Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @ellen: Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor!! En je zeurt helemaal niet, daar zijn we hier toch voor.
    Ik zou toch aan de bel trekken hoor! Sterkte!!

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    danjo, leuk dat je t vraagt!
    6 maart, op zaterdag dus.... hahah ik ga gluren! ach, 13 maart zien we elkaar ook... haha

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ellen kan me indenken dat je je zorgen maakt. Hier zat mike de hele week ook maar rond de 500cc. De kinderarts vond t niet zo verontrustend zolang ze maar alert en actief blijven!
    En beter n keer te veel als te weinig naar de dokter.

Heb je overigens als gekeken of ze geen spruw heeft of een groter speentje proberen?

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Fokje beterschap met Hendrik!

5. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Zo vandaag weer een dagje gewerkt, morgen ook nog en dan ben ik er weer 5 vrij!!
    Dyoni heeft net weer een beetje wortel geproeft en ze begint het steeds lekkerder te vinden!

@Rose; wow al 2 tandjes!Hier nog een kaal mondje hihih en gefeliciflap met je lover!

@Sloppy; megan weer ziek..En dan wil je gaan zwemmen?succes

@Sannie; fijn dat t zwemmen zo leuk was!En ja druk weer he met werken en een ukkie

@Moor; fijn dat het weer beter gaat!

@Curly; wow je gaat goed met lijnen!

@Juutepuut; gelukkig dat het allemaal meeviel in het zkh!

@Luna; ff een dikke knuf voor jou…k*t werk!!

@Wapa; succes met uitvogelen wat je wil!

@jaja; je zeurt helemaal niet meid!Dit sloopt je toch ook!

@fokje; he bah daar ook al rs!En pff wat een artsen zeg!Sterkte!

@Wendaal; sterkte met alles meid!

@ellen; sterkte morgen bij de arts!

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    alle beebjes met veel slijm die bisolvon druppels werktte hier echt heel goed!!

7. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Hallo dan,

Hier een harwerkende moeder die gesloopt is van haar eerste week!
    Heb alles gelezen en wil alle zieke,slecht drinkende, onrustige kids heel veel suc6,sterkte & beterschap wensen!

diegene die op vakantie gaan, geniet ervan!

Boaz maakt er weer ff een potje van wat betreft slapen! Maar heb gisteren weer met Rob besloten om hem maar wel weer ff te laten huilen! Vandaag bij oma ook maar 1 uurtje over de hele dag geslapen! Morgen om 7:15 weer paraat staan met Britt in het ziekenhuis, ben benieuwd hoe stoer ze is;).

Pff, ik mis jullie wel hoor! Nu weer ff een paar dagen om online te komen!;)

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    danjo, slim dat je de uitvaartverzekering aanpast. kan soms zoveel goedkoper!

moor fijn om te lezen dat t zo goed gaat!

curly, wat ben jij goed bezig met afvallen!!!

beetje laat, rose gefeliciteerd met je man!

kitty, super dat je zo goed hebt afgekolft!

hapjes, wacht ff de dokter af morgen, als er toch 'niks' aan de hand is ga ik met hapjes beginnen dit weekend.
    vind trouwens de groentepotjes van friso (vanaf 6 mnd) heeeel vies! zit n ijzersmaak aan! c1000 eigen merk zijn heel goed getest geloof ik, en olvarit ook. fruit van de friso is onderdaad dikker en beter te lepelen!

juutepuut, wat fijn dat t met n sisser afliep! heel veel plezier dit weekend! (en eerst succes met je avonddienst)

luna, balen dat je zo in onzekerheid zit... ik hoop dat t allemaal meevalt!

wapa: kinderopvang is LEUK!!!! als je tijd en geld en energie hebt, zou ik me zeker omscholen! t nadeel is dan dat je volgens mij verplicht bent om stage te lopen, of een bbl-werkplek te zoeken. de verdiensten zijn niet heel goed dan, geloof ik...

maia, jammer dat je zo`n slechte nacht hebt gehad, hopelijk gaat het vannacht beter!

jaja, kan me heel goed voorstellen dat je er een beetje doorheen zit! gewoon zeggen wat je dwars zit hoor!

fokje, gelukkig is hendrik weer lekker thuis! hopelijk is hij snel weer helemaal de oude. wat een rotvirus is t ook...

mvj, wat een pittige werkweek! nu lekker een paar dagen vrij...
    de enige manier om erachter te komen of t door t fruit komt, is om toch een week ofzo te stoppen met fruit, zou t gewoon es proberen!

sloppy, fijn dat de echo goed was! hoop dat je snel van de pijn aan je onderkant af bent, klinkt niet fijn...

ei, fijne avond nog met je mannetje!

baby, fijn dat t hapje steeds beter gaat! dus echt n kwestie van wennen...

anas, ik heb ook goede verhalen gehoord over die druppels.

ik ga nog ff hyven en dan proberen er een flesje in te krijgen. (niet in de computer, maar in mijn dochter! ;) )

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    joenka, balen dat boaz zo slecht slaapt! baker je hem nu wel of niet meer in? was je toch mee aan t afbouwen? heeel veel succes met je stoere meid morgen!

10. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    op het kdv zijn ze er maandagmiddag toch maar weer mee begonnen. dus heb dit maar weer opgepakt! Maar ben zo bang dat hij er aan gaat wennen!!!!
    Weet eigenlijk niet zo goed wat ik ermee moet!

