@Rose, hoe maak je een ligapapje? Miss moet ze nog even wennen. Hier banaan net geprobeert maar ook geen succes. Haha @Danjo, heb je al antibiotica kunnen regelen? O zag dat je vannacht wakker was. Beterschap. @Anas, klopt even spannend allemaal. Stom werk. O, jij hebt dus ook al zon gezellige buren. Nou gelukkig hebben we het huis te koop staan en hebben we straks geen last meer van ze. Haha @Moor, jammer dat ik gisteren zo snel weg moest op chat, maar mss nog een herkansing? :0Wat een schattige fotos. @Gandor, bedankt, hier hetzelfde met2e. Wil het wel maar even lichaam laten herstellen en werk en huis in orde. @Jiska, ja hier ook zon eenkennige. Als hij alleen ergens is is het geen probleem maar zodra ik er weer ben is het huilen bij iemand anders en steeds zijn hoofd wegdraaien enzo. @Ei, leuk naar cp veel plezier! @Baby, fijn dat dyoon zo lief was. Waren gisteren op chat meer gegadigden voor de uithuwelijking (Tim en de Boazen) ben blij dat ik haar al gereserveerd heb zeg @Wapa, beterschap. Z o zielig die ontstoken oogjes. Het ziet er trouwens uit alsof hij misschien zelf in zijn oogje gestoken heeft perongeluk. Zou dat kunnen? Of is het echt een ontsteking? @jaja, jij ook al? Beterschap! @Maia, beterschap. Ben je lekker vrij vandaag? Dat komt goed uit. Fijn at de baan bevalt zeg. Bij mij is de uitdaging er ook altijd al snel vanaf. Maar collegas en werkplek maken het vaak wel goed.
Nou, zo de makelaar over de vloer dus alles is spik en span hier. Komt nog wel iemand om een nieuwe ketel op te hangen maar goed. Zeg wel dat hij geen troep mag maken. Julien ligt hier lekker op zijn speelkleed in de kamer tegen zijn pip te praten. Ik ga om 16.00 uur ook maar even naar het uitzendburo om me in te laten schrijven.
Zeg luna ik heb uit betrouwbare bron toch heeeeel wat anders gehoord over dat uithuwelijken van Juulz en Dyoon
heey luna gisteren zei je nog anders je was al weer bezig om julien aan iemand anders uit te huwelijken
Is het nu definitief dat je je baan kwijt gaat raken Luna?? Spannend dat de makelaar zo komt! Hoop dat jullie je huis snel verkopen!! @ oogje, nee het begon zaterdagmiddag na z`n slaapje... wij dachten zelf aan een allergische reactie... maar de huisarts denkt een ontstoken oogje, dus we gaan nu aan de ab en houden hem heel goed in de gaten werd namelijk ook door iemand op "angio oedeem" gewezen en heb dat even gelezen en gezien en het lijkt er echt vreselijk op... Milan heeft namelijk al 1x eerder een dikke bovenlip gehad en wij dachten toen dat ie was gevallen.. maar dat kan dus ook angio oedeem zijn geweest... Hoop zo dat het "gewoon" een ontstoken oogje is, maar ga steeds meer rekening houden met een allergische reactie...
@ baby, misschien valt dyoon wel op "oudere" mannen heb er hier nog een in de aanbieding, is maar een jaartje ouder....
@Wapa; dat zou ook kunnen maar als ze op dr moeder lijkt is haar man nu al op de basisschool aan het buitenspelen hahahaha! Hoop niet voor je dat Milan angio oedeem heeft meid!
Juliën was in verwarring toen hij de foto van Tim zag. Hij zei tegen mij dat hij hem ook wel een erg lekker ding vond maar Dyoni toch nog op nr 1 staat. Zodra ze getrouwd zijn zal hij zeker monogaam blijven..... haha O ja hier trouwens ook, als Julien op zijn vader lijkt wordt zijn vriendinnetje pas over 7 jaar geboren.
pas als ze getrouwd zijn????????? hallo dus in zn verkering tijd mag ie nog ff lekker los gaan hahahaha
hihi...Tim en Juulz, klinkt best lekker. Zal ik hier papa dan maar vast voorbereiden Dat zijn zoon de eerste voetballende homo wordt whahahaha