Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Kitty, dat gaat te ver! (grapje)

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

#1882 Tamale, 8 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2010
    aah! NOu beterschap voor de zieken dan maar!! :(

NOu wapa, speciaal voor jou de details. ;)

IK stond onder de douche!
    Op een gegeven moment ben ik klaar. ( met douchen )
    Dus ik droog me af, doe mn pyama aan ( ja ook mijn ondergoed! ) dat trouwens eerst, maargoed maakt niet uit.
    Maar ik was mn sokken vergeten! De deuren naar de woonkamer zaten dicht dus ik dacht: maurice zit vast achter de laptop of wat dan ook.
    Ik sokjes aan doen, loop ik terug naar de keuken, zie ik de senseo aanstaan, met een kopje eronder, pad erin.
    Dus ik : Lieveeerd, wil je koffie???
    En ineens hoor ik hem, heel zenuwachtig: Ja..
    Ik denk nouja, laat ik maar is gaan kijken!
    Dus ik gooi de deur open, aaaah!!!
    Alle kaarsjes aan, lovesongs erop, Maurice voor me op de knieen met een mooie bos bloemen en een prachtige ring :D met zweet op zn voorhoofd vlogen de woorden: Schatje wil je met me trouwen? eruit!!
    Aaaahh! Dus ik vloog m meteen om de nek!
    tuurlijk!!! Maar ik moest lachen omdattie zo snel praatte, hij meteen denken dat ik hem uitlachtte ":|.. Neee schat, ik vind het heel lief! En tuurlijk wil ik met je trouwen!
    Heb ik een halfuur om zn nek gehangen, en toen kwamen de hormonen.
    Ik met tranen over mn wangen en een snotneus in zn nek te hijgen met: Oooh dit moet je toch helemaal niet doen als ik nog vol met zwangerschapshormonen zit!
    Dat vond hij wel weer grappig, en ja... Dat was het eigenlijk!!!
    Ik vond het super lief!!!
    Had het me niet beter voor kunnen stellen! :D

Heb hem daarna wel heel eerlijk opgebiecht dat ik het bonnetje had gevonden!!
    Maar dat vondtie gelukkig niet zo erg. Alleen dom van zichzelf! ;)

DUSSSSSS..

3. Momfulness

@Leonie, gefeliciteerd. haha. Moest lachen om de pyama en het ondergoed. Wat leuk, je zei laatst al dat je wilde trouwen dus zal nu wel helemaal goedkomen. haha

4. Wat een leuk aanzoek Leonie..

nog meer mensen een echt aanzoek gekregen voor ze gingen trouwen?

hier gingen christian en ik op zaterdag zoals gewoonlijk een eind wandelen of foto's maken bij een natuurgebied hier.
    hij zei dat ik wel vast mocht verder lopen, want hij was zijn jas vergeten.. dus ik verder lopen, hoor ik even later: wendie... dus ik achter me kijken, zat hij op zijn knieën met een heeeeeeele grote bos rozen en vroeg me ten huwelijk! aaaaahhhhh... smelt!

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

ik 20 en Maurice 23! Best netjes toch! :)

sex voor het huwelijk: Ik vraag me toch altijd af wat te doen als ze straks als ze 16/17 is met een jongen th uis komt en die wil blijven slapen. Weet dan niet zo goed wat ik moet zeggen!
    Ik mocht het ( na veel ruzie met mn moeder ) wel, maarja.. vind t wel moeilijk:)

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Aaah wat lief kk!!

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

( heb t verhaal even aangepast, komt anders wel heel lomp over ;))
    Ik ga verder met de maceroni!!

8. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Leonie, Ik heb je al op hyves gefeliciteerd, maar hierbij nogmaals GEELICITEERD!!! Wat super zeg!

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Leonie gefeliciteerd!!!!

@ Wapa lijkt mij meer een allergische reactie, zeker als je zegt dat hij het ook een keer met zijn lip heeft gehad.

Aan de andere kant zou dan niet nu pas oogje 2 moeten beginnen ( dan was dat al gelijk gebeurd toch) maar kun je zelf een verband leggen met de vorige keer met zn dikke lip?

vis gegeten, nootjes, citrusfruit, zoiets? Of net met de kat geknuffeld?

10. Momfulness

@Knuffel romantisch! Hier ook een aanzoek, aan de zee! ;)

@Leonie, ik zie jou nog steeds met je pyama aan en het ondergoed eroverheen. haha Nou als Julien 16 is en hij heeft al langer een vriendinnetje mag ze hier wel slapen van mij. Liever hier dan buiten. ;) Ik mocht dat ook. Maar met meiden lijkt me het toch wel wat "raarderder".

