Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

zo, kom eens even kijken hoe alles hier is! ben echt zo moe. Vandaag te horen gekregen hoe en wat op mijn werk. Het is dus zo dat ik als enige van de 7 mag blijven. 3 van ons gaan naar maastricht, dat is voor mij dus 1.5 uur rijden. 2 zijn ontslagen en 1 van ons gaat ook weer naar een andere locatie. Op zich fijn dat ik mag blijven maar aan de andere kant moet ik i.p.v. 1 straks 4 mensen gaan ondersteunen die allemaal een eigen secretaresse hadden. Nu moeten ze het met zijn 4en doen met 24 uur.....? Maar goed.

Verder hebben we het advies van de makelaar gekregen om ons huis voor 20.000 euro minder dan onze gedachte in de verkoop te doen dus dat is ook weer leuk. haha.

Het alleralleraller belangrijkste is dat het goed gaat met Juliën en dat is gelukkig het geval. Heeft vannacht heerlijk geslapen.

Zo einde ego verhaal en nu ga ik us ff teruglezen.

2. Maia

Maia Niet meer actief

oooo wat een fijn nieuws voor je Luna! Wel heftig, maar toch voor jou heel fijn!

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    luna wel heftig meid maar je hebt je baan nog. Als het niet bevalt kun je altijd nog rustig op zoek na wat ander. En balen van je huis, maar net wat je zegt met je mannetje gaat alles goed en dat is heel belangrijk.

maia wat fijn dat je baan je goed bevalt meid en leuk dat paps ff met fleur kwam.

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna, dat is dan wel positief nieuws voor jou!
    Maar begrijp wel dat t er niet makkelijker op wordt...tegenvaller ook dat jullie lager moeten gaan zitten qua verkoop.
    Idd is de gezondheid van je kindje belangrijker dan de rest!

@Maia, wat lief van je man!!!

@Hier, nou Eva kwam weer helemaal fit uit bed haha.
    Maar ze blijft morgen toch ook maar even thuis...zo fijn als ze nog niets verplicht is haha
    Tim die had alleen net ineens weer koorts..38, dus valt wel mee.
    Hij is ook zo verkouden...zetpilletje erin en de fles erachter aan haha...
    En deze mama gaat vandaag eens vroeg naar bed!

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Josien, weer bijgekomen van t weekend?
    En lukt t nu met de 4 flessen??
    Idd, wat je zegt, t maakt me soms ook verdrietig dat alles wat ik nu mee maak, de laatste keer is. Kan het ook echt nog geen plekje geven....voel me dan ook zon muts wat dat betreft!
    Kijk eens wat een prachtige kindjes ik heb en hoe voorspoedig alles is gegaan...maar ach ja....

@KK, o wat een onwijs lieve foto!

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @KK, je moet me wel de kans geven te antwoorden in de chat;)

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Tjee Luna, dat is inderdaad dan allemaal wel heel dubbel. Aan de ene kant fijn dat je mag blijven, maar dan zo ineens al je collega's weg! Dat lijkt me ook heel pittig. Zeker als je dan ook nog eens weet dat het enorm aanpoten wordt in die 24 uur. Succes meid!

@Maia, goed om te horen dat het je zo bevalt! En ook geweldig dat Fleur weer doorslaapt!

@KK, wat een mooie foto's meer! Deze foto's zie ik liever dan die ziekenhuisfoto's ;)!

@Danjo, beterschap!

@Ellen, niet leuk natuurlijk, maar wel fijn om te weten dat het maar voor drie maandjes is en niet zo'n gipsen broek. Dat lijkt me ook zo warm en jeukerig voor zo'n kleintje. Sterkte voor Tess!

@Wendelaa, balen van de auto!

@MvJ, mooie foto's!

@Leonie, ik heb je nog helemaal niet gefeliciteerd :)! Schandalig! Nou, bij deze dan een hele dikke proficiat met jullie aanstaande bruiloft! Wat romantisch zeg!

@Jaja, wat vervelend zeg voor Dylan! Hoe gaat het nu?

@Joenka, fijn om te horen dat Britt alweer wat praatjes krijgt ;).

