@Baby, Juulz wil niet van de walletjes eten! die hoeft er echt niet voor te betalen later hoor! Dan kan hij altijd Tim nog vragen. @Danjo, Juliën mag helemaal niks voor het huwelijk! haha. @Wapa, hier een super oude man. haha (31) @Wendella, de eerste ballettende homo's wel te verstaan. Hoofdzwiepen kunnen ze al en op aanraden van (?) heb ik al een paar maillotjes voor hem gekocht.
@baby, denk trouwens dat wij er niets meer over te zeggen hebben aangezien Juulz en Dyoon elkaar al "naakt" gezien hebben... Hij is niet meer weg te slaan achter hyves. Gelukkig heeft hij zijn pamper nog om want anders...
Luna jij met je oude man mijn mannetje word ook 32 hahaha, oke maar ben zelf 28 ..... en hou je hem zo kort haha, naomi mag van mij best als ze 12 is na de kinderdisco ( zit ze nu al op het kdv)
O leuk de kinderdisco! Daar mag Juulz dan ook wel heen. Ik blijf dan wel buiten staan kijken of hij niet met een of ander grietje naar buiten komt. Seks voor het huwelijk is ten strengste verboden.
Luna en dat ga jij je zoon zeggen ........ vertel je hem wel eerlijk dat jullie zelf wel sex hebben gehad voor t huwelijk
@Danjo, haha dan weet ik al wat ik jou "niet'" ga vertellen als wij tijdens de meeting buiten dat sigaretje roken. @Leonie, en wij nog iets gemist?
Haha, die van mij is ook al 30 hoor... ( ik ben zelf ook een oude taart, ben al 28 en een half.....) Maar hier stuur ik Milan gewoon met z`n kleine zusje mee... toch handig zo`n grotere broer.... of gaan ze dan met z`n tweetjes de boel op stelten zetten..... @leo... echt gaaf voor je... ben benieuwd naar hoe het aanzoek ging!! Details details!!! ( niet alle details.... hihi )
@Wapa; mijn broer is 5 jaar ouder en als wij gingen stappen was t echt mijn grote broer!Niemand mocht in de buurt komen hahaha