hehe meiden ben ik weer eens Met hendrik gaat het niet zo geweldig heeft maandag t/m woensdag in het ziekenhuis gelegen hij heeft het rs virus afgelopen vrijdag was hij wat jankerig zaterdag ook en zondag kreeg hij het flink benauwd. zware ademhaling ben om half 10 naar de dokterswacht geweest en kreeg een pomje mee, waarschijnlijk astma aanval of bronchitus aldus arts het werd niks beter dus maandag ochtend weer naar de huisarts nou ja misschien rs virus of idd astma maar even aan kijken ik weer naar huis direct huisarts weer gebeld, de kleine vent had het niet ruim met ademhalen dus laat hem aub nu opnemen, ik moest maar rustig aan doen en vanmiddag weer bellen nou ja ik zeg perdirect nee dan ga ikzelf wel naar de eerste hulp, de ha heeft toen direct de kinderafdeling opgebeld en er was wel plaats dus mochten we ons daar melden. hij werd daar goed ontvangen en even verneveld hier knapte hij goed van op er werd snot afgenomen en idd had hij het rs virus maar goed dat ik hier was want hij had het echt niet ruim met ademhalen (was moet je verdorie toch altijd zo erg voor je kind op komen) Hendrik is een aantal keren verneveld om de 4 uur (ook snachts) Dinsdag later op de dag is hij overgegaan op zijn pompjes dit werkte dus gisteren gelukkig weer naar huis. hij is nog wel goed ziek slaapt veel maar zijn ademhaling is rustiger gelukkig romelt zijn ademhaling over 2 weken nog zo dan moeten we terug komen en dan heeft hij misschien ook nog astma. maar eerst maar afwachten e op knappen van dit rot rs virus
he bah fokje.. wat is die rs toch een rotvirus he? weet hoe je je voelt! mooi dat zijn ademhaling rustiger is...
Hoi meiden, Zit ik in de chat is er niemand haha. Hier afgewerkt na 8 dagen. Ben nu wel moe hoor. Heb 50 uur gedraaid in 8 dagen. Nu lekker knuffelen met mijn kids. Ben nu vrij t/m carnavalszondag. Dan 1 dag de wacht in waarschijnlijk, dan 1 dag vrij en dan weer 7 a 8 dagen. Dinsdag ga ik beginnen met babyzwemmen. Ik heb er zin in en volgens mij Evi ook. Want die breekt het bad bijna af als ze hier in badje gaat haha. Zo leuk vind ze het. Ze ligt dan echt wild te trappelen met haar beentjes. En maar lachen. Mindere is ook dat ze zich afzet met haar beentjes en dan knalt ze steeds met haar hoofdje tegen de rand aan. Gelukkig niet hard, maar toch. Fokje: knuffie. Even vraagje ik herken dit niet van de andere 2 waar ik ook al zo vroeg begon met fruit. Evi krijgt sinds dat ze 3 maanden is dus al fruit. Gaat of zich best goed. De ene dag beter als de andere dag, maar ze vind het lekker. Ze eet nu een half potje per dag op. Maar nu laat ze veel scheetjes en poept ze niet elke dag. Voorheen sloeg ze ook wel eens 1 of 2 dagen over. Voordat ik met het fruit begon zeg maar. Dus weet niet of dit nu normaal is bij haar of niet. Ze lijkt niet echt last te hebben. Al drinkt ze soms wel onrustiger, maar dit deed ze voor het fruit ook al. Wat zouden jullie doen? Toch even stoppen met het fruit?
Dankje voor de felicitaties Fokje sterkte ermee. Wat raar van die chat? Maar fijn dat hij het weer doet
Hier net weer terug van een dagje ziekenhuizen bezoeken................. Megan d'r heup Echo was helemaal goed! Ben heel blij voor het meisje Met mij gaat het wat minder goed. Mijn onderkantje geneest heel slecht en de plek waar ik ben ingescheurt is heel rood en geirriteerd. Ze gaan nu met het artsen team kijken wat de mogelijkheden zijn..... Ik moet beginnen met geen gemeenschap te hebben meer en bekkenbodemfysio, al denken ze dat dit het niet kan zijn omdat maar ze moeten wat proberen. In het ergste geval moeten ze een stukje weefsel weg gaan nemen.......pfff zit hier helemaal niet op te wachten @Fokje: Wat hebben jullie een zware tijd! Ik hoop dat jullie mannetje snel op knapt..........*dikke knufffff voor jullie* @MvJ: Ik zou een paar dagen stoppen met het fruit geven en dan kijken of haar ontlasting beter word.........als dat zo is dan zijn haar darmpjes misschien nog niet klaar voor een fruit hapje. Verder weet ik het ook niet.......Megan poept als de beste zelfs nu we haar af en toe 1 á 2 hapjes banaan geven Ze slikt het nog niet echt door.... @jaja: je mag zeuren hoor!! Jullie hebben het met Dylan niet makkelijk en het lijkt me vreselijk om je mannetje zo verdrietig te moeten zien. Ik hoop echt dat het binne kort toch wat beter met hem zal gaan en je een beetje rust gaat krijgen! Maar vooral geen sorry zeggen hier hoor, nergens voor nodig!
