nieuwe meiden welkom gezellig wendelaa jou al weer gesproken scheelt weer haha. joenka hoest in appeldoorn blijei vandaag ging goed al was dr vrijwel niks te doen. curly leuk he dr eerste happies. cp mag ik meeeee hahaha. uhmmmmm de rest alweer kwijt. hier naomi net wortels gegeven helemaal lekker zelfs boos dat ze na een half potje niets meer kreeg haha. Lig nu ff lekker in bad met mobiel rose fijn dat het bevallen is maia fijn dat je eerste dag is goed gegaan en euh leuk die acties van papa haha
Hoiii, zijn we weer. Bah, wat een dag. Op het werk is iedereen zwaar chagrijnig omdat er misschien wel ontslag boven het hoofd hangt. Ben om 12 uur thuis gaan werken en heb eigenlijk nog niet gedaan wat ik moest doen. haha. Motivatie is momenteel ver beneden peil. Met Juliën weer alles goed! Lekker slaapjes gedaan vannacht en met papa gespeeld. Nou ik lees nog terug. Moet nu eerst babyJulien weer gaan flessen.
eerste hapje, voor de nieuwsgierige. Ik zal zo een foto op hyves plaatsen. ego, vanmiddag bericht gehad van ZH, Britt d'r heupjes zijn helemaal in orde!!! en dat ondanks 12 weken stuitligging met voeten naast oren. Ben super blij!! Luna, zeker bah!! Wat vreselijk. Lekkere terugkomer.
@Luna, dat kllinkt idd niet leuk zo op je werk. Heel lastig om dan gemotiveerd te werken. sterkte hoop dat er snel duidelijkheid is. @Curly, jeeeeej dat is goed nieuws! @danjo, ja hoor natuurlijk, gezellig mee naar CP!
Hoi meiden, Kom weer even snel langs waaien. Hier gaat alles goed. Evi doet het lekker, alleen heeft ze soms moeite met in slaap komen overdag. Speentje helpt meestal wel. Alleen op de bank draait ze op haar buik, die loopt ook een pietsje schuin haha. Verder vind ze haar mobiel echt reuze gaaf. Begint dan te kraaien van plezier hihi. Op de buik liggen is hier geen favo bezigheid van haar. Hoofdje optillen lukt dan ook nog niet echt. Als ze op haar buik ligt is het voor een paar seconde goed en dan begint ze te krijsen. Kan het niet hebben om haar dan te laten liggen. Oefen het wel dagelijks of om de dag maar niet lang dus. Ik ben nog lekker aan het werk. Gezinnetje heeft 2 dagen verlenging gekregen. Fijn voor de mensen maar ook voor mij anders moest ik morgen nog voor 2 dagen de wacht in. Mag zelf de uren bepalen in overleg met de mensen, dus dat komt goed. Werken bevalt weer goed. Vind het weer heerlijk. Na donderdag ben ik tot en met carnavalszondag vrij. Heerlijk. Mijn hubbie zit nog steeds zonder werk thuis. Solliciteerd zich rot, maar of ze hebben niemand nodig, of ze reageren niet eens terug of ze zeggen dat ze terug bellen en dan doen ze het niet. Welkom nieuwe meiden.
curly, super dat de heupen van britt in orde zijn!!! takhen en juut: welkom! maia, fijn dat je t zo naar je zin had op t werk, en dat t goed ging met papa en fleur! wendelaa, pas je goed op jezelf? rustig aan! rose, fijn dat jij t ook naar je zin had op t werk! anas, beterschap met je meissie, hopelijk houd t nu eens op daar met al die ziekte!!! noa, beterschap met yara. wij hebben n keer t norovirus gehad op t werk (kdv) een ramp! elke dag al het speelgoed schoonmaken, en luiers verschonen met plastic handschoentjes...t is super besmettelijk. hier is t weer k*t met peren met drinken, vandaag 160, 40, 150, 55 cc gedronken... zelfs als er 5 uur tussen zit, presteert ze t om zo weinig te drinken. ff volhouden heeft geen zin (kokhalzen, schreeuwen gillen) en ook opwarmen, of n half uurtje later nog eens proberen werkt niet. nou ja, ze is nu knock out, straks douchen en dan hopelijk een flinke fles! morgen en overmorgen moet ze naar t kdv, we zullen zien hoe t gaat. ze blijft verder prima te pas.
mvj, fijn dat het allemaal zo lekker loopt! balen dat je man nog geen baan heeft, t is ook een rotperiode nu...
