Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Nou even ego, heb een strippenkaart bij de huisarts volgens mij, nu heeft Milan 2 ontstoken oogjes!!! 1 oogje krijgt ie helemaal niet meer open... zo zielig....

@slapen, hier gelukkig geen probleem we hebben 2 slaapkoppies...

@foto`s alweer erg mooie voorbij zien komen... prachtig!!

@danjo, slaap lekker

@blij ei: heel veel plezier en lekker gaan genieten!!

2. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen dames.

zo weer een nieuwe dag en nu is mama ook gevloerd heb vannacht de hele nacht boven de wc gehongen en gezeten jeetje zeg!

Dylan gaat zo naar oma want ben echt niet in staat om voor men mannetje te zorgen die ook nog ziekjes is!

gisterenavond kreeg hij er ook nog diaree bij en heeft zo 4uur liggen krijsen was zoooo zielig voor hem heb hem toen een para gegeven en om 11uur viel meneer in een diepe slaap (heb hem vannacht goed in de gaten gehouden want tja ik zat toch bij de wc)
    Gisteren heeft hij maar 400cc gedronken maar ja dat is toch iets gelukkig heeft hij niet meer overgegeven en ondanks alles blijft hij tussendoor lachen!

dus nu naar oma zodat mama naar bed toe kan! (hopelijk en niet naar de wc)

fotos:hele leuke voorbij zien komen heerlijk als ze het potje zo lekker vinden!

danjo:hoe ist met jou las dat jij ook ziek was?

rest ben ik kwijt sorry

oja een tweede:wel heel apart lees veel van jullie willen nog wel zon klein moppie leuk hoor!
    Hier niet ik wou wel altijd proberen om 2 kindjes te krijgen maar het klinkt misschien hard maar ik zou er niet aan moeten denken om nog zon klein beebje in huis te hebben ik heb men handen al vol aan dylan en meneer straalt ondeugd uit dus volgens mij blijf ik mijn handen vol houden aan hem haha.

veel liefs jaja

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wapa beterschap

jaja snap je wel hoor, en jee jij dus ook al een fijne buikgriep ,hoop dat je zo lekker kunt slapen als je mannetje na oma is.

hier komt schoonmams straks om danjo te halen

4. Maia

Maia Niet meer actief

Goedemorgen. Nou ik ben ook “ziek”. Weet niet precies wat ik heb, alleen dat ik me sinds gisteren zo slap als een vaatdoek voel. Verder nergens echt last van, alleen slap en duizelig. Ben ook de halve nacht wakker geweest, gewoon omdat ik te duizelig was om in slaap te vallen. Doe lekker rustig aan. Met Fleur gaat het beter, neus wel flink verstopt maar ze heeft er weinig last van. De nachten zijn nog steeds wel gebroken, denk dat ze gewoon weer zo’n periode heeft. Gaat ook wel weer over (hoop ik hihi ;))

Zo, even reageren op de laatste paar dagen.

@ellen: daar mag je zeker trots op zijn! Goed hoor dat ze kan draaien

@fv & menstruatie: naja, ik had sinds Fleur 8 weken is een spiraaltje en ben daarmee niet ongesteld geworden (wel constant vloeien, hoogst irritant) en nu dus sinds een paar dagen de pil en ben nu ongesteld maar dat is volgens mij niet natuurlijk dus tja.

@Luna: heftig allemaal met je werk hoor! Kan me voorstellen dat je daar wel een beetje van slag van bent. En niet schuldig voelen dat je het niet bij kan houden hoor ;) mijn nieuwe baan is wel leuk. Niet heel moeilijk maar ach. Leuke collega’s enzovoorts dus dat scheel t wel weer. Het is alleen wel zwaar de hele dag staan na 10 maanden amper gelopen te hebben :)
    Succes bij de dokter.

