar ook alleen maar zielig in een hoekje. En dat terwijl ze hier de oren van mijn kop lult.
    Gezien het tijdstip dat ik gebeld werd, hebben ze haar eerst op bed gelegd voor een slaapje, om 15uur gehaald net wakker en weer een flinke spuitluier arm ding. Dus klein meisje en mannetje weer meegenomen!

Mike drinkt nog altijd slecht... vandaag 120-150- 120 cc en dan nog 1 fles te gaan... niet veel dus... Maar ook daar geld ik kan er weinig aan doen helaas!
    en nu ff snel bijlezen en wat rommelen

5. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    even snel bijgelezen,

Yara mag nu 50cc ors op een dag, ik verdeel het een beetje dus steeds 20 of 10cc......
    ze drinkt nu vandaag flesjes van 60cc en zelfs eentje van 90 cc. Tot nu toe nog niet er uit gekomen (ff afkloppen). Wel nog diarree luier, maar vanmorgen ook al eentje met ietwat normale substantie (sorry!!!!)
    het lijkt erop dat ze over het hoogtepunt heen is....
    vrijdag gaat ze in ieder geval niet naar het kdv maar mijn ouders passen nog een extra dagje op.
    maandag zou ze eigenlijk weer prikjes moeten krijgen op het cb, maar denk dat we die ook maar even 1 of 2 weekjes uitstellen.

dikke knuffel voor iedereen

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Noa, wat weinig!
    Ik moest van de k.a na 1 of 2 flinke spuitluiers 70ml ors aanbieden....Tim dronk echt 300ml van dat spul ongeveer.

Maar ze is nu dus al weer andere ontlasting aan t krijgen, dat is wel super!
    Hier heeft de diarree toen echt van zaterdag tot donderdag geduurd en dan ongeveer 20 luiers op een dag denk ik

Hoop dat ze snel weer beter gaat drinken en de oude is

@Anas, he getver je blijft aan t tobben met je kindjes zeg.

7. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    het scheelt dat ze niet echt spuitluiers heeft, het was meer dat alles wat ze dronk er direct van boven ook weer uit kwam....op de bijsluiter van de ors staat ook 10ml per kilo lichaamsgewicht. Nu is Yara echt een klein poppetje met haar 5360gram, dus komt ze op 50ml uit. het zijn van die zakjes die ik in water op moet lossen, ruikt echt naar zoete hubba-bubba kauwgom....
    hoop ook dat ze snel weer meer gaat drinken, maar bouw het langzaam op want haar maagje is natuurlijk niets meer gewend.

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Noa, beterschap met de kleine meid! :(

Curly veel plezier met het geven van de eerste hapjes! :D Ben benieuwd wat Britt er van vind.

Anast, Ach!! Je blijft er ook maar mee bezig zeg. Wat sneu! Beterschap!

Takhen, welkom!!

En voor de rest weet ik het al niet meer. im sorry. Ben kapot!
    En nu is het alweer tijd om eten te maken, blegh!!!
    Doeiiii

9. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    BTW allemaal bedankt voor de hartelijke welkom :D

10. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Leonie, Britt vond de banaan erg lekker. Het idee van happen is er nog niet echt, maar ze sabbelt meer aan d'r lepeltje. Zo schattig.

11. juutepuut

juutepuut Lid

8 jan 2009
    33
    0
    0
    verpleegkundige
    Hallo meiden,

Mag ik ook met jullie clubje meedoen?
    Ik heb hier ook ooit meegedaan toen ik vroig jaar zwanger was van ons oktober wondertje, dat nu Hannah heet.
    Ze is op 16 oktober geboren en woog 2730 gram een cht lichtgewichtje dus!
    Ik heb af en toe best wel wat twijfels m.b.t voeding en alle andere zaken waar moeders zich zorgen over maken!
    hoop dan ook hier af en toe me ei kwijt te kunnen;)

Lieve groetjes Judith:)

12. juutepuut

juutepuut Lid

8 jan 2009
    33
    0
    0
    verpleegkundige
    Hallo meiden,

Mag ik ook met jullie clubje meedoen?
    Ik heb hier ook ooit meegedaan toen ik vroig jaar zwanger was van ons oktober wondertje, dat nu Hannah heet.
    Ze is op 16 oktober geboren en woog 2730 gram een cht lichtgewichtje dus!
    Ik heb af en toe best wel wat twijfels m.b.t voeding en alle andere zaken waar moeders zich zorgen over maken!
    hoop dan ook hier af en toe me ei kwijt te kunnen;)

