Ellen hoop dat dit de oplossing is en dat ze het op 4 flessen beter gaat doen. naomi is van dr hoesten wel wat schor en als ze dan huilt is het ook meteen heel stil en zielig.
kk, superfoto`s! hier ook wat kleertjes van bakkaboe. mooi en betaalbaar. rose, hihi duimen is zo`n schattig gezicht! jammer alleen dat t niet bevordelijk is voor de voorkeurshouding... of duimt eva met beide duimen? ik last laatst dat duimen afleren vaak pas rond t 10e jaar lukt, en speen afleren rond t derde jaar. die ervaring heb ik zelf ook (zat ik duimend in de klas in groep 8!!!) dus ben blij dat ik tess de speen heb gegeven. maar ja, vaak heb je dat niet voor t kiezen...
hihi ik kreeg n krabbel met deze link: FOOD FACE DINNER PLATE hoop niet dat ik zo`n moeilijke eter krijg straks dat ik t zo moet gaan opdienen... maar wel grappig!
Zalf: Hahaha, dat wist ik dus niet! Danjo met de billen bedoel ik eigenlijk ook alles! ellen: fijn dat er verder niks was met Tess! Kijken hoe ze het op 4 flessen doet! Ga boaz ook maar weer ff zoutoplossing geven, misschien kan hij zijn speen dan beter vast houden in bed! Britt krijgt bijna chronisch zoutoplossing om te voorkomen dat ze oorontsteking krijgt! Kitty: Moet je ffkes bij netwerk kijken, dan clubs en dan okt.mamas... Daar staat de info vd meeting! Geen idee hoe ik de link zou moeten plaatsen??? Sorry.... Tjee, mt 62 past ook niet of nauwelijks meer! wat gaat dat snel he!
haha joenka hier ook al een deel 68 alleen de broekjes 62 zitten nog goed en die kunnen ook nog wel ffkes mee 68 broekjes verzuipt ze nog in
@ Ellen Eva duimt met allebei de handen alleen maar om in slaap te komen volgens mij. Haha leuke link Ellen. @ joenka hier zit madam ook al in maat 68
Hier zit madam nu nog in 62, maar gaat langzaam richting 68. heb je dan xylometazoline meegekregen ellen? moet je ook echt niet langer gebruiken hoor, waren ze op het zkh ook heel voorzichtig mee met maureen..
ooh leuk he kk die kleertjes van bakkaboe... Hier ook een duimert, heeft wel een voorkeur voor haar linkerduimpje... Vandaag is ze absoluut niet in haar hum, wil helemaal niets... nou ja zal morgen wel weer overgaan... @jaja... wij hebben de beer-hond... Babbiage Babiage Doodoo hond Ecru - Babyartikelen koop je bij Babyplezier. De babywinkel op internet. staan er ook een paar op mp zag ik... even wassen en is weer als nieuw denk ik.... @Ellen, ja zoutoplossing maakt niet uit hoelang je die gebruikt maar die spray wel, anders kan ze een irritatie aan haar neusslijmvlies krijgen.. ( dat was het toch kk.. ) althans dat werd ons in het ziekenhuis vertled...
zo, heel wat gemist hier vandaag haha En ook niet zo zin om overal op te reageren... @Joenka, wat fijn dat het zo goed ging met Britt! Heeft ze nog last van de narcose of zelfs dat niet? Weet dat Eva echt een paar dagen veel sliep toen @KK, prachtig dametje!! @Rose, wat een stoer kadoo zeg.... Welk t resultaat showen he @Ellen, daarom heb ik bij Tim ook echt geprobeerd om m de speen te laten pakken. Maar in bed heeft ie toch de voorkeur voor de duim Is wel leuk, loop ik savonds over de overloop en hoor ik stereo gesmak haha O en wat dat bord betreft, denk niet dat helpt om Eva aan t eten te krijgen haha @Hier, moe van een weekje werken. Verder gister met Tim bij een andere fysio geweest en heb nu een DeltaSleep te leen, volgende week weer terug komen
@Kitty heb je een pb met link gestuurd @duimen, Boaz doet soms wel zn duim in zn mond maar hij wordt er niet rustig van, daar heeft ie toch echt zn speen voor nodig (en soms de fohn ) en wie weet straks de beer-hond! @danjo, yep je hebt ook helemaal gelijk..txs en aaaah een schorre Noami... @maat...denk dat Boaz binnenkort bovenkant ook 68 nodig heeft maar onderkant idd voorlopig niet @Larissa een baaldag vandaag?! @oehhh heb nu opeens borsten die op knappen staan...rare dingen @Ellen, wel fijn dat alles oke was. Hoop dat de spray werkt. Boaz is ook hees geweest maar dat kwam door t huilen/schreeuwen in de eerste week....ook zo zielig
Jeeeej t is weer weekend!Heerlijk weer 5 dagen van mn meisje genieten! @Joenka; he bah Boaz niet slapen!Gelukkig is t goed gegaan in t zkh! @Sloppy; wbt zwemmen..sorry maar met een ziek kind ga je toch niet zwemmen?????Neem aan dat jij ook niet gaat zwemmen als je ziek bent en dat je dan ineens afscheid gaat nemen vind ik een beetje sneu..je zegt in 1 zin dat ze ziek is en daarna gaat zwemmen logisch dat mensen dat een beetje apart vinden @Maia; beterschap met Fleur! @Blijei; ja die 4 dagen achter elkaar vond ik best pittig maar zal ook een kwestie van wennen weer zijn! @Curly; gefeliciteerd met je vader!Nu feestvieren Met Britt! @Leonie; jeeej een feestje voor jou vandaag!En zantac duurt volgens mijn ka een paar dagen voor het uitgewerkt is omdat je een soort laagje eerst in dr maagje bouwt @Mvj;;jaa ze lijkt indd op jou! @Rins; hopelijk werkt de ophoging van de zantac nu goed! @kk; fijn dat madam is goedgekeurd!Wat een droppie! @Rose; leuk kado!!! @Fokje; fijn dat t weer beter gaat met Hendrik! @Ellen; fijn dat t goed was bij de HA!En nee hier geen heese beeb! @wendelaa; hopelijk gaat de deltasleep werken! @catfight; nou t was weer heel gezellig hier!Voor de laaaatste keer, ik las dat mensen moeite hadden met 2 mensen (danjo en mij dus) zou je zo vriendelijk willen zijn om voortaan een pbtje mailtje of desnoods de postduif te sturen ipv hier zo ontzettend achterbaks en kinderachtig te gaan doen..Dank u!!!
Het was weer gezellig ... 15 pagina's terug te lezen en grotendeels van die gezellige opmerkingen... pffffff word ik toch een beetje moe van. Ik denk dan ook direct, heeft er iemand nog wat over mij te zeuren?? Graag PB-tje naar mij dan ... BAH
Ff vlug bij de kruidvat heb je 2 mega pakken pampers voor 22 euro!Ik heb gelijk wat gekocht.In 1 pak zitten 80 luiers! Nou ga gauw weer naar mn eten toe!
Zo dat klinkt goed dat zijn boel veel luiers.....morgen kijken of ze dat hier ook hebben. @baby...lekker weekend! @anas...hoe is het met Laura en Mike? @MvJ....leuke foto! en leuk om de gelijkenis te zien
Sylvia nee nog geen bonnen gezien jij wel? en nu zijn ze weer overal 20 euro hahaha baby nu lekker weer weekend meid heerlijk