@Sannie: heerlijk he, dat lachen :D

@jaja: volgens mij elke keer een plasluier maar weet het niet zeker. Maar schrikken dat zo was, beterschap voor Dylan en ook voor jezelf. Knuf!

@baby: wat heeft je meisje gisteren lekker geslapen zeg! goed hoor!
    En wat een schatje zeg :D super foto!

En jeuk van de Mirena, nee had het ook niet verwacht omdat het toch minder hormonen zijn, maar ik heb het al eens gehad met de mycrogynon pil (en m’n huisarts het maar op constante schimmelinfectie gooien bijna 1,5 jaar lang tot ik zelf zei van, ik stop met de pil want volgens mij ligt het daaraan) dus het was erg herkenbaar. En heb sinds dat ding eruit is ook geen jeuk meer gehad dit weekend. Heerlijk.

@campingbedje: superuitvinding. Er staat er een bij mijn ouders en een bij mijn schoonouders :) en ook een oom & tante van mij hebben er nog een staan dus ik hoef er zelf bijna nooit een mee te slepen en fleur kan gewoon in haar ritme.

@kinderwagen: ja Fleur is 66 cm, de binnenkant qua lengte is 74 cm (we hebben een mutsaerts) en het dekbedje neemt al wat ruimte in, maar het is vooral de breedte, ze kan haar armen niet heel lekker meer kwijt. We zijn nog niet over hoor, te lui om dat ding uit de berging te pakken.

@wieg: gebruiken wij sinds ze 2 weken was al niet meer.

@2e kindje: ja, tzt willen we er graag nog een als het ons gegund is. Ik had niet verwacht dat ik het zooo ontzettend leuk zou vinden en Jan idem. Maar nu nog niet hoor. Ik wil eerst een vast contract hebben (of er tegenaan zitten) en ik wil ze ook niet te snel op elkaar, dus we gaan op z’n vroegst eind 2010 stoppen met de pil (en misschien nog wel later) en dan zien we wel hoe het loopt.
    Moet er nu nog niet aan denken.

@Danjo: he bah, dat is zo naar. Beterschap. Hopelijk heb je nog een beetje uit kunnen rusten vannacht.

@bijvoeden: hier nog niet hoor, al hebben we wel het idee dat ze niet meer “voldoende” heeft aan alleen de fles. Maar we wachten er nog wel een weekje mee denken we.

@Moor: goed om weer van je te horen.

@kamperen: niet mijn ding. Ook niet Jan z’n ding gelukkig. Ik wil best kamperen, als het maar tussen 4 stenen/houten muren is, met een goed dak en een eigen douche en toilet ;)

@Luna & Anas: wat raar van jullie buren zeg.

@Wendelaa: fijn dat het beter gaat met je knie. Jullie hebben wel alles tegelijk he.

@Ei: succes met de intake en veel plezier in CP.

@Baby: fijn dat Dyoni het gisteren gezellig vond dus ;)

@Wapa: beterschap voor Milan.

Zo, volgens mij ben ik weer bij! Zieke dames en zieke kindjes: sterkte en beterschap!
    Ik ga even op de bank neerploffen…

5. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    maia veel beterschap

ik geef nog steeds bv dus nog geen ongi, zo kunnen we nog niet aan een tweede beginnen
    maar ik wil heel graag maar mannetje liever nog niet

xxx

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Kitty kan nog wel even duren als je bv geeft en je moet er natuurlijk ook beide achter staan he

hier geen ab van de ha want het kan dus ook een kaakontsteking zijn nu ff 2 dagen aankijken tenzei het echt niet meer te harden is ( donderdag na de ta)

7. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Heey!

Nou ws een ontstoken oog dus krijgen ab kuur... alweer!! ( is er net mee klaar ivm oorontsteking )

Maar wil jullie de foto van mijn kapitein eenoog niet onthouden:

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Jaja, beterschap voor jou en Dylan!
    Verstandig dat je m even naar opa en oma brengt, kun jij ook ff uitzieken.
    En snap heel goed dat je er nu vooral niet aan moet denken om nog een kindje erbij te hebben......
    Gelukkig is t geen keus die je nu perse moet maken...

