Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Baby wat een lieve foto van jullie meisje :)

@ Jaja :( sterkte met je kleine mannetje!

@ Danjo Beterschap meis!

@ Jiska hier nog niet aan het nadenken over een 2de jij wel dan?

@ Joenka hier alles goed :) bij jullie ook?

@ Moor leuk dat je er weer een keer bent :)

Vanmorgen lekker huis gepoets vanmiddag even naar de winkels geweest nu staat voetbal op.

2. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    net weer even naar de babydump en prenatal geweest....we hebben een travel-cot campingbedje gekocht voor Yara, dat is zo'n soort tentje. Erg handig voor als wij het pinksterweekend gaan kamperen.
    Ja we gaan kamperen echt met de tent weg....heb er zin in!! Mijn ouders gaan ook mee dus wordt vast supergezellig!

@moor fijn dat je meisje zo goed heeft geslapen
    @ opnieuw zwanger worden, hier voorlopig nog heb een jaar rust voorgeschreven gekregen ivm keizersnede. Maar was het zowiezo niet van plan hoor!!
    @Danjo. sterkte en beterschap!

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Bedankt allemaal, lief dat jullie zo meeleven. Ach, dinsdag weten we meer.
    @Jaja, veel beterschap met Dylan. Wat zielig zeg. Hopelijk gaat het snel beter. Anders misschien goed als ze het eens nader onderzoeken.
    @rose, thanks, hoe gaat het met je meisje?
    @Baby, zo, die heeft lang geslapen!! Goed hoor. Foto: reactie op hyves ;)
    @Wendelaa, ja inderdaad met Juulz alles goed, das het belangrijkste.. Lekker aan de poets lees ik? Ik ben dus niet de enige die op zondag zo gek is.
    @Jiska, bedankt ook! Wij hebben de maxicosi en hij kan nog in de reiswieg. Die is lekker groot. Verder vind ik het ook wel lekker als hij nu nog niet te lang zit. Wiegje hebben we nooit gebruikt, hier meteen het ledikant dus kan er niet over meepraten. ;) Verder denken wij wel na over een tweede, maar wel pas als hier alles weer wat stabieler is. Dat was het eigenlijk maar nu even onzeker met mijn baan. Verder willen we eerst verhuizen. Ruzie: heb ik iets gemist?
    @Danjo, wat een leuke verrassing voor paps vanmorgne. Ook al zo’n lekkere langslaper! Hier ligt Julien er net eentje te draaien. Veel beterschap. Balen van de voorhoofdsholteontsteking!
    @Noa, ook sterkte met je meisje. We moeten ook nog een campingbedje hebben. Dus dat is wel een fijne?
    @Joenka, dank je. Ben benieuwd wat de dokter morgen zegt. Heb er eigenlijk helemaal geen zin in. De dokter is ook nog een vriend van mijn ouders, dat maakt het allemaal wat gecompliceerder. Hij heeft wel beroepsgeheim maar toch. O ja…het is ook nog de vader van mijn ex. Haha Dus jullie vinden 2 kids zo wel genoeg. ;) Met Boaz wel alles okee?
    @Hier, soms lijkt het wel alsof ineens alles tegelijk komt. Nu zijn we erg goed bevriend met de buren. Die hebben hun huis nu een paar maanden te koop staan maar wisten dat wij die van ons ook wilden gaan verkopen. Ze krijgen morgen kijkers en toevallig komt de makelaar daarna naar ons huis om de waardebepaling te maken en alles door te spreken. Ik heb het gevoel dat het ze niet lekker zit en ze daarom niet meer tegen ons praten en andere mensen in de straat tegen ons opzetten. Nou ja, moet er maar niet teveel achter zoeken.

4. Momfulness

@BLijei, met jou boazje ook alles goed?

5. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    luna, ik weet nog niet of hij fijn is, maar in ieder geval wel lekker compact en dat is toch wel handig als je gaat kamperen. ook zit er een inflateble matrasje in.......we gaan hem binnenkort eens uitproberen....

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Noa , lekker hoor kamperen!
    Al ben ik zelf niet zo van de tentjes hahaha
    Geef mij maar een caravan;)

@Luna, ja dat is idd net pech dat jullie samen t huis te koop hebben staan. Maar zou wel triest zijn dat ze dan ineens raar gaan doen, alsof je gaat verhuizen om een te pesten!

En ja, hier ook zo gek idd haha
    Heb er van de week haast geen tijd voor gehad, dus moest nu wel even

7. Rose1982

Noa lekker kamperen maar geef mij ook maar een caravan of bungalow of hotel haha ;)

Luna jeetje zijn je buren echt zo kinderachtig??

Wen nog lekker gestreken ;)
    Nog in het boerendorp geweest ?

8. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Rose: Top dat het allemaal goed gaat! Pff, poetsen heb ik na zo'n week geen zin in!;) goed bezig hoor!
    Met Boaz gaat het sinds vrijdag weer hartstikke goed! Slapen was weer niks! Maar wat baby al aangaf misschien de werkstress!!

Vroeg trouwens iemand of we hem nog inbakerde: Ja, weer terug bij af!

