Rose, het is redelijk vol te houden. Ik heb nog vakantie, dus werk niet, dat maakt het wel lastiger het dieet. Ik heb teveel tijd om er aan te denken. Leonie. 100 gram?? Dat is idd niet veel. Maar in totaal was je toch wel al veel kwijt? Ik doe het Bio HCG dieet. Wel pittig hoor, maar snel resultaat. Hier weer terug van het KVD, was de inloopochtend gister, OEPS!! Heb toch even een rondleiding gehad en ziet er super uit. Het ligt in de bossen en is heel ruim opgezet.
Curly, Nee dat is echt niet veel! Ik ben nu 3 weken bezig en drie kilo kwijt ( dan tel ik tot vorige weeek ). Morgen mag ik weer wegen dus ik mag toch hopen dat ik dan wel wat meer kwijt ben! ik wil zo graag wandelen maar dat doe ik echt niet met al dat ijs op de stoep!! Echt balen! Hahah slim van je inloopochtend! Klinkt wel errug mooi trouwens!
@Curly, bedoelde je het kdv? Wel leuk zeg in de bossen! @Kitty, gefeliciteerd! @Leonie, i k kan me voorstellen dat je soms onzeker bent over het voeden. Hier heeft het hapjes geven ook geholpen. @Juuteput, leuk dat je meekletst. fijn dat je meisje weer wat beter is. Spannend weer werken! @Blijei, leuk naar babymassage! @Moor, fijn dat het wat beter gaat! @Josien, dus jij mocht over op 4 flessen? Adviseren ze dan ook echt omdat te doen? Of maakt het niet zoveel uit? @Chat, lukte mij ook niet. @Danjo, hoe gaat het op het kdv nog steeds Goed? @Wendelaa, ook weer aan het werk? Vermoeiend hé! @Sannie, fijndat het swemmen zo goed beviel. Ik merk dat ik ook minder tijd heb vor chat de laatste dagen. @Noa, gelukkig gaat het beter. Beterschap met je man! @Leonie, goeddat het tot een gesprek is gekomen met je schoonouders. Die moeder moet echt hulp gaan zoeken. @Baby, wat een lieve foto. Haha. Lag ze lekker boven de dekens? @Sloppy, beterschap weer. Als ik niet op iedereen gereageerd heb. Sorry! Ik heb nu 13 pagina's teruggelezen en vind het wel even genoeg zo.
Hier alles goed, maar met mij momenteel minder. Het komt nu allemaal wel erg dichtbij op mijn werk en er worden steeds meer collega's ontslagen. Voor onze afdeling ziet het er ook niet rooskleurig uit. Het kan zijn dat ze me gaan vragen om naar een locatie hier 1.5 uur rijden vandaan te gaan! Nou, dat doe ik dus ECHT niet!! Dan ontslaan ze me maar hoor. Maar het nadeel is wel dat ik het er erg naar mijn zin heb en probeer maar eens een nieuwe baan te vinden als iedereen op hetzelfde moment gaat solliciteren in dezelfde regio...
Haha, respect Luna, ik lees continue mee maar ik krijg het niet voor elkaar om zo goed op iedereen te reageren....!! Ik probeer me te beperken tot de dingen waar ik denk iets vanaf te weten, zoals jullie merken valt die kennis best tegen aangezien ik niet zoveel reageer... lol... Nou hier nog steeds een rochelpotje ze lijkt nog steeds een koffiezetapparaat ( zo`n oude die bijna klaar is met doorlopen... ) @ chat, kom er niet meer op... @me, probeer me weer druk bezig te houden met solliciteren maar merk dat het me gewoon niet zo lukt... vraag me af wat ik nu exact wil... heb een administratief diploma, heb jaren in de debiteurenbranche gezeten, ben nu op zoek naar iets administratiefs maar als ik diep in m`n hart kijk wil ik nog steeds de kinderopvang in... ( dat roep ik al zolang, doe er nooit wat mee ) maar misschien is dit wel het moment om daar wel iets mee te gaan doen... Nou ja... ik twijfel nog even lekker verder terwijl ik ondertussen naar mijn kletsende meisje kijk en mijn heerlijke dreumes de boel op stelten zet... wat kan je daar toch gelukkig van worden!! Oja fruithapje, had ik ook nog wat over te melden, wij wachten tot ze het zelf aan gaat geven dat ze eraan toe is... ( smakken.. ) voorlopig krijgt ze 5 flessen van gemiddeld 160 cc... en overdag zit er gemiddeld 3/4 uur tussen en dan meestal om 5/6 uur de laatste dagfles dan maken we haar rond 10 uur nog een keer wakker en dan drinkt ze nog iets en dan slaapt ze heerlijk door tot de volgende ochtend 9 uur... ( maak haar tegenwoordig wel eerder wakker ) Doei!!
wapa ook nog steeds aan de pruttel hier ook haha. Luna vervelend meid kan me voorstellen dat het niet leuk zo is en ja naomi vermaakt zich prima op het kdv althans daar ga ik vanuit haha kitty ff bij club oktobermamas kijken
pffff luna, heftig allemaal hoor! sorrie, niet teruggelezen. Fleur was vannacht 2x flink aan het huilen dus we zijn de halve nacht bezig geweest met haar en ben echt heel moe. Heb ook de halve ochtend lekker nog in bed gelegen (ik was al heel moe van m'n werk, steeds staan ben ik niet gewend). Ga zo ook weer bankhangen, heb echt geen puf iets te doen.. komt van de week wel weer.
