haha fruithapjes gooien en flessen door de lucht!! Nee hoor Baby, ik nam je niet serieus. Zo, ik had een topic in de lounge geplaatst over mijn mislukte permanent en ik kreeg me toch een walgelijke narcistische reactie van iemand. (Narcist=iemand die zichzelf geweldig vind)
@WEn, WHAHAHA nee! maar ik zei hier gisteren tegen Guus. Die vent die dat meisje heeft vermoord is vermoedelijk een narcist. Zegt hij tegen mij. Een narcis! Dat is toch een plant. En toen dacht ik, is het nou zo'n moeilijk woord? @Baby, das waar. maar kan niet zo goed tegen van die selfkickers.
hahahhahahah die Guus!!! Al zou Rudi dat dus ook kunnen vragen...ehm, nee slimmerik, das dan weer een NARCISSSSSS
@Luna, jij zou trouwens eens aan Rudi moeten vragen of hij wat voor je inspreekt...hij kan ze perfect nadoen! Afgelopen zaterdagavond was ie steeds bezig met een vriend, ze hadden zelf de grootste lol... Maar goed, echt Brabos, dus perfecte imitatie.. Ik heb heel de zondag gehoord....kom dan jonge!
@Wen, haha lachen toch? Guus hier ook... zucht. Die roept tegen een vrouwelijke collega die net haar haar rood heeft geverfd, kiek die rooye, das unne mongol. Mannen...
Alloha, Hier weer ffkes bijgelezen! Maar ben bietje moe dus duik zo m'n bedje in! Baby: Top, dat je vader weer thuis is! Ei: Lekker weekend houden!!!!! Je eerste werkweek overleefd, nu het weekend nog! Rins: ook een helmpje? Je kan al snel terecht! Luna: Ik zou idd de kapper wel ff goed laten kijken, zonde van je haar als het zo beschadigd raakt! Wapa: Zo dat gaat goed met Larissa! Ze is zelfs zwaarder dan Boaz.... Fijn dat je zelf ook weer opgeknapt bent! Ellen: Druk en niet fit! Nou hoop voor je dat het alleen een kwestie van uitspuiten is! Was er nog meer?? Hier weer geupdate over reanimeren, verbinden, andere ongelukken en de AED dus kan jullie weer komen redden! Nu WEEKEND en lekker genieten van m'n gezinnetje!!!
hoihoi heb niet echt tijd om alles terug te lezen. Wil alleen ff op jaja reageren. Echt geweldig meid. Ben echt superblij voor je!!! Hopelijk blijft het zo! En wat een supergevoel dat je kind geen pijn meer heeft he. Hebben ze in het ziekenhuis nou ook echt de oorzaak gevonden?? Ik duim voor je dat eht zo goed blijft gaan en sowieso lekker genieten!!!! Hier wil Tessa niet meer slapen savonds. Na de voeding van half 5/ 5 uur vertikt ze het gewoon. Vandaag ook weer anderhalf uur op bed gelegen waarvan bijna een uur huilen...maar als ze uit bed is trekt ze het ok niet...pff is net zo'n overgangsfase he...irritant hahaha. baby: had op je site een foto zien staan van dyoni in de box en daar 'zat ze naar zo'n woezel en pip tv te kijken. Nu was ik (heeeel toevallig) in de bart smit en ik heb m ook gekocht vond m te schattig hahaha Ik heb ecHt superveel zin in de meeting!!! Moeten we nog iets meenemen???Iets te drinken of te eten ofzo?? Vandaag smidags vrij genomen. We hadden 4 kindjes dus mijn collega kon het wel alleen af! Lekker de stad in geweest. Heb de kinderwagen nu ook met het zit gedeelte want tessa paste niet meer in de bak (snik snik), maar dat ging heel goed. Kan nog goed naar haar kijken dus dat scheelt! Ik ga nu mijn bedje in! slaap lekker allemaal
ellen beterschap baby ook een lange dag pff, en fijn da je pa weer thuis is. luna eerlijk van permanent word je haar sowieso slecht 1x gehad pas een jaar later was t weer degelijk. zo visite was mooi op tijd weg leuk jurkje van h&m gehad met truitje en een bon. lig lekker in bed optijd slapen morgen weer werken joenka ook een druk daggie gehad
Maia wat fijn dat Fleur zo goed slaapt op de rijstenbloem!Lekker gewandeld dus ondanks de draagdoek, was wel lekker weer ervoor! Leo leuk die foto van die meiden! heel dat mondje open hihi deed luna ook in t begin. Leuk he een knipje! ik wil ook bij noa een knipje indoen want dat kan makkelijk alleen nu nog eens niet vergeten om ze te kopen.. Mvj lijk me ook best pittig 3 kids, werken, huishouden! Beterschap voor de kindertjes! Jaja wat heerlijk om te horen dat het goed gaat bij jullie!!!Hopelijk blijft het zo en kunnen jullie nu in alle rust genieten van jullie gezinnetje! Rins balen ook dat Tijn ook een helmpje moet.. maar ik had denk ook dezelfde keuze gemaakt. beter voor de zekerheid toch? Succes met de komende tijd! Luna ik moest voor Noa dr hartruisje naar de cardioloog. Ik zou je haar eerst ff laten rusten denk ik want het is best schadelijk voor je haar. O zie al dat je het morgen gaat bespreken met de kapster! Enne denk dat ik ook bij de mongols hoort want wist het ook niet En ben niet blond.. Ellen succes morgen bij de dokter! Wapa wat goed van dr!!! flinke dame!! Baby een druk dagje dus! en wat een slaapkoppie is Dyoni Noa slaapt ook ongeveer die tijden. Wat fijn dat je vader weer thuis is! hopelijk is die snel weer opgeknapt. Sannie lekker ff en half dagje werken toch! ook al naar de wandelwagenbak! gaat snel dan he! Danjo werkse alvast voor morgen! gaat t al beter met je bekken? Bedankt iedereen voor de succes wensingen! vind t echt zo lief! Het was gelukkig allemaal "goed" in de zin dat het op een gunstige plek zit dus geen problemen kan veroorzaken. Alleen als ze ooit geopereerd moet worden of naar de tandarts moet even melden voor evt. antibiotica die ze eerder moet slikken.. Maar dat wisten we al met Luna. We hoeven ook pas met 4 jaar terug te komen! dus we zijn helemaal blij! slaap lekker!!
goedemorgen dames, Ik heb wel teruggelezen, maar weet het niet meer. Gister werd ik gebeld door me werk, die wilde mij gaan beter melden.... werkgever mag dat nooit zelf doen. Voel me dus totaal niet serieus genomen, ben gister hele dag van slag geweest.....
Curly beetje raar zeg wat heb je met de arbo besproken dan? Rose werkse bijna weekend. Hier zo ook weer werken en vanavond de belasting laten invullen ben zooooooooo benieuwd