Luna je verveelt je echt he hahaha Meisje is wakker dus dan wandelen we maar even na de winkel hebben we dat ook gehad
@ Leoniee, wat leuk dat ze ineens op haar buik lag. Weer een fase verder. En wat je katten betreft, daar doe je gewoon goed aan. Een ander kent je huissituatie niet en zitten niet met de problemen. Ze krijgen nu weer een goed tehuis en zo zijn er weer 2 gezinnen blij moet je maar denken. Wij hadden vroeger heel even 3 katten. Toen ik bij mees kwam in kwam wonen had hij al een kat en ik had al jaren 2 katten waaronder een noorse boskat. Helaas bleek mees allergies voor de noorse boskat te zijn en stonden we ook voor de keus om weg te doen. Gelukkig wilde mijn ouders haar overnemen, maar omdat ze met die andere huistuinkeuken-kat was opgegroeid wilde ik die twee niet uit elkaar halen. Dus zijn ze samen naar mijn ouders gegaan. Heel veel mensen begrepen dit ook niet omdat we wel de kat van Mees hebben gehouden. Maar daar heeft hij gewoon niet zoveel last van en kan hij het met 2x per dag pufjes volhouden. Maar wij zijn blij dat we het zo gedaan hebben en de katten hebben een week moeten wennen, maar voor de rest was het al snel hun thuis. Babyzwemmen was weer geweldig. Emma geniet echt van. Fysio is zeer tevreden. Over 2 weken komt hij nog een keer, maar dan waarschijnlijk voor het laatst.
nathalie, sper dat de fysio volgende keer waarschijnlijk de laatste keer is.... het truitje wat emma op jou avatar aan heeft, die had ik ook voor Yara... heb hem nu in het paars...
Even verslag uitbrengen, later lees ik wel even bij.... Begon vanmorgen al lekker, om 10.00 stond ik in t z.h hier in Den Bosch. Zegt de receptioniste, o maar die arts zit vandaag in Boxtel...what the F!! Degene die mij ingepland heeft, is dat vergeten te zeggen. Mocht gelukkig alsnog naar Boxtel en was gelijk aan de beurt... Eerst gemeten en gewogen;68cm en 6735gr....maar 35 gr zwaarder in 4 weken tijd! Tim is dus nu echt veel te licht en moet verplicht 5 flessen op een dag. Maar het us nu officieel, helmtherapie wordt toch echt wel aangeraden. Na vorige week vrijdag heb ik me hier ook helemaal op ingesteld. Dus met verwijzing voor Livit en ook nog recept voor zalf voor zijn eczeem, kon ik weer gaan. Gelijk een afspraak gemaakt voor het aanmeten van de helm en kan 30maart daar terecht. De arts begon ook nog over het scheelzien en t is dat ik zelf al een afspraak heb gemaakt, anders had hij idd een verwijzing meegegeven. Want had nu toch wel weg moeten zijn
wendelaa is mooi balen allemaal meid maar goed voor een goed doel het helmpje, wat gaan ze aan zn scheel zien doen?
Wendelaa inderdaad balen maar je had je zelf er al een beetje bij neergelegd he? Ben benieuwd wat ze hier zeggen 26 maart. Baby wat een lieffie is het toch! Luna pfff wat een collega zeg. Natalieh fijn dat baby zwemmen leuk was. Jaja hoe is het nu met Dylan? Danjo weer aan de poets gegaan, ik ga nu even naar de wibra hopen dat ze nog wat hebben.
@Rose, ja na vorige week vrijdag heb ik me er volledig bij neergelegd. @Danjo, ik weet niet precies wat ze allemaal gaan doen volgende week bij de oogarts. Wel weet ik dat zon eerste onderzoek 2 uur kan duren
Wendelaa; Balen wat er allemaal uit is gekomen. Maar voor zover ik het kan begrijpen is het allemaal nog wel te verhelpen met "tijdelijke" hulpmiddelen? Goed dat je er wel al op ingesteld bent. Sterkte ermee. De fysio heeft Emma nu ook nauwkeurig gemeten en ik zou morgen of vrijdag telefonisch de uitslag weten. Ik ben dus benieuwd, zeker nu ik jou verhaal hoor. Volgens de fysio is bij Emma op het oog te zien dat het goed lijkt, maar hij sloot niet uit dat bij de metingen het ineens anders kon worden. Emma moet zo weer eten en dan gaan we lekker nog even wandelen.
@Nathalie, hier zei de fysio ook steeds dat het echt wel meeviel en ze betwijfelde of een helm nodig was. Maar helaas wel dus... Ja en weet je, ik kan wel er moeilijk over doen en sip gaan zitten wezen, maar daar schiet niemand iets mee op!
wendelaa moet je ook niet doen meid. Hier de 24e na het uwv na de arts Joenkaaaaaaa waar is de chr geurtsweg haha
He meiden, Heb niet bijgelezen want kreeg geen mailtjes meer. Evi heeft vandaag een wat mindere dag. Eerder honger en veel huilen. Ben vandaag afgewerkt in mijn gezinnetje. Nu lekker 4 dagen vrij. Kraamvrouw was vergeten een attentie te halen haha. Ik vertelde al dat hoeft toch niet. Maar ze wilde nu perce een cake maken voor me. Dus heb nu lekker een cake binnen staan hier. Wat super lief hihi.
