Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Nou hier om 20.15 de laatste fles gegeven, ga het nu dus vervroegen want iedere keer als we haar wakker maakte voor de laatste fles was ze onwijs slaperig en overstuur..Ben benieuwd!

@Leonie;62 nog te groot?Tara is echt een poppetje hihih uhm nou als ik naar die foto kijk hahahaha

@Odess;gefeliciteerd met de 5 maanden!Hopelijk knappen jullie snel allebei op!

@Joenka;hahaha Boaz gillen als een wijf?En toch macho doen das echt stoer hihihihi

2. 0babydream0

jaja is denk ik Dylan aan het plat knuffelen!:D

3. 0babydream0

hmm we zitten alweer ruim aan de 280 berichten wat kleppen wij toch veel hier

4. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    leonie, leuke foto!! en ze heeft idd lef. pfff 1 voordeel heb er figuurlijk mijn buik van vol, misschien gunstig voor me dieet...

joenka, haha lekker machomannetje!

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Baby: Oooh niet alle maten 62 zijn te groot hoor! :D
    Alleen dat jurkje van de wibra wat ik vanmiddag vast had viel ergg groot uit!
    En dat ze op foto's groter lijkt dan in het echt heb ik vaak gehoord op de meeting! ;)

Jaja: Idd hoe is het???

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Curly, nou pfoeh! Dat kan ik me voorstellen zeg.
    Ik had dr een kaartje achteraan gestuurd met de mededeling dat ze de komende 6 verjaardagen alleen een kaartje krijgt.
    Ik was flauwgevallen bij de rekening volgens mij!
    Klinkt misschien knieperig, maar voor dat geld doe ik liever iets heeel anders dan lunchen!

7. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Leonie: Ik bedoel die blik van haar:D

Nou ik schaamde me dood toen ik de hond aan het uitlaten was en meneer aan het gillen was in de wagen!!!;)

Idd, lekker geklep hier! Moeten natuurlijk wel bovenaan staan als okt.mama's!!!

Zou Jaja groot gelijk geven!

8. hebben wij toen met esmée ook gehad.
    die leek ook scheel te kijken.
    gaan ze eerst metingen doen van de ogen en geven ze druppeltjes als het nodig is.
    maar bij esmée was het gewoon dat de neusvleugels iets over de oogjes liep, is dat bij tim ook niet zo? dat lijkt wel zo als ik zijn foto zie op hyves..

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ff snel wat ik onthouden heb.

curly snap haar niet zo goed ook al had je geld zat zon dure lunch uitzoeken pfff.

joenka had t al opgezocht hahaha.

leonie visite kwam om 7 uur half 8 naomi eruit gehaalt 8 uur de fles en na bed, maak dr niet extra wakker.

gekregen een heel setje van nijntje,beker,mok,bord,bestek, kommetje en een heel blad waar je alles in kan zetten.

10. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Wendelaa wat balen van dat hempje! gelukkig was je er al op voorbereid.

Luna wat rot dat je het zo niet naar je zin heb op je werk! lijk me toch een last dat je zo ontevreden bent. en die colega lekker laten lullen raar mokkel!

Leo wat knap van Tara op dr buikje lag! en ik denk dat je een juiste keuze heb gemaakt hoor met je katten! beestjes zijn leuk maar ze moeten je niet zo het leven laten bepalen vind ik.. En ze hebben een goed huisje gekregen dus dat is mooi toch!
    Dat is een lekkere meevaller! en wat lief van je vriendin dat jee een portemonee heb gekregen!
    Leuke foto van Tara:D

Baby mooie foto!!die knapperd! en hihi leuk he als ze niesen tijdens een hapje!

Curly wat belachelijk duur zeg! pff lekkere vriendin! mischien heeft ze er niet bij nagedacht maar toch ik zou uberhaupt nooit voor zo duur gaan lunchen en zeker niet als iemand anders betaald!
    Zou het wel jammer vinden als je niet kan komen naar de meeting..

