Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    hahaha Baby, van zon foto wordt ik nu eens vrolijk!

2. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Hallo meiden!

Weer even geleden dat ik uitgebreid gereageerd heb, dus dat ga ik nu even goedmaken. Ben wel helemaal bijgelezen ;).

@ ruzie: Balen :( ... Ik heb er zelf niets mee te maken dus ik ga er ook niet over 'oordelen'. Inderdaad, dingen die je schrijft komen soms wat anders over dan ze bedoeld zijn. Dat betekent voor degene die ze lezen dat we niet gelijk op de kast moeten zitten en dat we, wat we tikken, zo positief mogelijk proberen neer te zetten en elkaar proberen niet te kwetsen. Maar ik weet zeker dat niemand dat hier bewust doet! We willen het gewoon allemaal hartstikke gezellig hebben met elkaar! Dus we blijven gewoon positief :)!

@ Luna: Wat balen voor je, meid, dat gedoe op je werk! Logisch dat het heel veel impact voor je heeft. Lucht hier gerust je hart, dat scheelt! Heel veel sterkte verder en ik hoop echt dat het allemaal nog en beetje mee mag vallen. Fijn dat Julian het zo goed doet.

@ babydream: Soooo... jij hebt lekker uit kunnen slapen! Imke werd om kwart over 8 wakker maar is daarna gelijk door gaan slapen. En dat doet ze nu nog ;).

@ jaja: Jouw mannetje is echt behoorlijk ziek! Zoveel overgeven! Gelukkig voelt hij zich niet echt beroerd, lees ik. Hopen dat 'ie in één keer alles eruit heeft gegooid maar dat het nu ook klaar is. Sterkte verder!

@ Joenka: Fijn dat je mannetje weer wat beter slaapt! Kun je zelf ook even bijslapen ;). Baker je hem nog in?

@ Danjo: Jouw meisje ook nog steeds aan het snotteren? Imke heeft hier echt bijna vijf weken gehoest en gesnottered en toen was het gelukkig over. Heeft jouw meisje er veel last van? Dat viel hier wel mee... Het is alleen zo zielig om te horen/zien, vond ik zelf...

@ Ellen: Ben benieuwd of de nieuwe voeding gaat helpen. Succes meid! We horen het wel ;).

@ sannie: O, dat schateren is zo liefffff hè... Daar krijg je echt tranen van in je ogen. Ik vond het nog liever dan het eerste lachje.

@ luiers: N.a.v. de tip van de aanbieding bij Kruidvat gelijk naar de winkels geholt en twee mega-pakken ingeslagen :D. Maatje 3 en 4. Zit er hier al iemand op maatje 4?

@ sokjes: Hier blijven alleen de sokjes van de Kruidvat (Bambino) goed zitten dus daar heb ik er ook maar heel wat extra van ingeslagen. Echt, de rest is zo uit.

3. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    @ Kinderwagen: Ik las, Maia, dat jij de kinderwagen al 'om gaat gooien'? Wat voor merk heb je precies? En zijn er nog meer die dat van plan zijn? Hier de Bugaboo (ben benieuwd of er nog meer zijn met deze wagen) en die is best smal maar ook lang. Maar Imke is al zo'n 65 cm en ik merk echt dat het niet lang meer zal duren voor ze er echt uit groeit. We gebruiken de bak ook altijd als we 's avonds op visite gaan. Dan slaapt ze erin. Toch maar eens een campingbedje aanschaffen. Wie heeft er al één?

En nu we toch bezig zijn met 'nieuwe dingen'... Wie gebruikt er nog de wieg? Imke slaapt er nog in maar wil binnenkort overstappen op het ledikantje. Hoorde goede berichten van een aero-sleep matras. Kennen jullie dat? Ervaringen?

4. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    @ baby: Schattige foto! Wat een leuke kleertjes! Waar haal je die weer vandaan? Jij bent hier de kledingexpert ;).

@ Jaja: Sooo, dat is even schrikken meid. Veel succes en ik hoop dat ze jullie kunnen helpen!

