@Danjo; nee bultjes nog niet minder geen idee ook wat t is... @douchen; hier vanochtend ook met meisje onder de douche geweest gezellie! @Maia; jij hebt t goed voor elkaar hihih
Zo, Esmée en ik zijn weer gedouched.. Ondanks de dikke pret heeft Maureen er lekker door geslapen.. Nu ff eten voor Esmée maken en dan Maureen er ff uitplukken
Gusam ook weer bezig voor een tweede? ik weet niet wanneer ik er aan kan beginnen want ben nog steeds niet ongi geworden xxxx
@Kitty, jij geeft bv toch? Dan kan t nog wel even duren.... @fv mama's, is er nog iemand die ook nog steeds wacht op de 1e menstruatie? Hier dus wel nl....en ik heb wat zitten googlen. En w.s word ik helemaal paranoia hoor en denken jullie; wat een muts. Maar ik kwam uit bij schildklierproblemen en de vorige keer na de zwangerschap, werd ik daar op geprikt om t veel voor schijnt te komen na een zwangerschap. Van de week toch maar eens vragen aan de h.a of ze dat weer wil laten doen
Wendelaa ik bloed alleen maar vanaf dec maar wel ong geweest na de bevalling... Ik zou idd even je bloed laten prikken en niet teveel op googlen want dan ga je vaak half dood
Hoi Ben nu 2x ongesteld geweest. Je kunt altijd ff laten prikken wendelaa op je sk, heb er zelf ook last van alleen al voor de zw.schap. Druk weekend en heb ook niet uitgebreid terug gelezen. Ff vraagje: we gebruiken friso comfort maar wilden eens voeding van het kruidvat proberen, iemand hier ervaring mee? En ze zeiden toen van het cb, telefonisch, dat of de extra care of de comfort hetzelfde was maar bij friso is de comfort tegen krampjes en spugen en bij kruidvat het een tegen spugen en ander tegen krampje,s iemand die dit toevallig ook weet? Alvast bedankt en een fijne avond allemaal.
wendelaa: hier dus ook nog steeds niet ongie... heb tgister met de dokter over gehad toen ik er was voor tess. ik moest me geen zorgen maken... tja, das lastig! toen ik stopte met de pil duurde t 4 maand voor ik ongie werd, en vanaf die tijd tot ik zwanger raakte (9 mnd later) ben ik maar 4 x ongie geweest. elke keer maar 3 of 4 dagen. erg onregelmatig dus. ga ervan uit dat dat nu ook weer t geval is. kitty, dus jij wilt ook snel voor een tweede gaan? gusam, mooi gesproken! fijn dat riley t zo goed doet op deze voeding. baby, hopelijk geen spooknachten meer voor jou! douchen: gaat hier nu ook altijd helemaal goed! madam gaat huilen als we eronder weg gaan... hahaha wendelaa, ik hoop dat de pijn afzakt!!! net mijn meissie naar opa en oma gebracht, vanmiddag weer een fles leeggedronken! gelukkig maar. ze zit nu op 400 cc en vanavond gaan ze proberen er 200 cc in te krijgen. ach, als ze daarvan t grootste gedeelte opdrinkt zijn we weer blij!
rins ik ben 1,5 mnd geleden overgestapt op kruidvat voeding, veel goedkoper. ik gebruik de extra care, dit staat erop: bij krampjes, moeizame ontlasting en verkleint de kans op koemelkallergie. je hebt meer soorten, weet zo niet welke... deze voeding is 8 euro per pak (800g) en de standaard is 6 euro per pak. scheelt toch behoorlijk met friso en nutrilon! op de website van kruidvat staat er meer over.
Kruidvat - Baby - Babyvoeding - Opvolgmelk de link over voeding. ze hebben dus ook nr 1, voor 0 tot 6 mnd, maar mogen daar geen reclame voor maken...
o ja, (sorry voor de spam....) als je over gaat, bewaar dan wel een friso of nutrilon bus!!! want dit zit in een kartonnen doos en geen handig afstrijkhoekje ofzo. er zit wel een schepje bij in elk pak. ik heb een oude nutrilondoos goed schoon gemaakt en daar doe ik de kruidvatvoeding in.
