ellen supermomentje leuk. Betreft potje hier drinkt naomi net zoveel met potje als dat ze geen hap krijgt. moet ook zeggen naomi is vanaf het begin al niet echt dol op dr flessen , mischien toch proberen? wendelaa skeetje rose nog niets gevonden sylvia balen van je nachtje kan idd ook schimmel zijn, hier ook ff aankijken ze lijkt er iig geen last van te hebben
danjo, mijn ervaring op t werk is juist als ze er GEEN last van hebben dat t een schimmel is. volgens mij is dat voor dokters ook altijd n teken. t zat op dr schaamlipjes toch? daar zit een schimmeltje het meest.
Goedemorgen, ik heb lekker uitgeslapen dankzij patrick, hij ging om 630 naar beneden met Boaz en ik tot 930 in bed, heerlijk! @Ellen, bij Boaz is het heel wisselend met de fontanel. De ene keer zie ik duidelijk een deukje en ook zn hartkloppingen en de volgende dag zie ik t helemaal niet meer. @Slyvia, oooohhh als ik dat zie ben ik wel een beetje jaloers, ik wil ook meisjeskleren kopen.... @Wen, maar als dat zie dan denk ik jaaaaa jongetjeskleren zijn ook heel leuk! Wat fijn dat Tim weer helemaal blij is. Veel plezier met de laarzen-jacht. @Danjo, is je hoofdpijn weer verdwenen? @Rose, veel plezier met verjaardag en tattoo uitzoeken @Anas, lekker dat beide kids weer vrolijk zijn. En wat schattig van die kusjes. Jammer dat ze geen schriftje meer doen, zo'n portfolio is dan waarschijnlijk meer feiten dan leuke dingetjes? @Maia, werkse vandaag, daarna heb je lekker vrij. Echt fijn dat je t daar naar je zin hebt.
t is alwel veel minder en tja naomi geeft bij bijna niets een kick moeilijk. Als t ma niet over i7 bel ik
@Luna.... hoe is het met je, heb je je werkweek overleefd? @Leo, hebben jullie een lekkere avond samen gehad? @Curly, fijn weekend!
ei, thnx voor je antwoord, denk niet dat tess aan t uitdrogen is als ik jouw verhaal hoor. curly fijn weekend! danjo, rustig aan! anas, nu blij ei t vroeg herrinner ik me dat ik wilde vragen hoe zo`n portfolio precies in elkaar steekt. is dat met foto`s en mijlpalen ofzo?
@Ellen, wat goed van Tess!!! Dat is idd een trotse-mama-moment,maakt het weinig drinken weer helemaal goed haha @Blij-ei, jongenskleertjes zijn idd ook heel leuk hoor haha @All, thnx voor de complimentjes Show ik de rest van zijn outfit ook even oke?
wen, helemaal super stoer! ze zeggen altijd dat er voor meisjes zulke leuke kleertjes te koop zijn, maar ik sta regelmatig te gluren bij stoere spijkerbroekjes en blousejes in de jongensschappen. tess heeft ook bijna altijd spijkerbroekjes aan (wel met bloemetjes erop of roze stiksels bv) en een simpel shirtje zonder teveel tierelantijnen. babyroze vind ik minder leuk dan dat felle donkerroze.
