Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Lekker hoor Odess,
    Alvast heel veel plezier :)
    wel minder van de auto.

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Josien, stoere Sam! Fijn dat het zo goed met hem gaat!

3. YellowButterfly

Rose die foto van Eva is wel echt zo lief :D

4. Rose1982

haha deze op me banner? Heeft ze wel flinke bolle toet haha

5. YellowButterfly

Ja heerlijk! Ik wordt er elke keer blij van :)

Dan te bedenken dat we tegelijk waren uitgerekend! Jouw meisje is gewoon al dik vier maanden!!

6. Rose1982

ja dat klopt! Terwijl we ook dachten dat jij eerder zou bevallen ;)

7. Gusam

Gusam Niet meer actief

@blijei, met alissa gaat het goed, ze is nog wel aan het puberen maar dat hoort erbij.

Helaas heb ik de woning niet, het scheelde maar een haartje, ik stond op de 2e plek, de mensen op de 1e plek gaan het zeker nemen of er moet echt een wonder gebeuren, hun wachte al heel lang op dat huis.
    dus nu weer 4 weken wachten voordat er iets op komt waar ik op kan reageren. maar ik ben zeker van dat ik binnen het halfjaar een andere woning heb.

En nog een nieuwtje, somige zullen wel denken zal je dat nu wel doen, ja dat doe ik.
    Ik ben in overleg met een donor voor een 2e kindje, en met een donor is het vaak zo dat het een tijdje duurt voordat je zwanger raakt, maar ik wil dit heel graag, en het gaat me lukken ook.
    dus dat wilde ik ook even kwijt

XXX Gusam

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Odess, lekker op vakantie! Wij gaan vrijdag ook een weekendje weg en ik vind het best spannend. En dat is gewoon in Nederland. Stoer hoor dat je al lekker ver weg gaat! Wel balen van de auto. Veel plezier in ieder geval alvast!

Liefs,
    Josien

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wendelaa in 3 mnd tijd ga ik weer proberen volledig aan t werk te gaan dus moet haalbaar zijn

gusam doen waar jij je goed bij voelt, het is idd een heel traject suc6

10. Rose1982

@ Gusam succes ermee en jammer van het huis.
    Hoop dat je snel andere wonig hebt

11. YellowButterfly

Rose, ja... Dat dachten we allemaal als ik dit toch eens had geweten!! Een goede les voor de volgende keer dan maar!!

Gusam, jammer dat je het huis niet hebt gekregen!

Josien, we doen het wel in 2 keer hoor! We hebben een hotelletje geboekt bij Frankfurt, dus moeten 4 uur per keer. Morgen maar eens alles inpakken! Je moet echt zoveel meenemen... Niet normaal! Hoop ook dat ze goed wil slapen ergens anders, thuis gaat dat zo lekker. En is het matrasje wel dik genoeg? Zoveel onzekerheden niet normaal zeg!!

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Odess, heel herkenbaar! Ik ben nu al bang dat ik heel veel ga vergeten. Neem je een campingbedje mee? Ik zit me af te vragen of ik er niet een ander matrasje in moet doen... Of zou die er in ligt goed genoeg zijn? Het is wel een dunnetje zag ik.

@Gusam, doen waar je je goed bij voelt! Succes in ieder geval...

Liefs,
    Josien

13. Gandor

Gandor Actief lid

13 mrt 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    Zo Logeer puppy is weer naar zijn baasje.
    Was wel leuk, maar erg druk.
    Heb wel mee gelezen, maar ben ook weer een hoop vergeten.
    Nieuwe meiden welkom.

Weet niet meer van wie, maar heb ook gelezen over kleintjes die een helmpje moeten of een spreidbroek.
    Zou het zelf niet leuk vinden, maar je doet het beste voor je kind.

Gisteren naar de ka geweest en ze was zeer tevreden.
    Met 6 maand proberen helemaal te stoppen met Zantac en dan met 7 maand nog een keer terug voor controle.
    Demyan weegt nu 5390 gram, Lengte 61.7 cm en een schedelomtrek van 40.4.

Ik zelf vind/vond dat hij nogal veel at/eet, maar volgens de ka heeft hij het gewoon nodig. 3 flessen van 210/7 niet altijd leeg 1 fles van 240/8 is de laatste om 23:00 uur en dan s'morgens nog een potje fruit of zelf gemaakt en is dan vaak al een hele appel of banaan en ruim een potje groente of ook een zelf gemaakt hapje.

Wij gaan straks een midweekje naar Belgie en nu moet Demyan een eigen id kaart en we hebben vanavond zelf maar een pasfoto gefabriceerd hoop dat ze hem morgen goedkeuren:D

14. YellowButterfly

Josien, wij hebben zo'n tent bedje zeg maar. Er zit een opblaasbaar matras in die niet heel dik is, maar we willen hem op een bed zetten. Dan moet het wel zacht genoeg zijn! Aan de andere kant slapen wij in de zomer ook op zo'n matras en dat gaat ook prima, dus we zien wel! Ik ben ook bang dat ik essentiele dingen ga vergeten... Eten is in ieder geval heel belangrijk, flessen en pampers! En de kinderwagen, een speelkleedje, voldoende kleren (veel wassen morgen!), speelgoedjes, zonnebrand (factor 50 nog halen!), warme kleren, een zonnebril enzovoorts... Ik word al moe als ik er aan denk :D

Er zijn gewoon al oktobermamma's 2010... Hoe bijzonder! En wat gaat de tijd snel!

15. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ Campingbedje, wij hebben er nog een matrasje extra bij en vrienden van ons ook allemaal.

Die wie erin zitten zijn naemlijk mega hard en dun vaak.

16. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hmmmm, toch nog maar ff kijken dan. Of zijn gewone matrasje meenemen. Dat past denk ik ook wel.

@Odess, succes met pakken :D!

17. Gandor

Gandor Actief lid

13 mrt 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    Mijn gewone matrasje past in het campingbedje

18. Rose1982

Slaap lekker meiden!!
    Tot morgen weer :)

19. juutepuut

juutepuut Lid

8 jan 2009
    33
    0
    0
    verpleegkundige
    hoi meiden

is jullie kindje al een x ziek geweest, ons meisje is nu ziek, heeft koorts en drinkt slecht en wil alleen bij mama liggen,,

wel leuk zo al die oktober mamas bij elkaar!

20. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    juut, beterschap!!! Yara is nu ook ziek, ze heeft buikgriep....gaat gelukkig alweer de goede kant op

Deel Deze Pagina