haha wij ook Danjo! De belastingman komt vanavond om half 9 hier ben ook benieuwd Hoop ook een keer op een meevaller maar zal wel weer niet
danjo, daar ga ik volgende week weer heen en zij vond mij niet geschikt om aan het werk te gaan. eigenwijze werkgever dus....
rose spannen curly lekker laten waaien , pff je werkgever is wel erg brutaal kunnen ze de brief van de arbo dan niet lezen
Zo,. goedemorgen allemaal.. Na 4 ochtenden op rij dat Maureen om 6 uur wakker was, werd ze vandaag rond 20 voor 8 wakker! Lekker! Ze is ook goed te spreken gelukkig! Sannie, hier ook hoor.. Maureen wil na de fles van 4 uur 's middags niet slapen.. Ach ja, komt vanzelf wel weer goed denk ik dan... Alle werkende mama's vandaag: werk ze!
@Curly, nou lekker zeg zon werkgever! Ze mag dat idd niet zomaar doen, zou als ik jou was ook even contact opnemen met de Arbo. @Danjo, werkse! En succes vanavaond @Rose, hihi....duim voor je dat jullie een meevaller krijgen
wendelaa heb dr zin aan als het bedrag er van gisteren uit komt hahahahahahahaha zo ik ga Naomi weg brengen en dan zelf aan het werk
wendelaa, daar had ik ook al over nagedacht. Heb helaas geen mailadres ofzo.... Dan vind ik iets makkelijker dan bellen. ga vandaag nog wel eens informeren. danjo, thnx moet ik ook doen. Maar op 1 of andere manier kan ik het niet loslaten....
curly: wat raar zeg vab je werkgever....kan me voorstellen dat je je er niet serieus genomen voelt daardoor. Stom hoor! knuffel:zo lekker hoor! Dus beetje kunnen uitslapen! Heerlijk danjo en rose: spannend hoor van de belasting! Ik hoop ook voor jullie dat het meevalt! Hier mijn nichtje weer vandaag! Die is weer lekker vrolijk! Tessa ligt weer op bed. Dus heb haar nu even voor mezelf haha. Dames die moeten werken, succes, bijna weekend!
goedemorgen! @curly: lekker zo'n werkgever zeg verder ben ik het kwijt, sorrie @sannie: veel plezier met je nichtje. nou ik ga zo Fleur weer naar het kdv brengen, dan nog even niksen en van 12-20 werken..
Luna: Sorry hoor, maar wat een prutsers! Jij hebt dadelijk geen haar meer op je hoofd door al die chemische troep en hun maar goochelen met je haar.. Ik heb gehoord dat het super slecht is om dit kort na elkaar te doen, en dat je haar er echt letterlijk uit kan gaan vallen. ( niet in 1 keer alles natuurlijk maar toch ). Hahah ik moet wel lachen om die uitspraken van guus, geweldig! Maurice en ik lagen gisteren ook zo te lullen tegen elkaar. Ellen: aah drukdruk.. Beterschap meid. Misschien idd zoals iemand hier al zei je oren uit laten spuiten? Wendelaa: Ooh na een maand is 4 dagen dan niks idd. Wel leuk.. blijft t een beetje spannend ! Rins, wauw jullie kunnen snel terrecht. Ik ben benieuwd. Babyfight: Aaah! Nou Tara blijft lekker thuis dan! Rose werkze! Rijstebloem: Wie gebruikt hier rijstebloem?? En hoeveel rijstebloem doen jullie in de fles?? Joenka, wat is AED? Lekkerrrrr weekend!! Danjo: Dat is altijd leuk cadeautjes! Sannie: Dat heeft Tara ook een hele tijd gehad. Gelukkig is ze er nu vanaf. Succes! Sylvia: JAaaaa plaag me maar hoor .. Ik heb hier 1 van de weinige kale babys volgens mij. Hahah Bij de kruidvat hebben ze heleee lieve knipjes! Roze met zachtroze stipjes. Zo lieff. Curly: Nou lekker dan! Gaan ze dat nu ook doen? En kun je neit ergens anders solliciteren? Danjo: Spannendddd . Knuffelk: Lekker zeg! IK zag het al op je wiewatwaar. Alleen jammer dat nu het weer niet meewerkt he! Maia, werkze! Hahaa ik heb gisteren zo gelachen! We moesten terug met de jas van Maurice. Want die was hem te groot. (maat S) Heeftie normaal niet hoor, maar de maten vallen gewoon griezelig groot uit daar volgens mij. Dus alle andere jassen zaten ook gewoon niet mooi! Op een gegeven moment loop ik naar de kinderafdeling, en zie ik me daar toch een mooie leren jongens jas (maat 176) hangen. Hij paste hem aan, en zat gewoon perfect!!!!! K moest hem alleen daarna wel een half uur overtuigen dattie dit gewoon kon kopen en dat ik het aan niemand zou vertellen. Hahah. Hij kwam met een rood hoofd bij de kassa. toen k dr over begon lieptie gauw weg! Leuk zomerjasje bij de zeeman gekocht voor Tara.. En ik baal dat het zulk zwijneweer is. Bahhh.