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Jiska, ik heb ook de bugaboo en onze beer past er nog gewoon in hoor hahaha....misschien nog 10cm over in de lengte ofzo.
    Dus ga m nog echt niet ombouwen!
    Neem de bak ook mee als bedje, als we op visite gaan.
    Campingbedje hadden we al, heeft Eva jaren in gelegen;)

6. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    @ Wendela: Nou, dan moet onze meid er ook nog wel even inpassen :D. Misschien is het ook meer zo dat ik opeens merk dat ze een stuk langer wordt zodat ik haar goed naar onderen moet schuiven in die bak. Klinkt wat ingewikkeld :$. Ze ligt nog niet klem dus we gaan gewoon nog even door.

7. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Dit is een ondeugende vraag hoor ;)...
    Zijn er al meiden die nadenken over een tweede (derde of vierde :)) of dat al gepland hebben?
    Of misschien zijn er al meiden zwanger die in oktober bevallen zijn :$ ??

8. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ha dames.

zo weer terug.
    dylan was ligt uitgedroogd we moeten nu iedere uur hem wat drinken aanbieden. en dan kijken of hij het binnenhoud! zo niet moeten naar het zh voor een infuus meer konden ze waarschijnlijk niet doen want de dokter dacht dat hij een virusje opgelopen heeft!

dus nu weer afwachten en kijken hoe hij het doet.

en over geen plasluier zei hij dat het nu juist goed was want dant beschermt zijn lichaam hem tegen uitdrogen!

veel liefs jaja

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    baby leuke foto en veel plezier

jaja hoop dat t mee valt meid knuf

jiska nee niet zon sleep vind dat ook een beetje onzin allemaal, wel een campigbedje, en ja er was er al weer 1 zwanger denk nu al zon 10 weken. Naomi is nu idd ook al 3 weken aan de hoest en snotter.

rest alweer vergeten hier heb ik denk ik voorhoofdholtonst mn tanden kaken,ogen en hoofd doet zeer lig dus op bed, net mn meisje ff bij me neergelegt die pas om 10 uur wakker werd gemaakt door paps en hij trof het volle broek haha.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jaja hoop dat ie elk uur wat drinkt mocht je ook water geven? Sterkte en duim voor je mannetje,zit jullie ook niet mee meid knuf

11. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    zo zielig oor men ventje! hij ligt nu al 45 min in de maxi-cosi te slapen nou dat is nog nooit gebeurd normaal krijst hij alles bij elkaar in de maxi-cosi.

iedereen bedankt voor de reacties!

12. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaja, stertke....hier had Yara ook een buikgriepvirus. ook steeds kleine beetje drinken gegeven....heel veel succes!

13. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ Jaja, bah wat een schrik zeg, sterkte ermee!

@ Maia, fijn dat je van de jeuk af bent.
    Hoe bevalt het werken?

@ Ellen, nou ben benieuwd of het an de voeding ligt.

@ Danjo, beterschap

@ Jiska, hier blijft het voorlopig nog bij 1 ;)
    Erg leuk enne wil ooit wel meer kids als het mag lukken maar nu even niet haha

Wij hebben de maxi cosi mura, daar past hij voorlopig nog wel in.
    Campingbedje hebben we ook al en dat gaat goed, hij slaapt e goed in.
    Wel extra matrasje bij gekocht.

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hey meiden!

niet alles bijgelezen hoor, is net effies teveel allemaal! Hoop dat ik het hier gauw weer bij kan gaan houden. Ik mis jullie een beetje. (af en toe een beetje meer...)

Lauren heeft vannacht geslapen meiden! Niet normaal meer (althans, ik ben het niet gewend ;)) ze heeft om half 10 een fles gehad en is tot 3 uur stil geweest! toen een beetje gemopperd, om 5 uur een beetje gemopperd en pas om half 9 kwam ze voor een echte fles!!

babyd, wat een moppie is Dyoni toch, leuke kleertjes. Gisteren mee in mijn handen gestaan! Nu ik het aan zie bij Dyoni heb ik spijt dat ik het toch niet heb meegenomen.

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

is er weer ruzie? *ignore aan*

volgend kindje? Voorlopig absoluut niet, in de toekomst misschien. We zijn heel gelukkig en dankbaar dat wij Lauren hebben mogen krijgen. Nu willen we eerst genieten van dit hummeltje.
    Ik vond zwanger zijn heel bijzonder en voelde mee heel speciaal en zou dat zo over doen. Maar voorlopig niet.

