Joenka ja nog steeds snotteren en hoesten het houd niet op maar goed was gewaarschuwd dat dit nog wel ff kon aanhouden Nou ja als het verder maar goed gaat ze lijkt er zelf weinig hinder van te hebben
even snel een reactie van mijn kant, met Yara lijkt het nu toch weer beter te gaan. Het spugen kwam niet van de verkoudheid maar van het norovirus, buikgriep, dat moest ze vanzelf weer kwijt raken. Vandaag heeft ze weer goed gedronken en binnengehouden, dus we hopen dat het nu toch echt over is. maandag weer naar het cb, ze zal wel niet zoveel gegroeid zijn maar dat is logisch te verklaren nu. wel wil ik haar prikjes uitstellen, haar weer even op krachten laten komen. iedereen een knuffel!!!
Goedenavond! @Danjo: ja prima, ding was er in no time uit en sinds gisterochtend dus geen jeuk meer gehad downunder (heerlijk) dus dat lag echt aan dat ding. Nu weer gewoon de pil. Ben wel meteen flink ongesteld @Luna & Josien: mis jullie @voeding: kan ik weinig over meepraten, hier ooit begonnen met nutrilon gewoon en nooit veranderd eigenlijk (al weet ik dat kv goedkoper is, de ah is een flink stuk dichterbij) meisjelief heeft net toch weer een late voeding gehad. Ben benieuwd of ze vannacht weer doorslaapt of niet. Ze heeft nu ieg flink de hik! Ik beloof dat ik morgen even goed o iedereenga reageren want het is wel veel ikke ikke ikke. Sorrie. Weltrusten allemaal!
Maia geef toch niet.... beter dat dat jeuken nu over is en hopen dat de pil goed zn werk gaat doen ,niet zoals hier pff. slaap lekker en hoop dat je meisje ook lekker door gaat slapen
Hoi Allemaal! Maia,Joenka en Danjo, wat lief dat jullie me missen. Hopelijk alles goed met iedereen? Ik ben de laatste dagen zo moe en ook niet echt gezellig door dat gedoe op mijn werk. Daarom ben ik er nu wat minder. Me Juliën gaat gelukkig alles goed, dat is het belangrijkste. Ik kom snel weer op iedereen reageren. Liefs!
Luna vervelend dat je zo moe bent maar kan het me wel voorstellen meid is ook niet niks, mn vriendin heeft gisteren ook te horen gekregen dat ze eruit moet wat een rompslomp neemt dat met zich mee zeg
hallo allemaal!! Ik leef ook nog hoor...vandaag weer een drukke dag. Naar mijn schoonouders geweest. En ik kon een soort van uitslapen vandaag\! Tessa kwam om half 6 voor de fles. Dus die heb ik om 6.15 weer in bed gemikt en daarna kon ik zelf ook nog slapen tot half 10!!! Wat een luxe! Ook heeft ze gister eindelijk tegen mij haar eerste schaterlach laten horen Vorige week tegen dennis de allereerste keer, moest ik meteen weer janken natuurlijk hihihi (hoe bedoel je hormonen nog steeds). Superleuk! Ze doet t alleen als je de knoopjes van haar truitjes los of vast maakt...gek kind hihihiih Ik hoop dat t ook goed gaat met jullie. Heb even een paar pagina's terug gelezen maar konniet echt verhalen vinden waar ik op kon reageren. Alleen wendelaa: idd ff aan de huisarts vragen of ie wil testen. Heb je in ieder geval zekerheid! Ellen: veel plezier bij de band van teun. Die begint nu en ik ga nu naar bed hahaha dus wat een verschil he! Iedereeen morgen ook weer een fijne dag! doeidoei
@danjo, ja het vreet zo aan me dat ik gewoon doodop ben savonds. Moet niet te lang gaan duren zo Lastig dat naomi nog zo aan het snotteren is zeg. Is inderdaad waar dat als ze er eenmaal last van hebben, het even kan duren. Dat merk ik hier ook steeds. Blijft op en af gaan. @Noa, fijn dat het met Yara beter gaat. @Maia, haha, dus jij houdt het ook even niet bij allemaal. Voelde me al schuldig. @Sannie, leuk hé zon schaterlach! @Baby, wat vreemd dat Dyoni zon uitslag heeft. Hopelijk is het al minder. Fijn dat het ritme er al wat in zit. @Ellen, was het optreden leuk? @Maia, hoe bevalt je nieuwe baan? @Leonie, nog update over de boze schoonouders? Of is het nu rustig? @Wendelaa, wat een leuke fotos van Tim. @Josien, vlgs mij zag ik ook nog fotos van Sam ?! Erg schattig. @Fotos, waren er nu nog meer bijgekomen in de tussentijd? Allemaal heel schattig i.i.geval. @hier, gaat het prima. Juliën zit sinds een aantal dagen op 4 flessen. 3x180 en 1x210 en een beetje fruit tussendoor. Gisteren zijn we even naar de stad geweest (eindhoven) en hebben we geshopt. Was lekker! Even de zorgen van je afzetten. Vandaag gaan we met mijn ouders brunchen en dan kan iedereen me de pot op en wil ik Julien weer een paar dagen thuis houden. Morgenvroeg ga ik naar de dokter want ik merk dat mijn energie aardig op begint te raken en het niet meer zo makkelijk is om alles te relativeren. Natuurlijk zijn er belangrijkere dingen dan werk maar op dit moment is het voor mij gewoon (al kan ik er zelf niks aa ndoen) moeilijk om te accepteren dat ik mijn baan, waar ik jaren echt heel hard voor gewerkt heb en waarbij ik vorig jaar net gepromoveerd ben tot management assistente, dreig te verliezen. Dat is gewoon erg zuur. Niet alleen voor het geld maar vooral om mijn collegas en de super leuke werkplek. Gisteren merkte ik ook tijdens het winkelen dat ik gewoon was opgebrand en ik doe ook geen oog meer dicht van de spanning *sorry hoor, einde ego bericht* P.s. als ik op belangrijke zaken niet heb gereageerd of mensen vergeten ben is dat niet met opzet. Ik heb niet echt alles tot in detail teruggelezen. Dat was me wat teveel.
