Ff ego, Net met mijn middelste bij de kno arts geweest en hij moet buisjes in zijn oren en zijn neusamandelen moeten eruit. Arts zei nog dat de narcose vrij indrukwekkend is om te zien. 18 juni gaat het gebeuren. Brrrr zit nu al met kriebels. Ben al zo'n emo muts en om je kindje dan te zien als ze narcose krijgen en hem uit handen te geven. Moet er nog niet aan denken.
Nathalie leuke fotos Mvj snap ik helemaal en idd narcose is niet leuk om te zien maar het is wel zo gebeurd hou je daar maar aan vast.
Baby je hebt er 1 terug! mvj, pff dat zal even slikken zijn inderdaad! Gelukkig heb je nog even om je voor te bereiden!
Ik heb trouwens alles veranderd omdat mn schoonzus ook zwanger wil worden en Maurice verteld dr nog wel is over deze site. Heb geen zin om me te moeten verantwoorden. En heb t idee dat ik in de gaten word gehouden door een 'vriendin'.
Curly, haha v0lgens mij is iedereen m gewoon gepeert. Denk niet dat t iets met de pb's te maken heeft! waaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh, nu moet ik nog wachten tot eind juni op mn buggy. Ik wil NUU..
@mvj;moeilijk hoor lijkt me dat.... @hier;dyoni is weer helemaal overstuur gilt de boel bij elkaar..ga nu prakkie geven hoop dat ze wil
Zo is het bij mij vaak ook. Alleen dan niet al die meiden, maar meid knul en honden. Zal denk dan aan onze naam liggen. Mijn echte naam is ook Sylvia. @Gusam Gefeliciteerd. Leuk hoor een meiden huis. @Sloppy Spannend hoor. @MvJ heerlijk een weekend weg. Pffff Narcose voor mijn kleintje moet er niet aan denken. @Echo Vandaag naar het cb geweest. Begonnen ze over dietiste omdat Demyan geen melk meer wil en ik de poeder dan door de fruithapjes en Yoghurt heen deed. Zei dus meteen dat de ka waar ik gister was het ermee eens was en ze waren helemaal stil.
Baby, wat zielig! Succes, hopelijk eet ze wat van dr prakje. Gandor, een dieetiste. Dat klinkt creapy voor zo'n klein ventje. Hopelijk gaat hem dat helpen!
@Gandor, ga je t wel doen een dietiste? Of ga je gewoon de k.a volgen hierin, want die lijkt me toch ook geen onzin te verkopen @KK, leuke fotos! @Leonie, ik dacht al....wie is dat nu ineens haha. Wel jammer dat je door dat soort figuren, je zelf moet gaan verbergen @Nathalie, wat lekker zeg, zo met je gezinnetje op de boot. O en poes ook nog mee hihi @Baby, hoe is t gegaan met de prak?
Hij hoeft er gelukkig niet heen. Het cb wilde me erheen sturen, maar de ka niets en die gaat gelukkig boven het cb. De oplossing met melkpoeder door yoghurt en fruit was afdoende. Hij groeit goed en is een vrolijke en actieve baby. Wat zou ik nog meer willen.
Mijn mannetje groeit hartstikke goed. Hij is ondertussen van de onderlijn bij zijn geboorte op he landelijke gemiddelde beland. Ga dus lekker mee met de ka. Heb ik toch iets meer vertrouwen in. Zij heeft hem voor bezoeken aan haar ook ontslagen met grote letters er in Blakend en een dikke uitroepteken. Zij verklaarde het melk weigeren door zijn snelle ontwikkeling, Hij blijft namelijk al aan zijn handjes staan of aan tafel en maakt al stapbewegingen. Heb vandaag ook eens brinta gehaad i.p.v de Bambix en dit ging redelijk.
Oh de gebruikersnaam is al veranderd! Hartstikke mooi.. Ik ben gewoon Leonie! Jullie mogen me ook gewoon zo noemen hoor. Niet dat jullie me nu gaan negeren omdat ik een vreemde ben!