@Danjo, heb je je medicijnen nou?

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Leonie, wat romantisch van je aanstaande man;)

@KK, die van jou ook al zon romantische man...zucht...
    Leuke naam heb je trouwens in t eggie haha

Mijn man minder romantisch, maar wel lekker zoals ie is!
    We lagen na een gezellige dagje en avond samen op bed...
    Wat na te praten....ineens zegt ie; Wen, als jij me nog steeds als je man wil, dan zou ik graag met je willen trouwen.
    Kreeg eerste de slappe lach, omdat ik t niet kon geloven en zei toen dus ja hihi

O onze leeftijden..ik ben (nog)29 en mijn man is 31

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hé hallo allemaal!

Sinds drie uur thuis van ons weekendje Beekse Bergen. Het was geweldig leuk, maar ook enoooooooorm vermoeiend! Ik heb geprobeerd alles terug te lezen (niet allemaal even leuk :(), maar helaas is er niet veel blijven hangen.

Vandaag proberen we Sam voor het eerst op 4 flessen te krijgen. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat. Hij heeft nu op 8 - 12 en 16.30 uur gehad. Ben benieuwd hoe laat hij strakjes wakker wordt voor een flesje. Ik denk dat ik het hem zelf maar even laat bepalen. Ga hem dan in ieder geval maar in bad mikken en een grote fles geven (210/7). Toen jullie overgingen op 4 flessen, hebben jullie de inhoud van de flessen toen verhoogd? Sam kreeg 5 x 180/6. Vanmorgen hebben we hem 210/7 gegeven, maar hij liet gewoon 40 cc staan. Daarna twee flesjes 180/6. Dadelijk wil ik dan weer een 210/7 geven voor de nacht. Zou dat goed zijn?

@Luna en Sloppy, een dikke knuffel voor jou omdat jullie niet lekker in je vel zitten.

@Wendelaa, ik las een flink aantal pagina's terug iets van je over je gevoel met een laatste kindje. Dat je heel 'bezitterig' over hem bent. Ik herken je gevoel wel. Denk bij alles toch wel vaak 'oeh... dit is de laatste keer dat ik dit mee mag maken'. Ooit maakt me dat wel verdrietig, maar ik probeer anderzijds echt te genieten van ieder momentje.

Met Sam gaat het verder prima! Hoe ontwikkelt zich razendsnel op het moment. Hij is ook druk bezig een wasbordje te kweken, want hij traint zijn buikspieren continu. Echt te gek om te zien! Verder zag ik eerst dat hij speeltjes die links van hem stonden alleen met zijn linkerhand pakte. Nu reikt hij ook met zijn rechterhandje over zijn buik heen naar links (als jullie begrijpen wat ik bedoel ;)).

@Leeftijden, mijn man is 41, ik ben 29.

Liefs,
    Josien

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat een woord trouwens Luna! raarderder

Timmieboy is helemaal de weg kwijt qua voeding!
    Haalde m op van t kdv om 16.00 en had ie om 15.00 al zijn 4e fles gehad! Thuis gelijk op bed gelegd...
    Om 17.00 werd ie weer wakker en wilde weer niks...
    Dus ik dacht zou die dan toch een potje willen?
    Dus ik wortels gerpobeerd, dat ging er opzicht wel goed in...maar werd ie NOG onrustiger van...dus een fles en nu weer naar bed. Dus ik maak m niet meer wakker vanavond en zie wel hoe laat die vannacht komt.
    Anders komt ie aan de 1200ml vandaag!

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    pfffff ik moet 6 pagina`s bijlezen... ga maar ff een poging doen tot tess de fles moet.

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    luna, wat balen dat je ff niet lekker in je vel zit! kan me heel goed voorstellen dat je er ontzettend mee zit dat je baan op de tocht staat... zeker als je t er zo naar je zin hebt. ik duim voor je dat je kunt blijven!!!
    het optreden van teun was erg leuk! was nog redelijk op tijd thuis, rond half 2.
    balen van de buren, jammer dat je er zo`n naar gevoel bij hebt. en als ze mensen tegen je gaan opzetten, is dat gewoon zielig van ze!

jaja, late reactie, ik moest zoveel bijlezen... ik hoop dat dylan intussen weer beter drinkt!

baby, wat een ontzettend mooi meisje heb je toch, en waar haal je die gave kleertjes toch vandaan???

jiska, tess is kort, dus die past nog wel even in de bak van de kinderwagen (gelukkig!) wij hebben al een campingbedje, van koelstra. gekocht bij babydump. maar zolang ze nog in de kinderwagenbak past, gaat ze daar nog in.

jiska, wij gaan nog niet voor een tweede, maar als tess kan lopen hoeft het van mij niet meer lang te duren. dus ik denk dat wij ervoor gaan als tess 1,5 is. (of misschien iets eerder omdat ik erg onregelmatig ongie ben)

danjo, balen dat je ziek bent zeg! hopelijk knap je snel weer op!

moor, wat super dat lauren beter slaapt!

nou t/m pag. 60 gelezen, nu moet tess eerst n fles... hopelijk daarna nog ff tijd, heb straks ook nog verjaardag!

