Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Goede morgen!

Rose spannend een tatoo! veel plezier! ben wel benieuwd wat je gaat nemen.

Maia fleur nu al aan de vriendjes! hihi!:D fijn dat ze het naar dr zin heeft, lijkt me een hele gerustelling.

Wendelaa wat lief van je man dat die je heeft laten liggen! en wat een heerlijke lachebekkie is Tim zeg!En shopse met Eva, hopelijk score je wat

Hier weer een onrustig nachtje ik denk dat het door dr luieruitslag komt ofzo want anders zou ik het niet weten.. ik denk dat als ze plast dat dat zeer doet of brand:(

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    rose, gaaf een tattoo!!! inderdaad: picture!

maia, balen van je korte nacht...hopelijk gaat t beter als je fles weer later geeft!

wendelaa, wat een scheetje! gaaf zo`n blouse met spencer.

noa, zielig, rode billen. je hebt HET middeltje nog niet gevonden? anders eens langs de huisarts, als t een schimmel is, gaat t niet vanzelf weg nl.

hier alles goed, madame slaapt nu elke ochtend tot minimaal 6 uur, gisteren was t zelfs 7 uur. daar ben ik al erg blij mee!
    gisteren in totaal 535 cc gedronken, dus t houdt niet over. goed in de gaten houden dus maar.

Vraagje: als jullie over t hoofd van je kleintje aaien, voel je dan de fontanel makkelijk?(zonder dat je iets drukt ofzo) die van tess deukt iets in nl, en de huisarts zei dat dat een teken van uitdroging kan zijn... t is maar heel licht, maar toch...verder is haar mondje wel nat en ze plast ook goed.

3. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ellen ik voel wel dr fontanel maar omdat het daar zacht is.. Als de fontanel ingedeukt is kan het idd wijzen op uitdroging dus ik zou het zeker wel in de gaten houden.
    Ook kunnen ze weleens een beetje indeuken als ze lang huilen dan gaat het wat heen en weer.

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    nou, aan t huilen kan t niet liggen... tess huilt heel weinig. ze is zo goed te pas! maar ja, ook vrolijke kinderen kunnen best heel ziek zijn. je zou toch denken dat ze honger moet hebben? ik hou haar gewoon heel goed in de gaten.

5. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
  6. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
  7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wat een mooie dame is noa! die kleertjes op de eerste foto zijn echt zo lief!!!

8. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Maar 535 cc op een dag is ook niet echt veel.. en heeft ze nu al wel wat gedronken? Dat is zeker waar dat vrolijke kindjes ook ziek kunnen zijn. Hier zijn ze ook altijd vrolijk en dan kunnen ze gewoon 39 graden koorts hebben bijvoorbeeld.

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    vanmorgen om half 7 165 cc gelukkig. maar ik hoef dan echt niet te proberen er 4 uur later weer een fles in te krijgen. ze slaapt nu, als ze wakker wordt geef ik dr weer een fles van 165 cc. onze meiden hebben wel wat van elkaar weg, tess heeft ook zo`n bos haar en lekkere hamsterwangetjes (maar die worden al minder dik nu ze zo wenig drinkt) noa heeft wel grotere ogen. wat een mooie kijkers zeg!

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sylvia, wat een prachtig dametje!
    En t eerste outfitje is idd geweldig!

Over de fontanel, toen Tim zo aan de diarree was had ie ook een flinke deuk. Nu is t minder, maar nog wel steeds een deukje.
    Andere tekenen van uitdrogen: droge lipjes/tong, geen traantjes als ze huilen, als je een huidplooi vastpakt en loslaat blijft deze staan.
    Maar als je je zorgen blijft maken om t drinken, zou ik toch eens naar de h.a gaan hoor....

11. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Dank je!:D Ik zag het ook op de foto van Tess op je banner dat ze ook een mooie bos met haar heeft en lekkere bolle wangetjes.
    Gelukkig heeft ze al wel wat gedronken vandaag.Mischien kan je de voedingen halveren? dat je kleine beetjes steeds aanbiedt?