@Blij-ei, heeeeeel veel plezier..en wij zullen je ook missen;)

@Maia, jeetje jij ook al aan t kwakkelen.
    Doe t rustig aan

@Danjo, hoop dat de pijn snel weg is...

@Kitty, met bv kun je wel degelijk zwanger worden;)

Hier na bijna 4 maanden nog steeds geen ongi!
    Hoogst irritant, want de gyn wil pas de spiraal zetten als ik t ben haha

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wapa oh dat is zooooooooooo vervelend ik heb dit vroeger heel veel gehad een skeetje in het oog , zo erg dat ze hier op een gegeven moment ze hebben open gesneden... heeft ie van die druppels gekregen?

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Wapa, jeetje zeg! Arme Milan!

11. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Nee geen druppels of zalf want meneer is behoorlijk sterk dus is onmogelijk om aan z`n oogje te zitten... hebben een drankje... het is echt zo zielig!! vindt hem niet snel zielig... maar als ie net wakker wordt krijgt ie z`n oog helemaal niet open... nu is het oogje op z`n best... heb dit nog nooit gehad of gezien... maar hij lijkt er geen last van te hebben....

Weet iemand of het ook een allergie ofzo kan zijn?? Ben het vergeten te vragen aan de huisarts... we hebben namelijk wel drie katjes....

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wapa hier noemen we dat een weggescheetje en kan komen door tocht op het oog , sochtends met een watje met afgekoelt water schoonmaken , en ik kreeg dan altijd van die druppels dan was het zo weer weg

13. pfff.. wat ziet milan er zielig uit zeg wapa!

trouwens, leo: gefeliciteerd met jullie verloving! zie net op hyves dat maus je zaterdag ten huwelijk gevraagd heeft? gaaf zeg!

14. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    haha, wat een grappige benaming... huisarts zei dat het ws ontstoken was ( komt alleen geen prut uit... ) en dat we of een zalfje in z`n oog moesten smeren of een ab drankje kregen.. heb gekozen voor het drankje..

Oja, schoonmaken met een gaasje met gekookt water doen we inderdaad ook...

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    als je mag kijken zul je vaak dus een klein bultje zien zitten waar het zeg maar ontstoken is , daar zit wel viezegeid in als het goed is

16. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Oke, ga ik straks even goed naar proberen te kijken, want z`n andere oogje begint nu ook rood te worden.. maar dat gaat dan toch niet weg met een ab drankje???????

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb nog nooit van een drankje gehoord maar ik had het ook op oudere leeftijd. en ik kreeg dus zon klein tubbetje van 15ml of zo en dan moest ik zon druppel in mn ogen doen

18. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Owh dat lijkt me zoooo naar.... denk ook dat er dan een oorlog hier in huis uitbreekt... dat krijg ik er nooit fatsoenlijk in....

Zelfs voor het schoonmaken van z`n oogjes moet ik op de grond met hem gaan zitten en dan in de houdgreep houden terwijl het verder geen driftig ventje is maar ik denk dat het gewoon al pijn doet als ik er naar kijk....

Maar ik hoorde ook dat het besmettelijk zou zijn... dus nu maar hopen dat L ervan verschoond blijft, ben zwaar toe aan de lente! Geen verkoudheid of griep meer in dit huis!!!

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    oh dat wist ik niet dat het besmettelijk kon zijn , weet wel dat ik heel heel vaak had ook in de zomer. en zo ineens nooit meer
    dat druppelen deed geen pijn alleen doordat je oog zo dik en dicht hang is het wel moeilijk. maar goed bij zon kleintje natuurlijk helemaal vervelend......

20. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Wapa; ach wat ziet dat er zielig uit en kan me voorstellen dat t pijn doet!

Deel Deze Pagina