Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    K thx, nou ik ga het gewoon ff paar dgn proberen.
    Hij moet alleen vanmi. ff 3 uurtjes naar de gastouder en donderdagochtend dus dacht, kan ik het deze dgn mooi proberen, als het problemen geeft dan is het iig bij mij en nit bij de gastouder haha.

Ja hier ook otrivin voor baby's en een neuspeertje en eucalyptus badje en luuf en stomen en vsm druppels idd.

Word tijd voor mooi weer ;)

2. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Oja, hij slaapt sinds een aantal dagen weer overdag, lang leve de ophoging van de zantac!

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Curly wat goed zeg!
    Af en toe zondigen moet kunnen toch?
    Hier gaat het goed! Vorige week enorm de fout in gegaan in het weekend. ( savonds stokbroodjes met kip-sate, kruidenkaas , filet enz. ) Zaterdag en zondag dacht ik: ach nu ben ik toch de fout in gegaan, dus ook een handje chips.
    Maar die vrijdag erop gewogen en ik was gewoon 1,4 kilo kwijt!!!!
    DUs dat voelt wel heerlijk!
    Vanavond word ik weer gemeten voor de slim belly, en dan krijg ik te horen hoeveel omtrek er ook af is. Ik ben heel erg benieuwd!

Joenka, ja dat doe ik ook hoor. Maar zn zussen zijn dan een beetje het probleem. Die halen het elke keer weer op, en die zijn het er gewoon niet mee eens hoe wij er mee omgaan. Die weten ook niet beter, maar dat maakt het er niet makkelijker op.
    Beterschap voor Britt!!

Jaja: Goed in de gaten houden dus. Zielepietje. Gelukkig lachtie nog wel!
    Wat een stoertje!

Rins: Ja het liefst wel! :)
    We willen geen enorme grote bruiloft. Ik wil alleen de mensen die veel voor me betekenen op de bruiloft hebben en zeker niet richting de 200 gasten. Lekker klein maar wel gezellig!!
    En ja, voor mij vind ik een bruiloft toch niet helemaal echt en af zonder jurk!
    En je kan vaak meteen al zien hoe ze er op reageren met krampjes enz. Maar ze zeggen altijd dat je het wel 2 weken aan moet kijken. Dan is het lichaam er helemaal aan gewend enz!
    Maar kinderartsen zeggen ook altijd: Voor nutrilon, friso enz betaal je puur voor het merk.
    Alle babyvoeding moet voldoen aan bepaalde eisen, en die hebben ze allemaal. Anders mag het idd niet verkocht worden.

Kk: Lieve foto's! Watr een schatje!

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Joenka hier ben ik haha, ben dus al een paar dagen ziek en nu ook koorts en buikgriep eroverheen. ( mischien maar goed ook want anders blijf ik toch maar doorgaan).

jaja vervelend van dylan meid en dat blij en vrolijk blijven doen ken ik haha. maar idd wel aan de ors? als ie zo weinig drinkt lijkt me dat wel handig

wendelaa mooi ruk zeg van je auto pff dat word weer een heel gepuzzel.

kk fijn dat maureen friso beter drinkt ( voeding kan zoveel verschil maken).

ellen fijn dat je meisje het nu weer beter doet

baby suc6 bij de tandarts

rest alweer vergeten

5. @danjo: beterschap!

6. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Zoo daar was ik weer!Tandarts weer overleefd!Dyoni heeft net weer een flesje op en ligt weer te slapen!

@Danjo; beterschap!

@Joenka; je hebt t maar druk!

@kk; lieve foto's en fijn dat ze beter drinkt!

@Rins; heerlijk zeg dat t beter gaat!

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Thanks kk en baby

baby fijn dat de tandarts weer overleeft is altijd mindere dingen

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    zo, wij zijn weer thuis: met spreidbeugel. :(

de afwijking was mild, maar mede doordat mijn vader een zware heupafwijking heeft, adviseerde ze toch een beugel.

over 3 mnd zijn we er waarschijnlijk al weer vanaf (dan alleen nog `s nachts) dus dat is best te overzien. tess vind het allemaal prima!

geluk bij n ogeluk: dikke broeken passen niet meer (wel jammer van die leuke, stoere spijkerbroekjes die ik heb) dus ik moet shoppen voor jurkjes! dat gaan we vanmiddag maar ff doen.

in de maxicosi ligt ze nu n beetje raar, niet bevordelijk voor dr rug... heb er al 2 handdoeken inliggen, want ze kan niet meer diep erin.

zal ff 2 foto`s spammen en dan ga ik ff bijlezen!