@Ellen, ze hebben idd voor jongens ook enorm veel leuke kleertjes. Soms net iets beter zoeken dat wel haha Maar zeker VillaHap(komt dit vandaan) en de H&M hebben echt super outfits! Wel vind ik, dat je voor meiden meer leuke dingen kunt vinden bij bijv Zeeman, Wibra en Hema...daar kocht ik voor Eva ook veel. Dat vind ik voor Tim niet leuk. En idd, dat felroze is erg leuk voor meisje! O ik heb weer een slimme actie gedaan net, loop al een tijd met pijn in mijn knie en sinds een week gaat traplopen enzo erg moeilijk. Nu ben ik al bij de h.a geweest en moet ik maandag naar de fysio toe. Maar nu wil ik dus net naar de schuur lopen en glij ik uit! Nou werd accuut misselijk van de pijn in mijn knie. Dus nu ben ik door manlief op de bank geholpen en lig ik met t pootje omhoog hahaha.... Zou wat zijn zeg, ben ik net weer aan t werk moet ik me dadelijk weer ziekmelden! Hoop echt dat de pijn zakt hoor...tjonge jonge wat een ubermuts ben ik soms
hier is de rust ook weer terug gekeerd, ik was weer overgestapt naar de standaard voeding, maar blijkbaar gaat dat niet goed, ik moest vrijdag van het cb weer direct terug op de omnio en kijken of riley dan weer rustiger zou worden, en ja hoor gisteren en vandaag is mijn meisje haar eigen weer, dus ik blijf gewoon op de omnio en ga niet meer veranderen. even over die discussie, je bent wie je bent en het ene karakter past niet bij de andere, we zijn allemaal induviduen en hebben onze dingetjes, dus het kan zijn dat je een hekel hebt aan bepaalde mensen, negeer die dan. En roddelen doen we allemaal, maar hou het wel beperkt, je kunt niet oordelen of een kleintje reageerd op iets wat er gebeurt is, dat kunnen alleen de ouders, er zijn verschillende manieren van opvoeden, en kleintjes reageren overal op. Er zal over mij ook wel gelult worden, maar ik heb daar echt schijt aan ik leef mijn leven, en ik leef zoals ik wil leven. en als anderen dat niet bevalt hebben ze pech en reageren ze maar niet op mij. En somige onderons hebben al heel veel te verduren gehad in ons leven, en zijn daardoor sterk geworden. en mischien heel stom dat ik het zeg, en ik wil niet zielig doen, maar ik heb onderhand al alles meegemaakt in mijn leven, en het blijkt bij mijn leven te horen om veel tegenslagen en elende te blijven meemaken, en zo zijn er meer. Ik vind het fijn dat er ook mensen zijn die weinig meegemaakt hebben, en gun het jullie allemaal, maar het loopt niet altijd bij iedereen op de standaard wijze. sorry, maar moest het eff kwijt, heb je er problemen mee spuug je gal via een pb aub. XXX Gusam
Vannacht was Dyoni lekker aan t spoken maar zit inmiddels weer aardig in haar ritme..Ze heeft sinds een paar dagen een rare uitslag op haar buikje..Als het er maandag nog zit ga ik ff naar de ha! @Maia; oow wat klinkt dat lief nu al een vriendje hihih @wendelaa; wow Tim heeft een ruk gemaakt zeg!Heerlijk en lief van manlief!Wat is Tim toch een scheetje!Gatverdamme zon last van je knie en dan nog zon actie!Beterschap! @Sylvia; balen zeg nog steeds die luieruitslag arme noa!Wat een droppie is ze toch! @Ellen; hier is haar fontanel ook goed te voelen..weet niet hoe ver die is ingedeukt?Wat een verhaal zeg over de supermarkt pff arme kids van hem..Jeeeeej omdraaien!!Mooi mama moment en vooral die blik van haar leek me geweldig hahaha @Gusam; wat fijn dat de andere voeding helpt bij Riley!
Gusam fijn dat het nu weer beter gaat met je meisje wat voeding al niet kan doen he Baby jou meisje aan het spoken geweest vervelend, bultjes nog niet minder geworden? ellen idd wat een verhaal zeg
Wendelaa had ik jou gisteren niet gezegt doe maar rustig aan met je knie hahaha en dan doe je dit ..beterschap ermee
@Gusam, slim dat je het dan idd bij de Omneo houd. Je weet nu wel zeker dat ze gewoon niet tegen de standaard kan. @Baby, gelukkig zit ze weer in dr normal ritme... Was ook een beetje van slag dat mama weer in werk is zeker @Danjo, tja, ben soms eigenwijs he...zal voortaan naar je luisteren haha
Hallo hier lekker gewerkt. @sylvia: balen van de nacht. Wat een schattige kleertjes zeg! @ellen: ik voel hem wel maar zou niet precies weten hoe of wat. Wat heftig bij jullie in het dorp zeg. @mist: hier was het vanochtend ook. @Wendelaa: ooo ook al zon leuke kleertjes! En wel rustig aan doen he! Zo, zit even lekker te niksen en manlief is naar de winkels boodschappen doen hihi