Danjo balen dat je er nog steeds zo'n last van heb! Belasting succes! hoop dat jullie allemaal terug krijgen!! Leo haha! krijgt Tara dalijk toch een hele mooi bos met haar! Lange haartjes heeft ook zo z'n nadelen hoor want als je naar Noa dr achterkant van dr hoofd kijkt lijkt ze wel een gabberinnetje met dr opgeschoren nek..Kan het gelukkig nog een beetje verbergen! Bedankt voor de tip ga vanmiddag even kijken bij de kruidvat! Zo gister was het zulk mooi weer! dacht ga ik morgen naar de kinderboerderij met de kids. Kijk ik net uit mn raam..Rotweer!!! Hoop dat het nog een beetje bijtrekt! ben het sombere weer echt zat!
Wendela dat gaat best snel dan over 2,5 weken al een helmpje! Hoe sneller hoe beter toch? nu lijkt het me beter dan als ze wat ouder zijn. want hoelang moet Tim een helmpje? 6 maanden dacht ik. Kk leuk pakje! Dora ja hier ook Dora fans hoor! voor mijn plezier is het niet nee maar hun vinden het leuk dus ach . En ik vind het ook wel echt leerzaam met engels en nederlands. Danique zegt nu al sommige engelse woordjes. Leo haha mannen waar kunnen ze zich druk overmaken he! Lekker boeiend dat het een kindermaat is!!wie ziet dat nou.. dat zou ik denken doom zou precies zoals maus gereageerd hebben.. Curly wat raar joh! dat mag je werkgever echt niet doen! alleen de arbo arts kan dat voor je bepalen buiten jezelf dan.
@ Curly, bah daar zit je ook niet op te wachten. Ben je ondertussen ook een beetje aan het solliciteren? En welke vervolgstappen ga je nu ondernemen? @ Kk, leuk pakje @ Sylvia, fijn dat het meeviel, had er overheen gelezen, sorry. @ Maia, werk ze @ Weer,ik wil iig droog weer, gister cursus en ziekenhuis dus weinig vna kunnen genieten. @ Wen, mooi zo! @ Kruidvat? Ik kan het niet zo snel terug vinden wat daar te halen is? @ Leonie, maakt toch niet uit, als hem dat goed zit? @ Belastingdienst, krijgen niks maar hoeven ook niets te betalen gelukkig. Afgelopen tijd genoeg betaald, vergeten door te geven dat we smenwoonden en kregen dus gewoon zorgtoeslag, oeops.
@ curly, een werkgever mag dat nooit zomaar doen. Ik zou maar eens gaan proberen een gesprek met hun aan te gaan om de boel proberen op te helderen. @ belastingdienst, wij moeten volgende week vrijdag aangifte gaan doen. Meestal krijgen we wel een klein beetje terug. Hoop dat dit nu ook weer zo is, alle kleine beetjes helpen. Nog even een paar uurtjes werken en dan hebben we weer lang weekend. Op naar zondagmiddag!
nathalie, ze gaan het nu ook niet doen, jammere is alleen dat ik eerst 3x moet aangeven dat het niet gaat. Je voelt je niet serieus genomen.... Ben blij als ik daar weg ben. Rins, ben al aan het solliciteren, maar heb helaas nog niks....
@wen: pfff 2,5 week is wel snel, maar ach, het moet toch gebeuren! @leonie: ik doe rijstbloem door de laatste fles, (naja, Jan doet het want ik verschoon haar dan en hij maakt altijd de fles) en ik geloof dat hij er iets van 3 theelepels doorheen gooit en dat gaat hier in reuzetempo op. Dus kan je niet helpen. Maar als ze gewoon zonder goed doorslaapt zou ik het niet geven hoor.
jahoe, ff een trots momentje: nadat maureen vorige week met hulp en oefenen 2x van rug naar buik is gedraaid heeft ze het net helemaal zelf gedaan! ik had haar in de box gelegd en op een gegeven moment keek ik naast mij en lag ze op de buik te spelen... einde trots mama momentje!
wen: wow dat is dan opeens wel heel snel voor het helmpje. Maar idd...hoe sneller je m krijgt hoe eerder hij er weer vanaf is. leo: hahaha moest erg lachen om je verhaal met de jas. Zie het al helemaal voor me! Als tara gewoon slaapt snachts en genoeg heeft aan de 210 zou ik het ook gewoon laten. Ik had t bij t cb ook nog gevraagd omdat ik het idee had dat tessa niet genoeg had aan haar flessen. Maar bij mij werd t afgeraden omdat tessa al een bollie is en ze groeit goed op de 5 flessen. Ben blij dat jullie ook zo'n periode hebben gehad met niet willen slapen. Stom is dat he. Zijn ze doodmoe, gaan ze alleen maar liggen gillen in bed hahaha. Kan je beter lekker gaan slapen. maar goed, dat dachten wij vroeger ook niet waarschijnlijk hahaha. Hier is dennis weer een lekker dagje thuis!! Dus gezellig met z'n 2tjes op de kids passen! Net een lekker stokbroodje gehaald voor de lunch! Heb er zin in! Hopelijk wordt t idd nog een beetje mooi weer. Het is niet koud, maar van dat vieze depriweer. Wordt je ook niet echt vrolijk van!