@ellen: Klinkt als vreselijk vervelend!! Ik hoop echt dat het snel beter gaat met Tess. @Curly: Wat goed dat de echo goed was!! Wij hebben donderdag eindelijk de echo....Megan heeft tot 32wkn in stuit gelegen, ik ben benieuwd. Ik weet eigenlijk niet hoe groot de kans is dat er wat met de heupjes is. Heb er nog niet zo bij stil gestaan...... Mijn moeder vertelde me laatst dat ik al kind ook in het gips gezeten heb omdat mn heupen niet goed waren..............tja we zien het donderdag wel @MvJ: Megan vond het tot 2wkn geleden ook een drama om op haar buikje te liggen en nu wil ze zelfs tijdens het aankleden op haar buikje liggen Er kan veel gebeuren met die kleintjes in twee wkn nu
Curly, Aah lief is dat he! Ze vond het niet heel vies dus? gelukkig maar! Juutepuut, ook welkom! Gooi alles er maar uit, daar zijn we voor! Maia, hahahaha geweldig!!!!! Kerelss!!! Knap dat je je in kan houden! Ik heb nog wel is last van mn hormonen die er niet zo attent uitkomen dan! Maar super dat het goed ging je eerste dag! Ik geloof graag dat je veel moest onthouden! Maar het lijkt je wel wat? Fijn dat fleur goed is gegroeid! Rose, logisch!! Beviel het werken je wel weer goed?? Danjo wat leuk! geef je groente ipv een fles? of dat niet.. Ik snap helemaal niet hoe dat werkt joh al die potjes! maar ze vond het lekker dus! Mooi!! Luna, oooh nou fijn dan zon chaggerijnige werksfeer. Bah! Wanneer word er bekent hoe het met de ontslagengaat dan? curly wat super van Britt dr heupjes! Een opluchting!!! Ellen, rot van Tess! Is ze erg verkouden ofzo dat ze zo slecht drink.. Idd kut met peren dan. Maurice kwam terug van zn werd, en die begon met Tara te gooien. Dus ik zeg nog: niet doen! Want ze heeft net gedronken! Ze spuugt je dadelijk helemaal onder. Maar nee Maurice vond het te leuk om mee door te gaan ( tara trouwens ook ) En ja, dan is dit het resultaat:
@ellen, dat moeilijke drinken dat herken ik wel. Yara drinkt ook moeilijk. ook vaak minder dan voorgeschreven staat...voeden op verzoek is hier ook geen optie hoor.... nu is het helemaal een ander verhaal, maar goed ze is natuurlijk ziek, ben nu al blij als ik er 60cc in krijg en het er in blijft.
En weg was mijn reactie haha @Juut, welkom! Leuk al die nieuwe mamas zeg @Danjo, wanneer worden de uren weer uitgebreid? En denk je dat dat haalbaar is... Dus Naomi vind de potjes 1 groot succes @Ellen, wat balen dat ze nog steeds zo weinig drinkt. Zijn best veel mamas die hier mee tobben als ik t zo lees. @Leonie, wat een stoere vent heb je ook! @Curly, o wat een goed nieuws zeg! Zal vast een last van je schouders zijn
@Noa, toen Tim zo ziek was bood ik ook steeds kleine beetjes aan. Haalde m om de 2 uur uit bed om wat te drinken...