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hmmm die andere is te groot, ff verkleinen.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ah ellen , maar wel mooi dat ze hem niet zo lang hoeft te dragen dat scheelt alweer een hele hoop. ja broekjes zullen idd niet handig zijn met zon spreidbroek

11. 0babydream0

@Ellen; toch een beugel, succes met t wennen!Enne veel shopplezier!En ff een raar vraagje maar waarom heeft Tess er zo 1 en niet zon gipsen?Wat is het verschil?

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    zonder jurkje ziet t er een beetje raar uit...

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    zo`n gips ding kun je niet af doen, deze wel
    ze kan dus makkelijk verschoond worden en in bad enzo. dan mag hij even af.
    ga nu ff bijlezen, 2 pagina`s valt mee! goed zo! haha

14. 0babydream0

Ja dat had ik ook bedacht haha maar dacht dat er nog een verschil zou zijn maar gelukkig kan ze wel lekker badderen enz

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ach gos...dus toch!
    Maar goed, t is t beste en gelukkig hoeft ze t niet zo lang om.
    Ze lijkt er idd geen last van te hebben...
    Hoeveel uur per dag moet ie om?

@Danjo, beterschap!
    Dus nu verplicht thuis;)

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ja wendelaa en doe ook helemaal niets, gisteren toch weer even na de winkel geweest etc maar dat doet dus geen goed.

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Muts! ga dan ook gewoon in je bed liggen!!!

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    mvj, hopelijk vind de kinderarts een oorzaak en gaat evi beter en rustiger drinken!
    hoe was t zwemmen?

joenka, hoest nu met brittje?

jaja, balen dat t nog steeds niet goed gaat... heeft t misschien met zijn allergie te maken? krijgt hij nu andere producten (voeding, hapjes) dan eerder?

wen, hoop dat alles goed is gegaan! ik zou niet weten wat ik zonder auto moest, en jij hebt 2 kids, waarvan er 1 elke dag 2x gehaald en gebracht moet worden! pfffff, die auto MOET gemaakt worden!

baby, heeft dyoni ondertussen al meer gedronken? 100 cc na een nacht is ook niet veel...

maia, geweldig dat fleur weer doorslaapt! ze was dus nog niet toe aan een vroege late fles...

rins, fijn dat t goed gaat met de voeding van kruidvat! ik meng nu extra-care met standaard. ze vind het duidelijk lekkerder nu! tess heeft vandaag al 2 flessen van 200 cc op, weet niet wat me overkomt. gisteren in totaal 750 cc gedronken, helemaal super!
    fijn dat tijn weer overdag slaapt, lag dus toch aan de zantac!

kk, lieve foto!

baby, fijn dat t goed ging bij de tandarts!

danjo, beterschap...en blijf lekker op de bank!!!

wendelaa: de beugel moet de hele dag en nacht om, alleen met badderen en verschonen mag hij af. ze zeggen altijd: 23 uur per dag.

zo, weer bijgelezen, straks loop ik ff naar t dorp, dus nu ff wat doen in huis!

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Muts ik lig in mn bedje hahaha, heb naomi dr speelgoed etc op mn bed staan , en kom beneden om dr fles te maken en thats it

20. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Ben ik even snel. Weinig tijd vandaag.

Ellen: jeetje wat sneu voor je meisje toch een beugel. Maar beter het zekere voor het onzekere he. Gelukkig lijkt ze er zelf geen last van te hebben. Vaak is het voor de mama's erger heb ik gehoord. Hopelijk hoeft ze hem maar kort aan.

Danjo: beterschap meid. Het zit je niet mee.

Jaja: balen dat het bij jullie nog steeds niet lekker gaat. Hopelijk schijnt snel het zonnetje weer voor jullie.

KK: wat een schattige foto.

baby: jij dus de tandarts weer overleefd. Ben het even kwijt, maar vind je het eng om daar naar toe te gaan?

Zwemmen: babyzwemmen was geweldig. Evi vond het leuk. Totdat het te wild ging, daar moest ze nog niks van hebben. Maar ze vond het super in het water. Volgende week weer.

Hier nog een foto van haar in haar badpakje.

Bekijk bijlage 50234

Deel Deze Pagina