Jij suc6 met Tess! Hoop dat er niks aan de hand is! Maarrrr je zeurt niet he!!!

11. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hahah ik heb wel dat gevoel, omdat ik altijd t zelfde verhaal vertel... maar ik doe t toch wel, want krijg soms zulke handige tips hier!

en wennen aan t inbakeren...tja, is en blijft lastig. misschien heeft hij t nu gewoon nog ff nodig en kan hij over 2 weken ineens zonder. ik zou t gewoon om de zoveel tijd weer proberen af te bouwen. gebruik je de pacco? hoorde je laatst praten over de puckababy, maar die mag je toch nog een hele poos gebruiken? daarmee zou ik niet zo snel afbouwen. succes iig!

12. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Yep, gebruiken de pacco doeken! Heb om af te bouwen de puck a baby geprobeerd. Hier heeft hij helemaal geen baat/steun bij! Ook mag de puckababy niet bij onze dagverblijven gebruikt worden!

Idd gewoon vertellen en wie weet komt er iemand met de gouden tip!
    Niet geschoten is altijd mis!

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Joenka, Mag ik vragen waarom de Puckababy niet bij het KDV gebruikt mag worden? Britt slaapt daar nl ook in en moet een slaapzakje meenemen naar KDV als ze daar heen gaat....

14. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden even weer ego hoor....
    Yara net weer de hele fles uitgespuugd...en het leek juist weer de goede kant op te gaan.

ik weet niet meer wat ik moet :(

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Noa wat vervelnd!

Kan het zijn dat ze last heeft van slijm en daardoor moet hoesten bijvoorbeeld? ( dat was bij Mike nl zo!)
    neusje schoon? niet teveel of te snel ineens gedronken?
    Andere mogelijke oorzaken uitgesloten?

Als je vind dat je nu wel genoeg getobt hebt, en je maakt je zorgen dan bel je gewoon de dokter.
    En als je nu vanavond je zo'n zorgen maakt dan ga je even langs de huisartsenpost meid!

16. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Weet het ook niet precies! Weet wel dat we toestemming moeten hebben van het consultatiebureau voor inbakeren met de paccodoeken!
    Gewone doeken of vergelijkbare inbakerdoeken,puckababy etc mag niet ivm de veiligheidseisen! Vindt het wel een beetje onzin, want het ziekenhuis gaf mij zelfs een gewoon ledikantlaken en leukoplast mee om hem in te bakeren???!?!??!?!
    Maar goed als het in het handboek staat mag het niet en wij kunnen als leidster dan weinig!

17. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Noa: Heeft ze de rest van de flessen wel binnen gehouden? idd misschien omdat ze last heeft van slijm en helaas versterkt melk dat alleen maar?!?!?
    Suc6, sterkte in ieder geval

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Je kon zeker niks vriendelijkers bedenken om te zeggen?? Wel een beetje jammer :(

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Noa: Wat vervelend dat ze weer zo gespuugd heeft! Misschien kan je proberen vaker en dan kleinere beetjes aanbieden?
    Toen Megan zo spuugde voor de operatie wist ik soms ook niet meer wat ik moest doen......
    Ik begon soms gewoon weer op nieuw met een flesje aanbieden.
    Heel veel sterkte en ik zou toch de huisarts bellen ook nog voor advies.

@Joenka: Veel succes vandaag met britt in het ziekenhuis!

@Juut: wat fijn dat alles goed was in het ziekenhuis!!

Verder:
    @iedereen: Ik wil jullie bedanken voor alle steun die ik gekregen heb in de mnd dat het met ons meisje niet goed ging! Ik heb hier heel veel aan gehad en ik was heel blij dat ik het met jullie kon delen.

Helaas heb ik het de laatste twee weken helemaal niet meer naar me zin hier. En daarom heb ik besloten om hier niet meer te posten.
    Met pijn in mn hart zeg ik "dag" omdat ik het echt heel verdrietig vind om dit te doen.
    Maar nu kreeg ik weer zo'n "leuke" opmerking omdat ik er over dacht om met mijn meisje te gaan zwemmen als ze wat opgeknapt is en dan ben ik er klaar mee.
    Jammer voor de meiden die het wel leuk houden maar ik vind het nu genoeg.
    Van ons clubje tijdens de zwangerschap zijn er weinig over en dat vind ik ook heel jammer :(
    Misschien kom ik jullie ergens anders op het forum nog een keer tegen :D

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    mvj banaan kan stoppen dat is iig bij veel volwassenen zo dus neem ik ook aan bij babys.

ellen vervelend zeg met Tess ik hoop dat de ha iets voor je kan betekenen al heeft de ha hier zoiets vragen over voeding etc cb heeft hij verder weinig weet van.
    Friso die van 4 mnd zijn best te pruimen als ze 6 mnd ga ik toch zelf koken dat scheelt maar fruit is sowieso fijner geven vind ik van friso.

Joenka he bah wat vervelend dat boaz weer zo slecht slaapt knuffie.

Noa was het gisteren aaf alleen die fles? even in de gaten houden weer en als je het niet vertrouwt gewoon gaan bellen

baby jou had ik al gesproken via sms werkse meid.

wendelaa ook werkse vandaag

Hier straks weer na het kdv en zelf ook werken

Deel Deze Pagina