en sloppy volwassen hoor dat bedoel ik er nou mee te zeggen om dan met diegene die weg zijn hier mailtjes door te sturen
hoezo zegt dat meer over diegene.. beetje raar he dat minstens 6 mensen wegblijven om steeds dezelfde 2 personen??? moet je je toch eens gaan afvragen of dat niet aan jezelf ligt???
Mvj dat had ik meteen al toen jij laatst een foto plaatste van jou en evi dat ze op jou leek ( ken je mannetje natuurlijk niet)
Och nog zon 1tje Dan zijn jullie toch wel heel dom om om 2 mensen weg te blijven hoor... Ik blijf om niemand weg en zeker niet om mensen zoals jullie
Danjo: Kunnen wel goedbedoelde adviezen zijn. Maar op de manier waarop je het af en toe brengt is heel hard en komt het over alsof jij alles maar beter weet en de rest het fout doet. Maar omdan ook nog gelijk te zeggen dat ze maar beter hier niet meer haar problemen neer kan zetten omdat ze toch altijd wat heeft. ( Overigens netzoals je bij daantje had gedaan ) gaat te ver
nee, jij bent mooi jij zegt dat wij het tegen degene zelf moeten zeggen, maar wat doe jij dan?? zelfs toen ik hier kwam lulde je vanalles over mij zonder het tegen mij te zeggen?? waarom spreek jij dan met mensen op msn over mij, en dat het schandalig is dat ik wou dat Giorgio eerder werd gehaald en dat hij in het ziekenhuis heeft gelegen door mijn eigen schuld omdat ik zonodig ingeleid moest worden?? en dat ik maar nepziek was en voor niks telkens in het zkh lag??? Beetje zielig om op msn over mensen te gaan zitten roddelen ipv het direct tegen mij te zegge en dat noemt zich volwassen??
Meiden, meiden, we worden geacht allemaal volwassen te zijn en ons ook zo te gedragen. Iedereen geeft tips en iedereen moet en kan er mee doen wat ie wilt, ik persoonlijk vindt het heel erg jammer dat jullie wegblijven. De pest van zo`n forum is dat dingen heel anders aan kunnen komen dan dat ze bedoelt zijn. Iedereen voedt haar kind op haar eigen manier op en dat is ook zoals het hoort en als je hier een tip krijgt waarvan je denkt daar ga ik niets mee doen, so be it! Maar laten we elkaar alstjeblieft als volwaardige volwassenen blijven behandelen en niet op elkaar gaan lopen vitten dat is zo zonde... We kunnen allemaal zoveel aan elkaar hebben. Ieder kind is uniek en zo ook iedere moeder!! Liefs Wapa
wat gaat te ver dan kom op zeg jeetje en je leest zoals je het wilt lezen ....na mijn verhaal op haar voeding was het sorry bla bla en ineens een mail ....... zucht
Zo goeiemiddag, pppppfffff woensdagmiddag vertrokken voor een slaapdienst, gisterochtend eruit gekomen, vergadering, tandarts, lunchen bij een vriendin, eten koken, avondwake van de buurman van mn ouders (was erg heftig,pppf zelfde leeftijd als mn vader en dochter die maand geleden bevallen is en hij is 5 wkn terug nog hier geweest voor kraamschudden) en vanochtend "uitgeslapen", kind gebadderd, zelf gedouched en nu dacht ik ff gezellig bij te lezen en was bij de laatste pagina begonnen en daar zag ik wat over wegblijven........ Ik ga niet teveel lezen want moet zo alweer werken dus dat kost me teveel tijd haha. Dus heeft er iemand een samenvatting? Ik wil wel ff kwijt dat ik hier in de zwangerschap veel gelurkt heb, af en toe 1 berichtje wie al die meelezers waren en na de bevalling actiever ben gaan schrijven en ik las ergens, t is een forum en inderdaad, iedereen heeft eigen mening, normen en waarden en schrijvven komt soms verrotter over dan dat je met elkaar in gesprek bent. Ondanks dat vind ik het wel leuk om te lezen en probeer beetje mee te posten maar dat lukt soms niet want je leest zo wel ervaringen van andere dames met even oude kindjes enzo. Dat wilde ik ff kwijt. Nu ga ik brood smeren en naar mn kind, die ligt voor het eerst sinds 1,5 week overdag al een uur in zijn bedje! en sinds 2 dgn gestart met ophogen van de zantac dus of dat het is? Fijne dag allemaal.
Daantje ik weet van wie het afkomt maar ik zal mn mond houden over diegene zet dat niet zo hier neer maar door diegene ben je ook door het slijk gehaald maar nu dat madame hier uitgepoept word gaat ze het zo spelen. en over Giorgio eerder gehaald is etc zijn niet mijn woorden om daar even helderheid over te geven
Ja hoe heb je het lef zulke dingen tegen iemand te zeggen. Om nogeven specifieker te gaan. Slop reageerde alleen op dat berichtje van danjo en wat kreeg ze terug ik reageer maar niet meer op je berichtjes want je bent gewoon heel zielig en erg onvolwassen Doe lekker waar jij je goed bij voelt en zeik niet meer zoveel want je hebt altijd wat
boeit me niet wie of wat het heeft gezegt, maar mij gaat het erom dat JIJ degene bent die vaak het vuurtje aanstookt en iedereen tegen elkaar opbutst en ZELF niet eerlijk bent tegen de mensen en ZELF achter iedereens rug omlult, en wel verlangt dat wij tekst en uitleg geven?? en durf je nog te zeggen dat het wat over de mensen zelf zegt dat ze hier niet meer komen?? Mij lijkt het dan als een grote groep mensen hier niet meer komt door JOU, je het eerder bij jezelf mag gaan zoeken als bij degene die opstappen..
Daantje nogmaals als mensen niet komen om mij zijn ze mooi gek je blijft toch niet weg om 1 iemand. en nu durven jullie wel haha en sloppy waar blijf jij
en ik verwacht van niemand tekst en uitleg ..... wat hopen jullie hier nu meer te bereiken dan? dan mensen mij de rug toe keren ...
Zo, was er weer ff.. Vanmorgen met Maureen naar kinderarts geweest voor nacontrole voor rs virus en even luisteren naar het hartruisje. Madam is op alle punten goed gekeurd! @Reageren, wegblijven, enz. Daar ga ik niet op in.. Het zijn van die eindeloze discussies en het is jammer als mensen wegblijven, maar dat is eigen keus vind ik. En idd, conflicten moet je onderling oplossen en niet zoals nu, weer in het forum.. Mja, ieder zn eigen mening toch?
ja, ik blijf wel weg om 1 iemand.. als jij iedereen loopt te vernederen achter mensen zijn rug op msn , via pb etc, en hier ook nog eens de les gaat lezen en net doen of jij het beter weet op een hele erge kut manier, ja, dan blijf ik weg ja heb geen zin om mijn humeur te laten verpesten door jou