Kinderwagenbak, ik heb er zojuist met wandelen weer eens naar gekeken. Wij hebben de Stokke en dat is een vrij kleine bak en met de slaapzak van Stokke erin is het helemaal krap aan het worden. Maarrrrrr wel heeeeerlijk warm. Dus, voorlopig houden we het zo.

Wieg is hier 1,5 maanden geleden al niet meer gebruikt.

16. hmm.. balen zeg! maar snap niet dat hij zegt dat het niet goed is, geen plasluier.. hier zeiden ze dat dat een teken is dat het een flinke uitdroging was.. mja

17. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    he jaja veel sterkte meid
    dikke knuf vanuit friesland

18. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Hallo dan,

Luna: He bah! wat vervelend dat je e zo slecht voelt! Kan het me wel voorstellen hoor! Doe rustig en geniet maar lekker van Juulzz.. Geniet lekker van de brunch.. En suc6 bij de ha morgen.

Sannie: Kijk lekker een beetje uitgeslapen! En lache he, die schaterlachjes!

Rose: Hoe is het bij jou dan?

Jaja: arme dylan! Hopen dat hij snel opknapt! Slaapt hij in ieder geval iets bij in de maxi cosi.

Baby: Ja, had dyoni er ook last van? Pff, ga proberen deze week relax over tekomen;). Wat een geweldige foto weer zeg!:D
    Dus je bent weer helemaal uitgerust en een drukke dag voor de boeg! Have fun...

Wendelaa: Hoe gaat het met je knietje?

Jiska: Hier de quinny Buzz en heb de bak er nog op! Maar moet zeggen dat ik hem nog niet zo vaak gebruikt heb!

Luiers zit Boaz in mt 3 en dit kan nog prima! Terwijl hij denk ik de zwaarste vh stel is8)...

Aero sleep: Denk er net zo over als Danjo!

Kinderen: Wij zijn klaar! We hebben er 2 en ook voor veilgheid vindt het zat! Weet dat Parmessan (?) zwanger is en dat sloppy & Gusam voor een tweede gaan!

Danjo: Autsjjj, voorhoofdholteontsteking! Vreselijk vind ik dat! Doe je rustig aan! En Naomi dus ook nog steeds snotterig! Ik heb nu bij Boaz dan al gelijk weer het idee dat dit ook een kno kind gaat wroden. Wat natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn!8)

noa: jij ook beterschap met de kleine!

Rins: Is dat het nieuwe type mura? Die met dat stuurtje?? Vindt ik een mooie wagen!

MOOR: GEZELLIG dat je er weer ffkes bent!
    Wat lekker dat ze vannacht goed geslapen heeft! Hoe gaat het verder dan? Hoe is ze "normaal" s'nachts?

Nou volgens mij weer ff bij!

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Jaja, gelukkig dat t nog meevalt...raar verhaal idd van de plasluiers. Moest je toevallig in Den Bosch zijn ofzo;)
    Maar goed, hoop dat hij t drinken accepteerd. Tim gooide er ook volle flessen uit, maar om de 2 uur 100ml ging heel erg goed.
    Hoop dat Dylan snel opknapt.

@Danjo...AUW!! Dat doet pijn zeg....morgen even de h,a vragen om een kuurtje?

@Jiska, helaas zal er hier geen 3e meer komen.
    Manlief vind het zo genoeg....ach, geniet er ook enorm van hoor die 2 kids...en Tim zal dus altijd mama's kleine ventje blijven;)
    Lees hier van bijna iedereen dat ze al aan t bijvoeden zijn enzo...nou geef t liefste alleen maar de fles haha en ook bijna niemand anders mag dat doen!!!!
    Zo vrij als ik met Eva was, zo bezitterig ben ik om Tim haha

@Moor, leuk weer iets te horen!
    En nog beter dat dat positieve berichten zijn haha

Zo, de boel is weer een heel eind aan kant hier.
    Alleen nog even t bed opmaken en strijken....

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Jaja beterschap met Dylan!!! Hoop dat hij snel opknapt!

@ wiegje : Mike ligt ook nog in de wieg!

@ kinderwagen: hier nog een wandelwagenbak er op. Het zitgedeelte is nog helemaal niet goed met de kids voor het ruggetje!

@ Danjo : Beterschap!

@ Jiska geen 3e hier hoor.. 2 kids is goed :D

Deel Deze Pagina