Wow Rose dat is wel romantisch zeg..... Ik wilde ook altijd een tattoo (maar ja nu ben ik een beetje oud....). Spannend ben benieuwd, al een idee wat voor soort?
Hihi, wat kunnen die kleine mensjes een lucht verspreiden he!!! Ei: Hoe is het met je fohn project???
Zal even voor je kijken wat het exact is in maat 68... volgens mij is het voor de aankomende periode.... Ja BV poep stinkt ( bijna) niet... maar dit..... is niet gezond!!!!
Ben ik ook niet bang voor hoor rose maar zo denken ze denk ik prima als iemand mij niet moet lekker niet reageren zijn wel meer mensen die niet op mij of ik niet op hun reageer...
HIHIHIHIHI, nee echt niet ei!!! Scheelt toch bijna niks!!! Danjo: zo je krijgt wel ff een bak stront over je heen! Knuffel! Rose: Dat is leuk?? Waar komt die???
@ Blij ei en Joenka ik wil heel afgezaagd naam van eva in sierletters op de binnenkant van me pols. En me vriend wil op zijn anderarm of in zijn zij. Vind wel beetje spannend haha ben een beetje een scheiterd Me vriend heeft er al 3 dus die weet wat het is haha
@Fohn project....durf t bijna niet te zeggen maar t lijkt goed te gaan... oooh hoop niet dat ik nu de 'spell' doorbroken heb (huh hoe zeg je dat in het nederlands??) Ben sowieso van slag, hij slaapt vandaag heel goed, zou t kunnen omdat hij sinds vannacht voeding alleen nog maar fv heeft gehad? Is nl voor t eerst geen bv....zou wat zijn zeg. @Joenka, wat goed van Britt zeg en wat fijn dat Boaz weer beter slaapt, misschien toch wel spanningen van 1e week werken/Britt naar zh enzo?
@Rose, ik vind het een super lief & romantisch idee... en heel spannend inderdaad @Joenka...hihi nou oke ik geloof je
@Wapa....als t echt zo verandert dan weet ik niet wat me overkomt. Heb ik nog een paar weken heel ander soort verlof... heerlijk! Ojee nog meer op ZP hihi
Rose: Wat stoer van je! Pols schijnt toch erg zeer te doen?? Wel leuk naam in sierletters, waarom afgezaagd?? Ei: Wat super zeg! Afkloppen he, anders springt hij weer! Ja, zou best kunnen dat hij onrustig werd van het drukke werkritme! Hij moest natuurlijk gelijk in de kleren en op een vreemde plek... Laten we het hopen! Hij is nu in ieder geval super gezellig (klop af).. Fijn dat je me geloofd! Soms ietwat lastig op een forum.
Zo over op de orde van de dag Joenka fijn dat het weer wat beter gaat met boaz meid scheelt weer een hele hoop. En ik heb een brede rug en weet wie het zegt Blijei maak je borst maar nat dat is echt een verschil
Ga je nu helemaal stoppen met bv? Het was hier wel zo toen we de keuze hadden gemaakt om te stoppen kregen we ineens een ritme en sliep ze ineens door... en ook overdag sliep ze ineens veel meer... Tatoeage gaaf! Mijn vriend heeft er al 2 en wil er nog eentje bij tussen de schouderbladen waarschijnlijk... met de namen van de kinderen en dan nog een mooie plaat erin verwerkt... soort van levensboom maar dan anders... Het lijkt mij zo vet pijn doen!!! iek... oja fohnproject.... je bent de goden aan het verzoeken begrijp ik.. lol... wij hebben hier zo`n beer met hartslag en baarmoedergeluiden en werkt prima!! ( soort fohn maar dan anders... ) @danjo, vindt je lief ( je bent idd niet altijd even tactisch maar dat weten we... hihi.. je bedoelt het goed en het komt uit een goed hart!! )
@ Joenka dat ga ik morgen ook even navragen of dat heel pijn doet haha maar als ik een bevalling kan doen kan ik ook die pijn verdragen
oh en nu heb ik alle poepluiers verschoond begint de kat me toch een partij te meuren!!!! niet normaal meer!!!
Even een vraagje Eva heeft denk ik wat last van haar tandjes, wat kan ik het beste gebruiken weet iemand dat. Ik hoorde al dentinox?
Zo heb ff bijgelezen.. Wat een discussie! Wil er wel ff over zeggen dat het erg jammer is dat er zo over iedereen gepraat word.. En dan ook achter elkaars rug om vind ik wel een beetje zielig. Ja vrouwen roddelen maar deze dingen die ik nu lees vind ik wel een beetje ver gaan! En volgens mij maakt het niet uit wie wie wat heeft gezegd het feit dat het ter sprake is geweest is al erg.Iedereen voed zijn kind op z'n eigen manier op of ik het nou goed of fout vind want wat is goed en fout? wie bepaald dat? alleen jijzelf. En natuurlijk kan je adviezen geven of dat ik het zo zou doen maar vind wel omdat het een forum is dat je er wel op kan letten hoe je het omschrijft..Maarja verder bemoei ik me er niet mee vind het alleen erg jammer dat het zo gaat had dat niet verwacht.. Hoop wel als iemand wat tegen mij heb of zich ergert of wat dan ook dat eerlijk tegen me gezegd word en dat er niet achter mijn rug om word gekletst over mij of mijn kinderen... Hier gaat verder alles wel goed alleen heeft Noa weer last van luieruitslag dus heb weer een zalfje gehaald en hopelijk werkt het snel. Vanacht was ze wel erg onrustig heb totaal 4 uurtjes geslapen dus ben wel een beetje op nu! respect voor de mama's die nog steeds gebroken nachten hebben!!