@ Wendelaa, wat snel dat ze het helmpje krijgt. Maar dan zal ze er ook sneller vanaf zijn. Ik had ook op een beetje mooier weer gehoopt van het weekend. Maar ja ik heb niets te klagen. Ik heb vanaf vanmiddag half 3 gewoon weer 5 dagen vrij. Dus er zal vast nog wel een mooie dag tussen komen. Vandaag is m'n schoonmoeder komen oppassen. Mees moest ook vandaag weer mee met een proefvaart van een schip voor zijn werk. Dus hij heeft weer geen (last) van zijn papadag.
ha dames. rijstebloem: ik gooi 3 gewone lepels door dylan zn fles en die krijgt hij om 19.00 en dan trekt hij lekker door tot half7 heb dit nu via het zh maar ind als je kindje het ergens goed op doet niet veranderen! weer: ind hier trek het weer wat bij. wen: oo das snel joh maar ja das ook het beste he! kk:joehoe applaus voor maureen knap hoor! heb ook al een topic geopend maar we willen in mei graag er efe tussenuit na alle ellende van de afgelopen maanden en dylan is dan 8 maanden maar heb echt geen idee wat leuk is??? cp vindt ik altijd erg leuk maar is dat wat met zon kleintje en welk park is dan het leukst???? nog tips dames! veel liefs jaja
Rijstebloem, ik kwam gisteren iemand tegen en die zei: oooh je moet rijstebloem door de fles doen. Dan spuugt ze niet zoveel. Dus ik dacht, proberen kan altijd. Maar de halve fles kwam dr ook gewoon weer uit .. Dus we stoppen er dan ook gewoon mee hoor! Bedankt voor de reacties! Het heeft wel 1 voordeel gehad, ze heeft net weer gepoept! Ze had zulke harde ontlasting door de potjes! Ohhhh ik ben alles alweer vergeten. ik zal t straks nog is terug lezen..
Jaja, ik heb geen idee meid! Wat lekker dat jullie er even tussenuit gaan. Kan het me helemaal voorstellen. Ben benieuwd wat het uiteindelijk word!
jaja cp heijdenbosch schijnt het mooiste park te zijn. kk wat goed zeg Hier net thuis ben eerder weggegaan en net ff stukje met Danjo gelopen
Belasting : wij krijgen sowieso elk jaar geld terug ivm rente van ons huis die we niet maandelijks geheel terug krijgen
jaja, wat fijn dat het zo gaat met jullie! lekker genieten van je mannen! wij gaan deze zomer naar landal, we weten nog niet welk park. we willen naar de veluwe, dat is voor ons niet zo ver. als ik jullie was, zou ik kijken naar een park waar een zwembad bij zit, verder heeft een baby nog niet zoveel eisen toch? een dierenweide is misschien leuk? tipje, vraag een brochure aan, streep gewoon 1 voor 1 de parken weg die niet voldoen aan je eisen. wij willen bv ook graag de auto bij t husje kunnen parkeren. wel zo makkelijk toch? landal is trouwens goedkoper dan cp (meestal) succes! danjo, jij niet ziek geworden? (je was toch helemaal niet fit dinsdag?) leo, watskebeurt met je katten? heb ik iets gemist? baby, fijn dat je vader weer naar huis mag, heeft hij al minder pijn? wen, wat goed dat je al eerder terecht kunt in tilburg! je bent er vast snel aan gewend. belasting, wij krijgen 1100 euro terug! gisteren verjaardag gehad, was wel gezellig. (was van mijn minder favoriete schoonzusje) vanavond verjaardag van mijn lieve schoonzusje! (hahaha gemeen he?) tess heeft op t kdv kadootjes gemaakt voor dr tantes, errug leuk! met een handje en voetje erop. sjee, ze heeft maar twee tantes en die zijn ook nog es een dag na elkaar jarig... pfffff ik heb nog veel meer gelezen... weet t echt niet meer. o ja luna, heb ff die reactie gelezen, die meid vind zich heel wat he? hahaha met dr 'echte' krullen!
ellen nee maar ben nog wel ontzettend moe bah. Hm landal vind ik de huisjes/bedden wel veel slechter dan cp echt drama daar haha
jazeker ff hier kijken bij gratis en aanbiedingen en anders daar zelf ff een topic openen of iemand een code voor cp heeft voor in de zomer