Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    ow sorry voor het spammen in dit topic :) over helmpjes.
    Heb je anders msn ofzo wen?

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@jaja, fijn dat het zo goed gaat met Dylan.

@Knuffel, leuk om zo aan kleertjes te komen. Voor je het weet zijn ze eruite n dan is het zonde om al die dure merken nieuw te kopen!

@Helmpjes, lijkt me ook vervelend hoor. Fijn dat jullie er met elkaar over kunnen praten.

@Maia, nog wezen wandelen? Fijn dat ze weer doorslaapt.

@Loenie, nog buiten geweest? Lieve foto.Leuk interieur. O ik lees het al. ;)

@Wen, jij weer rust in huis? Eigen programma’s kijken enzo..

@Rose, ook lekker vrij geweest vandaag? Nog wezen wandelen?

@Danjo, gezellig kraambezoek! Haha. Hier laatst ook nog gehad.

@Baby, reactie op hyves nog gezien? J Hopelijk gaat het snel beter met je vader.

@Odess, hoe gaat het nu met je meisje?

@syl, waarom moest je naar de cardioloog? Ja niet echt leuk zo werken maar goed, het moet.

@MvJ, is ook moeilijk bijhouden hoor. Ik schrok steeds als Julien zijn armen onderhand 180 graden gedraaid had onder zijn lichaampje toen hij de eerste paar keer op zijn buik draaide. Haha.Maar goed ze zijn zo elastisch.

3. Momfulness

#343 Momfulness, 18 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2010
    Zo, het was een druk dagje vandaag.
    Vanmorgen de was gedaan, het hele huis gepoetst, met Juliën naar het centrum gelopen en om 15.00 naar mijn oma in het ziekenhuis geweest want die heeft een nieuwe heup. Daarna met Juliën in bad geweest en nu ligt hij lekker te slapen.

4. Momfulness

Het is wel weer rustig als ik er ben hé!

5. zo, hier ligt esmée lekker op bed.. pff.. normaal als ik esmée dan op bed leg, ligt maureen te slapen om ff tijd te overbruggen, maar dat weigert ze sinds een paar dagen.. net als dat ze een paar dagen al om 6 uur wakker wordt en niet meer gaat slapen.. en huilerig.. sprongetje misschien?

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hoi hoi!
    ik reageer morgen, zag dat er naar me gevraagd werd! :)

hier twee dagen helemaal niet fit geweest, elke dag om 21 uur naar bed met 2 paracetamols, maar wel gewoon 2 dagen gewerkt.
    nu net gedouched met tess, vanavond verjaardag, morgen naar de dokter omdat ik ineens heel slecht hoor ( :( ) boodschappen doen, en `smiddags en `savonds verjaardag, en zaterdag weer verjaardag! gelukkig voel ik me nu weer aardig goed!
    reageer morgen!
    liefs

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ellen, pppff....neem wel je rust hoor!
    En slecht horen, misschien gewoon een kwestie van je oren uitspuiten? Rudi moet dat ook ieder jaar doen, is ineens zo doof als een kwartel dan haha

@Luna, ja nu ben ik er en jij weer weg

8. Zo, ik ga madammeke hier eens even een fles toewerpen, daarna eten en dan lekker op de bank kruipen in mn eentje.. christian is werken..

9. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Heey meiden, hier zijn jullie dus gebleven!!!!

Sorry maar 35 pagina`s bijlezen is echt te veel, wil iemand mij even bijpraten???

*trotsmamamoment*

Larissa rolt van rug naar buik!!!!!!

*eindemeldingtrotsmamamoment*

Dinsdag bij CB geweest, mw was 7940 gram en 67 cm... ze doet het allemaal prima, we gaan nu ook (binnenkort) beginnen met legaal fruit en groente ( milan deelt graag... haha... )

Wel hebben beide kids een kort tongriempje dus volgende week naar de huisarts en dan moet hij de kids doorverwijzen... Het CB zegt dat ze er niets aan doen totdat kindjes er problemen mee krijgen, naar mijn idee ben je dan te laat, het is nu zo`n kleine ingreep waarom zou je daar dan mee wachten.

Nou verder gaat het wel weer redelijk, had inderdaad een keelontsteking maar ben wel aan het werk gegaan ( met antibiotica... ) dus ben nog niet helemaal fit maar is wel te doen... Las dat we een nieuwe meeting over +- 7 maandjes inplannen, uiteraard ben ik van de partij!!!!

Fijne avond!!

