Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Noa ik heb gekeken hier bij Kruidvat en daar zijn de pakken 80 stuks. 16,75 perstuk en nu 2 + 1 gratis. Ze kende die actie wat jij zegt 2 pakken voor 22 euro niet. Lekker vaag dat overal anders is dan ;).

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Rose vaag dat dat bij jullie dan niet is ?? Hier weet ik het niet heb je al de folder gekeken?

3. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
  4. Maia

Maia Niet meer actief

Goedenavond! Vandaag lekker gewerkt, was wel lang maar vooruit. Met Fleur is alles goedgegaan op het KDV, ze heeft zelfs al een vriendje ;) (volgens het schriftje: je ligt samen met Maurits op het speelkleed en jullie kijken elkaar constant met een grote glimlach aan :D geweldig toch) dus ik hoef me geen zorgen meer te maken ;) (naja, wel over de jongens dus al, had gehoopt dat dat nog een jaar of 13 zou duren hihi)
    @rel: ik ga me er verder niet mee bemoeien. Ik vind het alleen jammer dat er nu opeens toch mensen komen om hun gal openlijk te spuien over privédingen terwijl er een aantal weggebleven zijn zonder aan de mensen die ze blijkbaar wel mochten te laten weten en nu ook opeens gaan spuien. Blijf dan helemaal gewoon weg en ga niet nu mensen af zitten zeiken die hier wel gewoon blijven want dat is pas schijnheilig. En nu weer klaar en lief doen tegen elkaar :) Danjo, gewoon lekker blijven hoor!
    @fv poep: daar moest ik ook echt enorm aan wennen :D in het begin na de bv
    @joenka: trots op je meisje mag je wezen en lekker dat Boaz goed heeft geslapen.
    @Rose: o wat leuk zeg!Ik heb ook een tattoo en ik ga ook een tattoo van Fleur laten zetten binnenkort.
    @Blij ei: goed slapen van fv deed Fleur ook eigenlijk meteen. Met de bv sliep ze veel lichter.
    @fokje: fijn dat het beter gaat met Hendrik
    @kk: wat een leuke foto en wat een schattige kleertjes. En ze ziet er weer helemaal opgeknapt uit!
    @speen/duim: wij hadden het niet voor het kiezen, speen werd absoluut niet geaccepteerd en ach, een duim is wel zo makkelijk. En we zien het tzt wel (als ze 10 dus is ;) …
    @maat: 68 hier
    @wendelaa: hopelijk helpt de deltasleep wat!

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Wow Maia die Fleur is er alwel snel bij hoor hahahaha dus toekomstige schoonzoon Maurits :D geweldig. Fijn dat het goed is gegaan op het kdv dat maakt het brengen ook een heel stuk makkelijker ( vind ik )

6. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Maia fijn dat jij het naar je zin hebt op je werk en Fleur naar dr zin op het kdv! Lijkt me zo leuk om die korte verslagjes te lezen...

Wij gaan maandagochtend naar intake-gesprek en om afspraak te maken voor zn wendagen (of eigenlijk mijn wendagen :D)

Zo nu gaat mn laptop uit....meiden fijn weekend allemaal hopelijk met allemaal blije goed slapende en gezonde beebs! ....alleen nog heel even spieken bij de chat...

7. Rose1982

Noa en Danjo ja ik lees het maar die griet zij nee je moet er dan 3 halen. hmmz had ik maar de folder onder haar neus geduwd ;)

8. Maia

Maia Niet meer actief

@ei & danjo: Geweldig he! Ik vind die verslagjes ook echt super! Ze doen het gewoon erg leuk dus daar ben ik gewoon blij mee, dat ze het ook echt bijhouden enzovoorts.

nou ik ga hier ook bankhangen, moet morgen weer werken en manlief wil me ook nog even zien (gek he ;))

weltrusten alvast en fijn weekend en ik kom van de week ook wel weer op de chat. Heb al veel meer rust in m'n kop nu alles (behalve haar verkoudheid maar ach, dat gaat ook wel goedkomen) weer helemaal goed gaat!

