Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Dames zoals beloofd, de pasfoto die vandaag gemaakt is voor op het paspoort.

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    mooie foto! ze staat er ook al zo goed op hihi
    fotogenieke kids hiero;)

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Curly, lieve foto. Like the dress.

@Wen, nou, ik hoop toch echt dat Juul in maat 80 gaat passen in juli... hoe groot en zwaar is Tim nu. Ik schat Juliën nu rond de 72 cm en 8,5 kg.

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna, Tim is was vorige week 71cm en 7400gr

5. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    wendelaa, thnx!!

Luna, thnx!! en wat een verschil in met de maten bij jongens en meisjes. Britt zit nog in 68... Hoe is het nu met Guus?

6. Momfulness

@Wen, dan kom je met 74 de zomer zeker wel door. Weet ook niet of ze nu nog veel groeien.... Buurjongetje heeft volgens mij een jaar in maat 80 gezeten. Is de helm nu passend gemaakt.

@Curly, met Guus wel weer goed. Die is blij dat hij het heeft kunnen bespreken vandaag met slachtofferhulp.

7. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook nog maat 68 en soms zelf nog wel maat 62 hoor......een fijn poppetje hebben we hier.....

op haar buik schuift ze achteruit. Alleen geeft ze nog steeds veel mondjes terug als ze op haar buik ligt, dus dat is wel vervelend. Zelf lijkt ze er geen last van te hebben, maar ik kan iedere keer alles schoon maken.

Ik vind het knap van alle kindjes die al kunnen staan, zitten, kruipen.....Yara wil wel staan ( op schoot) maar zakt dan steeds door haar beentjes heen.

We krijgen wel af en toe een mooie schaterlach van hoor dat is echt super schattig.....

sorry dat ik niet veel reageer, maar jullie kletsen ook zoveel dat kan ik niet bij houden hoor!
    knufff voor iedereen die het nodig heeft

8. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Luna, oh gelukkig is er slachtofferhulp! Krijgt hij nog meer gesprekken?

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Noa, ook achteruit is knap!
    En tim blijft dus ook mondjes terug geven als hij op zijn buik ligt.

@Luna, Eva zat ook pas tegen een jaar in 80.
    Ik moet donderdagochtend terug met de helm, ga dan wel naar een andere vestiging

10. Momfulness

@Noa, ook al zo'n klein poppetje en het is ook moeilijk bij te houden hier hoor.

@Curly, nee hij vond het zelf niet nodig om verder met ze te praten. lief dat je het vraagt. Ik ga hem wel goed in de gaten houden. Hij is ook al overwerkt en wil niet dat hij straks instort omdat het allemaal teveel wordt.

11. Momfulness

@Wen, Okee, ben benieuwd. Hopelijk kunnen zij het helmpje WEL goed verstellen. heeft hij er hopelijk een stuk minder last van.

@Chat, gebruiken we die nog weleens?

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb de chat opgegeven, zat er steeds in mijn uppie haha
    als er nog animo voor is, ga ik me trouw weer melden hoor;)

13. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendelaa, wat doe jij om het spugen te voorkomen, wij laten Yara altijd een poos in haar wipstoeltje zitten na het eten/drinken, maar dat maakt niet zo veel uit want zodra ze op haar buik ligt geeft ze mondjes. Ze kan moeilijk de hele dag in het wippertje zitten. Wil ze trouwens zelf niet, want ze wil bewegen!! Ze heeft ontzettende bewegingsdrang....

morgen gaan we weer lekker zwemmen!

@Luna, vervelende situatie, let maar goed op je grote man inderdaad!

14. Momfulness

@Noa, o leuk zwemmen! Sorry, heb trouwens geen tip over het spugen. Als ik Juliën geen nutriton bij de fv doe, dan doet hij het ook. Maar hij ad ook last van reflux.

@Wen, dat had ik ook steeds, zat er ook steeds alleen dus heb het maar opgegeven. Guus komt zo thuis en die zal dan wel even zijn verhaal kwijt willen maar ik ga v.d. week wel weer even kijken hoor. Vond het altijd gezellig.
    Goh, ik begin nu wel te twijfelen of ik niet te grote zomerkleding heb gekocht.. Zal ik het voor 74 gaan ruilen?