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Even snel - hier niet fit, meisje rochelt heel sneu maar heeft vandaag super gedronken! Dus dat is heerllijk. Ik was al voor 7-en van huis en tegen 8 uur thuis en heb haar helemaal niet gezien vandaag :( morgen nog een dagje werken en dan ben ik wel weer klaar voor deze week!

Wapa wat stoer!

Jaja wat HEERLIJK! Meis geniet en ik hoop dat Dylan zo happy blijft!!!

11. Momfulness

@Wen, haha sorry, nu was ik weer weg. Heb een verslag uitgewerkt.

@PERMANENT: ik heb vorige week toch permanent laten zetten. De dag erna was het al helemaal uitgezakt met als gevolg dat ik nu een rechte soort strobos op mijn hoofd heb. Ik zou morgen terug gaan en een nieuwe, betere, permant krijgen. Maar als ik zo naar de kwaliteit van mijn haar kijk, begin ik te twijfelen. Misschien moet ik het maar niet doen. Wat denken jullie??? Jullie hebben het gezien zaterdag, of in ieder geval de helft.

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Tja, wat te doen...moeilijk!
    Om eerlijk te zijn, vond ik je haar echt niet op een strobos lijken!
    Kwam eerder over als een prachtig bos met haar.
    Maar goed, echt goed voor het haar is het natuurlijk niet om er weer een permanent over heen te gooien.
    Maar je was toch al teruggeweest omdat er plukken stijl bleven?

13. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Jeej Dyoni doet het super op de vroege tijd!Gister om 20.15 de laatste fles en moest haar vanochtend toch echt om 7 uur wakker maken omdat ik moest werken maar daar was mevrouw het niet mee eens wilde eigenlijk nog verder slapen!
    Vandaag de fles om 20.00 gehad, ben benieuwd!
    Ik kwam er vanochtend toen ik in mn agenda keek achter dat ik vandaag ook nog na mn werk bijscholing had, was dus ff voor 8en thuis fles erin en daarna gegeten…

M’n vader is weer t ziekenhuis uitgeschopt hihih dus die moet thuis met fysio herstellen!

@Dano;leuk kadootje,gelukkig geen pakje maat 62 haha

@wendelaa;sterkte de komende daagjes alleen met de kids!

@Leonie;jeetje wat is die Tara een vroege vogel hihi.Wat een lieve foto!

@mvj;klinkt gezellig dat sieraden maken

@jaja;yes yes yes yes!!Wat een mooi bericht meid!!!Super!!!Heerlijk geniet ervan!!!

@Rins;Tijn dus ook een helmpje, succes!Klinkt indd de goede beslissing!

@Luna;jaa die heb ik gezien maar zag bij Danjo toch echt Juulz met Naomi flirten.dusseee een man die van 2 walletjes eet……..(die hoeven we niet hahahahahahahahahahahahaha)

@Ellen;hoop dat het meevalt bij de dokter..

@wapa;jeej wat goed van je meisje!Succes met de tongriempjes..

@Odess;lekker rustig aan meid!

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Baby, bah dat was een lange dag!!!
    En zal ik Tim dan zondag maar naast Dyoni leggen;)

15. 0babydream0

ja dyoni valt wel op kale mannen hihihihih(mag met een scheef hoofdje hoor vind ze wel heeeeeel lief)

16. Momfulness

@Wen, ja ik zit zo in dubio. Zaterdag heb ik er heel veel zooi in gedaan... Maar als ik er niks in doe en op laat drogen staat het echt heel wijd van mijn hoofd af. Maar ik overleg het morgen gewoon met de kapper.

@Baby, Juulz vond Naomi erg nice ja! Hij sprong er meteen bovenop.... Tja mannen... hahaha Tim was een erg mooi kereltje in real life dus ik denk dat Dyoon zich wel kan vermaken dit weekend. haha

17. 0babydream0

hahaha ben benieuwd!Misschien is Dyoni wel nog helemaaal niet in mannen geinterreseerd maar wil ze roddelen met de meiden hahaah

18. Momfulness

@Baby, als ze net zo'n grapjes is als jij, hoop ik dat alle beebs daar tegen een lolletje kunnen en alles niet te serieus opvatten!;) Anders krijgen jullie en rel. haha

19. 0babydream0

hahaha luna zou het?(Nam je mij nu serieus?nee toch hoop ik......)Enne Dyoni lacht en geint de hele dag dus reken maar uit

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Welja...modderworstelende baby's ;)

Deel Deze Pagina