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hmmm ze slaapt heel vast, kan nog wel ff wachten.

moor, mooie foto`s, mooie meid zeg!

blij ei, hoe was de intake? veel plezier op cp! (al lees e zit ws niet meer...)

jaja beterschap meid!

maia ook beterschap!

wapa, wat zielig voor milan!!! hopelijk werkt de ab!

wen: hahaha een voetballende homo!

hahahahahaha geweldig die opmerking van luna!

leo, geweldig dat aanzoek!!!! ik zat met kippenvel te lezen... hahaha emo-muts...

leeftijd, ik 26, teun 27.

josien, ik zou dan 3 keer 180/6 geven en de laatste wat meer. dat werkt vast!

wen, balen dat tim helemaal van slag is. hoe komt t dat tim op t kdv al zo vroeg zijn voeding heeft gehad? wij houden ons altijd aan de tijden die de ouders opgeven...

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    nou, aardig op iedereen gereageerd dacht ik.

mvj, hoe ist met jou?

nou, ik was helemaal om, was dus van plan vandaag andere voeding te kopen. drinkt ze toch sinds gisteravond ineens dr flesjes allemaal leeg!!!
    vanmiddag bij mijn schoonmoeder was ze zelfs al een uur 'te vroeg' aan t schreeuwen om een fles! ik weet niet wat ik meemaak!

denk dat ik de reden wel weet, de extra care van kruidvat is ook hypo-allergeen, dus smaakt en ruikt t anders. sinds gistermiddag ben ik weer aan t mengen met standaard en nu vindt ze t lekkerder volgens mij! wauw, ik ben helemaal blij!!!!

thnx voor jullie medeleven en tips, doet me goed!

18. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Ben er ook weer eens. Ben ik vrij heb ik nog weinig tijd om alles bij te lezen.

Heb ik nog belangrijke dingen gemist?

Zag dat leonie ten huwelijk was gevraagd. Super zeg. Geweldig. Gefeliciteerd meis. Weet je al een leuke datum?

Leeftijd: ik 29 (14 maart 30) en mannetje 35. Ik was 25 toen ik mijn eerste kindje kreeg.

Hier moeten we 25 februari met Evi naar de kinderarts. Ben door gestuurd naar de huisarts. Evi drinkt nog steeds onrustig haar flessen, lijkt pijn te hebben met slikken, spuugt soms 3 a 4 uur nog wat terug na de voeding en dan is het doorzichtig, overstrekt zich vaak met het verschonen, heeft al een week verhoging en lijkt soms moeite te hebben met ademen als ze drinkt. Ik las op het net over verborgen refluc. De oudste had gewone reflux en nu heeft Evi wel wat symptomen van verborgen reflux. Ik geloof dat hier ook kindjes waren met dit of niet. Waar merkte jullie dit aan? Ik ben natuurlijk geen dokter maar mijn huisarts vond het toch verstandig om haar na te laten kijken door de kinderarts.

Oja, morgen voor het eerst babyzwemmen met Evi. Ben benieuwd hoe ze het vind. Net foto's gemaakt van haar in haar badpakje en in haar zwembroekje. Cute haha. Mijn schoonzusje gaat over een tijdje mee om een keer foto's te maken.

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mama van Jordy hier had Mike een verborgen reflux, hij was heel onrustig, veel boeren, veel hikken, gillen na de fles... soms moesten we uren met hem rechtop zitten, anders gilde hij de hele boel bij elkaar!!!en hij rook ook heel erg zuur echt heel vies, je rook echt maagzuur! En bij verschonen etc kwam er ook vaak zuur terug.
    Tsja en nog wel veel meer maar dit was toch wel het meest in het oog springende!

20. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    @gandor, hier helemaal geen last van de snee meer gelukkig.....eigenlijk ook nooit echt gehad. Alleen mijn buikspieren waren super en nu....kan echt niets meer mee. ga ze maar weer goed trainen.

verder niet echt teruggelezen, teveel na een dag werken

yara weer goedgekeurd op het cb, wel de prikjes uitgesteld ivm haar ziek zijn van vorige week

Deel Deze Pagina