Haha hier net ligapapje gemaakt maar dat was niet echt een succes Danjo fijn dat madam alles lekker vind.
danjo: idd morgen ff langs de huisarts voor antibiotica! Heb je het ook elke jaar een paar keer? Wen: Hmm, balen dus! Suc6 morgen bij fysio!!! Luna: Knuffel! Rose: Ligapapje??
@ travelcod, vrienden van ons hebben die.. kan me herrinneren dat ik Laura er eens ingelegd heb.. nou blinde paniek, ze vond het doodeng dus hier geen cod @ aardappels mt mais... bah danjo dat potje is het enige potje dat ik zo ongelovelijk smerig vond dat ik het zelfs nooit aan laura meer heb gegeven na die ene keer om te proberen hahaha brrrr Mike wil nog steeds geen hapjes.. @ Luna ik heb wat gemist geloof ik , maar zover ik het begrijp ben je niet meer zo zeker van je baan??? dat is natuurlijk behoorlijk balen!! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt, @ huis te koop hier het zelfde probleem met de buren. Die hebben het huis ook te koop al 17 maanden en voor 20.000 euro meer als dat van ons. En we hadden ook nog dezelfde makelaar..Die zeggen ineens ook niets meer tegen ons!
haai meiden! vakantie: hier absoluut geen kampeerders. Moorman was gek op kamperen maar na 1 keer met mij kamperen was ie er mooi klaar mee! Geef mij maar een hotel, hoewel ik een stacaravan ook goed vind. Als ik maar mijn eigen wc heb. Luna, wat een ellende van je werk zeg! Hoop dat je snel wat weet. Rare buren Joenka, weer aan het inbakeren? Was het zo erg met Boaz? Tjee zeg. Maia, ik las dat je een nieuwe baan had! Goed zeg, gefeliciteerd!! Is dat de bieb? Of heb ik nog veel meer gemist? Danjo, lekker een pctm en je bed in meid! Morgen de ha bellen, beterschap.
Moor super fotos anas ze moet alles proberen ( eyy vind alle potjes niet geweldig haha) jammer rose dat het geen suc6 was
@Noa. Hier een verbod om zwanger te worden voor een half jaar van de arts na de keizersnede. Heb jij ook nog zo'n gevoelige buik dat er niets tegenaan mag komen. Ben zelfs s'avonds nog wel eens een spijkerbroek zat en loop nog regelmatig in joggingbroek. @Luna Denk om jezelf en veel sterkte. @Danjo Beterschap. Heb er in het verleden ook heel veel last van gehad. Als ik nu verkouden ben begin ik gelijk met neusdruppels en 3 á 4 per dag ibroprufen(ontstekingsremmend) en kan het zo aardig tegen gaan. Ik doe dit nu zo, omdat mijn ha toen had gezegd nog één keer en dan stuur ik je naar de kno arts toe om je holtes leeg te laten spuiten en daar zit ik niet op te wachten. @tweede Zit er wel aan te denken, maar wil toch wel dat mijn buik eerst weer helemaal in orde is. Heb bij de wond nog steeds een flinke onderhuidsebloeduitstorting zitten. @Potjes Demyan laat duidelijk merken dat hij zelf gemaakt lekkerder vind dan de potjes. Zowel fruit als groente.
nou wat ik had verwacht he zoveel geslapen en lig nu klaar wakker pfff. Net weer 2 para genomen hoop dat ik zo wel weer in slaap val . ellen nog met teun over gehad? nou ga weer een poging doen tv is ook niets op haha
Goedemorgen! Danjo hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen! Iedereen die moet werken werkse vandaag!
Mogge meiden! Snel voordat ik naar m'n werk ga nog even posten! Zijn jullie kindjes al een beetje eenkennig? Hier begint het wel heel vroeg... Gisteren kwamen mijn ouders en die bogen zich voorover in de wieg, kreeg mevrouw zowaar een pruillipje en begon een beetje zielig te huilen. Echt alsof ze wilde zeggen: 'Mama, ik deze mensen helemaal niet' . Bij mijn oma had ze het ook al een beetje... @ Danjo: Soooo, jij was nog laat op. Ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen! Vervelend hoor, zo'n ontsteking. Hier ook ervaring mee. Fijn dat je mannetje voor Naomi kon zorgen. @ tweede: Vooral mijn mannetje zou graag zo snel mogelijk doorgaan voor de tweede . Ik ben de rem hier . Als ik er klaar voor ben, gaan we voor de tweede. Bij Imke duurde het twee jaar voor we zwanger werden dus ik wil ook niet al te lang wachten. Ik heb altijd zoiets gehad van: eerst kijken hoe het bevalt om een baby te hebben en hoe 'zwaar' het is. Tot nu toe valt het me reuze mee. Imke is een heel makkelijke baby. Dat scheelt denk ik ook... @ Rose: Werkse! Ik ga er ook weer tegenaan . @ Gandor: Heb je echt nog last van de snee in je buik na de keizersnede? Ik wist niet dat het genezen zo lang duurde, joh... Sterkte ermee! @ Moor: Soooo, dat hapje smaakte prima, zo te zien! Leuke foto! Nou meiden, klets lekker verder hier vandaag. Ik ga eerst Imke wegbrengen en daarna door naar m'n werk. Groetjes!
Goedemorgen, Wij gaan straks naar intake kdv, ben heel benieuwd en daarna inpakken en naar CP! Werkende mama's veel succes en plezier, niet werkende mama's veel plezier! @Jaja, hoop dat Dylan weer wat binnen heeft kunnen houden. Tot over een midweekje (oeh dat wordt afkicken)
Daar zijn we weer!Gister was heeel gezellie en Dyoni is geweldig lief geweest!Lekker vrolijk en gekletst tegen iedereen Nu ligt ze nog lekker te slapen! @wendelaa; hihihih inderdaad van die foto EN in het echhie word ik ook erg vrolijk! @Jiska; Dyoni slaapt ook nog in de wieg we hebben gelukkig een heleeee grote hihihih kan ze nog wel even in! @jaja; toch uitgedroogd sterkte met je mannetje hoop dat ie snel beter is! @Danjo;beterschap meid!Heerlijk dat Naomi alles lust!Ik wacht er weer even mee ook al drinkt ze weer eens slecht maar van hapjes gaat ze echt kokhalzen @Moor; jeeej dat gaat de goede kant op met slapen!Enne leuk he die kleertjes toch maar ff terug gaan!Ah die hapjes zien er lief uit niet zo gek als Dyoni deed hahaha @Joenka; ja echt als ik werkstress heb word madame 80x wakker en als ik vrij ben slaapt ze uit hahahaha @Noa; Vast veel kampeerplezier! @Luna; ook dat nog erbij!pfff succes met alles meis!!
werkse rose en jiska en nee jiska hier gelukkig geen last van nog haha niet toevallig toeval gisteren. jaaa nu eerst de ha bellen
nou dokter belt terug pfffff. ei heel veel plezier. baby fijn dat het gisteren geslaagt was. nou ik ga nog ff wat slaap pakken naomi slaapt nl ook nog . Sliep vannacht pas tegen 4ren dus heb nog wat in te halen