Ik ga zo bijlezen maar kon jullie deze foto niet onthouden!Niezen en wortels eten is geen goeie combi
sylvia super foto Baby haha geweldig Rose dus nog geluk mooi zo Hier over 3 kwartier kraamvisite en heb dr geen bal zin aan maar ja we zetten maar weer ff een lach op
Curly, zo die heeft lef! Ik had dat nog niet gedurft. Wel een beetje vreemd als je net zon gesprek met dr heb gehad! Rose jij bent lekker losgegaan! Bij de wibra? Ik ga morgenavond even. Ik vond die jurkjes met legging zoo schattig. Baby: hahah geweldig! danjo succes met de kraamvisite! Haal je Naomi uit bed als je nog kraamvisite krijgt? Sylvia: Aaah wat schattig, een bikini haha!
@Wen;dikke knuf! @Danjo;altijd weer spannend die arts.. @Leonie;das een mooi meevallertje die jas! @Curly;lekker dubbel van je vriendin dan..Was hopelijk wel gezellie? @Sylvia;wat ziet ze er geweldig uit!
@Rose, leuke kleertjes voor je meissie gekocht? Hadden ze ook nog wat voor de mannen? @Baby, haha grappig hé als ze niezen tijdens het eten? Leuk. @Danjo de Bouvrie, Is het gelukt weer in huis? haha @Curly, was het duur ja? Nou, als het maar lekker was! @Leonie, het is inderdaad gewoon om te huilen die collega. Met haar heb ik dus geen medelijden dat ze ontslagen is. Dat wijf spoort niet!! @Wen, was blij dat ik kon gaan. Maar Tim toch een helmpje? Goed dat je je er al op had voorbereid. Collega van mij, haar zoontje heeft er ook een gehad. Hij scheen er geen last van te hebben gehad. Zo, hier lekker een varkenshaasje met champignon saus gegete en aardappelschijfjes met sla. @Baby, hoe is het met je vader?
@MvJ, wat leuk van de kraamvrouw zeg. Maar het is ook een mooi beroep. @Syl, wat een lief bikinitje!! Super leuk!!! En mooie meid zo. hihi
@Luna;ja gaat wel de wond gaat nu trekken dus das wel pijnlijk zodra hij weer trappen kan lopen moet hij naar huis
Baby: Ik heb geen idee? Heb wel een maatje 62 vast gehad maar die was Tara nog te groot. Dus opzicht zou t wel kunnen. Kzal morgen is kijken.. Weet niet of het het jurkje uit de folder is hoor? Luna: NOu mooi.. opgeruimt staat netjes zeggen we maar!!
Hihi Leonie muts Je voorstellen is toch alleen maar netjes en getuigd van goede manieren? Niet dat het bij jou nodig was Maar ik heb het ook gedaan hoor! Wendelaa, toch fijn dat je nu duidelijkheid hebt! Het is vervelend maar goed hij wordt er beter van en zal er weinig last van hebben. Wat is de verwachting - hoe lang zal hij hem op moeten? Dat groeien is wel erg vervelend, hopelijk doet meneer het op 5 flessen beter!! Luna, argh doos... Die is wel echt zo dom als het achtereind van een varken dan of nie? Curly, lekker sociaal dan! Was ook de laatste keer of niet? Hier is ons mopje erg verkouden en heeft ook echt een zeehondenrocheltje. Heel sneu, heeft ze nog niet eerder gehad en ik hoop dat het snel weer weg is! Verder drinkt ze vandaag erg slecht (verrassend...) maar heb ik lekker wel de hele dag met haar geknuffeld We zitten samen in de lappenmand maar vroeg naar bed vanavond! Zou morgen eerst om 5 uur op maar ga nu een uurtje later aan het werk, anders komt het niet goed ben ik bang! Fijne avond allemaal! Ow ja, en ze is vandaag alweer 5 maanden oud Wat gaat de tijd toch snel
goedenavond! Ik heb niet echt teruggelezen want heb even koppijn sorrie... maar ik probeer wat ik onthouden heb: - shoppen dames: leuk hoor! - Wen: jeetje wat balen zeg allemaal dat het nodig is - Sylvia: lieve foto - Baby: geweldige foto! Heerlijk zullke acties verder vergeten.. o ja, Leonie, zie dat je toch je katten weg gaat doen begrijp ik? Denk dat het een uiteindelijke goede keuze is, na alles wat ik erover heb gehoord. nou doeg
Odess, aaah wat zielig voor je meisje! Khoop dat ze snel van dat akelige hoestje af is! En gefeli met de 5 maand! Nog 1 maandje en dan is het alweer een half jaar geleden! :O Maia ze zijn al weg! Is ook het beste, het scheelt een hoop stress. We wouden er eigenlijk maar 1je wegdoen omdat ze appart van elkaar wel prima te handelen waren.. Maar dat vond ik sneu om ze uit elkaar te halen. Besef me nu eigenlijk pas hoeveel ik tegen de katten praatte. haha. Achja, eerst het huis verkopen, settelen, opleiding afmaken enz en dan misschien ooit nog.. Maar daar denken we nu nog niet over na. Beterschap met je hoofdpijn! Lekker languit op de bank en je man als butler!!
Odess, haha denk het wel. Luna, ik vind 67,- voor een lunch wel duur ja. was op zich wel lekker maar niet bijzonder. Leonie, laat ik het er maar op houden dat ze er niet over na heet gedacht.... toch jammer ik zou dat nl wel doen. Babyd, wat een geweldig foto, zag hem al op hyves. zo schattig! was voorlopig de laatste lunch iig.... Sylvia, heb al op hyves gereageerd maar superleuk die foto en die bikini
67 euro Allemachtig!!!! Die heeft lef!!!!! Wat is het hier rustigggg... Iedereen tv aan het kieken? Wij zijn kat in de zak aan het kijken, weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden.. Evil look! ( ze heeft trouwens wel een luier aan hoor )
ff snel... Baby: Je vader nog wel pijn! Hoop dta het snel beter gaat! Leuke wortelcoupe heeft Dyoni!!! Sylvia: Geweldige foto! Leoni: Ook een gevaarlijke foto... Katten toch maar weg? Denk dat je daar goed aan hebt gedaan! Wibra: Wordt weer goed gesponsord Luna: Tel tot 10, domme doos zeg maar! Danjo: Chr. geurtsweg... Vlakbij het station... andere kant van apeldoorn.... Ei: Dus je eerste werkdag er weer op zitten! Balen van alle veranderingen! Maar hoe is de eerst echte dag moederloos bevallen??? Odess: Ahh, een zeehondje!! Dikke knuffel voor haar! Curly: Tjeemig, voor een lunch???? Leuke vriendin zeg maar! Rose: Goed ingeslagen! Wendelaa: Pff, wat een gedoe zeg! nu een helmpje, fijn dat je daar al op ingesteld was. Spannend wat ze nu van z'n oogjes gaan zeggen... Nathalie: Fijn dat de fysio zo tevreden is! Toppie! Maia: Koppijn, ai! doe rustig aan! Ei: AL zenuwen voor de meeting??? Hier alles goed! Ietwat druk zeg maar. Boaz was de afgelopen 3 dagen ook ietwat de weg kwijt! Ook op het kdv, maar volgens mij wil hij van alles! Tilt de hele tijd z'n hoofd op, erg komisch, gilt ineens als een wijf en wil het liefst "staan"! Hoezo macho man!!! Morgen cursus BHV en dan weer lekker weekend!!!Zo aan toe!!!!
Beste paard van stal: JAJA: Mannetje al lekker thuis?? Hoe gaat het met hem?? Dikke knuffel voor jullie!