Haha ja Rose dat dacht ik gisteren ook bij de tandarst.... had opeens 2 gaatjes en ze ging meteen boren... Was voor t eerst bij mij en toen t pijn deed dacht ik 'ach t is geen bevalling' grappig.
Rose: Chamodent? Sylvia: Pff, erg he die gebroken nachten! Heb ook bewondering voor die mama's!! Ik ben na 1 zo'n nacht al chaggie
Dat is het! de goden verzoeken, dankje Wapa...Nou ik had bedacht om geleidelijk af te bouwen maar mn productie is echt snel minder aan t worden, dus denk dat t bijna echt voorbij is. Maar heb er wel vrede mee, ik werd onrustig van de gedachte dat ik niet zo eventjes weg zou kunnen en kolven zorgde voor overproductie zodat Boaz boos werd op mn borst... En wat is dat voor beer dan? @Sylvia...veel sterkte en hoop dat je beetje bij kan slapen.... En inderdaad zouden mn gebroken nachten dan ook bijna voorbij zijn... @Tandjes, geen ervaring mee...
Lijkt ons verhaal wel blij ei... was hier ook heel snel terug gelopen... @beer: het is eigenlijk een hond: Babiage Doodoo hond Ecru - Babyartikelen koop je bij Babyplezier. De babywinkel op internet.
he meiden bedankt voor jullie meede leven erg lief hendrik gaat met de dag vooruit, heerlijk. langzamer hand krijg ik mijn blij ventje weer terug met tandjes heb ik nog geen ervaring (bij hendrik dan) jelle had altijd bijtringen heb er drie 2 in de koelkast en 1 aan hem en dan om de zoveel minuten half uurtje of zo wisselde ik het weer om de tandjes had jelle niet erg veel last van maar de kiezen was een ramp veel poepen (echt bijna om het uur) kontje was kompleeet open echt zielig groetjes uit het koude friesland
Dat klinkt heel interessant die beer-hond-beer... hebben jullie die zowel bij Milan als LArissa gebruikt?
ja milan kon alleen in slaap vallen als er wat geluid op de kamer was en dan het liefste de stofzuiger of de fohn... en die hond is echt perfect slaat ook aan als ze snachts een keel opzetten en dan vallen ze weer heerlijk in slaap.. en Larissa slaapt er ook heerlijk op... ding gaat ook mee naar opa en oma en het kdv... ( staat leuker dan een fohn ) @ leo dit is misschien ook wel iets voor tara!! bij de een werkt ie beter dan bij de ander volgens mij en het is ook wel even volhouden... maar bij ons werkt het perfect!!
hier ook een mama met nog steeds gebroken nachten maar kan er stilletjes aan al tegen begin het al gewoon te worden om niet door te slapen en van die meeting ik wil heeeeeeeeeeeeel graag komen maar als het op de 13 maart is kan ik niet want dan moet ik werken zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo jammer xxx
Klinkt echt goed die beer-hond, eens kijken hoe t de komende week gaat zonder fohn...en wat fijn om te lezen dat Milan ook een fohn wilde... En alles goed is gekomen met hem . @Fokje, lekker dat Hendrik weer blij aan t worden is
Haha, ja dat is me nu toch een dikke slaapkop!!! Terwijl we echt af en toe met onze handen in het haar zaten hoor... hij was niet aan het huilen maar wou gewoon niet slapen!!! Hebben weleens sochtends vroeg om 5 uur beneden gezeten, was meneer 4/5 maand... gelukkig haalt ie nu al dat slapen in.... Dus het komt allemaal goed!!! Nu gaat ie om 18.30 naar bed tot de volgende ochtend 8.00...heerlijk!!!
Zo, weer rust hier? @Wapa, klinkt leuk die beer... Hier vooralsnog niet nodig. @Tattoo: stoer om te doen, maar niet wat voor mij.. @Tandjes: hier werkte dentinox heel goed bij esmée