Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@sylvia; hahahah klopt ik heb de shopnaam hier hihihih inmiddels zijn al die kleertjes vervangen voor een maatje groter!Zal binnenkort wel weer een keer een foto maken...

ow ja boven welke hoeveelheid setjes ben je zeg maar gek?!?hahaha

3. Maia

Maia Niet meer actief

geweldig Baby, lekker gillen in koor ;) Dyoni moet weer van zich laten horen hihi!

@MvJ: druk dagje dus! Wel leuk hoor, babyzwemmen!

4. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb trouwens ook mijn werkrooster ontvangen :) Alleen dinsdag moet ik een lange dag (9:15-17:45) maar woensdag is het 6 uur (11:15-17:45), vrijdag 's avonds (11:45 - 20:15) en zaterdag (9:45-16:15) dus ik vind het wel prettig. Manlief gaat kijken of hij de dinsdagen vrij kan krijgen, dan hoeft Fleur maar op 2 dagen naar het kdv en dan heb ik een deel van de ochtend nog met haar :) heerlijk! Zo kom ik 4 dagen werken wel door denk ik!

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    maia, mooi geregeld dan! super dat t rond is.

baby, mooie wipstoel zeg!

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hahaha bericht 145 was dat net. dan zitten we zo in oktobermama`s deel 3....

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ik ga me aankleden en richting dorp. haha ff rust hier op t forum!

8. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    mooie tijden hoor maia.

leuke wipstoel baby maar moet er 1tje met trilfunctie is meneer gek op haha ik neem hem gewoon mee naar de winkel en ga hem daar maar eens in de wipstoelen zetten haha.

ellen veel plezier in het dorp

9. isabella1980

isabella1980 Actief lid

16 nov 2009
    270
    0
    16
    Hoi oktober 2009 mama's. Hier een, hopelijk, oktober 2010 mama.

Kom ook even bij jullie inbreken ;)
    En zie meteen allemaal foto's van de mooiste oktoberbaby's voorbij komen. Dank voor jullie lieve woorden en geniet van het moederschap!!

10. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    #150 sylvia111, 22 jan 2010
    Laatst bewerkt: 22 jan 2010
    Jaja mischien die van fisher price sensory selections. Die heeft trilfinctie en is erg makkelijk om mee te wippen, hij maakt ook geluidjes en ook op bewegingen.

Baby, haha moet je niet aan mij vragen hoor! ik vind niks te gek!
    Alweer een maatje groter zelfs! wat gaat die meid van je hard zeg! Noa begint nu met de merkjes die klein vallen ook in 62 te zitten.

Maia mooie foto en leuke kleertjes! dat zijn wel lekkere werktijden toch? en ook fijn dat Fleur maar 2 dagen naar t kvd hoeft!

11. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Mooie stoel trouwens! ik ben van plan om er ook zo een te gaan kopen.
    Ik heb de schommelstoel van fisher price preciouse planet heel handig maar ik denk wel dat ik een wipstoel bij moet. Die ik nu heb is wel erg groot en die kan niet ff makkelijk naar een andere kamer kan meenemen.

12. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    babyd, thnx. 3 maanden alweer, gaat zo snel. Zal wel een gek gezicht geweest zijn Dyoni naast een pasgeboren baby. Soms vind ik wel dat het te snel gaat hoor.

Kleding, hier ook al heel veel wat niet meer past. Zit nu in bakken en gaat naar zolder (moet nog wel mottenballen e.d. bij). Verkopen vind ik zonde. Als ik hier lees wat sommige voor kleertjes op MP betalen.... Weet niet of er hier nog een tweede komt. Sommige dingen gaan naar het goede doel (lees goedkope rompertjes bijv.).
    Overigens koop ik geen kleding van MP, heb het nog nooit gedaan en vind het een beetje raar.... (voor wie het wel doet, lekker doen hoor en niks van deze muts aantrekken).

cb, Britt was wo geweest en woog 6120, is dat vergelijkbaar met jullie kleintjes?

13. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ik koop ook niet van mp maar waarom is het raar als je het wel doet? als ik vragen mag;)
    Ik kan het me best voorstellen dat sommige het wel doen:).

Ik vind meestal wel dat ik er wel wat voor krijg trouwens, natuurlijk niet de hoofdprijs maar ik heb pas geleden een blouse verkocht voor 25 euro. Ik heb er zelf wel meer als dat ervoor betaald maarja ik vind het dan toch best een mooi prijsje wat ik er voor gekregen heb!

14. Maia

Maia Niet meer actief

Isabella dank je wel ;) succes met je zwangerschap! Hopelijk gaat alles voorspoedig!

ja ik ben wel blij met de tijden. Het liefst heb ik natuurlijk een heel weekend met manlief samen maar het is gewoon niet anders en dit is voor de komende paar jaar een mooie oplossing.

een wipstoel met trilfunctie. Humor :D wist niet dat dat bestond. Al zal het natuurlijk best hihi

kleding... ik had niet zo extreem veel van 56 en 62. Ik bewaar voor Fleur haar eerste pakje en de rest gaat gewoon in een doos voor misschien een 2e kindje.