Normale friso is hier 7,90 , ellen nu je het zegt he dronk Tess eerder wel beter dan de laatste tijd? Mijn vriendin was nl ook over gegaan op kv voeding en haar kindje dronk ook zo slecht conclusie ze vond de voeding gewoon erg vies
@Rins, ik gebruikte de h.a van de Kruidvat..is meen ik bij hun de comfort. Nu gebruik ik de standaar van de kruidvat. Ben er echt heel tevreden over. O en ik heb de voeding gewoon in een Tupperware bus zitten, strijk af met een mesje hihi @Ellen, nou ik ben zolang als ik weet precies om de 28dagen ongesteld geweest! En dat al vanaf mijn 12 ofzo. Voor de zwangerschap had ik een spiraal en die liet ik eruit halen, duurde 1,5 maand voor ik ongi werd en daarna weer precies na 28 dagen en toen werd ik zwanger. Na Eva dr geboorte gaf ik bv en werd ik t na 3 maanden. Voor ik van haar zwanger was slikte de pil, stopte een half jaar voor we zwanger wilde worden en was t gelijk weer om de 28 dagen. Dus dat t nu uitblijft, ja dat zit me gewoon dwars! En dan kan de h.a wel leuk zeggen; ach je hebt er toch 2 dus je weet dat t werkt...maar daar heb ik niks aan! En ook de gyn zei ja gewoon afwachten....ja hallo! Hoe lang??? 6mnd, een jaar????
wendelaa, das een ander verhaal ja. wel raar dat t nu wel uitblijft en na de zwangerschap van eva niet... zou er toch werk van maken hoor! danjo, je hebt absoluut een punt. maar tess is niet meteen slecht gaan drinken op de k.v. voeding... ik heb al eens zitten twijfelen om weer over te gaan naar nutrilon, maar te veel switchen is ook niet goed, en tess drinkt soms de fles wel leeg!
Nou ik zat ineens te denken ellen vriendin van mij nl idem dronk soms ook de fles leeg maar ook vaak maar weinig. en die is geloof ik van nutrilon ha na kv gegaan en nu friso ( ze heeft geloof ik veel voeding zelf geproeft en daar kwam friso het best in de buurt van bv?) en dat gaat dus nu wel heel goed
Thx voor de antwoorden. Stond op de pakken van het kruidvat namelijk een beetje wazig en verwarrend. Net had ik een helder moment en ff die lijn gebeld en de comfort van friso is vergelijkbaar met comfort van kruidvat. Extra care is hypo allergen en die hebben we nu ook niet dus zal niet nodig zijn. Op internet lees ik idd wisselende verhalen, wat Danjo ook zegt. Ene kind vind het wel lekker en andere niet, is toch uitproberen maar shceelt de helft van het geld, vind ik best veel. Als het niet werkt ook prima hoor maar kunnen t proberen.
danjo, je brengt me ernstig aan t twijfelen... op een goede manier dan he? ik ga t er morgen ff met teun over hebben. en dan misschien toch eens proberen of tess beter drinkt met andere voeding. maar ja als dat geen verschil maakt, kan ik dan wel wéér switchen?
Tja als jij wilt uitsluiten of het aan de voeding ligt zul je wel moeten tis niet zo dat je wekelijk switcht toch , ik zou het iig wel proberen want dit is ook waardeloos zo. Dacht dat naomi met dr 700 ong weinig dronk maar Tess slaat alles hoor echt te weinig
Ik wil marloes volgende week jou wel een pak meegeven ik heb hier nog comfort liggen van friso ( zitten 2 pakken in een doos en heb nog 1 pak over)
Kan mischien al eerder , mn neefje is nl woensdag jarig als ze daarheen gaat dan gooi ik het daar neer ?
gebruik jij geen comfort meer dan? comfort is trouwens wel anders dan extra care. comfort is tegen spugen toch? ik moet tegen krampjes hebben... wel lief dat je t aanbied