@Leonie, haha moest er wel ff om lachen. Bij sommige duurde t ook ff voor t kwartje bij mij viel. En wat knap van Tara! Weer een mijlpaal in dr leventje... Sneu dat je de poezen weg hebt moeten doen, maar soms is dat gewoon het beste @Luna, werkdag overleefd? En wat een kutcollega zeg, zou ik ook pissed over worden als ze zo doen. Dus omdat zij veeel verslaafder was, mocht zij roken in dr zwangerschap ofzo volgens haar?? Wie is zij om jou te veroordelen
Natalieh: Wat knap dat jullie er toch eentje hebben gehouden!! En idd het is ook zo dat anderen niet weten hoe het er in de thuissituatie aan toe gaat. Wel fijn dat ze bij je ouders zijn zeg, dan zie je ze ook nog vaak! en we hebben er 1 gezin blij mee gemaakt!! We hadden heeel veel reacties op de advertentie, maar dit keer wouden we het goed doen met waar ze naartoe gingen. We hebben er drie afgewezen en de vierde vonden we hartstikke geschikt! Die van ons waren broer en zus dus ik ben heel blij dat ze toch samen zijn! Leuk dat het babyzwemmen zo mooi was!' Lekker is dat hé.. Baby: Wat een mooie foto! En een super stoer haarbandje! Knuffelk: Ik heb slim belly gedaan. Wendelaa: Dikke knuffel meid, hoe lang moet hij het helmpje dragen? En hij is dus te licht? Nu voel ik me heel schuldig dat ik op de meeting tegen je zei dat Tim zo tenger was. MAar ik bedoelde dat echt niet lullig hoor! Sorry! Mvj: haha, cake is ook altijd welkom toch! Lekker vier daagjes vrij! Luna: Wat achterlijk van je collega, oke het is jammer dat je weer bent begonnen. Maar ik vind het super knap van je dat je iniedergeval het benul had om niet tijdens de zwangerschap te roken! Je collega zal zich zelf wel schuldig voelen en wil ze t ff afreageren ofzo. Meeting: Ben Ik de enige geweest die me heeft voorgesteld?? Hahaha iedereen keek me (naar mijn idee) zo gaar aan toen ik dat deed. Voelde me een beetje dom. haha! Katten: Blij dat jullie zo reageren!! We hebben nu een hamster gekocht, hahaha grapje. Ok.. niet leuk! ik kon het niet laten. Hier net lekker geshopt. Mooie portomonnee van mn vriendin gekregen. Zelf een leuke zomerjas voor mij en maurice gekocht, en een broek! Zo stom, ik wou de jas van Maurice afrekenen. En ik dacht dat er op het prijskaartje 59,95 stond. Dus ineens zegt de kassiere: dat word dan69,95. Ik zeggen dat ik dacht dattie 60 euro kostte, keek ze het na, wastie 30 euro!!!!!!!! Jeetje, als ik niks had gezegt had ik gewoon 40 euro teveel betaalt! Belachelijk. Nou dat was vast boeiend voor jullie om te lezen! Ik ga maar is met het eten aan de slag!
leonie, dat is nog eens een meevaller. Lekker hoor even shoppen. Hier, lunch was wel oke. Ik vond het schandalig duur, maar goed ik zou trakteren vanwege haar verjaardag en zij had de locatie uitgezocht....
Leonie wel 1 van de weinige volgens mij maar ik heb me ook wel aan een paar voorgesteld haha, maar je bent iig heel sociaal oh lekker geshopt meiden nog een paar weken komt de eerste kinderbijslag Curly lief van dr dat het zon dure locatie was zou ik niet durven dan
danjo, aardig he en dat terwijl we in de sportschool nog een heel gesprek hadden over dat we financieel wat zwaar zitten momenteel... Maja ik durf dan ook niet te zeggen dat ik het te duur vind ofzo....
@Leonie, hihi nee je hebt gewoon manieren Ik heb t wel gedaan toen ik binnenkwam, maar toen was nog niet iedereen er En zeg, doe niet zo mal! Tim is toch ook geen dikke, voel je daar niet lullig over hoor......
hey, Ff vlug want moet zo eten maken lees vanavond even bij! Vandaag wezen zwemmen en ze vond het super!! hier een foto van mn meisje voor de gene die mn hyves niet hebben Bekijk bijlage 59454
Leonie ik heb me ook aan iedereen voorgesteld Danjo jaaaaaaa ik ben ook geslaagd joehoe zat nog in dozen heb samen met mama de dozen geplunderd waren ze volgens mij niet zo blij mee jammer dan! Wat een schatje sylvia Leo hopen dat ze nu wel goeie baasjes hebben gestroffen.