@curly: Fleur woog met 3 maanden ook zoiets dus prima toch :)

En ik kan vanmiddag (waarschijnlijk wordt het morgen want moet naar Bakkum (ligt bij castricum/beverwijk) mijn autotje ophalen! Mijn schoonvader heeft gisteren mijn rijbewijs opgehaald en heeft ervoor gezorgd dat hij op mijn naam gezet wordt. Nu wordt hij nog rijklaar gemaakt en dan kunnen we hem komen halen. Het is wel een oud autotje maar dat maakt helemaal niets uit :) als het maar rijdt nietwaar :D kan ik tenminste wat verder weg dan hier het ieniemienie winkelcentrumpje. Dat heb ik inmiddels ook wel weer gezien.

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo wat is er weer geklept!
    Even geen zin om terug te lezen...solly;)

Ik heb zojuist een bod geaccepteerd wat ik kreeg voor de zwnagerschapskleding en ook op t pakket van Tim is een bod...
    Ik verkoop het wel gewoon via MP, hier komt toch geen 3e, dus dan maar weg ermee hahaha
    Bewaar van elke maat 2 pakjes en rompertjes...

Kopen via MP, vind ik niks mis mee, hangt hier genoeg 2e hands in de kast

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    even niet terug gelezen want gisteren is mijn dochtr geopereerd en daarna was ik ook t toppic nog eens kwijt..
    hopelijk alles goed bij jullie?

17. Maia

Maia Niet meer actief

hoe ging het met de operatie Anas? Alles goed gegaan? Heeft ze veel last?

18. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    oneeeeeeeeee had heel veel op jullie gereageerd maar druk m weer weg....grrrrrrrr overkotm me elke keer!!

Ik wil alleen nog wel ff op jaja reageren:
    Ik vidn het heel knap dat je zo positief blijft en dat je het allemaal nog volhoudt. Het lijkt me heel erg zwaar door die gebroken nachten en dylan die toch wel veel huilt. Ik heb het de eerste 6 weken meegemaakt en toen werd ik al gek. Ik heb heel veel respect voor jullie! Sterkte!!!!

Tessa had gister haar laatste fles amper opgedronken dus ze kwam vanancht om 5.15 al. Krijsen!!! Vroeg ik vanmorgen aan dennis of ie er lang wakker van is geweest, heeft ie helemaal niks gehoord hahahha
    Vandaag mijn nichtje weer! Jeetje die is dan opeens groot en tessa klein hahahah. Sophia zit in de eenkennigheidsfase. Pff das geen leuke fase....hoef mijn kont maar te keren en ze zet t op een krijsen haha.
    Tessa zit nu in de wipper te kletsen tegen haar vriendje de pinquin!

19. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Anas, hoe is de operatie gegaan?
    @Wendelaa, knap dat Tim al op zijn kop kan staan. Goed dat je de kleertjes op
    Mp kwijt kunt.
    @Sloppy, das het andere uiterste qua kledingmaatje. Haha
    @Moor, bedankt voor de update! ;)
    @JOenka, Okee a74 voor 1 dus. Haha hopelijk had je niet veel in 80 gekocht dan.
    @Blijei, hopelijk kunnen ze je op het cb aangeven wat het kan zijn met boazje.
    @Knuffel, fijn dat er progressie is.
    @MvJ, beterschap daar hoor.
    @Joenka, Hoe staan de meubels?
    @Danjo, beterschap met Omi.
    @Ellen, kan helaas niet komen chatten want moet arbeiten… L
    @Jaja, haha weet je al zeker dat Dylan de laatste is ? Pfff ik ben nog zo aan het twijfelen.
    @Maia, super leuke foto. Leuke kleertjes. Fijn rooster zo te lezen.
    @Baby, aah schattig op krbezoek. O dus Dyoni zet jou ook voor schut in het openbaar. ;) Juulz kan dat ook zo goed. Voel me dan heel opgelaten want die heeft best goede longen.
    @Sylvia, wel fijn dat je de kleertjes nog kunt hergebruiken inderdaad.
    @Curly, hier dus ook nog twijfel voor een 2e. Ik koop voornamelijk op mp alleen de duurdere merken zoals MC Gregor, Riverwoods, Ralp Lauren en Donnaldson. Dat kost in de winkel bakken met geld. Heb nu bijv. een setje van donnaldson voor 12.50 wat normaal 130 euro kost. Je ziet er niks aan.
    @Wendelaa, straks bied ik nog op jou kleren. haha

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gaat wel goed met guppie, hele verslag had ik al bij de mei mamas getikt, maar het kmt er op neer dat ze nu wel goed te pas is eigenlijk :)
    Ze loopt een beetje rond me heen te darren en klets de oren van mijn hoofd hihi dus ze voelt zich wel ok volgens mij.
    Wel al 5x sinds 730 een hele vieze poepluier!!! bah!

Mike is lekker op het kdv dus heb even quality time voor mijn meisje !

Deel Deze Pagina