hahahahah....Leonie! Pestkop!...we zullen niet zeggen dat we t weten oke O en rijstebloem, ik heb gisteravond t weer eens geprobeerd. Omdat Tim dus aan moet komen en best moeite heeft met 5 flessen. Dus 2 theelepels in zijn fles gedaan. Gevolg; vanmorgen vieze, stinkende, dunne luier....en ook weer stinkscheetjes...zucht O en ik heb dus net weer contact gehad met Livit Den Bosch over de helm. En echt pas 30 maart plek. En omdat ik en de fysio dat te lang vinden duren, met Tilburg gebeld. Kon ik vanmiddag al terecht..slik...dat toch nog maar even niet gedaan haha. Plus dat ik wel wil dat Rudi meegaat. Maar goed, nu kan ik dus a.s dinsdag om 10.00 daar naar toe! Scheelt toch weer even 8 dagen
Wendelaa: Whahah zet af dat mokkel, zegt ze! Ik kijk nu naar disney XD. Ook echt drama! Watskeburt met die LEUKE disney tekenfilms.... Moeten onze beebs nu echt opgroeien met deze lelijke tekenfilmpjes. BLEH. Wat goed dat je daar (eigenlijk vanmiddag) dinsdag terecht kan! Snap dat je samen met Rudi wilt.. word vast even slikken. Hoelang duurd het voordat zo'n helmpje is gemaakt? Aah stinkluiers ja? Heb je de gewone rijstebloem of vanille? Ik heb vanille. gisteravond iets door de fles gedaan. Alllen liet ze toen 50 cc staan omdat ze vol zat!! Terwijl ze normaal de fles ( laatste is 210 cc ) helemaal opdrinkt... Vraag me af wat ik nou moet..
leonie, haha die maus, raar dat die maten zo groot vallen dan. Ik ben al tijden aan het solliciteren, maar schiet niet op. Had gehoopt allang weg te zijn daar. Britt, ze heeft gister zoveel gekregen. Jasje, rokje, legging, shirtje, zwembroekje (van lief, hoeft ze geen zwemluier om), hansopje (zo'n romper met pijpjes), broekje en shirtje van Burberry en nog een jurkje! pfff hoezo verwend??
@Leonie, daarom mag Eva maar beperkte zenders kijken van mij Nickelodeon en Jetix komen gewoon niet op! En als ik jou was, zou ik de rijstebloem weg laten... Als ze toch de fles normaal goed leegdrinkt en netjes de nacht door slaapt, dan heeft het weinig nut toch? Ehm, hoelang t duurt voor het helmpje er is, ik meen een week of 2. Dus dan zou ie over 2,5 week al t helmpje hebben.....
zo, was ik weer ff.. hier schaam schaam, maar esmée is dol op dora.. ach, ik vind het niet zo erg, ik ga mn andere dingetjes wel doen als zij dat wil kijken... hier nog ff een foto van 1 van de pakjes die ik gister binnenkreeg: Bekijk bijlage 59739