Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    leonie voor kleine stukjes gebruik ik ook de maxi hoor heeft ze toch wat meer uitkijk :D

Jaja super dat het zo goed gaat meid eindelijk genieten, ik ga duimen dat het zo blijft want dat heb je toch echt wel verdiend en voor je mannetje ook een heel stuk fijner dat ie goed in zn velletje zit

2. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    dankjewel danjo we zijn ook erg blij nu!

3. jaja, super dat je ventje het zo goed doet! fijn zeg! nu eindelijk genieten! ik duim mee dat het zo blijft!

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Jaja, meid wat een geweldig nieuws!!!

@Rins, hoe was het bij de k.a???

5. Maia

Maia Niet meer actief

@Leo: ja ik had het bloedheet :D

@Jaja: oooooooooooooo wat fijn om te horen zeg!!!! Geniet lekker! Geweldig!!!

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Maia, hahah dat geloof ik graag!

Jaja: ooh wat superrr om te lezen meid!
    Helemaal geweldig.
    Laten we hopen dat dit niet tijdelijk is.

7. had kleertjes gekocht in maat 68 van iemand op het forum hier.. veel van lief en ook van hema en henm.. geweldige kleertjes!

leuk pakje van lief met eigenwijs erop.
    broekje van lief, jurkje van lief, sokjes van lief, enz. enz. LEUKE kleertjes! is vandaag binnen gekomen..

oh ja, weer ff update op de blog van de dames..

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Leukk Knuffelk!!

9. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Jaja fijn dat alles goed gaat met jullie mannetje :) :) :)

KK leuk zo kleren kopen :)

10. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Ff snel bijgelezen maar beetje te drukke dag gehad dus ga ff egoistisch doen haha maar wil ewl ff op 1 iemand reageren ;)

@JAJA, JAAAAAAAA fijn man, lekker genieten van je mannetje hoor, goede verhalen.

@ hier, afplatting was duidelijk niet het ergste zoals ze ook weleens had gezien maar he was duidelijk maar een mildere varian maar ook oortje zag ze iets naar voren staan en voorhoofd zag je het iets aan.
    Twijfelgeval waarbij de keus vooral bij ouders ligt maar.......omdat we hem in bed ook vaak op zijn linkerkant aantreffen was dat voor haar duidelijker een ja dan een nee.

Dus ik heb de verwijspapieren enz. thuis en dacht straks, zal eens ff bellen maar nu kunnen we maandag al terecht, hielden er wel rekening mee maar nu gaat het wel erg snel ineens zeg maar.

En t is niet voor ons plezeier dat hij een helmpje krijgt maar de k.a. stond er volledig achter dusch.....

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Rins, t is makkelijker als je van een arts te horen krijgt dat het wel een duidelijk geval is he....nu kun je denken; zie ik spoken?
    Maar bij twijffel zou ik t ook doen hoor! Kunt beter spijt krijgen van iets wat je wel hebt gedaan, als spijt van iets wat je niet hebt gedaan!

En ik ben stiekem blij dat ik hier iemand heb om het mee te delen;)

12. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Haha wen, dat klopt dat is wel een fijn idee.

wanneer moeten jullie naar het revalidatiecentrum?

Ja weet je, als het 110 is is het gewoon heel duidelijk en hij zit gewoon op de grens maar zij kon mij onzeker maken, hj heeft het helemaal niet zo opgevat want ze was best "streng" en ze zei ook meerdere malen onder ons verhaal/gesprek, "en als ik erachter kan staan, dan schrijf ik een verwijsbrief" dus ze kijkt er wel kritisch naar en gaat niet zomaar brieven schrijven maar ja.

Hoeveel had tim?

13. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    oja, ze zei ook nog dat die 106 nu niet relevant was want dat viel binnen de meetfout zeg maar.
    Je mag schijnbaar een procent verschil hebben

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Hier was t 109,6%....maar de procenten wil blijkbaar niet altijd wat zeggen, dat is niet het enige uitgangspunt in ieder geval.
    En als de arts er idd helemaal geen nut in zag, dan had ze jullie die brief niet meegegeven.

Maar kunnen jullie nu morgen al terecht voor het aanmeten van de helm? Wij pas 30 maart en de fysio was hier helemaal niet te spreken over(moest ik vandaag weer zijn), zij adviseerde om morgen te bellen en te zeggen wat zij er van vond en dat ik eigenlijk eerder terecht moet.
    Want ze zei ook; ja dan kun je pas over 2 weken daar terecht en dan duurt t nog 2 a 3 weken voor je de helm hebt!
    Dus ik bel morgen Livit hier op en anders bel ik ook ff naar Tilburg om te kijken of daar eerder plek is

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    trouwens, jij hebt het over revalidatiecentrum?
    Moet jij eerst nog naar een speciaal ziekenhuis dan, want volgens de k.a en fysio hier, doen die precies t zelfde....gewoon weer meten en kijken of het nodig is.......

16. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    mmhhh nog meer helmpjes dylan mag volg week voor de meeting ik ben benieuwd!
    En ind later heb je er alleen maar profijt van

jaja

17. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Sorry, geen revalidatiecentrum, revalidatietechniek is het, daarworden ookvan die orthopedische schoenen enzo gemaakt.

Ja belde vanmiddag en maandag al terecht.
    Daar hebben ze vlgs mij geen helmpjes van levit, levit kun je vlgs mij uitpellen ofzo en die hebben een kindbandje

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    oke, mag ik vragen waar jij dan naar toe moet voor het aanmeten van een helmpje?

19. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
  20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Rins ach ja het is ff balen maar idd als het moet dat moet het toch.

jaja dylan ook al voor een helmpje ( mischien)

kk leuk zo kleertjes kopen :D

Deel Deze Pagina