Haha Leonie! jij hebt er nog een foto van Hier ook al eens gebeurd alleen was ik te laat met het fototoestel
@blijei, met alissa gaat het goed, ze is nog wel aan het puberen maar dat hoort erbij. Helaas heb ik de woning niet, het scheelde maar een haartje, ik stond op de 2e plek, de mensen op de 1e plek gaan het zeker nemen of er moet echt een wonder gebeuren, hun wachte al heel lang op dat huis. dus nu weer 4 weken wachten voordat er iets op komt waar ik op kan reageren. maar ik ben zeker van dat ik binnen het halfjaar een andere woning heb. En nog een nieuwtje, somige zullen wel denken zal je dat nu wel doen, ja dat doe ik. Ik ben in overleg met een donor voor een 2e kindje, en met een donor is het vaak zo dat het een tijdje duurt voordat je zwanger raakt, maar ik wil dit heel graag, en het gaat me lukken ook. dus dat wilde ik ook even kwijt XXX Gusam
Later meer, beetj druk geweest en moooooeeeeeeeeeeeeeeeeeee, snap er niets van of mn schildklier of mn hb w.s. MAar......nieuwe dames welkom enne, precies een jaar geleden testte ik postieif, dat wil ik ff kwijt
@Juutepuut en Takhen, welkom! Gezellig weer wat nieuwe mamma's erbij! @Sloppy, ik kan me voorstellen dat je die echo dan toch wel een beetje spannend vindt. Succes in ieder geval! Fijn trouwens om te horen dat het zo goed gaat met Megan nu je ook rijstebloem gebruikt! @Curly, fijn dat de echo goed was! Dat is toch weer een hele geruststelling. Ik ga zo even naar je Hyves spurten (ik heb jou ook op Hyves hè?). @Wendelaa, doe je het rustig aan meid? Denk vooral ook aan jezelf hè en niet alleen aan anderen. @Slecht drinkende kindjes, vervelend zeg! Ik baal al als Sam een keer 60cc laat staan van zijn fles van 200cc. Maar als ik jullie verhalen hoor, dan zie ik dat ik me toch niet zo druk hoef te maken. Sterkte allemaal! @Luna, kan me voorstellen dat de spirit om eens lekker naar je werk te gaan er dan wel af is. Sterkte en een dikke knuffel! @Leonie, whahahahahaha! Wat een super foto! @Danjo, worteltjes zal ze wel lekker vinden ja . Is ook lekker zoet hè? Ik vind het zo gezellig klinken die hapjes! @MvJ, zoals Sloppy al zei kan het zomaar veranderen. Sam had er voor twee weken terug zo'n hekel aan, aan het buikliggen. En nu wil hij niet anders meer . Dus het kan zomaar ineens omdraaien. @Weer werkende dames, hoe gaat het? @Onszelf... vandaag met Sam naar het CB geweest. Wederom prikjes gehad. Wat een stoere vent! Hij huilde niet eens. Ook weer flink gegroeid. Hij was nu 67,5 cm en 7310 gram. Zo... ik hoop dat ik niemand vergeet. Sorry als dat wel zo is! Liefs, Josien
Leo haha Lekker hoor zo'n melksnor! Ellen, vervelend dat Tess zo slecht drinkt, hier vanochtend en gisteravond ook een slechte drinkbeurt! Ze spuugt ook iets meer, heb het idee dat ze een beetje buikgriep heeft, hebben we zelf ook last van! Hoe is dat bij Tess? Noa, vervelend dat Yara zo slecht in haar vel zit!! MvJ, fijn dat je het werken weer zo fijn vindt! Hier alles oke! Vrijdag lekker op vakantie! Yaaay een weekje wintersport zoooo'n zin in! Alleen houdt net nu onze auto ermee op. Vanmiddag een mooie wagen gezien (waar Elise heel mooi in past!) maar twijfel toch nog dus maar even verder kijken. Voor de vakantie mogen we gelukkig de auto van mn schoonouders mee