mvj zou nog wel 1 of 2 dagen fruit geven om te kijken of het werkelijk daarvan komt omdat je al zegt daarvoor had ze het ook wel eens en banaan vermijden
@Jaja, ik vind dat je helemaal niet zeurt! Logisch dat je ergens je ei kwijt moet...Vind het knap dat je nog kunt functioneren met zo weinig slaap. Wel fijn dat je een clubje hebt gevonden met lotgenoten, misschien dat je daar wel DE tip krijgt. @Fokje, jeetje arm mannetje. Gelukkig mocht ie snel weer mee naar huis @MvJ, ppff...dat is idd wel veel uren zeg. Lekker even uitrusten dus, in zoverre dat gaat met 3 kids @Sloppy, mooie uitslag dus van de echo! @Hier, vanmorgen naar de h.a geweest ivm aanhoudende pijn in mijn knie. Ze vermoed dat t aan t kraakbeen ligt, al was t wel raar dat er dan toch vocht in zat. Maandag starten met fysio voor mijn knie en woensdag eerste afspraak met een psych. ...ben benieuwd
Rose, GEFELICITEERD met je mannetje! Sloppy, wat balen van onderkantje. Het houdt ook niet op he voor jou. Wel goed van Megan d'r heupje. Luna, bedoelde idd kdv! haha was denk nog niet echt wakker, veel aan me hoofd. Ik heb te veel aan me hoofd om uitgebreid te reageren. Misschien vanavond nog.
@Mvj: banaan stopt...........dus als Evi al moeilijke ontlasting heeft dan is banaan het laatste wat je haar moet geven. Megan daar in tegen gaat 3keer op een dag en door de banaan krijgt haar ontlasting wat meer structuur waardoor ze maar 2keer een volle luier heeft Best lastig nog dat over gaan naar vaste voeding.
Sloppy: ze krijgt nog bv, dus dan is het normaal dat ze bijv. maar 1x in de 10 dagen of net als haar 1x in de 2 dagen poept. Dus echt moeite had ze er niet mee, liet voorheen ook al veel scheetjes. Maar ze kon bijv. ook wel eens 3x op een dag poepen en dan weer een paar dagen niks. Maar zal eens kijken als ik de banaan weg laat of het dan beter wordt.
@Mvj: Ja klopt met Bv mogen ze 6keer per dat of een keer in de 6dgn Zo hebben ze dat mij verteld............megan ging 6keer per dag hihihi
hoi hoi, ff ego hoor, moet 5 pagina`s bijlezen, nu geen puf voor. eerste werkweek zit erop voor mij, ging super. met tess gaat t niet zo goed. of eigenlijk wel met haar, maar niet met t drinken. op t kdv doet ze t super, ze lacht de hele dag, slaapt goed en speelt lekker. maar t drinken is dus de hele week al drama. op dit moment zit ze op 365 cc... over de hele dag! nog 1 fles te gaan, hopelijk krijg ik er 165 cc in. ze heeft gewoon geen honger. vraagt niet om n fles, ook niet `s morgens na een goede nacht. als ik haar om de 4 uur n fles aanbied, drinkt ze soms 120 cc, soms 40, soms niks. kan er weer niks van op aan. ze spuugt ook niet, heeft geen verhoging, ik heb geen idee wat er aan de hand is. t bureau zegt dat zolang ze nog plast, ze niet uitdroogt. maar ja, als ze niet meer plast ben je te laat! de plasluiers worden wel steeds minder, dus morgen ga ik naar de dokter. ik ga er zo t weekend niet mee in! sorry dat ik de laatste tijd zo zeur over t drinken van tess, ik heb t gewoon nog nooit zo meegemaakt. en dan werk ik op n kdv!!!ze heeft sinds maandag nog niet meer dronken dan 590 cc op 1 dag. misschien lees ik straks bij, anders morgen.
@Ellen, je zeurt niet! zou ik ook echt heel vervelend vinden als je beeb zo weinig drinkt. Goed dat je morgen naar de arts gaat. Knuffel
@Ellen, joh dat is wel heel weinig! Logisch dat je je hier zorgen om maakt....en groot gelijk, trek morgen maar eens aan de bel en dat t zo niet langer gaat. En je zeurt echt niet hoor, je bent gewoon een moeder die zich zorgen maakt om dr kindje! @Ei, fijne avond samen met je mannetje hihi
ellen, je zeurt niet hoor. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik hoop dat het meevalt. Sterkte meid! Blij ei, fijne avond.