Goedemorgen! Jeetje Luna, kan me voorstellen dat je er mee in je maag zit. Het is ook niet niks om misschien je baan te verliezen En vooral niet als je het zo naar je zin heb. Hoop dat de dokter je kan helpen! * KNUFFEL
goedemorgen. efe een vraagje! hoe zit dat met genoeg plasluiers hebben hoeveel moeten dat er zijn dan? hier werd dylan om half 2 wakker ik naar hem toen en hij stikte bijna in zn eigen spuug hij moest me toch overgeven!!!! heel zijn bed was nat en hij bleeft maar overgeven en iederekeer kwam het ook in zn luchtpijp zodat meneer zich verslikte en hoesten proesten huilen oooo was zo zielig dan 10 min later ging het weer goed legde ik hem in bedje en ja hoor je hoorde gewoon heel zijn lichaam zn maag inhoud eruit werkte en het ging met zoveel kracht echt zielig! op een gegeven moment deed ik zijn mondje af en er zat een heel klein beetje bloed bij! (maar denk dat het komt van het vele overgeven) zo heb ik 2 uur met hem rondgelopen en uiteindelijk viel hij in slaap heb toen bedacht als hij nog een keer ging overgeven bel ik de ha post maar dat gebeurde gelukkig niet wel vaak wakker maar niet meer spugen! en het rare van alles is tussendoor dat hij niet hoefde te spugen was hij helemaal vrolijk? hij maakte geen zieke indruk. Dus vanmorgen flesje aangeboden heef hij maar 70cc opgedronken meer wou hij echt niet! dus nu was mij vraag hoe zit dat met die plasluiers hoeveel moeten ze die hebben en moeten ze dan echt vol zitten? sorry weer voor mijn lange verhaal! veel liefs jaja
bij elke luier moet plas zitten als je normaal verschoont zeiden ze hier op het ziekenhuis.. zodra er geen plas meer inzit na een paar uur, moet je echt gaan bellen zeiden ze.. vervelend hoor!
Jaja wat vervelend zeg hoe gaat het nu met hem? Net wat kk zegt moet je bij iedere verschoning een plas erin hebben is mij verteld! Hopen dat het nu wat beter gaat met hem.
Wat een heerlijke nacht!Mijn poppie heeft tot 9 uur geslapen!!!Vanmiddag naar een verjaardag en vanavond naar een housewarming @Ellen; Ben benieuwd of het inderdaad aan de voeding ligt! @Danjo; je bent een schat! @Joenka; jaa slapen heeft met werkstress te maken zoooo herkenbaar! @Noa; he bah het Norovirus, gelukkig gaat het nu weer beter! @Maia; wat raar zeg jeuk van de Mirena, gelukkig is het nu over! @Luna; ik snap dat je de balen hebt van wat er op je werk gebeurd!Dikke knuf!!Fijn dat je even hebt getroostshopt @Sannie; heerlijk he zon schaterlach ben je dr stiekem aan het kietelen als je dr knoopjes vast maakt hihihi @jaja; jeemig meid dat is schrikken!!
wij gaan naar de ha post alles wat dylan drinkt lanceert hij 3 meter verderop en bijna geen plasluiers meer!!!!!!!
@Jaja, jeetje meid schrik van je verhaal! Je bent al weg, maar toch sterkte bij de hap en ben benieuwd wat die zal zeggen....arm klein ventje:'( @Luna, t gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Die onzekerheid allemaal....snap dat je t even niet meer ziet zitten. Gelukkig gaat t met Juulz wel allemaal goed.