Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Jaja, lekker zeg er even tussen uit.
    Kan je alleen geen tips geven, nog nooit een huisje gehuurd ergens;)

@Josien, hoe gaat het nu met Sam?

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wen, nog noooooooit? nooit n weekend weg geweest?

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    ehm...nee, niet in een huisje nee haha....
    Ja toen ik een jaar of 8 was met mijn ouders;)

4. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    jeetje wen zou je niet eens gauw wat boeken dan heerlijk joh efe lekker weg!

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    hihi....nou ik zeg niet dat we nooit weg gaan, alleen niet naar een huisje...
    Alhoewel, nu ik erover nadenk....we gaan eigenlijk alleen in de zomer meestal met vakantie. Nooit eens gewoon tussendoor.
    Ik zie de meerwaarde niet zo om met heel de bups een weekend in zon huisje te zitten. Zit ik liever thuis, waar Eva lekker met dr vriendjes buiten kan spelen haha

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    daar heb je dan ook wel weer gelijk in.
    maar ff weg is ook wel goed voor kids, andere omgeving, ergens anders slapen, naar n (ander) zwembad, of een ander uitstapje ofzo. zo`n weekend voelt dan als vakantie hoor!

maar kan rudi wel zomaar weg? hij voetbalt toch nogal 'hoog'?

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ik ga zo, eten bij mijn schoonzusje en dan helepen hapjes maken. tess heeft daar n eigen slaapkamertje, dus die kan lekker in een normaal bedje slapen vanavond. haha

tot morgen!

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ellen, nee dat is dus ook vaak t probleem zijn voetbal.
    Dit jaar gaan we bijv niet op vakantie en volgend jaar en dat jaar erop is t ook nog maar afwachten haha.
    Gemiddeld gaan we eens per 2 jaar op vakantie en nu met Eva die op school zit zal t nog moeilijker zijn.....

Maar we zijn mede door t voetbal altijd blij als we helemaal compleet thuis zijn hihi...

9. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Jeeej weekend!!

@Sannie;ja die had ik gekregen dat tvtje vind ze helemaal geweldig ja!Zowiezo alles met geluidjes houdt madame vanĀ….Lekker een extra middagje vrij!

@Sylvia;oow wat een goed nieuws!Super!

@Curly;wat een rare werkgever!Oww dat is lekker verwend!

@kk;lekker uitgeslapen!Wat is jouw meid alweer groot als je dr zo ziet liggen met die ‘eigenwijze’ kleertjes!Wat goed dat ze draait!

@Leonie;je hebt je geheim goed bewaard hahaha

@wendelaa;fijn dat je wat eerder terecht kan

@jaja;wij gaan in mei naar het meerdal in limburg

@ellen;leuk die knutsel cadeautjes

10. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    wendelaa, wij huren ook nooit een huisje hoor. Voordat Britt geboren was gingen we wel weekendjes weg maar dan stedentrips. En hier hetzelfde "probleem" qua voetbal van vriendje. Waar voetbalt Rudi??

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Curly, dus ik ben niet de enige mafkees die t liefste thuis blijft;)
    Rudi voetbalt in het Nederlands Paralympisch Team.....
    Dus regelmatig(zoals nu) is ie een tijdje van huis

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hier beroerd, snel de belasting doen en dan na huis

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    wendelaa, hotelletje in het buitenland vind ik heerlijk, maar huisje in NL... nee sorry niet echt iets voor mij (voor ons).
    Oke wat goed zeg, is dat echt z'n werk??

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Danjo, he bah voel je je weer beroerd....duik er vanavond lekker vroeg in...beterschap

@Curly, wij zijn meer mensen voor een camping.
    Zit liever in een stacaravan....voordat we kids hadden boekten we idd nog weleens een hotel.

Het voetbal is niet zijn werk(helaas hihi).
    Als ze, hopenlijk, in augustus de A status weer behalen dan verdiend hij er wel wat aan en zodanog dat hij ipv full-time, nog maar 18 uur hoeft te werken voor de baas

15. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    wendelaa, dat zou wel lekker zijn voor hem. Ik denk dat als Britt wat groter is, wij ook eerder naar een camping gaan met stacaravan ofzo. Kan ze lekker de hele dag buiten spelen.

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    jaja wat fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie kleine man!!! Wat hebben ze nu uiteindelijk gedaan in het ziekenhuis? wat was de oorzaak nou van het huilen etc de afgelopen maanden????

Heerlijk nu lekker genieten!!!

17. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    anas: ik heb je een pb gestuurd!

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Jaja, ik heb gehoord dat Heijderbos en het Meerdal ideaal zijn. Verder net over de grens in Belgiƫ De Vossemeren. Wij gaan eind april naar Heijderbos. Ik heb er zin in. Ff lekker er tussenuit meid!

@Curly, lekker zo'n werkgever: pak de telefoon en bel de arbodienst zou ik zeggen! Niet over je kant laten gaan hoor... Zijn ze helemaal van de pot gerukt.... Tssssss!

@KK, zag ik van jou niet een mooie foto voorbij komen? Toppie! Zeker heel eigenwijs!

@Danjo, beterschap meid!

@Dora, is dat die tekenfilm waar ook Engels in gepraat wordt? Volgens mij heb ik dat met zappen al eens gezien. Vond het te gek voor woorden dat kleine kindjes ook al meteen Engels moeten leren... zag ook al zoiets met Chinees?!?

@Sam, het gaat steeds een beetje beter met zijn hoesten. Hij hoest nog wel, maar het wordt wel minder. Hopelijk is het snel over. Maandagochtend weer voor controle naar de huisarts, omdat die het toch niet vertrouwde (hij belde zelfs van de week nog een keer op :().

Verder... 7 tanden inmiddels in zijn mondje! Pfffffffff... hij krijgt al echt zo'n ander smoeltje ervan. Wat ik zo leuk vindt is dat hij zo kan schaterlachen als je hem probeert 'op te eten' (als je snapt wat ik bedoel). Echt heel komisch!

Ik ben zo verzot op ons mannetje! Het is zo'n heerlijk ventje! Geniet met volle teugen! :D

Liefs,
    Josien

19. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Wow Josien!Sam al 7 tanden!!!hier nog een tandloos bekkie hihihi

danjo;beterschap meid!

20. Maia

Maia Niet meer actief

zooo josien, al 7 tanden :D hier nog tandloos ;)
    en ik snap wat je bedoelt.. Fleur vindt dat ook helemaal geweldig!

Deel Deze Pagina