Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Rose, hoe maak je een ligapapje? Miss moet ze nog even wennen. ;) Hier banaan net geprobeert maar ook geen succes. Haha
    @Danjo, heb je al antibiotica kunnen regelen? O zag dat je vannacht wakker was. Beterschap.
    @Anas, klopt even spannend allemaal. Stom werk. O, jij hebt dus ook al zo’n gezellige buren. Nou gelukkig hebben we het huis te koop staan en hebben we straks geen last meer van ze. Haha
    @Moor, jammer dat ik gisteren zo snel weg moest op chat, maar mss nog een herkansing? :0Wat een schattige foto’s.
    @Gandor, bedankt, hier hetzelfde met2e. Wil het wel maar even lichaam laten herstellen en werk en huis in orde.
    @Jiska, ja hier ook zo’n eenkennige. Als hij alleen ergens is is het geen probleem maar zodra ik er weer ben is het huilen bij iemand anders en steeds zijn hoofd wegdraaien enzo.
    @Ei, leuk naar cp veel plezier!
    @Baby, fijn dat dyoon zo lief was. Waren gisteren op chat meer gegadigden voor de uithuwelijking (Tim en de Boazen) ben blij dat ik haar al gereserveerd heb zeg…
    @Wapa, beterschap. Z o zielig die ontstoken oogjes. Het ziet er trouwens uit alsof hij misschien zelf in zijn oogje gestoken heeft perongeluk. Zou dat kunnen? Of is het echt een ontsteking?
    @jaja, jij ook al? Beterschap!
    @Maia, beterschap. Ben je lekker vrij vandaag? Dat komt goed uit. Fijn at de baan bevalt zeg. Bij mij is de uitdaging er ook altijd al snel vanaf. Maar collega’s en werkplek maken het vaak wel goed.

2. Momfulness

Nou, zo de makelaar over de vloer dus alles is spik en span hier. Komt nog wel iemand om een nieuwe ketel op te hangen maar goed. Zeg wel dat hij geen troep mag maken. ;)
    Julien ligt hier lekker op zijn speelkleed in de kamer tegen zijn pip te praten. Ik ga om 16.00 uur ook maar even naar het uitzendburo om me in te laten schrijven.

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Zeg luna ik heb uit betrouwbare bron toch heeeeel wat anders gehoord over dat uithuwelijken van Juulz en Dyoon

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heey luna gisteren zei je nog anders je was al weer bezig om julien aan iemand anders uit te huwelijken :D

5. Maia

Maia Niet meer actief

@Wapa: agossie, wat ontzettend sneu voor Milan zeg!

6. 0babydream0

Ja luna t is graag of niet hoor, er zijn nog meer gegadigden....

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    spannend Luna ....en euh idd mischien wel verstandig ja

8. 0babydream0

Dyoni wil wel een man die monogaam is

9. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Is het nu definitief dat je je baan kwijt gaat raken Luna??
    Spannend dat de makelaar zo komt! Hoop dat jullie je huis snel verkopen!!

@ oogje, nee het begon zaterdagmiddag na z`n slaapje... wij dachten zelf aan een allergische reactie... maar de huisarts denkt een ontstoken oogje, dus we gaan nu aan de ab en houden hem heel goed in de gaten werd namelijk ook door iemand op "angio oedeem" gewezen en heb dat even gelezen en gezien en het lijkt er echt vreselijk op... Milan heeft namelijk al 1x eerder een dikke bovenlip gehad en wij dachten toen dat ie was gevallen.. maar dat kan dus ook angio oedeem zijn geweest... Hoop zo dat het "gewoon" een ontstoken oogje is, maar ga steeds meer rekening houden met een allergische reactie...

10. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    @ baby, misschien valt dyoon wel op "oudere" mannen heb er hier nog een in de aanbieding, is maar een jaartje ouder....

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wapa dat hoop ik ook voor je meid

12. 0babydream0

@Wapa; dat zou ook kunnen maar als ze op dr moeder lijkt is haar man nu al op de basisschool aan het buitenspelen hahahaha!
    Hoop niet voor je dat Milan angio oedeem heeft meid!

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha baby je hebt er straks druk mee , of ze word potje haha moet je ze allemaal telleurstellen

14. 0babydream0

@Danjo; tja dat zou ook kunnen als het aan papa ligt wordt ze non hahahaha

15. Momfulness

Juliën was in verwarring toen hij de foto van Tim zag. Hij zei tegen mij dat hij hem ook wel een erg lekker ding vond maar Dyoni toch nog op nr 1 staat. Zodra ze getrouwd zijn zal hij zeker monogaam blijven..... haha
    O ja hier trouwens ook, als Julien op zijn vader lijkt wordt zijn vriendinnetje pas over 7 jaar geboren. ;)

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    denk dat alle papas dat hebben pffffffffff.

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    pas als ze getrouwd zijn????????? hallo dus in zn verkering tijd mag ie nog ff lekker los gaan hahahaha

18. 0babydream0

oooh luna Juulz wil van 2 walletjes eten hihihihihi

19. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Haha, heb jij een "oude" man dan???

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    hihi...Tim en Juulz, klinkt best lekker.
    Zal ik hier papa dan maar vast voorbereiden;)
    Dat zijn zoon de eerste voetballende homo wordt whahahaha

Deel Deze Pagina