Danjo was t gezellig met de late kraamvisite? vind het altijd zo vervelend als mensen zo laat nog komen..
    Lees al dat ze wel weer verwend is!

Rose lekker geshopt dus!!

Joenka haha! machomannetje! en dan gillen als een meid! zal er wel grappig uitzien zo'n stoer, stevig mannetje en dan zo'n hoog geluidje:D

Morgen om 1 uur bij de cardioloog zijn! toch echt wel een beetje spannend niet kwa grote want dat zal wel meevallen maar eerder of het gaatje op een gunstige plek zit.
    Slaap lekker alvast!

11. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    iedereen hardstikke bedankt voor de reacties op mn foto's zowel hier als op hyves!vind het echt heel lief!:D
    Hier zit een trotse mama achter de pc:p

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    sylvia mag je ook trots op zijn.

zie net dat het 7 delige setje 30 euro is pfff, nadeel kan niet in de magnetron. Maar kan volgens mij met al dat spul niet he

13. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Goedemorgen!

Sylvia succes bij de cardioloog!

Danjo weer goed verwent :)

Hier vanavond de laatste kraamvisite!

Lekker vroeg op vandaag even de was enzo wegwerken. Vanmiddag lekker wandelen want word een mooie dag vandaag :)

fijne dag allemaal!

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    lekker rose, hier naomi na t kdv. Heb ook al een wasje aanstaan nu ff douchen. En ook vanav kraamvisite

15. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

ik heb afgesproken als mensen nu nog willen komen op kraamvisite dan komen ze 27 sept maar terug ;)
    haha

jij ook al vroeg weer bezig :)

16. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

#296 Momfulness, 18 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2010
    Hé goedemoggel!

Wat een lekker weertje hé! Ik ga er zo even met de kinderwagel op uit!

Kan niet beloven dat ik nu al teruglees want moet nog stofzuigen, de was doen, poetsen, wandelen en om 15.00 naar het ziekenhuis naar oma.

@Baby, hopelijk is de pijn dan snel minder bij je vader!

17. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    morning ladies,

Leonie, haha dat is idd wel een idee.

Danjo, dat hoeft van mij ook niet zo, had ik haar maar niet laten kiezen....

Sylvia, wat lief dat je dat zegt. Ik zal me best doen voor zondag.

18. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Hoooooooi

Wat een mooie foto's zag ik voorbij komen!

@ Danjo, leuk cadeautje, was het nog wel gezellig

@ Curly, ben laatst ook wezen lunchen met een vriendin voor haar verjaardag en was 20 euro kwijt, dat zijn de betere bedragen.

@ Wen, balen maar ja so be it, (of ben ik nu te lomp of nuchter?) dat is hoe ik erover denk, tuurlijk wil je het liever niet maar ja ff een half jaartje en ze schijnen er weinig van te merken.
    Wat had tim nou ook alweer?

@ Ons, ga zo nog ff naar ontroductietraining van t werk, gister ook gehad, hele dag luisteren pppfff was moe haha.
    Nu vanochtend nog, heb al een half uur o pde crosstrainer gestaan want tijn was vroeg wakker en die moest met mn mannetje mee naar deoppas dus ik dacht, laat ik vast sportief doen ;)

Vanmiddag half 3 naar de kinderarts, zeeeeeer benieuwd.

Fijne dag dames en geniet van het mooie weer!

19. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Rins, dat zijn betere bedragen. Succes bij de K.A. vanmiddag!

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Rose heel slim ik had de hele kraamvisite afgeschaft maar ja gisteren oud collega van danny en vandaag van de voetbal nog en hij kan weer geen nee zeggen. Dan hebben we op 1 stel na iedereen gehad maar die zitten in het buitenland al een half jaar :D

Curly nou ja je weet nu wat je aan dr hebt.

Ga even broodje eten en dan mn meisje na het kdv brengen

Deel Deze Pagina