@Onszelf, Sam heeft vannacht heerlijk doorgeslapen zonder een kik te geven. Gewoon om 21.15 uur naar bed en vanmorgen om 7.45 uur er weer uit :D. Hij lijkt geen last te hebben van die ene fles minder. We bieden hem nu wel 4 keer 210/7 aan. 's Ochtends bij de eerste en 's avonds bij de laatste dronk hij die vandaag op, maar overdag liet hij er toch wel zo'n 30-40 cc van staan. Ik ben benieuwd of hij vannacht weer netjes door gaat slapen. En dat zonder pap! Ik ben trots op ons ventje!

Dikke knuffel voor allemaal!

Liefs,
    Josien

8. Momfulness

@Maia, klinkt goed van je werk!
    @Rose, goh, best heftig zo te lezen waar je werkt. Maar lijkt me ook wel weer interressant. Hopelijk niet te erg met je neus.
    @Curly, dus jij bent al lekker aan de sport.. Moet mezelf er ook nog toe gaan zetten.
    @Noa, drinkt goed daar!
    @Wendelaa, fijn dat de auto het weer deed. Sterkte met je meissie.
    @Ellen, ken het helaas, zo’n spreidbroekje. Wel goed dat de kogel door de kerk is en hopelijk gaat het goed zijn werk doen.
    @Danjo, nog ziek! Beterschap. Hopelijk snel beter..
    @MvJ, erg schattig die pica’s!
    @weer, zijn jullie het ook zo zat die kou? Ik wil zo graag met Julien naar buiten en lekker gaan wandelen en he m in zijn luier laten spelen i.p.v. steeds die dikke kleren.
    @leonie, leuk jullie hebben w.b. de bruiloft dezelfde plannen als wij.
    @Baby, gelukkig ben ik er om toezicht te houden als ze hier slapen. ;) had je niks bij de tandarts?
    @Joenka, was britt bij jou ook al ziek? Zielig zeg.
    @jaja, knuffel voor jullie . steeds weer iets h;e.
    @rins, bedankt. En hoe gaat het met de kruidvat voeding? ;)
    @KK, leuke foto’s. die krul. Hihi
    @Gusam, gelukkig heb je nog kunnen ruilen. Wat een gezeur zeg.

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Josien, wat fijn dat Sam t zo goed doet op 4 flessen!
    Ik geef op t moment ook flessen van 210+7, Tim die deed steeds heel zielig als de fles leeg was n.l haha

10. Momfulness

@Maia, bedankt! idd wel fijn dat ik de baan kan houden.

@Danjo, pcies hij is toch het belangrijkste van alles. Die makelaar kan de boom in. We doen lekker eigenwijs wat we zelf willen. ;) Hoe voel je je nu?

@Wendelaa, bedankt. O en lekker op tijd naar bedje! Wilde nog op chat komen kijken maar zal wel weer leeg zijn dan... ;)

@Josien, idd ga mijn collega's zo missen! Wat fijn dat Sam zo goed geslapen heeft zeg! Hij doet het goed bij de beeb v.d. maand verkiezing!! Hier gaan de 4 flessen ook goed!

11. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    luna, super dat je kunt blijven! al is t wel heel jammer dat je je collega`s moet missen...

josien, fijn dat het goed gaat met de 4 flessen!

wen, groot gelijk dat je eva nog n dagje thuis houdt!

kk, alweer zo`n lieve foto!

danjo, hoe is t met jou meid? heb jij ook dat je je `s avonds weer beroerder gaat voelen? heb ik wel altijd als ik goed ziek ben... hoop t niet voor je!

rose, hmmm n bloedneus, niet echt leuk... gehandicapte mensen kunnen dan zo ineens uithalen he? wat doe je op zo`n moment? geef je dan straf? ik weet niet wat voor niveau ze hebben, maar begrijpen ze dat slaan niet mag?

ik ben hartstikke trots op tess, ze vindt de beugel prima en ze dronk vandaag 4 x 200 cc!!!

heb toch zulke leuke kleertjes gekocht van bakkaboe! een gaaf wijd zwart-wit geblokt rokje, leuke maillotjes en nog n setje met vest, t-shirt en flodderbroekje, wat goed onder de beugel past.
    mama is weer blij, tess mag t morgen meteen showen op t kdv.
    ga 2 drukke dagen tegemoet, dus ben bang dat ik niet eerder weer kan bijlezen dan vrijdag...
    morgen werken, daarna meteen vergadering, en dan nog ff knuffelen met mn meissie voor ik ga slapen. donderdag weer werken en `s avonds op kraambezoek bij n collega!
    ga nu slapen.
    slaap lekker als jullie eraan toe zijn!

12. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Luna, ik moet er ook toe zetten hoor om te sporten, maar heb wel echt de drive om af te vallen, dus dat is een goede stok achter de deur. Wat een goed nieuws van je werk zeg! Wat zal je opgelucht zijn (wel vervelend van je collega's natuurlijk). Je kan iig weer rustig slapen. Hier nog stress om werk... pfff....

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Ellen, bakkaboe?? Nog nooit van gehoord, maar ga zo is even googlen. Hoe bevalt de spreidbeugel?? Vond het meevallen op de foto, hopelijk heeft ze er weinig last van.
    Sterkte met werken wo en do!!

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Wendelaa, hahaha... kan ie echt zo zielig doen ja? Gaat ie lopen pruilen dan? Dat herken ik niet bij Sam. Hij doet heel veel moeite zijn flesje leeg te drinken, maar het gaat lang niet altijd.

@Luna, ja van mij mag het ook wel eens wat beter weer worden. We waren gisteren in de dierentuin Beekse Bergen, maar die ijzige kou sneedt overal doorheen. Echt niet lekker meer! En ja, het gaat idd goed met Sam zijn foto (~ trotse mamma ~). De laatste dag zal het nog wel veranderen waarschijnlijk ;).

@Chat, bij mij doet de pagina het niet :(.

@Ellen, meteen een goeie reden om helemaal los te gaan met shoppen hè :D? Foto's, foto's! Veel succes met de komende drukke dagen en denk ook om jezelf!

Liefs,
    Josien

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Curly, ik ben trots op je hoor! Knap om zo door te zetten met het afvallen. Ik zou willen dat ik die discipline had. Ik had vanavond weer willen gaan sporten, maar de bank zag er aanlokkelijker uit :(.

16. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

als eerst sorry dat ik niet reageer heb het zo druk met dylan.

vandaag om 9 uur weer naar de huisarts toe!
    Gisteren heeft hij 380cc in totaal gedronken dus veel te weinig gelukkig is hij nog steeds vrolijk!
    Alleen is het zo om gek van te worden gisterenavond om 6 uur heeft hij nog 50cc gedronken wil ik hem om half 11 de laatste fles geven weigerd meneer weer ik kreeg er niks in toen maar weer de wekker op 2 uur gezet en toen ging er weer 70cc in!

dus helaas nog geen verbetering ben benieuwd wat de ha zegt!

veel liefs jaja

17. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!Gisteravond zijn we naar de verjaardag van mn schoonmoeder geweest.Dyoni was weer erg lief!Nu ligt ze nog lekker te slapen!

@mvj; nou vind naar de tandarts gaan niet m’n grootste hobby hihi!En wat een leuke zwemoutfits!

@Joenka; hoe is het met het blaffende zeehondje?

@Noa; fijn dat de heupjesecho goed lijkt, heerlijk dat ze weer zo lekker drinkt!

@Luna; fijn dat je mag blijven meid, t zal wel druk voor je worden..Balen van je huis maar gelukkig maakt Juulz veel goed!

@kk; gezellie saampjes in bed!

@wendelaa; gaat lekker bij jou he van het ene koortslapje naar het ander!Beterschap!

@Josien; wow dat gaat lekker!Heerlijk!!

@Ellen; lekker kleertjes geshopt!Ben benieuwd hoe de 1e nacht met beugel ging

@Jaja; nog steeds zo weinig drinken pff sterkte meis!Ben benieuwd wat de ha zegt

18. Maia

Maia Niet meer actief

he bah, het heeft hier weer gesneeuwd :(

@Josien: klopt, de url is veranderd. Je moet even via mijn link gaan.

@baby: fijn dat Dyoni weer lief was :)

19. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Even een korte update

Even ego mensen: onze Evi kan al zelf rechtop gaan zitten! Weliswaar als je haar vast houd met mijn hand over haar buik/heupen heen zeg maar zodat ze iets steun heeft maar ze doet het toch maar! Heb dit zo vroeg nog niet gezien bij mijn boys.
    Ook trekt ze haar knietjes onder haar kontje nu als ze op haar buik ligt. Alleen weet ze nog niet wat ze met de rest moet doen, ze probeerd wel een beetje vooruit te komen, maar dat lukt haar niet hihi.

Ben trots op mijn meisje haha.

Einde ego bericht!

Deel Deze Pagina