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Leuk he Maia ik schrijf wekelijks dus ook weer het 1 en ander in het schiftje .... trusten voor straks

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    blij ei, met de kids gaat het eigenlijk wel goed! mike is weer beter aan het drinken, en dat is fijn. minder snot en minder slijm.
    Laura is vandaag weer heel lief geweest op het kdv , kusjes geven etc.. Mike was ook lief op het kdv dus ik ben weer blij!!!

Kdv: hier doen ze geen schriftjes meer, wel erg jammer vond het altijd leuk om te lezen. Maar ze zijn hier begonnen met groeigericht werken en daar hoort een portfolio bij ipv een schriftje.

Luiers heb ik ook gekocht bij de kruidvat dinsdag :) scheelde idd lekker.

tandjes: hier gebruik ik voor laura altijd chamodent van vsm die dentinox wilde ze nooit.
    Mike krijgt nog geen tandjes dus daar gebruik ik ook nog niks voor :)

11. Rose1982

Slaap lekker!

12. Rose1982

Goedemorgen!
    Straks even naar Kinderverjaardag en daarna de tattoo shops langs. :)

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    rose je bent dr vroeg bij haha veel plezier vandaag.

ik ga mn meisje wekken tis leuk geweest.

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Rose, oei spannend! Naar welke shop ga je eigenlijk?
    En showen he!!!

@Maia, oh wat fijn dat het zo goed gaat op je werk.
    En vooral dat het zo goed gaat op t KDV...en nu al een lover;)

@Hier, Tim was erg moe van t KDV gisteren.
    Die heb ik om 15.00 na een flesje op bed gelegd en om 22.00 wakker moeten maken voor een fles!
    Dus was bang voor de nacht, maar nee werd gewoon pas om 7.30 wakker hahaha
    Wel lief, Eva die huilde vannacht en had ik bed geplast, manlief ging er uit zichzelf uit en heeft de boel verschoond!

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    tim lekker zn best gedaan, en heerlijk van je mannetje zeg.

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Tja, bof wel met mijn 2 mannen hihi

Moet zo de deur uit om boodschappen te doen en ff nieuwe laarzen score voor Eva....dus de dames gaan op pad haha

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    O mag ik even ons lachebekkie showen;)

18. Maia

Maia Niet meer actief

@wendelaa: lekker hoor van Tim! En lief van je man.

nou hier sinds 5 uur aan het spoken. Vrolijk aan het spoken, dat dan weer wel. Kijk, dat krijg je als je mannen naar het cb laat gaan. Dat mens zegt: ze moet in principe de laatste fles om 8 uur krijgen. Dus ipv dat hij het langzaam af gaat bouwen zoals waar we mee bezig waren, gaat hij per 2 dagen er een uur afhalen. En ik denk, naja, misschien werkt het. Nu loopt ze dus al een paar nachten te "klooien", ook door haar verkoudheid maar volgens mij ook gewoon doordat ze gisteren ipv 10 uur om 9 uur haar voeding gehad heeft. Dus ik ga vanavond toch echt pas om 10:30 d'r voeding geven en pas als ze daarmee echt goed tot een uur of 7 slaapt terug naar de 10 uur... :) experiment mislukt. Gek om het trouwens nu anders te hebben. Normaal kon ik nog even mijn bed in dan, nu moet ik werken en kan manlief straks nog even z'n bed in.

naja, fijne dag allemaal :)

19. oohhhhh.. wat een heerlijk ventje wendelaa.. daar word je wel vrolijk van! leuke kleertjes..

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Maia, jij hebt idd weer even bevestigd waarom ik ook altijd zelf naar dat soort dingen ga haha.
    Maar vind het idd wel al snel om de fles zo vroeg te geven...
    Hoop dat je door vanavond de voeding weer later te geven, een goed nacht hebt. Dat is toch belangrijker als een vroege avondfles -)

Deel Deze Pagina