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Noa, ik doe er eigenlijk niks aan.
    Laat m ff rechtop zitten, maar hij wil toch t liefst op zijn buik liggen. Slaapt zelfs op zijn buik.
    Hij heeft er zelf geen last van en zijn maar kleine beetjes.
    dus dan maar iedere dag een schoon boxkleed.

@Luna, wel gezellig als we t weer oppakken.
    En of je het moet ruilen tja, geen idee.
    Heb je wel ook zomerkleding in 74?
    Want als ik kijk naar wat ze opgeven t weekend, daar past wel een korte broek bij;)
    Ik heb ook wel zomerkleding in mt 80 hoor, want in september kan t ook nog warm zijn!

16. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier geen reflux maar misschien toch een beetje nutriton daar haar flesje doen en anders maar gewoon wachten op de dag dat het over is. Op het cb zeiden ze dat het geen kwaad kon als ze er zelf geen last van had en goed bleef groeien....Dus daar vertrouwen we dan maar op.

lief dat jullie wel allemaal op mij reageren terwijl ik nauwelijks op jullie reageer.
    jullie zijn allemaal schatten!

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Noa, ik moet wel zeggen, nu Tim meer dingen eet.
    Zoals brood en groente, het wel minder wordt.
    Maar ik hoor m in de box nog regelmatig opboeren enzo
    Ach, Eva heeft er ook lang ''last'' van gehad

18. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ff op Luna reageren!!!

Luna: Maat 80 is wel groot hoor! Britt zat pas met 9 maanden in 74 en heeft daar nog heel lang in gezeten. Maat 80 heb ik bij haar overgeslagen... Boaz zit nu nog in 68 en heb voor de zomer nu alles in maat 74....

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Luna, ligt er maar net aan meid. Hij kan een groeispurtje krijgen, hij kan ff blijven hangen. Mijn moeder zei ook tegen mij dat kleintjes echt niet voor het jaar in maat 80 zitten, maar ik zie het nu wel :(. Het kan echt niet meer, maat 74 hier (qua broeken dan)... dus ik ben toch wel blij als ik dadelijk maat 80 in de kast heb liggen.

@Guus, wens hem veel sterkte! Het is niet niks dat hij allemaal meemaakt!

@Chat, ik heb ook al een aantal malen alleen gezeten. Wel jammer, want ik vond het heel gezellig!

@Curly, so cute! Wat een heerlijke foto zeg!

@Wendelaa, hoop dat het goed gaat met de helm als ie aangepast is! Hoe lang nog?

@Noa, zolang ze zelf tevreden is... toch? Heeft ze er veel last van of is ze wel happy?

Liefs,
    Josien

20. Momfulness

@Zit ik weer alleen op chat ghe ghe (zie tijdstip)

@Joenka, bedankt! Hmmm nou ik gok er maar op dat hij ze aan het eind van de zomer nog aan kan en koop nog wat dingetjes in 74. Er zitten veel van die katoenen zomerpakjes van de Wibra tussen die ik makkelijk aan kan schieten op het strand. Deze gooi ik ook gewoon in de droger dus mss krimpen ze nog iets.

@Josien, hij heeft nu al enkele winterkleertjes (bovenstukjes) in maat 80 die hem goed zitten eigenlijk. Zijn bovenlichaam is best lang t.o.v. zijn beentjes. Want broekjes heeft hij nog veel in maat 68. haha Sam en Juliën zijn volgens mij goed aan elkaar gewaagd qua lengte.

@guus, ik hou hem zeker in de gaten.

Als jullie je afvragen w.t.f. ik hier doe om 03.40 s'nachts.... Ik kon niet meer slapen want heb gigantische jeuk aan mijn benen. Weet niet hoe dat komt maar lig alleen maar aan mijn benen te krabben in bed. Dus ben eruit gestuurd.

Deel Deze Pagina