Lieve groetjes Judith:)

13. Maia

Maia Niet meer actief

Dank jullie wel voor de succeswensen dames! Maar daar ben ik weer. ;) ben kapot nu, mocht van mijn lieve collega's een uurtje eerder weg. pfff wat een hoop moet je onthouden enzovoorts. Maar het werken was wel heel erg leuk dus hoewel ik met tranen de deur uitstapte ;) (wat een doos ben ik he) vond ik het wel lekker even weg te wezen. Thuis ging ook alles goed, Fleur heeft d'r prikjes gehad dus die is wat minder blij nu maar ach, is morgen wel weer over. Ze was goed gegroeid dus alles helemaal prima.

Jan vond zijn eerste papadag heel erg leuk. Heb dus maar geen commentaar ;) gegeven op de maxi cosi die midden in de kamer is neergepleurd, luiers die niet in het vuilnisbakje zijn gedaan maar nog op de commode lagen enzovoorts ;) hij moet ook nog even wennen hihi...

@eerste hapje: het cb adviseerde ons om haar gewoon een paar keer bij ons te zetten als wij eten en zodra ze dan echt het eten gaat volgen en smakgeluiden gaat maken is ze eraan toe. Dus dat gaan wij uitproberen.

@reiswieg: Fleur past er toch echt niet meer in dus we gaan (ook even overlegd met cb) de wandelwagen op het onderstel monteren. Wel in meest liggende stand.

@Noa: sterkte voor yara!

@takhen: welkom

@knuffel: fijn dat Maureen het zo goed doet!

@Wendelaa: knuffel. Doe rustig aan (voor zover mogelijk). Goed dat je aan je oud probleem gaat werken.

@Anas: he bah, het mag nu wel een keer wat rustiger worden bij jullie!

@juutepuut: welkom :) doe gezellig mee!

trouwens nieuwe dames, mochten jullie je gegevens op onze "oktobermamaswebsite" willen hebben (waar ook een chat op zit), moeten jullie mij even een pb sturen.

14. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Gezellig weer een nwe oktobermama erbij, welkom Juutepuut...en inderdaad een klein meisje bij geboorte.
    Is hannah jullie eerste kindje?

15. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Wilde weer even teruglezen maar Boaz ligt heel boos in zn bed te huilen dus ga even naar boven.... tot zo

16. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden daar was ik weer even :)
    Het is wel weer lekker om weer te werken, lag gisteren om 10uur al in coma haha.
    Heb nog niet terug gelezen.

17. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Welkom Juut :)

18. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Maia, kan me heel goed voorstellen die tranen. EN wat fijn dat je de 1e dag leuk vond. En wat knap dat je je mond kon houden tegen Jan, ik heb daar altijd veel moeite mee terwijl Patrick t ook harstikke goed doet. Maar zoals je al eerder zei, het is op een andere manier.

Zo Fleur in de andere wagen...en mee aan tafel...wat klinkt t allemaal al groot he!?

@Rose, lekker dat je het weer naar je zin hebt. En om 22 uur in coma heb ik ook al zonder werken....;) Maar ja ik heb ook nog geen nacht zonder voedingen meegemaakt, hoop dat t daaraan ligt.

@Curly, ja hoor gezellig, hebben toch 2 slaapkamers hihi.

@Wen, hele dikke knuffel.

@Anas....pffff ook voor jou een hele dikke knuffel

@Slyvia, benieuwd naar de foto's

@Joenka....ja jammer dat onze Boaz niet bij jou naar kdv kan....zou wel leuk zijn

@Baby, hoe is t met de freule? en met jouw rug,,,,en hoe is het met je vader eigenlijk, of was dat al bekend?

@Danjo, hoe is het met je bekken, ging t goed vandaag?

19. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    welkom takhen en juut natuurlijk!

20. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Blij ei. normaal lag ik er 11 uur half 12 in, maar gister al om half 10 naar me bed gegaan. Scheelt denk ik wel ja of je snachts nog voedingen hebt.

@ nieuwe meiden welkom!!

Deel Deze Pagina