ik weet het niet. ze heeft geen koorts of verhoging. Ze is wel snufferig en wat hoesten af en toe, maar volgens mij had ze wat last van haar darmen, want volgens Jan (papadag he ) had ze gistermiddag hele donkere poep ipv de normale en daarna helemaal niets meer tot daarnet, dus ik vermoed dat het dat was. Ik hou haar gewoon in de gaten. @website: op de een of andere manier is de .tk eraf gehaald. Misschien dat Roos dat heeft gedaan? Want de website van everyoneweb bestaat nog steeds gewoon. Het juiste adres is nu: Oktober2009mama de chat doet het nog
Mogge meiden! Oeps... het is al middag . Heerlijk nachtje gehad. Imke heeft van 7 tot 7 geslapen. Daarna de fles en weer door tot half 11. Ik heb ook lekker uit kunnen slapen dus! Wat betreft de hoofdomtrek en het cb: dat zie ik nu allemaal wat positiever in. Ik ga me niet gek laten maken! Ze groeit en ontwikkelt prima dus er is geen aanleiding om me heel erg zorgen te maken. Ze willen gewoon voor de zekerheid haar nog even zien. De omtrekken die ik van jullie hoorde, waren wel meestal groter maar niet heel erg veel groter. @ fruithapje: Hier adviseert het cb van 6 maanden. Is de officiële richtlijn, zeiden ze ?? Het is dat Imke er nog niet echt aan toe is, maar anders zou ik het gewoon doen. Zodra ze meer trek krijgt en het eten bij ons uit de mond kijkt, starten we! Tot nu toe is ze heel tevreden met vier flessen van 200 ml en ze groeit daar goed op. @ Luna: Wat vervelend joh, dat de sfeer op je werk zo gespannen is nu er zoveel ontslagen vallen. Ik hoop dat je buiten de boot valt... En inderdaad, 1,5 uur rijden is wel heel absurd. Dan maar ontslag. Is verder nog een beetje werk in de branche waarin je werkt, mocht je een nieuwe baan moeten zoeken? @ kitty: Fijn dat de borstvoeding weer goed loopt! Ik heb er verder geen verstand van (hier kv) maar het verbaast me wat zo'n spray doet. @ wapa: Ik ben ook vooral een heel actieve meelezer en post ook wat minder. Ik heb ook niet overal verstand van en kom geloof ik meer met vragen dan met antwoorden . Meid, ik zou zeggen als ik je zo hoor: de kinderopvang in! Daar is altijd werk, toch? Doen nu het nog kan. En inderdaad, dat kletsen is zoooo schattig. Ik heb nu veel meer het idee dat er een actief, levendig persoontje in huis aanwezig is, die zich goed laat horen . @ Leoniiee: Succes met het afvallen verder! HIer moeten er ook nog wat kilo's af maar ik denk dat ik daar pas echt voor gemotiveerd ben als het wat lekkerder weer wordt . Aha, ik zat dus goed met het jurkje van Prenatal. Ik vond het ook zo'n schatje! Hou wel een beetje van dat klassieke spul. @ juut: Wat een opluchting! Niks ernstigs gelukkig. @ Rose: Gefeliciteerd met je vriend! Heb je nog iets leuks gegeven namens je dochter? Fijne dag verder! @ wendelaa: Soooo, jij moet er vroeg uit als je moet werken! Ik vind het met eentje al erg druk dus ik heb bewondering voor je . Hoe gaat het verder met Tim? @ Sannie: Wat leuk dat je gezwommen hebt met je dochter! Ben het ook nog een keertje van plan. Waarschijnlijk in de voorjaarsvakantie een keer want dan gaan we een weekje weg. Ze sliep in ieder geval lekker na het zwemmen, dat is een voordeel . @ Danjo: Bedankt voor de tip van die site voor het maken van hapjes! Ik ben echt van plan om, als ze er aan toe is, veel zelf te gaan maken en in te gaan vriezen. Heb er toch de tijd voor als ik vrij ben... De omtrek van het hoofdje van Naomi is inderdaad maar iets groter als die van Imke. Ik maak me gelijk wat minder bezorgd . Jij ook aan het beruchte k- en s-virus (kots- en scheitvirus, sorry voor de onsmakelijke naam ) las ik? Sterkte verder!
vreemd mischien ff het ww veranderen maia zodat zei er niet meer in kan ??hm vervelend van Fleur iets anders gegeten gisteren? idd ff in de gaten houden hoop dat ze vandaag lekker veel tukt kun jij ook ff je rust nemen
Jiska hier al weken aan het rommelen met naomi maar ze is niet suffig plast en poept goed en drinkt dr flesje en eet dr hapje dus maak me niet echt druk. Hapjes ik wou dat ook zelf doen maar gezien ze nu nog zo weinig eet hou ik het wel even bij potjes ( in de vriezer is veel ook maar beperkt houdbaar). en idd niet zo druk maken hoor om het hoofdje
het ww van de oorspronkelijke site is al veranderd ,maar ik ben er nooit echt achtergekomen hoe het .tk erachter is geplakt waardoor de url veranderde, maar zo kunnen we het toch houden? denk dat de .tk erachter niet heel belangrijk is. alleen iedereen die het in zijn favorieten heeft gezet moet het even aanpassen.
hallo. danjo: lief dat je aan me denkt. sorry dat ik zo weinig reageer ik lees wel braaf mee hoor maar zit er een beetje doorheen weinig slaap (zoals jullie weten) en druk met de kleine! heb me eigen ook maar aangemeld bij de club wij willen slapen maar onze beebjes niet. sorry als ik niet reageer ik wil ook niet iedere keer hier komen zeuren over dylan enzo. veel liefs jaja
meid jij mag zeuren hoor , kan me voorstellen dat je er een beetje doorheen zit bah is ook niks zo. jeuhhh chat doet het weer haha