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wen, ik ben gisteren naar de ha geweest. er was niks aan de hand. en inderdaad al deze tekenen van uitdroging moet ik in de gaten houden. ze kon geen tips geven over t drinken.

sylvia, voedingen halveren heb ik geprobeerd, maar dan vraagt ze nog niet vaker om n voeding... ik probeer er nu dus zoveel mogelijk in te krijgen als ze zelf wakker wordt. als ik haar gewoon wakker maak voor n voeding wanneer t tijd is, weigert ze meestal.

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ellen, oke had ik even gemist hihi...
    En fruit/groente, geef je dat al?
    Misschien dat ze dan toch wat meer op een dag binnen krijgt

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    jeetje is t bij jullie ook zo mistig???

hier in raalte is deze week een rel ontstaan: de eigenaar van een supermarkt hier in raalte (van een bekende landelijke keten ik vind t niet netjes om namen te noemen op internet) kon zijn handen niet thuis houden bij de vakkenvulsters en kassières in zijn winkel... na de eerste aangifte maandag zijn er al 3 bij gekomen. er gaan de wildste geruchten rond en vanmorgen stond er in de krant dat zijn kinderen thuis worden gehouden van school omdat ze zo verschrikkelijk gepest worden. dat vind ik echt van de zotte! die kinderen kunnen er toch niks aan doen?

die man is opgepakt, maar t is nog maar de vraag of alle beschuldigingen waar zijn en of ze bewezen kunnen worden.
    pffff als hij vrij komt wordt hij natuurlijk met de nek aangekeken...

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ik ben er nog niet mee begonnen. maar ik ben zo`n twijfelmuts! want als ik haar fruit en groente ga geven zal ze nog wel minder zin hebben in de fles... ze gaat vanavond logeren, dus ik kijk t vandaag nog ff aan en anders starten we morgen met t eerste potje.

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    Distrifood | - C1000-man verdacht van misbruik

voor de mensen die t interessant vinden, kort stukje over die c1000 man. ( ja, t staat ook op internet dussss.)

iedereen hier kent hem, hij is altijd erg betrokken bij dorpsfeesten enzo.

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ellen, de mist is hier weg gelukkig...
    Maar wat een verhaal zeg van die man! Erg zielig voor zijn kinderen, alsof die t leuk vinden allemaal zeg...

Snap je twijfel idd wel hoor, over t starten met potjes.
    Hoop voor je dat t geen invloed heeft op t drinken en ze dus gewoon meer binnen krijgt

18. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Sylvia wat een leuke foto's en inderdaad erg leuke kleertjes op foto 1 :)

@ Ellen hoe het maar goed in de gaten dat ze voldoende drinkt.
    Hier ook niet meer mistig.
    Jeetje wat een kerel van de C1000 :(

@ Wen lekker mannetje is het ook big smile :)

@ Tattoo ik ga vandaag eerst wat ideen opdoen en dan pas een keer laten zetten ;) dus foto's duurt nog even.

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    nou, hier net maar 50 gedronken... ze gaat gewoon compleet over de rooie als ik aandring. :( straks nog maar n keer proberen.

wil ff naar t dorp zo, maar mist is niet goed, en ze is al verkouden. dus ik wacht nog maar ff. als t bij jullie weg is, zal t hier ook wel snel weggaan.

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    nou ja zeg!!! ik vergeet gewoon mijn trotse-mama-moment te melden!!!

tess heeft van dr buik naar dr rug gedraaid gisteravond! en we stonden er met onze neus bovenop. hihi wij gingen uit ons dak( ja, elke mijlpaal is er 1 he? :) ) en ze keek ons aan alsof ze wilde zeggen: ;) jeetje wat n ophef, wacht maar tot ik kan lopen!!! ;)

Deel Deze Pagina