Noa: Met de tent weg! Vindt het zo knap, ik zie dat echt niet zitten! Wij pakken sinds 2 jaar een sta caravan en dat is al heel wat voor mij! Verwend blaag he!;)

Luna: Gewoon gaan! En idd hij heeft z'n beroepsgeheim dus maak je daar nou maar niet druk om! ruzie---->waren ineens allemaal meelezers actief aan het schrijven hier!;)vrijdag was dat uit mijn hoofd.
    Voor wat betreft de buren, kan natuurlijk best maar ga je nu niet teveel denken over van alles! Laat je niet gek maken he!

Wen: Had het toen straks ook al gevraagd maar we hadden tegelijk geplaatst dus denk dat je het niet gelezen hebt.. Maar hoe is het met je knie???

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Rose, nee strijken moet nog...doe ik als Eva op bed ligt.
    En nee, zou vandaag in t boerengat zijn voor mijn vaders verjaardag, maar die besloten een weekendje weg te gaan haha.
    Mijn kids zijn er carnavalsmaandag trouwens wel haha, gaan ze logeren bij opa en oma;)

10. Momfulness

#1790 Momfulness, 7 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2010
    @Noa, wel heel handig lekker compact, je hebt vaak ook al genoeg mee te slepen.

@Wendelaa, haha, nou zijn we samen gek geweest vandaag!!

@Ruzie, was toch even nieuwsgierig waar het nu om ging en heb even teruggelezen. Ik moet zeggen dat ik het onvolwassen vind dat mensen die persoonlijk iets tegen iemand hebben, mede-forumbezoekers tegen diegene op proberen te zetten. En als ik dan lees waar het om gaat. Danjo is iemand die ik hier heb leren kennen als iemand die KEIHARD voor haar mening uitkomt. Of dat nu wel of niet positief is zal haar worst wezen. Wat mensen soms "denken" spreekt zij uit. Nou, prima toch? Ik kan dat wel hebben. Als ze nu tegen mij zou zeggen "wat loop je toch te zeuren, bekijk het eens wat positiever" dan zou ik denken...Daar heeft ze ook nog eens gelijk in ook! Ik kom hier niet alleen maar om positieve kritiek te krijgen. Waarom moeten we allemaal met omwegen en aardig en lief benaderd worden? Wat dat betreft mogen we ons best wat meer als "kerels" gedragen vind ik dan. Eerlijk zijn tegen elkaar en elkaar daarna gewoon weer de hand geven. Zo... dat was mijn mening.

11. Momfulness

@rose, ja die zijn echt zo kinderachtig. Nou ja, vooral de buurman. Buuf gaat wel hoor.

@Joenka, thanks, je hebt gelijk. Als ik eenmaal in die negatieve spiraal zit ga ik doemdenken. Ophouden dan maar nu! Sorry, heb toch nog even een reactie gegeven op het gebeurd... Nu ben ik er dan ook klaar mee.

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Joenka, waren we weer tegelijk;)
    Maar thnx voor t vragen!
    Gaat gelukkig weer beter als gister met mijn knie, als deed ie vannacht bij t omdraaien in bed nog flink pijn.
    Maar goed, voel m de hele dag door, dat was vorige week ook al. Ben benieuwd wat de fysio er morgen van zegt

13. Momfulness

@Joenka, fijn trouwens dat het goed gaat met kiddo's. En net weer aan het werk kan idd wel even wat roet in het slaapritme gooien. ;)

14. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kamperen, hier eigenlijk altijd gekampeerd...pas sins ik met mijn mannetje ben af en toe hoteltje of huisje ofzo. Maar vind het ook wel spannend hoor, daarom ook blij dat mijn ouders meegaan

15. Rose1982

@ Wen dan gaan jullie zeker carnavallen ;) haha
    Slim!

Even snel naar de AH hebben geen eten in huis ;)

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Rose...haha idd we gaan die dag samen carnaval vieren!
    O en ik snap niet dat in dat gehucht van jullie de appie open is op zondag en hier dus geen 1;)

@Noa, ik vind kamperen dus ook t leukste.
    Zie me al zitten, met 2 kids een hotel!!!

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    kamperen nee sorry dat vind ik verschikkelijk haha nooit mn ding geweest.

wendelaa ben benieuwd wat de fysio zegt.

luna lekker rustig aan doen meid

sorry de helft alweer kwijt heb ook knallende kop en kaakpijn niet leuk morgen ff de ha bellen en ben al begonnen met neusspray en para anders is t niet vol te houden.
    mannetje heeft t huishouden gedaan en de zorg van naomi overgenomen, alleen speelt ze tussen dr slaapjes door op bed bij mij. Hoor dr nu weer smakken dus wakker worden tijd voor dr hapje vandaag aard met mais ben benieuwd wortel en doperwten vind ze zalig.

18. Rose1982

@ Wen ja ideaal de AH open, is alleen een gekkehuis joh.

@ Danjo groot gelijk morgen naar de dokter die zal je wel een kuurtje meegeven. Beterschap nog meis!

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hier op zondag 4 supermarkten open en dan is het ook altijd mega druk.

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ook de aardappels met mais vond ze erg lekker :D

Deel Deze Pagina